Nietes!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Sowieso is alles de schuld van Antoine.
Kefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo vergeten? Had je weer een pak wijn op?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Goeiesmorgens. Ik ben vannacht mijn lens vergeten uit te doen toen ik ging slapen. Oog is helemaal rood nu.
Ik snap het ook niet, vergeet het normaal nooit en had wel mijn tanden gepoetst en make-up er af gehaald. En maar twee glaasjes op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo vergeten? Had je weer een pak wijn op?
Goed idee. Rook je veel nu? En ben je al eens eerder gestopt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:18 schreef Specularium het volgende:
Nu we toch in LIF zitten.
Ik denk eraan om maar te stoppen met roken.
Behalve tijdens stressmomenten zie ik de meerwaarde er niet meer echt van in.
Niet als voornemen voor het nieuwe jaar natuurlijk, want mensen die het zo doen zijn mietjes.
Ik rook steeds minder, het is ook meer een gewoonte uit verveling volgens mij dan dat het moet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed idee. Rook je veel nu? En ben je al eens eerder gestopt?
Wil je het eerst nog meer afbouwen of in één keer stoppen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik rook steeds minder, het is ook meer een gewoonte uit verveling volgens mij dan dat het moet.
En nee, nooit eerder gestopt.
Weet ik veel. Het is een plannetje dat ik ineens kreeg van de week.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je het eerst nog meer afbouwen of in één keer stoppen?
Okee nou goed plan hoor. Hoop voor je dat het lukt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is een plannetje dat ik ineens kreeg van de week.
Ze klinken gewoon goddelijk. Ik zou graag een extra setje willen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kefben ook heel blij met die van mij.
Catherine Keyl zou het een prima onderwerp vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:51 schreef Specularium het volgende:
Maar ik ga het er verder ook niet meer over hebben.
Gewoon doen of niet, al dat gelul erover helpt niks. /einde dienstmededeling.
Lang geleden heb ik ooit iemand van de Martinitoren (in Groningen) zien springen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw waar Specularium het over had, had blijkbaar iemand geraakt tijdens haar val.
NWS / Getuige zelfdoding : Ik dacht dat er een boom op me viel
Ja, dat wist ik al, ik was daar toen het net was gebeurd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw waar Specularium het over had, had blijkbaar iemand geraakt tijdens haar val.
NWS / Getuige zelfdoding : Ik dacht dat er een boom op me viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |