Ik zit al 20 jaar op de internetzquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
50+??![]()
Maak je voor elke mail een nieuwe aan?
Dat zegt toch niets. Ik heb nog steeds een oud hotmail account.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar op de internetz
Dat is lang. En die oude emailadressen werken nog?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar op de internetz
Eigenlijk na je 25e al ongeveer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef Tem het volgende:
Uiteindelijk vreet en zuip je toch weer teveel. Na je 35ste is het voorbij met de pret.
Ik moet nog 35 worden en ik denk al "shit, watskeburt?" straks krijg ik nog penerproblemen ook. Ouder worden is fucked up man.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:01 schreef Tem het volgende:
Uiteindelijk vreet en zuip je toch weer teveel. Na je 35ste is het voorbij met de pret.
Merk ik nu al inderdaad, buik wordt steeds dikker. En nee, ik ben niet zwanger.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk na je 25e al ongeveer.
Af en toe een appeltje en gaan.
Grijze neusharen ineens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet nog 35 worden en ik denk al "shit, watskeburt?" straks krijg ik nog penerproblemen ook. Ouder worden is fucked up man.
Ik ook, eentje uit 1999 ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets. Ik heb nog steeds een oud hotmail account.
Yep. Behalve mijn quotenet account, daar had ik mij ooit als eerste mee geregistreerd hier als ik het goed onthouden heb.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is lang. En die oude emailadressen werken nog?
Ik heb serieus grijze baardharen. En ik wil mij dit jaar ook niet meer scheren, Movember en persoonlijk iets, bla bla.. dus met de Kerst ben ik misschien wel een Kerstmannetjequote:
Baardharen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb er maar 4 die ik echt gebruik eigenlijk,
Ik ben George Clooney en zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Grijze baardharen is niks mis mee.
Wou van laatste beetje lichaamsvet rond mijn buik af. Ergste komt nog maar dat is pas over een maand of 3.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
1300? Dat is volgens mij net zo veel als Dolf Jansen.
Dat is makkelijk gedaan en tegen fieldfuck zeg ik nooit neequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh.. dan pak ik gewoon je schoppende been vast en tik ik je andere been onder je donder vandaan. Dan lig je op de grond en is het FIELDFUCK!!![]()
Ik moet het juist wat rustiger doen met eten, moet wat kilo's kwijt maar die blijven maar hangen.
Dieet is niets voor mij vriend. Ik ben meer iemand die de stoeptegels uit zijn tuin trekt, opstapelen, kuil graven, dicht gooien en weer tegels leggen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gedaan en tegen fieldfuck zeg ik nooit nee
Bereid jezelf maar voor op een streng dieet. Heb afgelopen 6 maanden haast alleen maar konijnenvoer gehad. Nu ik weer meer mag eten geniet ik onwijs van lasagne oid
Vet rond je buik is moeilijk weg te werken. En ik wou er snel vanaf vandaar de dieet en cardio.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dieet is niets voor mij vriend. Ik ben meer iemand die de stoeptegels uit zijn tuin trekt, opstapelen, kuil graven, dicht gooien en weer tegels leggen.
Ik vreet niet overdreven veel maar ik verdom het om als een konijn te leven, al is dat wippen als een konijn wel een goed verhaal. Verbrand je ook calorieeen mee.
Veel zelfs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik vreet niet overdreven veel maar ik verdom het om als een konijn te leven, al is dat wippen als een konijn wel een goed verhaal. Verbrand je ook calorieeen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |