quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Redactie film? [ afbeelding ]
Sowieso dankzij de fok Baantjescarrousel en het old boy network van de NWS SC.
Dat krijg je er van he.quote:
Nee dat was die bijlage, die is alleen voor select gezelschap nog.quote:
En waarom zit ik daar niet bij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat was die bijlage, die is alleen voor select gezelschap nog.
Die zit straks in je kerstpakket.quote:
Ik ben geen crew, dus ze zijn een marktonderzoek aan het uitvoeren om te zien of dat wenselijk is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jouw kerstmuts er ook bij?
De geruchten gaan dat ook jij voor het einde van het jaar een tagje bij je naam hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ben geen crew, dus ze zijn een marktonderzoek aan het uitvoeren om te zien of dat wenselijk is.
Nou ben ik wel aan het solliciteren, maar zover ik weet zijn er geen brieven naar Fok! gegaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat ook jij voor het einde van het jaar een tagje bij je naam hebt.
Goedemorgenquote:
Ben ik druk mee bezig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat ook jij voor het einde van het jaar een tagje bij je naam hebt.
Getrouwd met Specugod, past niet.quote:
Ik dacht dat jij een enorme grote razende penis had.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 'klein maar fijn'.
Het is ook niet mijn tagje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een enorme grote razende penis had.
Ik bijna 40+quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn tagje.
'30+ moderator' zou wel kunnen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Tem het volgende:
Kut lul kont, neuken is gezond
/kinderversjes
Weet je het inmiddels wel?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]Die ken ik nog van de lagere school. Volgens mij had ik toen geen idee waar het over ging.
Ja, zijn hoed was gejat ofzo, nu zou dat een item zijn in Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef Tem het volgende:
Precies, kon je het ook gewoon over negers hebben. Moriaantje bijvoorbeeld.
Kaat Mossel wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 1723 was jij nog niet geboren.
Corrie Mossel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie Mossel.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe die van Beertje Colargol nog een keer!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Tem het volgende:
Kut lul kont, neuken is gezond
/kinderversjes
Waarom stopt ze?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:07 schreef Kingstown het volgende:
Ow en Claudia de Breij stopt met radiomaken.
Dat zal hier vast een hoop tranen van verdriet opleveren.
Geen idee. Zag de TT voorbijkomen in "new topics". Bericht verder niet gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |