Wij zijn er nog.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Inderdaad boeiend.
De regels van Matthijs is ook leuk. Maar schokkend.
Met sommigen loopt het helaas gewoon superslecht af.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij zijn er nog.
Think Different, vriend. Think Different!
Dat snap ik; je weet nooit wat voor dynamiek dat weer heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gevraagd om voor een autisme magazine te schrijven, maar daar moet ik nog over nadenken.
Kees is heel bekend geworden, maar dat is ook maar een hype.. ik zou voor vast kunnen schrijven, maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel erg behulpzaam voor de ouders van jonge autisten wanneer ik mijn leven bloot geef, maar het is ook heel moeilijk. Ik zou iig geen quotum hebben, dat is wel prettig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat snap ik; je weet nooit wat voor dynamiek dat weer heeft.
Jij gaat voor Kef, ik voor Behringerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kunnen honden zijn, maar ook luidsprekers!
Ik zou heroine proberen, veel beter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Blij met uitzending gemist.
Ga ik ook gebruiken.
Foto van je deur sturen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gevraagd om voor een autisme magazine te schrijven, maar daar moet ik nog over nadenken.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Foto van je deur sturen.
'Autisme en Heineken, een relaas'
Kees is god, die heeft mazzel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kees is heel bekend geworden, maar dat is ook maar een hype.. ik zou voor vast kunnen schrijven, maar ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel erg behulpzaam voor de ouders van jonge autisten wanneer ik mijn leven bloot geef, maar het is ook heel moeilijk. Ik zou iig geen quotum hebben, dat is wel prettig.
Weet ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij gaat voor Kef, ik voor Behringer
Meneer Donner zou zeggen: foei!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou heroine proberen, veel beter.
In de zin van dat ik niet op bepaalde tijdstippen stukken hoef te leveren. Ik kan dus een maandje overslaan. Geen vaste rubriek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kees is god, die heeft mazzel.
Hoe moet ik 'quotum ' in deze plaatsen?
Ow, dat scheelt weer dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de zin van dat ik niet op bepaalde tijdstippen stukken hoef te leveren. Ik kan dus een maandje overslaan. Geen vaste rubriek.
Ja, absoluut, ik word niet gedwongen. Maar mensen zijn blij als ik wat schrijf en ze willen graag meer lezen, dermate zo dat ik dus al gevraagd ben voor veel meer en voor een magazine. Je weet dat ik goed draaide in het PDD topic, daar post ik niet meer.. maar ik schijn dus goed te zijn in het verwoorden van ASS of zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt weer dan.
Maar je mag er vast even over nadenken, toch?
Je hebt inderdaad een talent voor schrijven. Je zou het vast goed kunnen. ( Elliot kon dat ook heel goed, jammer dat ie daar niks mee deed en zo eindigde). Tja, lastig zoiets. Er zitten voor en nadelen aan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, absoluut, ik word niet gedwongen. Maar mensen zijn blij als ik wat schrijf en ze willen graag meer lezen, dermate zo dat ik dus al gevraagd ben voor veel meer en voor een magazine. Je weet dat ik goed draaide in het PDD topic, daar post ik niet meer.. maar ik schijn dus goed te zijn in het verwoorden van ASS of zo.
Hier doe ik altijd luchtig en vlot maar ik kan ook heel diplomatiek en diepzinnig over problemen schrijven, je weet zelf ook wel dat ik al jaren ambities heb om een boek te schrijven...
Dat komt nu weer naar voren en mensen signaleren dat, ze pakken het meteen op. Wanneer ik uitgebreid ga schrijven dan pak ik mensen in en willen ze meer.
De nieuwe Kees misschien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:33 schreef YokiKater het volgende:
Een autibiografie.. dat wordt een fucking bestseller.
Kun je daar geen acroniem van maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
Nerdje-Marinier-Kansloos-Autist-Bestseller. Goed verhaal.
Nee, maar dat is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kun je daar geen acroniem van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |