Waar heb jij precies last van als je daar bent? Of wat overprikkelt je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben naar de supermarkt geweest, in mijn eentjeDat is een stuk goedkoper dan thuisbezorgd.nl.
Terecht, ook niet geklikt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Zag de TT voorbijkomen in "new topics". Bericht verder niet gelezen.
TV / Claudia de Breij stopt bij 3FM
Daar kijk ik zelden tot nooit naar, dus mijn zegen heeft ze.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:20 schreef Specularium het volgende:
Terecht, ook niet geklikt.
Helaas zal ze dan nu wel vaker bij DWDD zitten.
Als eerste overprikkeling van zo'n beetje alles.. alle geluiden, alle producten (kleuren/keuzes etc), dat heb ik altijd al gehad en meestal kan ik mij daar wel overheen zetten. Ik kom alleen bekaf of gefrustreerd/overprikkeld thuis. Zeker als er iets niet is of als ze dingen verplaatsen of mensen raar lopen te doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar heb jij precies last van als je daar bent? Of wat overprikkelt je?
En je hoeft niet die hele uitleg te geven over wat je hebt want dat snap ik wel.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben naar de supermarkt geweest, in mijn eentjeDat is een stuk goedkoper dan thuisbezorgd.nl.
Mijn moeder doet altijd mijn boodschappen. Maar mijn ouders zijn vanaf vandaag een weekje op vakantie. En ik heb genoeg boodschappen in huis maar ik had zin om een biertje te gaan drinken, het is tenslotte vrijdag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was er niemand die boodschappen voor je kon doen voorheen?
Oh oké, op die manier. Was je er nu niet op een heel druk moment?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder doet altijd mijn boodschappen. Maar mijn ouders zijn vanaf vandaag een weekje op vakantie. En ik heb genoeg boodschappen in huis maar ik had zin om een biertje te gaan drinken, het is tenslotte vrijdag.
Alleen is 's avonds heel veel op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier. Was je er nu niet op een heel druk moment?
Ik kan ook niet goed tegen drukte in winkels, daarom ga ik meestal 's avonds als het rustig is.
Zoals jij het hebt, ken ik het gelukkiig niet en hoop voor jou dat die vervelende effecten minder gaan worden, maar als ze dngen in een winkel gaan verplaatsen, dan kan ik daar ook echt zwaar geirriteerd van raken. Man, man, man....laat die aardbeienjam gewoon staat waar die al 10 jaar staat ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef YokiKater het volgende:
Als eerste overprikkeling van zo'n beetje alles.. alle geluiden, alle producten (kleuren/keuzes etc), dat heb ik altijd al gehad en meestal kan ik mij daar wel overheen zetten. Ik kom alleen bekaf of gefrustreerd/overprikkeld thuis. Zeker als er iets niet is of als ze dingen verplaatsen of mensen raar lopen te doen.
Daarnaast is er natuurlijk de angst en paniekstoornis, dat is iets nieuws. Ik kan dan ineens hartkloppingen krijgen, mij benauwd voelen, flauw/duizelig, angst om flauw te vallen.
Het viel wel mee met de drukte, en ik voelde mij goed genoeg om het te proberen dus dat heb ik dan ook maar gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh oké, op die manier. Was je er nu niet op een heel druk moment?
Ik kan ook niet goed tegen drukte in winkels, daarom ga ik meestal 's avonds als het rustig is.
Ik heb ook nog een zak bitterballen gehaald. Boodschappen voor de rest van de week waren al gedaan, ik heb zat in huis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef Specularium het volgende:
Oh, je ging alleen bier halen?
Ik dacht gelijk voor de hele week.
Nou ik heb nooit dat er iets op is. Alleen brood is wat tricky maar meestal is er nog wel wat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen is 's avonds heel veel op.
Fijn dat het zo goed ging. Kun je volgende keer misschien met je moeder mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het viel wel mee met de drukte, en ik voelde mij goed genoeg om het te proberen dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
[..]
Ik heb ook nog een zak bitterballen gehaald. Boodschappen voor de rest van de week waren al gedaan, ik heb zat in huis.
Ja, van dat hele rare brood met allemaal van die pitten erin.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit dat er iets op is. Alleen brood is wat tricky maar meestal is er nog wel wat.
Ik kan van hele futiele zaken al compleet geflipt raken, en dan moet ik het kwijt ook. Een beetje zoals de inmiddels bekende autist Kees. Ik had het gister bijvoorbeeld in geringe mate met die Oxxio colporteur.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals jij het hebt, ken ik het gelukkiig niet en hoop voor jou dat die vervelende effecten minder gaan worden, maar als ze dngen in een winkel gaan verplaatsen, dan kan ik daar ook echt zwaar geirriteerd van raken. Man, man, man....laat die aardbeienjam gewoon staat waar die al 10 jaar staat ja.
Haha, dat is soms wel waar. Maandag was er alleen maar notenbrood, heb dat dus meegenomen en brak bijna mijn kies op zo'n stuk noot.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van dat hele rare brood met allemaal van die pitten erin.
Niemand eet dat, dus dat is altijd over.
Robberbroodquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van dat hele rare brood met allemaal van die pitten erin.
Niemand eet dat, dus dat is altijd over.
Ik lees altijd die stukjes van hem op Facebook, maar hij is wel een enorme zeikerd af en toe.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan van hele futiele zaken al compleet geflipt raken, en dan moet ik het kwijt ook. Een beetje zoals de inmiddels bekende autist Kees. Ik had het gister bijvoorbeeld in geringe mate met die
Dat is zeker waar, hij is veel te beschermd opgevoed en zijn ouders laten hem niet echt los. Nu weet ik zelf niet hoe groot Kees zijn verlangen naar zelfstandigheid is, het is er wel maar ik weet niet in welke mate. De TV show gaf laatst wel een beetje meer inzicht maar die kerel is inmiddels wel al 49... dat had allemaal al veel eerder gekund en misschien gemoeten want dom of achterlijk is hij allerminst.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees altijd die stukjes van hem op Facebook, maar hij is wel een enorme zeikerd af en toe.
Denk dat zijn ouders toch iets te beschermend zijn geweest al die jaren.
Gewoon rustig opbouwen, soort training.
Een keer geen dingen in je hol voor de verandering. Nu kan het even.quote:
Goedemiddag meneer, heeft u 5 minuten? Ik heb een deal waarmee u per jaar 100 tot 300 euro kunt besparen op uw energierekening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een keer geen dingen in je hol voor de verandering. Nu kan het even.
Vanavond is dat weer over natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer, heeft u 5 minuten? Ik heb een deal waarmee u per jaar 100 tot 300 euro kunt besparen op uw energierekening.Normaal zou ik zeggen, moet je een schop onder je hol ofzo! Maar in dit geval denk ik dat het dan qua schoppen moet afleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las schop in mijn holquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen, moet je een schop onder je hol ofzo! Maar in dit geval denk ik dat het dan qua schoppen moet afleggen
Kom ik dan weer terug.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een keer geen dingen in je hol voor de verandering. Nu kan het even.
Vanavond is dat weer over natuurlijk.
1300? Dat is volgens mij net zo veel als Dolf Jansen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik las schop in mijn holBen er al een tijdje uit, ben nu alleen maar aan het fitnessen.
Moet nu van 1500 calorieen weer naar 2500, met de feestdagen voor de deur zou het geen probleem moeten zijn. Zit nu gemiddeld aan de 1300 met moeite
Oh.. dan pak ik gewoon je schoppende been vast en tik ik je andere been onder je donder vandaan. Dan lig je op de grond en is het FIELDFUCK!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik las schop in mijn holBen er al een tijdje uit, ben nu alleen maar aan het fitnessen.
Moet nu van 1500 calorieen weer naar 2500, met de feestdagen voor de deur zou het geen probleem moeten zijn. Zit nu gemiddeld aan de 1300 met moeite
Net zoveel als Uccie denk ik ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
1300? Dat is volgens mij net zo veel als Dolf Jansen.
Je hebt nu toch die fiets in huis?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh.. dan pak ik gewoon je schoppende been vast en tik ik je andere been onder je donder vandaan. Dan lig je op de grond en is het FIELDFUCK!!![]()
Ik moet het juist wat rustiger doen met eten, moet wat kilo's kwijt maar die blijven maar hangen.
Spinfiets ja.. maar daar heb ik nog niet veel gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nu toch die fiets in huis?
Maar die is ook maar 1.35. Dan kan dat wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Net zoveel als Uccie denk ik ook.
Je moet ook rennen, vraag maar aan Marianne.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spinfiets ja.. maar daar heb ik nog niet veel gebruik van gemaaktEn deze week pas ik op het huis van mijn ouders. Er is zijn veel inbrekers actief in de gemeente, pas nog bij de achterburen van mijn ouders. En mijn huis is prima beveiligd maar dat van mijn ouders een stuk minder, dus ben ik nu even de waakhond.
Al kan ik hier natuurlijk prima gaan squatten, opdrukken, sit-ups doen, etc. Maar vandaag heb ik vakantie, het is tenslotte vrijdag.
Rennen? Dat doe ik al lang niet meer. Ik fiets nu alleen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook rennen, vraag maar aan Marianne.
Die is zo haar enorme anus aan het verminderen.
Als de Russen komen ja.. Rennen vind ik geen moer aan. Ik ga liever fietsen en dat werkt ook heel goed, ik zit alleen met dat probleempje met naar buiten gaan. Vandaar even de spinfiets voor tussendoor. Want zodra ik weer op mijn mountainbike kan dan gaat het hard ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook rennen, vraag maar aan Marianne.
Die is zo haar enorme anus aan het verminderen.
Heb dat een tijdje bijgehouden om te zien of ik genoeg vitamine B12 en ijzer binnen kreeg. Is natuurlijk maar een richtlijn, maar vond dat wel handig om te weten hoeveel kaas en yoghurt ik ongeveer moest eten (aangezien ik geen andere dierlijke producten eet). En als je te zwaar bent is het denk ik ook handig om te zien waar je in kunt minderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef YokiKater het volgende:
Eetmeter..Ik ga gewoon bitterballen bakken.
Met alle respect overigens, maar ik ga echt niet op elke gram voedsel letten en alles uitrekenen. De som is heel simpel; Kom van die reet af en go in to beast mode. Gewoon keihard trainen, op en in elke vorm.. hoeft geen bodybuilding te zijn, als het kacheltje maar brand. Dan komt alles goed.
Dus voor al die dames die op elke gram voedsel zitten te letten; act like a girl, train like a beast!
Ik moet alleen zelf ook nog even van die luie reet afkomenen eigenlijk even een bokszak aanschaffen. Of een paar deuren
![]()
Ok, laat ik dat eens een week proberen. Waar vind ik een goede eetmeterquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb dat een tijdje bijgehouden om te zien of ik genoeg vitamine B12 en ijzer binnen kreeg. Is natuurlijk maar een richtlijn, maar vond dat wel handig om te weten hoeveel kaas en yoghurt ik ongeveer moest eten (aangezien ik geen andere dierlijke producten eet). En als je te zwaar bent is het denk ik ook handig om te zien waar je in kunt minderen.
Je krijgt dan zo'n lijstje en dan staat er per voedingsstof bij in welke producten het vooral zit
[ afbeelding ]
Dat is die van voedingscentrum, je moet je er wel voor registreren met email.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, laat ik dat eens een week proberen. Waar vind ik een goede eetmeter
Bestaat ook een app van geloof ik ja.quote:
Oh ik heb 50+ emailadressen, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is die van voedingscentrum, je moet je er wel voor registreren met email.
Gezondheid is belangrijk man, ja toch. Marianne begrijpt dat soort dingen want die zit daar voor op school.quote:
50+??quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ik heb 50+ emailadressen, dus dat komt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |