SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
[ Bericht 0% gewijzigd door ziggyziggyziggy op 04-11-2014 22:26:41 ]Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>Dr_Flash
CubeMeisterHey, een seinhuisdudetopicSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDr_Flash
CubeMeisterNeej niet die OHIH-klaphark die de vloer mocht dweilen bij McDonalds of wat was hetSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaierEn nu?quote:Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>James1988
SchommelbotenloverNu zie ik een ontsporende Thomas de stoomloc. Ik vraag me nu af of hij aan het ontsporen is omdat hij te hard reed (en dat probeert te corrigeren), of dat hij juist te hard aan het corrigeren was en daardoor is gaan ontsporen.Dr_Flash
CubeMeisterHoe dan ook. Geen frontseinenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaierEén is dus niet genoeg? Moment.quote:Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaierZo. Twee frontseinen. Tevreden?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>Peterselieman
Maffe Friesquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. Twee frontseinen. Tevreden?Altijd onderweg naar het avontuurziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaierquote:Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>James1988
SchommelbotenloverOhja, er is vanochtend weer een V250 retour afzender gegaan, de 4815. Die V250 is voor zover mij bekend nooit overgedragen aan NS/NMBS.
Er staan nu nog 3 Italiaanse racemonsters op de Watergraafsmeer, als de afvoer op dit tempo blijft doorgaan zijn die waarschijnlijk binnen 2 weken ook vertrokken.ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaierKunnen ze niet naar dezelfde sloper als dat Plan V-schroot?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef James1988 het volgende:
Ohja, er is vanochtend weer een V250 retour afzender gegaan, de 4815. Die V250 is voor zover mij bekend nooit overgedragen aan NS/NMBS.
Er staan nu nog 3 Italiaanse racemonsters op de Watergraafsmeer, als de afvoer op dit tempo blijft doorgaan zijn die waarschijnlijk binnen 2 weken ook vertrokken.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>Peterselieman
Maffe Friesmja, zo kom je er ook vanaf toch? En heeft Nederland er nog minder werk van ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kunnen ze niet naar dezelfde sloper als dat Plan V-schroot?Altijd onderweg naar het avontuurJames1988
SchommelbotenloverTwee geruchten doen de ronde:
1) Trenitalia zou ze willen hebben voor inzet als een soort sprinter op HSL's in Italië
2) De Turken zouden ze willen hebben om alvast HST's te kunnen laten rijden op hun hogesnelheidslijn
Scenario 2 lijkt me onwaarschijnlijk, TCDD heeft daarvoor 7 Velaro's besteld. Ik zie het AnsaldoBreda niet lukken om eerder een V250 te hebben rijden met reizigers dan Siemens.JDude
groetjes, veldmuisIk ga voor scenario 3: Reserve-onderdelen voor Italiaanse magnetrons, auto's en boerenschuurtjes.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"Dr_Flash
CubeMeisterplestik slotjes voor kuttopics op fok.itquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:45 schreef JDude het volgende:
Ik ga voor scenario 3: Reserve-onderdelen voor Italiaanse magnetrons, auto's en boerenschuurtjes.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenbork
Schaffner ohne ZwangzugZondag 26-10-2014
In de ochtendmist met de bus van Kirchberg naar Luxemburg Gare aan de overkant het Europees parlement.
Gare de Luxembourg
Vertrekstaat met mijn trein op spoor 9
Treintjes op spoor 3 en 4
Vervangende bussen naar België
Trein naar Norddeich Mole, deze dienst houdt er mee op wanneer dienstregeling 2015 in gaat, altijd al een keer willen doen dus nu moest ik wel met een smerige TGV ervoor
Trein op het spoor ernaast (10) naar Wasserbillig
Bivak voor de komende uren, voorste wagon, rest was allemaal (met tafel) gereserveerd, vooral vanaf Keulen. Geen Bordbistro dus goed ingeslagen in de stationshal.
Verkeerd Fahrplan (ik had 8.20 op zondag, deze was 6.20 doordeweeks)
Schilderijtje in Duitsland
Even van rijrichting veranderen in Koblenz
Eindbestemmming van deze middag.
Zo Labskaus ter versterking van de inwendige mens en daarna bakje koffie en terug naar Utrecht.
Helaas liep de terugreis niet zo goed, geen bistro naar Rheine (Keulen eindstation) en in Rheine geen trein naar Amsterdam, die kwam met 65 minuten vertraging en deze ook zonder bistro
In Rheine wat drinken en eten gekocht en staan kletsen met een Sloveens stelletje en een Duitse ruimte-onderzoeker uit Leer.
Er stond nog wel een gezelschapstrein even tegenover het vertrekperron van de trein naar Amsterdam.
Uiteindelijk was ik tegen twaalven thuisI love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...greavy
Kritische VIRM-haterDie Centralbahn-trein op de laatste foto zal de Hetzerather Zuiptrein wel zijn. Die gaat op vrijdag vanuit Rheine naar eoa park langs de Moesel met allemaal feestgangers, en komt zondag weer met die gasten terug.
Leuke plaatjes verder.Dr_Flash
CubeMeisterwoowoowoo heleboel foto's Heb je nou Luxemburg - Norddeich _ utrecht geredn?? Hoeveel kilometer is dat??Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenbork
Schaffner ohne ZwangzugThx, dankzij een tip van jou op dit forum trouwens Greavy wist ik dat deze dienst ermee zou stoppen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef greavy het volgende:
Die Centralbahn-trein op de laatste foto zal de Hetzerather Zuiptrein wel zijn. Die gaat op vrijdag vanuit Rheine naar eoa park langs de Moesel met allemaal feestgangers, en komt zondag weer met die gasten terug.
Leuke plaatjes verder.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...bork
Schaffner ohne Zwangzugyep , geen idee hoeveel kilometer.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
woowoowoo heleboel foto's Heb je nou Luxemburg - Norddeich _ utrecht geredn?? Hoeveel kilometer is dat??I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...greavy
Kritische VIRM-haterOh, daardoor deze IC helemaal uitgezeten? Ik heb 'm 2x tussen Keulen en Luxemburg uitgezeten, 1x Koblenz - Luxemburg en 2x Luxemburg-Trier. Nooit het hele traject gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:09 schreef bork het volgende:
[..]
Thx, dankzij een tip van jou op dit forum trouwens Greavygreavy
Kritische VIRM-haterMorgen (oké, nu al vandaag) zal er maar één Lint starten in de spits-omloop van Veolia op de Maaslijn. De 237 is vanavond naar Stadler in Blerick gegaan, en zal - als alles meezit - morgenmiddag weer ingezet worden, en anders donderdag.dennistd
FOK!sport *O*Hebben ze de boel nu al weer kapot gemaakt bij Veolia?PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevendennistd
FOK!sport *O*Die incheck zal 18.36u moeten zijn denk ik? Met de Benelux naar Rotterdam en dan de IC Defect naar Breda.
Blijkbaar voor het tweede weekend op rij de wintertijd ingegaan bij NS....PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenToekito
Fietst zich de pleuristreinen van Dord - Breda liggen plat, dus maar weer eens via Utrecht.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor SophiaEven mijn checkin op die dag gecontroleerd,quote:Op woensdag 5 november 2014 02:03 schreef James1988 het volgende:
NS heeft wat uit te leggen... Dit kan natuurlijk nooit kloppen:
[ afbeelding ]
Recalcitrant poortje in jouw geval ?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.Dr_Flash
CubeMeisterIk snap het niet. Wat klopt er niet aan? Behalve dan die tijdstippen (17:36 moet inderdaad 18:36 zijn natuurlijk, of AL die andere een uur vroeger... wintertijd is wel klok achteruit...)quote:Op woensdag 5 november 2014 02:03 schreef James1988 het volgende:
NS heeft wat uit te leggen... Dit kan natuurlijk nooit kloppen:
[ afbeelding ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenJames1988
SchommelbotenloverIk heb Dal Vrij, ik heb nu ¤ 12,60 betaald voor een reis die gratis had moeten zijn.Dr_Flash
CubeMeisterAha. Tsja, had je maar niet om 17:36 moeten incheckenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:54 schreef James1988 het volgende:
Ik heb Dal Vrij, ik heb nu ¤ 12,60 betaald voor een reis die gratis had moeten zijn.
NS klantenservice kan natuurlijk niet je HTM transacties zien, dus dat bewijst niks en in het systeem staat 17:36. DoeiSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleengreavy
Kritische VIRM-haterHans Ruijter is sinds een paar dagen bezig om time scans te maken van treinen die zijn lens passeren. Simpel houdt het in dat een voorbijrijdende trein van 150 meter zo'n 1200 foto's bevat, die vervolgens gestitcht worden tot een panorama met een resolutie van een schaal van circa 1:10. Dit is met de apparatuur die hij gebruikt mogelijk tot hooguit 200km/h, maar hoe langzamer de trein rijdt, hoe beter het resultaat kan worden. Een constante snelheid is hierbij wel gewenst.
Enkele kunstwerken:
En materieelstrips:
ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaierIk vind het wel aardig. Natuurlijk een oude en beproefde techniek, maar netjes uitgevoerd.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>Ajaxfan
Look out for mequote:Geen stroom, geen treinen in België
Toegevoegd: woensdag 5 nov 2014, 10:05
De maatregelen van de Belgische overheid om het stroomtekort tegen te gaan, dreigen het spoornetwerk lam te leggen. Experts van Infrabel, verantwoordelijk voor de landelijke stroomvoorziening, waarschuwen voor een volledige afgelasting van de treinen, meldt de Belgische krant De Morgen.
Als er ergens in België tijdelijk de stroom wordt uitgeschakeld, rijdt er niet alleen in de getroffen zone, maar in heel België geen enkele trein.
De seinhuizen, slagbomen en wissels zijn aangesloten op lokale stroomvoorzieningen. Een trein kan niet rijden zonder seinen of wissel. "Wij adviseren om bij één of meerdere afschakelingen gedurende de hele dag niet te rijden op het hele net. Anders verliezen we het zicht op de treinen", aldus de experts van Infrabel.
Stroomverwachting
De Belgische journaals melden sinds deze week naast de weersverwachting ook de stroomverwachting. Het is een onderdeel van een grootscheepse campagne om het elektriciteitsverbruik komende winter terug te dringen en een gebrek aan stroom te voorkomen. Bij code zwart wordt de stroom daadwerkelijk uitgeschakeld.
De Belgische overheid houdt rekening met een stroomtekort omdat er meerdere kernreactoren zijn uitgevallen vanwege scheurtjes in de wanden. België is voor de stroomvoorziening afhankelijk van de kerncentrales. Nu er een stroomtekort dreigt, luidt onder meer het advies: maak meer eenpansgerechten.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *James1988
SchommelbotenloverEhh, waarom dat dan?
Als er een stroomstoring is op een blokpost kun je ook geen treinen laten rijden, maar dan legt men toch ook niet in het hele land de treindienst stil?Ajaxfan
Look out for meJe gaat logica zoeken achter beslissingen in België?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:34 schreef James1988 het volgende:
Ehh, waarom dat dan?
Als er een stroomstoring is op een blokpost kun je ook geen treinen laten rijden, maar dan legt men toch ook niet in het hele land de treindienst stil?* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *James1988
SchommelbotenloverGoed punt.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Je gaat logica zoeken achter beslissingen in België?Peterselieman
Maffe FriesOnderhoud aan energiecentrales en nu vrezen ze een stroomtekort. Ze kunnen natuurlijk ook importeren uit bijvoorbeeld Nederland waar enkele grote pasgebouwde centrales slechts op minimumcapaciteit draaien omdat de stroom elders goedkoper te verkrijgen is. Tijdelijke lokale dips kun je hiermee natuurlijk niet voorkomen, maar toch.Altijd onderweg naar het avontuurZouden ze niet beter gewoon een noodstroomvoorziening bij die seinhuizen plaatsen? Mja kost weer geld natuurlijkquote:Er zijn/waren plannen om een kabeltje te spannen naar een centrale in Noord-Braband geloof ik, maar dat zou veel te laat komen. En een bestaande grote importlijn vanuit Frankrijk ligt ook op zijn gat ivm onderhoud of sabotage ofzo, dus ze gaan gewoon een flink probleem hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
Onderhoud aan energiecentrales en nu vrezen ze een stroomtekort. Ze kunnen natuurlijk ook importeren uit bijvoorbeeld Nederland waar enkele grote pasgebouwde centrales slechts op minimumcapaciteit draaien omdat de stroom elders goedkoper te verkrijgen is. Tijdelijke lokale dips kun je hiermee natuurlijk niet voorkomen, maar toch.Peterselieman
Maffe FriesDan kun je dat wel stellen ja
Het is niet voor niets dat Nederland in de afgelopen jaren juist veel heeft geīnvesteerd in verbindingen met de buurlanden (en ook Noorwegen), naast het circulair maken van het netwerkAltijd onderweg naar het avontuurJames1988
SchommelbotenloverWe herinneren ons Haaksbergen toch nog wel, waar 9 maanden na een grote winterse black-out een babyboom was?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het is niet voor niets dat NederlandPeterselieman
Maffe FriesZou dat soms de opzet van de Belgen zijn? Uitbreiden van de bevolking?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
We herinneren ons Haaksbergen toch nog wel, waar 9 maanden na een grote winterse black-out een babyboom was?Altijd onderweg naar het avontuurAjaxfan
Look out for meOriginele manier om de vergrijzing in de toekomst op te lossen wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou dat soms de opzet van de Belgen zijn? Uitbreiden van de bevolking?* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *http://afschakelplan.be/
Ze hebben het hele land ingedeeld in zones van 500MW die bij tekorten beurtelings afgeschakeld worden zodat mensen in principe nooit langer dan 2 uur zonder stroom zitten ("rolling blackout").James1988
SchommelbotenloverDat is op dit moment inderdaad waar NS mee antwoordt. Wordt vervolgd, want het klopt niet. Als ik echt om 17:36 had ingecheckt bij NS en om 18:29 bij HTM, dan had ik nooit om 19:35 kunnen uitchecken in Breda omdat die NS-checkin zou zijn overschreven door die van HTM.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha. Tsja, had je maar niet om 17:36 moeten inchecken
NS klantenservice kan natuurlijk niet je HTM transacties zien, dus dat bewijst niks en in het systeem staat 17:36. Doeib2py
Beton!Dr_Flash
CubeMeisterDoe eerst mar eens een bron. Dit zal wel van de Speld zijn of zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Je gaat logica zoeken achter beslissingen in België?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenOf je gooit de titel even door google:quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eerst mar eens een bron. Dit zal wel van de Speld zijn of zo.
http://nos.nl/artikel/718(...)einen-in-belgie.htmlSalatrel
Salatrelwordt niet overschreven die staat in de historie nog gewoon als checkin...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is op dit moment inderdaad waar NS mee antwoordt. Wordt vervolgd, want het klopt niet. Als ik echt om 17:36 had ingecheckt bij NS en om 18:29 bij HTM, dan had ik nooit om 19:35 kunnen uitchecken in Breda omdat die NS-checkin zou zijn overschreven door die van HTM.Maar dat maakt de volgorde NS-checkin -> HTM-checkin -> HTM checkout -> NS-checkout nog niet mogelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wordt niet overschreven die staat in de historie nog gewoon als checkin...James1988
SchommelbotenloverOverschreven had tussen aanhalingstekens gemoeten. Je kunt de oude niet meer uitchecken als er al een nieuwere check-in is.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wordt niet overschreven die staat in de historie nog gewoon als checkin...Peterselieman
Maffe Friesprecies, want het zou dan in Breda een checkin worden of als er daar poortjes zijn zou het een fout opleveren omdat je bij poortjes looprichtingen hebtquote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Maar dat maakt de volgorde NS-checkin -> HTM-checkin -> HTM checkout -> NS-checkout nog niet mogelijk.Altijd onderweg naar het avontuur17:36 kán niet 18:36 zijn, want dan heeft hij in -1 minuut naar Hollands Spoor gereden. 59 minuten incl. lichte vertraging klinkt véél plausibeler. En dan mag hij blij zijn dat de trein niet vanwege grote vertraging is opgeheven.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat klopt er niet aan? Behalve dan die tijdstippen (17:36 moet inderdaad 18:36 zijn natuurlijk, of AL die andere een uur vroeger... wintertijd is wel klok achteruit...)A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.Ajaxfan
Look out for meWas het maar zo'n feest inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eerst mar eens een bron. Dit zal wel van de Speld zijn of zo.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *boriq
Blacksmith of RhythmDie ene sprinter van Apeldoorn naar Enschede (de 7037, vertrekt om 11:51 uit Apeldoorn) die 9 minuten stil gaat staan in Drienerlo? Dat komt door een goederenpad (de lege PON trein uit Leusden aan de dienstregeling op rolandrail te zien) wat vlak achter de ICB zit, daardoor zou er een probleem ontstaan waardoor ervoor is gekozen om de sprinter nu door te laten racen naar Drienerlo.
Dat en meer in de adviesaanvragen van NSR aan het LOCOV:
Adviesaanvraag wijzigingsblad december 2014
Besluit herfstmaatregelen en wijzigingen dienstregeling najaar 2014ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier"The lamps are going out all over Europe, we shall not see them lit again in our life-time."quote:Op woensdag 5 november 2014 11:58 schreef James1988 het volgende:
Ik dacht dat we die tijd wel hadden gehad hier in Europa
-- Sir Edward GrayMine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>Fred
BeroepschagrijnDe Duitsers zijn de Belgen voor met staken:quote:Staking Duitsland van donderdag tot maandag
Woensdag 5 November 12:12
Oorzaak
Door een staking is er zeer beperkt treinverkeer naar, vanuit en binnen Duitsland mogelijk.
Verwachting
Dit duurt naar verwachting van donderdag 6 november 02:00 uur tot en met maandag 04:00 uur
Reisadvies
Kijk op voor meer informatie op www.nsinternational.nlSo we just called him FredSalatrel
SalatrelIC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdam iedereen dacht dat het verkeerd in het bord stondderLudolf
allround beunhaasNee, bij IC Berlijn verwacht je een comfortabele trein.Kranplätze müssen verdichtet seinAjaxfan
Look out for meBenelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Salatrel het volgende:
IC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdam iedereen dacht dat het verkeerd in het bord stond* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *Dr_Flash
CubeMeisterJa ik heb ook wel een foto van een Breng Spurtje met een bord waar EuroNight Warszawa op stond. Maar dat telt niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleendennistd
FOK!sport *O*Volgens mij gewoon tot Bad Bentheim met het normale materieel. Het gaat immers om een machinisten-staking, en tot Bentheim zit er gewoon een Nederlandse loc met machinist voor. In Bentheim komt de trein binnen op spoor 2 of 3, de loc loopt om en het spul vertrekt een dik uur later weer naar Amsterdam.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Salatrel het volgende:
IC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdam iedereen dacht dat het verkeerd in het bord stondPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevendennistd
FOK!sport *O*Een tijd terug in Zutphen: achtereenvolgens een SGM en een SLT als IC naar Roosendaal...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenAjaxfan
Look out for meDuss ik was lekker wakker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel een foto van een Breng Spurtje met een bord waar EuroNight Warszawa op stond. Maar dat telt niet.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *James1988
SchommelbotenloverZo heb ik wel eens een CNL naar Moskou zien staan met op de CTA "Stopt op alle tussengelegen stations"Dr_Flash
CubeMeisterWelke bank heet er NS?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef James1988 het volgende:
Zojuist van NS bevestigd gekregen dat het geld naar me is overgemaakt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenPeterselieman
Maffe Friesmooi dat het opgelost isquote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef James1988 het volgende:
Zojuist van NS bevestigd gekregen dat het geld naar me is overgemaakt.Altijd onderweg naar het avontuurJames1988
SchommelbotenloverMwah, ik heb al eerder via de webcareafdeling geld terug gekregen.quote:bork
Schaffner ohne ZwangzugDinsdag moet ik naar Worms, mooie timing die staking (hopelijk gaat het ook zo uitpakken )quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef FredvZ het volgende:
De Duitsers zijn de Belgen voor met staken:
[..]I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...GlennQuagmire
giggity giggityOngeveer 30% van het Fernverkehr zal rijden, 24 uur van tevoren valt te zien om welke treinen het gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef bork het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik naar Worms, mooie timing die staking (hopelijk gaat het ook zo uitpakken )Dr_Flash
CubeMeisterPaar jaar geleden zouden ze ervoor getekend hebben hoor. Toen met dat haarscheurtjesdrama in die assen, dat vrijwel de hele vloot aan de kant moest, hebben ze ALLES ingezet wat rijden kon. Tot en met diesel-railbussen BR650 aan toe. Dus ja, Plan-V? Prima, doenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Vroeger toen de ICE nog vervangen werd door plan-v?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenJames1988
SchommelbotenloverOf op de Berliner S-Bahn, waar zoveel materieel aan de kant moest dat er amper nog wat kon rijden.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zouden ze ervoor getekend hebben hoor. Toen met dat haarscheurtjesdrama in die assen, dat vrijwel de hele vloot aan de kant moest, hebben ze ALLES ingezet wat rijden kon. Tot en met diesel-railbussen BR650 aan toe. Dus ja, Plan-V? Prima, doen
Het heeft jaren geduurd voordat de dienstverlening weer terug was op het oude niveau...b2py
Beton!Het is nog steeds niet op het oude niveau..quote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of op de Berliner S-Bahn, waar zoveel materieel aan de kant moest dat er amper nog wat kon rijden.
Het heeft jaren geduurd voordat de dienstverlening weer terug was op het oude niveau...James1988
SchommelbotenloverNog steeds niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet op het oude niveau..
[ Bericht 9% gewijzigd door James1988 op 05-11-2014 20:57:18 (Omdat appel.) ]Dr_Flash
CubeMeisterToen ik er 2 jaar geleden was vond ik het prima de luxe hoor. Berlijn is qua OV 1 van de beste steden waar ik ooit geweest ben.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenb2py
Beton!Toch zijn een verbinding of twee nog steeds niet terug en laat de materieelinzet de wensen over..James1988
SchommelbotenloverDat zeker, Berlijns OV hoort ook wat mij betreft bij de absolute top.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik er 2 jaar geleden was vond ik het prima de luxe hoor. Berlijn is qua OV 1 van de beste steden waar ik ooit geweest ben.
---
Brussel Centraal, ongeveer een uur terug:
b2py
Beton!'Lokale mist in Brussel treft centrum, treinbestuurders leggen werk neer door gebrek aan zicht op een toekomst.'
[ Bericht 0% gewijzigd door b2py op 05-11-2014 21:19:17 ]Peterselieman
Maffe FriesJe zou zo mee kunnen doen aan DWHNquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef b2py het volgende:
'Lokale mist in Brussel treft centrum, treinbestuurders leggen we neer door gebrek aan zicht op een toekomst.'Altijd onderweg naar het avontuurDr_Flash
CubeMeister"Wafel-van-het-ijzer-afhalers staken. Brussel in rook gehuld. Bonden eisen begrip."Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDr_Flash
CubeMeister"Sporen in tunnel te droog: herfstremmen treinen blokkeren. Bonden vragen reizigers op spoorstaven te urineren. Toiletten gesloten. Tarieven toiletgebruik blijven gehandhaafd."Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenwoensdag 5 november 2014 @ 21:36:08 #103boriq
Blacksmith of RhythmDe stroom zal al wel gewoon uit zijn geschakeld in Brussel of er zit ergens een ballon verstopt in een afvoerkanaalDr_Flash
CubeMeister"Heel België moet bloeden voor onvermogen bestuurders om "electriciteit aankopen uit het buitenland" te bedenken. Stoomtreinen brengen u voortaan naar uw houtvuurtje."Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenwoensdag 5 november 2014 @ 22:00:49 #105DeaDLocK2K
Bier.Sorry maar de mijnwerkers in Wallonië staken dus er zijn geen kolen.Bier.woensdag 5 november 2014 @ 22:55:06 #106b2py
Beton!woensdag 5 november 2014 @ 23:16:20 #107b2py
Beton!NS International is bij gaan houden wie waar staakt in de derde wereldlanden om ons heen: https://www.nsinternation(...)tie_ns_internationalwoensdag 5 november 2014 @ 23:22:59 #108James1988
SchommelbotenloverAls de Duitsers en Belgen nog even zo doorgaan kan NSI de toko wel sluitenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef b2py het volgende:
NS International is bij gaan houden wie waar staakt in de derde wereldlanden om ons heen: https://www.nsinternation(...)tie_ns_internationalDr_Flash
CubeMeisterKan het Belgische leger daar niet tegen ingezet worden? Of staken die ook? Ik koester inmiddels wel een tamelijk vurige doodswens voor die neukfouten daarquote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef b2py het volgende:
NS International is bij gaan houden wie waar staakt in de derde wereldlanden om ons heen: https://www.nsinternation(...)tie_ns_internationalSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenJDude
groetjes, veldmuisNatuurlijk joh, 2x Plan V is wel genoeg voor de drukste sprinter Tilburg-Eindhoven van de ochtendspits.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"Duvel
Gevallen engel.Gezond verstand is een keuze. Doe iets met deze tip.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:22 schreef b2py het volgende:
Drukte is een emotie, emoties kan je uitschakelen.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De PaepeDr_Flash
CubeMeistermet jouw logica houden we de zorg wel betaalbaar in dit land jaquote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gezond verstand is een keuze. Doe iets met deze tip.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenb2py
Beton!quote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gezond verstand is een keuze. Doe iets met deze tip.Iets met NS-International onder NS-Reizigers vallen sinds 1-10-2013 enzo. NS-International is geen op zichzelf staande onderneming meer. Dus NSI sluiten gaat lastig.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als de Duitsers en Belgen nog even zo doorgaan kan NSI de toko wel sluitenJames1988
SchommelbotenloverAnd not a single fuck was given.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:36 schreef weps het volgende:
[..]
Iets met NS-International onder NS-Reizigers vallen sinds 1-10-2013 enzo. NS-International is geen op zichzelf staande onderneming meer. Dus NSI sluiten gaat lastig.James1988
SchommelbotenloverEurobahn gaat op Hengelo–Bielefeld rijden
Zouden we er nu paaltjes bij gaan krijgen, naast die van NS en Syntus?Ajaxfan
Look out for meWeet je pas wat hier het effect van is op de dag zelf of zal dat daarvoor al bekend zijn? Anders heb ik 24-11 een uitdaging.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef b2py het volgende:
NS International is bij gaan houden wie waar staakt in de derde wereldlanden om ons heen: https://www.nsinternation(...)tie_ns_international* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *James1988
SchommelbotenloverDat was een proef van Syntus, dit is iets met een concessie van 15 jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:05 schreef b2py het volgende:
We hadden toch ook geen extra paaltjes ten tijde van de Grensland?JDude
groetjes, veldmuisHet zijn Belgen hč. Goeie kans dat er op de dag van de staking alsnog een paar besluiten te gaan barbecuën op een baanvak waar nog gewoon treinen zouden rijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Weet je pas wat hier het effect van is op de dag zelf of zal dat daarvoor al bekend zijn? Anders heb ik 24-11 een uitdaging.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"Ajaxfan
Look out for meHet autistje in mij word niet vrolijk van dit soort onzekerheid.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn Belgen hč. Goeie kans dat er op de dag van de staking alsnog een paar besluiten te gaan barbecuën op een baanvak waar nog gewoon treinen zouden rijden.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *b2py
Beton!Ik denk het niet, ik zie de overheid geen miljoenen neerleggen voor wat paaltjes over de hele lijn..quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat was een proef van Syntus, dit is iets met een concessie van 15 jaar.James1988
SchommelbotenloverOf dat ze seinhuizen gaan bezetten...quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn Belgen hč. Goeie kans dat er op de dag van de staking alsnog een paar besluiten te gaan barbecuën op een baanvak waar nog gewoon treinen zouden rijden.James1988
SchommelbotenloverJe hebt gelijk. Bovendien bevindt 90% van het traject zich in het buitenland waar je niks hebt aan de OV-chipkaart.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik zie de overheid geen miljoenen neerleggen voor wat paaltjes over de hele lijn..JDude
groetjes, veldmuisDe springer du jour gaat naar Den Haag-Gouda. Een van m'n vrienden zit bij Ypenburg ergens de komende uren naar een Vinexwijk te staren.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"dennistd
FOK!sport *O*En voor Hengelo-Oldenzaal zou je het ook met NS-paaltjes kunnen doen: die rijdt daar immers toch niet. Aan de andere kant is Syntus-paaltjes gebruiken logischer: zowel Eurobahn als Syntus zijn dochtermaatschappijen van Keolis.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bovendien bevindt 90% van het traject zich in het buitenland waar je niks hebt aan de OV-chipkaart.
Gezien het aantal Nederlanders dat net over de grens woont lijkt het me trouwens ook geen verkeerd idee om in Bentheim ook een paar paaltjes neer te zetten.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenHojdhopper
R34 GTRZit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef JDude het volgende:
De springer du jour gaat naar Den Haag-Gouda. Een van m'n vrienden zit bij Ypenburg ergens de komende uren naar een Vinexwijk te staren.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.Ajaxfan
Look out for meOh crap...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:07 schreef b2py het volgende:
Ze zijn vroeg bij met die storing...
http://www.ns.nl/storingen/#prio-201411061238* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *James1988
SchommelbotenloverNeukfouten, die Belgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:07 schreef b2py het volgende:
Ze zijn vroeg bij met die storing...
http://www.ns.nl/storingen/#prio-201411061238Voordeel is wel dat buitenlandse treinkaartjes dan geen probleem meer zijn voor het OV-chipkaartsysteem.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als de Duitsers en Belgen nog even zo doorgaan kan NSI de toko wel sluitenJames1988
SchommelbotenloverOm Fles te quoten: neukfouten.twitter:InesVenneman twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:21:33 Situatie bijzonder grimmig aan Hallepoortlaan. NMBS-gebouw wordt met stenen bekogeld. #Betoging6nov reageer retweettwitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:37:36 Ondertussen in de Hallepoortlaan, waar het NMBS gebouw gevestigd is.Foto via @jonasmuylaert #Betoging6nov http://t.co/cd2ykJmvRK reageer retweetJDude
groetjes, veldmuisquote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet of ik het terecht moet vinden..quote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Duvel het volgende:
Gezond verstand is een keuze. Doe iets met deze tip.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"b2py
Beton!Gelukkig is de NMBS ook erg lief voor ze: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141106_01361793Ajaxfan
Look out for meIk ga maar gepantserd onderweg dan denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef James1988 het volgende:Om Fles te quoten: neukfouten.twitter:InesVenneman twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:21:33 Situatie bijzonder grimmig aan Hallepoortlaan. NMBS-gebouw wordt met stenen bekogeld. #Betoging6nov reageer retweet[ afbeelding ]twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:37:36 Ondertussen in de Hallepoortlaan, waar het NMBS gebouw gevestigd is.Foto via @jonasmuylaert #Betoging6nov http://t.co/cd2ykJmvRK reageer retweettwitter:NS_online twitterde op donderdag 06-11-2014 om 15:26:04 Van en naar Weesp: er rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring. #wp http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
[ Bericht 16% gewijzigd door Ajaxfan op 06-11-2014 15:27:22 ]* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *Peterselieman
Maffe FriesWaar ben je dan mee bezig? Het kantoor van een werkgever bekogelenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef James1988 het volgende:Om Fles te quoten: neukfouten.twitter:InesVenneman twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:21:33 Situatie bijzonder grimmig aan Hallepoortlaan. NMBS-gebouw wordt met stenen bekogeld. #Betoging6nov reageer retweet[ afbeelding ]twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:37:36 Ondertussen in de Hallepoortlaan, waar het NMBS gebouw gevestigd is.Foto via @jonasmuylaert #Betoging6nov http://t.co/cd2ykJmvRK reageer retweetAltijd onderweg naar het avontuurAjaxfan
Look out for meDat word het trammetje van Centraal naar Diemen nemen.quote:NS online @NS_online 5 min.5 minuten geleden
De situatie is momenteel daar erg complex. We kijken of er treinen kunnen rijden tussen Asd en Diemen, maar 't wordt lastig ^KJ* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *Fiorano
Drive tot the MaxxGodverdomme, eerst gaat de IC Amsterdam Centraal - Amersfoort niet, dan maar via Duivendrecht. Gaat ie vanaf daar ook niet, terwijl het in 1e instantie het omreisadvies was. Nu maar via Bijlmer.
Edit, op Bijlmer pakken we ook nog even +10 minuten.
Edit 2, maak er maar +20 van
[ Bericht 11% gewijzigd door Fiorano op 06-11-2014 16:05:02 ]Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werkingJDude
groetjes, veldmuisGelukkig rijden de treinen in Brabant ( ) naar behoren.
*Klopt af.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"Salatrel
Salatrelde storing zit bij weespquote:Op donderdag 6 november 2014 15:51 schreef Fiorano het volgende:
Godverdomme, eerst gaat de IC Amsterdam Centraal - Amersfoort niet, dan maar via Duivendrecht. Gaat ie vanaf daar ook niet, terwijl het in 1e instantie het omreisadvies was. Nu maar via Bijlmer.
Edit, op Bijlmer pakken we ook nog even +10 minuten.
Edit 2, maak er maar +20 vanFiorano
Drive tot the MaxxJoh.quote:Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werkingAjaxfan
Look out for meDan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.quote:* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *Dr_Flash
CubeMeister100 % controle op Den Haag HS net. Ook het sprintertje mocht even vijf minuten aan de kant totdat iedereen gecontroleerd wasSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenFiorano
Drive tot the MaxxEn zelfs dat is dus moeilijk, ziet Edit 1+2quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werkingPeterselieman
Maffe FriesIn dat soort achtergestelde gebieden is het nodig helaasquote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
100 % controle op Den Haag HS net. Ook het sprintertje mocht even vijf minuten aan de kant totdat iedereen gecontroleerd wasAltijd onderweg naar het avontuurDr_Flash
CubeMeistergeen arrestaties gezien. Maar dit mogen ze best vaker doen iddquote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dat soort achtergestelde gebieden is het nodig helaasSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleendennistd
FOK!sport *O*Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.htmlPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenYreal
henk..!als je daar onder de overgang terecht komt doe je het echt zelf. Die is behoorlijk ruim.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.dennistd
FOK!sport *O*N.a.v. dit bericht trouwens even wat foto's uitgezocht van 28 september, ook een verdacht pakketje maar dan in Utrecht:quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenDr_Flash
CubeMeisterWel een verdacht pakketje maar geen EOD?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleendennistd
FOK!sport *O*Blijkbaar niet verdacht genoegPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenReisT
FahrtreppenbenutzungshinweiseAh, vandaar dat ik nu moet staan tussen Amstel en Utrecht. Beetje druk...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.Dr_Flash
CubeMeistereen beetje verdacht pakketje Maar wacht, eerst reizigers duperen met een groot stuk lintquote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenFred
BeroepschagrijnDie politie mevrouw heeft best een groot achterwerk...
of ging het daar niet om?So we just called him FredDr_Flash
CubeMeisterDat is pas verdacht als ze op je af komtquote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef FredvZ het volgende:
Die politie mevrouw heeft best een groot achterwerk...
of ging het daar niet om?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenzoem
zoemthttps://www.facebook.com/video.php?v=612754428834527&pnref=story
Conducteur was vergeten de deur op slot te doenbork
Schaffner ohne ZwangzugBehalve dat ze niet op de afgesproken perrons stoppenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef JDude het volgende:
Gelukkig rijden de treinen in Brabant ( ) naar behoren.
*Klopt af.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...Duvel
Gevallen engel.Klopt, sux, sterkte.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepeb2py
Beton!James1988
SchommelbotenloverHet geld stond vandaag op mijn rekening.quote:
Lang leve webcare, vroeger had zoiets minstens 6 weken geduurd en 3x de klantenservice een brief sturen of bellen.Dr_Flash
CubeMeisterGoed. En verder? Want je bent vast niet de enige die op die manier benadeeld isquote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het geld stond vandaag op mijn rekening.
Lang leve webcare, vroeger had zoiets minstens 6 weken geduurd en 3x de klantenservice een brief sturen of bellen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenJames1988
Schommelbotenlover^KJ zou het intern doorgeven om het verder te laten uitzoeken. Hij vond het, net als ik, een 'zeer vreemde case'. Ik heb nog maar even gesuggereerd om proactief te zoeken naar benadeelden en ze te benaderen voor compensatie, dat was 'zeker een goede optie'.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. En verder? Want je bent vast niet de enige die op die manier benadeeld isYreal
henk..!Ik heb over het algemeen wel het idee dat de webcare ook echt doet wat ze zeggen...quote:Frozen-assassin
STAY STRONG APPIEOef, als ik nog ietsjes langer op school was gebleven was ik flink de sjaak dus..quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.htmlFrozen-assassin
STAY STRONG APPIEIk moet verder naar het noorden, dan is Centraal vrijwel de enige optie op Sloterdijk na. Maar kom maar eens makkelijk van CS naar Sloterdijk, en dan moet je ook maar wachten of er een machinist is + conducteur + trein of ik moet een bus nemen die door middle of nowhere gaat of zoquote:Op donderdag 6 november 2014 21:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Want Amsterdam Centraal is het enige station in Amsterdam?DeaDLocK2K
Bier.Ik kan zo uit mijn hoofd al vier redelijk snelle reisroutes bedenken en ik woon er niet eensBier.Dr_Flash
CubeMeisterEn kom maar eens lekker van Sloterdijk vandaan als Amsterdam Centraal eruit ligt
Sowieso kun je die kant niet op, en alle treinen andere kanten op, hadden er vandaan moeten komenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenb2py
Beton!_JdM_
Hallo.Nu kan het zijn dat ik een beetje slaperig wordt, maar volgens mij zie ik niet echt verschil tussen de twee documentjes qua antwoorden en qua vragen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
Beantwoording Kamervragen van de leden Hoogland en Van Dekken (beiden PvdA) over het ongeval op de spoorwegovergang in Winsum
Beantwoording Kamervragen van het lid De Boer (VVD) over een ongeluk met fatale afloop op een onbeveiligde overgang bij WinsumBij twijfel: gebruik beton.Dr_Flash
CubeMeisterAh okee, laat maar zittenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
Beantwoording Kamervragen van de leden Hoogland
"ik heb een vriendje in Lansingerland."Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenb2py
Beton!Als Amsterdam er uit ligt kan ik weinig naar Heerhugo hoor..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan zo uit mijn hoofd al vier redelijk snelle reisroutes bedenken en ik woon er niet eensPeterselieman
Maffe FriesAls het ook Sloterdijk is, dan moet je of Zaandam of Haarlem proberenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Als Amsterdam er uit ligt kan ik weinig naar Heerhugo hoor..Altijd onderweg naar het avontuurDeaDLocK2K
Bier.Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef James1988 het volgende:
Wie wil er dan ook naar Heerhugowaard?Bier.DeaDLocK2K
Bier.Op Het Grote Blote Tietenforum vraagt iemand genaamd Johan V hoe een compensatieregeling werkt. Ik moet me echt enorm inhouden om niet iets te zeggen als 'je hakkelt'.Bier.b2py
Beton!En hoe kom je daar?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het ook Sloterdijk is, dan moet je of Zaandam of Haarlem proberen
(Ok, Zaandam is vanaf CS nog best te doen..)Dr_Flash
CubeMeisterIn Neukfoutania hadden ze lange tijd een compensatieregeling die werkte met een excelformulier. Als je binnen een half jaar 15 keer meer dan een kwartier vertraging had, kreeg je wat geld of zo of een waardebon voor gratis nog meer ellende. Ja op die manier gaat niemand er op in natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Op Het Grote Blote Tietenforum vraagt iemand genaamd Johan V hoe een compensatieregeling werkt. Ik moet me echt enorm inhouden om niet iets te zeggen als 'je hakkelt'.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDeaDLocK2K
Bier.Dit gaat om 3 uur vertraging en het moeten nemen van taxi's van Cannes naar Marseille. Achja. Twee derdewereldlanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Neukfoutania hadden ze lange tijd een compensatieregeling die werkte met een excelformulier. Als je binnen een half jaar 15 keer meer dan een kwartier vertraging had, kreeg je wat geld of zo of een waardebon voor gratis nog meer ellende. Ja op die manier gaat niemand er op in natuurlijkBier.Peterselieman
Maffe FriesOf Hoorn vanaf CS, dat kan ookquote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef b2py het volgende:
[..]
En hoe kom je daar?
(Ok, Zaandam is vanaf CS nog best te doen..)Altijd onderweg naar het avontuurDr_Flash
CubeMeisteroverigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDuvel
Gevallen engel."Wij moeten u teleurstellen, daar de sneuvragenbeantwoordingsdienst deze eeuw helaas staakt in verband met het vervallen van gouden randjes op onze koffieschoteltjes."quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepeb2py
Beton!Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woonquote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of Hoorn vanaf CS, dat kan ook
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)_JdM_
Hallo.Jup. Alhoewel het ook wel eens minder kanzijn. Afhankelijk van het werken van de verkeerslichtenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woon
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)Bij twijfel: gebruik beton.DeaDLocK2K
Bier.Nee heb je helemaal gelijk aan maar ik vond het Johan V. gedeelte best dapper als nickname. Nou is het een Belg dus die hoeven dat niet te weten maar toch. Inside jokes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.
Met vriendelijke groet,
deadlockBier.b2py
Beton!The Tube plans, wel fapbaar. 36 metro's per uur!
http://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/fit-for-the-future.pdfPeter
byewtf? Treinfapper irl.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef b2py het volgende:
The Tube plans, wel fapbaar. 36 metro's per uur!
http://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/fit-for-the-future.pdf
Naja trein.. metro.. pas je op dat je kwakje niet de derde rail raakt?dagdennistd
FOK!sport *O*Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woon
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenb2py
Beton!Oh nice, het wordt steeds snellerquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.b2py
Beton!Ja man, sta dagelijks in weer en wind langs de baan in mijn lange jas.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
wtf? Treinfapper irl.
Naja trein.. metro.. pas je op dat je kwakje niet de derde rail raakt?_JdM_
Hallo.Enschede-Hengelo kan met de trein ook in 6 minuten, inclusief stop op Drienerlo. Turbo-V (en vertrek in Hengelo van spoor 3B)quote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.Bij twijfel: gebruik beton.Peter
byeElke 100 seconden een metro. Knappe vent die binnen 100 seconden de rails op klimt, rukt en optijd weer weg isquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hebben ze bij Mythbusters onderzocht, is geen probleem!dagboriq
Blacksmith of RhythmNog sneller als men in Hengelo klaar is rond de kruising Kuipersdijk-Enschedesestraat.quote:_JdM_
Hallo.DM90 op het zakspoortje op AlmeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door _JdM_ op 06-11-2014 22:42:25 ]Bij twijfel: gebruik beton.dennistd
FOK!sport *O*morgenvroeg (9.10u uit Enschede) zal ik het wel niet redden, dan is het te druk. Maar goed, er staat ook 18 minuten voor op dat soort tijdstippen.quote:PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevendennistd
FOK!sport *O*Dan moeten ze er eerst eens mee beginnen denk ik, voor zover ik weet ik er nog niks an gebeurd.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef boriq het volgende:
[..]
Nog sneller als men in Hengelo klaar is rond de kruising Kuipersdijk-Enschedesestraat.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenb2py
Beton!Dan slaap ik nog als een roos hoop ikquote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
morgenvroeg (9.10u uit Enschede) zal ik het wel niet redden, dan is het te druk. Maar goed, er staat ook 18 minuten voor op dat soort tijdstippen.DeaDLocK2K
Bier.Ik bel je wakker swa.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog als een roos hoop ikBier.dennistd
FOK!sport *O*woon je aan een busroute?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog als een roos hoop ikPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven_JdM_
Hallo.Ben ik ff blij dat ik tegen half 9 in de bus moet zittenquote:Bij twijfel: gebruik beton.dennistd
FOK!sport *O*Een omweg is altijd mogelijkquote:PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenb2py
Beton!Dan moet je met de negen wel een flinke omweg maken hoor Ik woon nabij de Oldenzaalsestraatquote:dennistd
FOK!sport *O*Daar kom ik morgenvroeg al overheen. Ik kan ook om 7u wel even toeteren?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan moet je met de negen wel een flinke omweg maken hoor Ik woon nabij de OldenzaalsestraatPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenPeterselieman
Maffe FriesWeer een cargo in Canada ontspoord, ditmaal na een aardverschuiving. De machinist wordt nog vermist
http://nos.nl/artikel/718(...)poort-na-lawine.htmlAltijd onderweg naar het avontuurvrijdag 7 november 2014 @ 00:04:15 #222James1988
SchommelbotenloverOhja, over die NS-Traxx die vorige week in België was: Bombardier wilde wat dingen uittesten wat niet in Nederland kon worden gedaan:Een EVC is de ETCS-computer aan boord van de trein. Ik weet alleen niet precies wat 'pakket 27' is, dat zal wel op een deel van het ETCS-datatelegram gaan dat de balises naar de computer sturen.quote:ze wouden echte de functies van de EVC testen, het ging niet om een homologatierit bij mijn weten.
In dit geval wou Bombardier vooral de verwerking van pakket 27 met verschillende treincategoriën onderzoeken. En zo geavanceerd is de ETCS in NL niet ontworpenDr_Flash
CubeMeisterNamelijk kijken hoe de loc zich gedraagt in geval van stakend personeel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:04 schreef James1988 het volgende:
Ohja, over die NS-Traxx die vorige week in België was: Bombardier wilde wat dingen uittesten wat niet in Nederland kon worden gedaan:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 07:28:39 #224Darkwing_Duck
Straalbezopen CamembertvreterNog iets noemenswaardigsgebeurd de laatste 9 Topics?
Ik was op vakantie :pPeterselieman
Maffe Friesop het Nederlandse spoor zijn nog steeds dezelfde problemen, alleen dan een graadje erger dan normaal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog iets noemenswaardigsgebeurd de laatste 9 Topics?
Ik was op vakantie :p
En verder rijden in België en Duitsland nauwelijks treinen, zo vaak staken ze daarAltijd onderweg naar het avontuurvrijdag 7 november 2014 @ 10:11:52 #226boriq
Blacksmith of RhythmDat ze in Belgie staken kun je niet eens noemenswaardig noemen. Als iedereen in Belgie aan het werk is, dat is pas echt noemenswaardig. maar goed, dat gaat toch nooit gebeurendennistd
FOK!sport *O*De Duitse verslaggevers zijn de staking ook een beetje zat: https://www.ndr.de/fernse(...)richt,extra8448.htmlPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenvrijdag 7 november 2014 @ 11:16:05 #228b2py
Beton!Ik heb je niet gehoordquote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar kom ik morgenvroeg al overheen. Ik kan ook om 7u wel even toeteren?dennistd
FOK!sport *O*Ik had een politiewagen achter me rijden, leek me niet zo verstandig om te toeteren dan
En ik weet ook niet waar je precies woont, de Oldenzaalsestraat is nogal langPM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenvrijdag 7 november 2014 @ 11:34:54 #230greavy
Kritische VIRM-haterKomt dus hierdoor:quote:Rotterdam C.-Gouda
Vrijdag 7 November 11:18
Oorzaak
Tussen Rotterdam C. en Rotterdam Noord rijden geen treinen door inzet van de brandweer.
Gebruik de tram tussen Rotterdam C. en Rotterdam Noord.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 12:30 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers tussen Utrecht C. en Rotterdam C. kunnen omreizen via Den Haag C.
Reizigers tussen Rotterdam C. en Amersfoort kunnen omreizen via Schiphol.
vrijdag 7 november 2014 @ 11:41:06 #231greavy
Kritische VIRM-hatertwitter:rahimspoor twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 10:59:33 #NSRICentraal ivm het verwijderen v/e ooievaarsnest is het treinverkeer tussen R'dam en Rotterdam Noord/Gouda versperd. prognose: onbekend reageer retweettwitter:raymondvk twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:08:48 @rahimspoor hopelijk niet allemaal, vind het erg leuk om er langs te rijden. Is er soms eentje eraf gewaaid? reageer retweettwitter:rahimspoor twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:09:40 @raymondvk 1 nest hangt los en dreigt naar beneden te vallen, brandweer is ter plaatse en gaat deze verwijderen reageer retweetdennistd
FOK!sport *O*Is dat het bekende ooievaarsnest dat er al jaren zit?PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegevenvrijdag 7 november 2014 @ 11:51:50 #233b2py
Beton!Ik denk het wel, vraag me af waarom die nu ineens naar beneden zou vallen. Ding heeft meerdere stormen overleefd..Lekker dienstje vandaag voor de verandering. Veel lange diensten gedraaid!
13.21 Groningen - Leeuwarden (stoptrein)
14.21 Leeuwarden - Groningen (stoptrein)
15.22 Groningen - Roodeschool
16.28 Roodeschool - Groningen
Pauze
17.41 Groningen - Leeuwarden (sneltrein)
18.43 Leeuwarden - Groningen (sneltrein)
Nou maar hopen dat er niet weer infra storingen zijn
Wij hebben 's middags op doordeweekse avonden één 'rangeerdienst' in Winschoten. Omdat er vanuit Groningen naar Winschoten veel passagiers pendelen, rijden de treinen naar Leer met meerdere bakken. Op Winschoten splitsen ze dan. Als rangeerder loop je daar nog snel door het afgesplitste treinstel heen en dirigeert de reizigers naar de doorgaande trein naar Leer. Als die trein weg is, trek je het afgesplitste treinstel een stukje naar voren. De volgende trein die tot Winschoten gaat, combineert en gaat weer terug.
Gisteren had ik die dienst en stond ik de hele tijd te wachten omdat er een infrastoring was bij Waterhuizen. Dat zijn vervelende dingen. Wachten is niet zo erg, maar constant is vervelend. Vandaag gaat alles goed, want het is een korte dienst en ben hierna een dag vrij dus het moet gewoonvrijdag 7 november 2014 @ 11:53:48 #235greavy
Kritische VIRM-haterJa, één van de. Zitten er 2 of 3 dacht ik. Degene het dichtstbij het spoor schijnt los te zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:50 schreef dennistd het volgende:
Is dat het bekende ooievaarsnest dat er al jaren zit?vrijdag 7 november 2014 @ 14:23:45 #238b2py
Beton!Buiten de minutenwijzigingen in dienstregeling 2015 worden er ook vier extra ICD ritten toegevoegd.
vrijdag 7 november 2014 @ 15:48:52 #240JDude
groetjes, veldmuisIemand enig idee wat er 29 november tussen Breda en Den Haag aan de hand is? Ik krijg nu al reisadviezen via Gouda of Schiphol, maar er staat nog niet bij waarom .
Voor m'n terugreis tussen 22:00 en 23:00 krijg ik zelfs vijf reisadviezen die allemaal anders zijn .It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"vrijdag 7 november 2014 @ 15:54:06 #241James1988
SchommelbotenloverZullen wel werkzaamheden zijn vanwege die gekke tunnel bij Delft of zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:23 schreef b2py het volgende:
Buiten de minutenwijzigingen in dienstregeling 2015 worden er ook vier extra ICD ritten toegevoegd.
[ afbeelding ]vrijdag 7 november 2014 @ 16:16:24 #243b2py
Beton!Spoor- en wisselvernieuwing tussen Delft Aansluiting (Van vier naar twee sporen ten oosten van Rijswijk) en Den Haag Holland Spoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:48 schreef JDude het volgende:
Iemand enig idee wat er 29 november tussen Breda en Den Haag aan de hand is? Ik krijg nu al reisadviezen via Gouda of Schiphol, maar er staat nog niet bij waarom .
Voor m'n terugreis tussen 22:00 en 23:00 krijg ik zelfs vijf reisadviezen die allemaal anders zijn .vrijdag 7 november 2014 @ 16:37:50 #244GlennQuagmire
giggity giggityGoed nieuws:quote:De staking van Duitse treinmachinisten eindigt zaterdag om 18.00 uur. Daardoor kunnen mensen zondag naar Berlijn reizen voor de herdenking van de val van de Berlijnse Muur.
De Duitse treinen zouden tot maandagochtend 4.00 uur niet rijden, maar dat heeft de machinistenvakbond vrijdag met 34 uur teruggebracht.
Zondag wordt in de Duitse hoofdstad herdacht dat het 25 jaar geleden is dat de Berlijnse Muur viel.
Eerder vrijdag werd al bekend dat de staking gewoon mag doorgaan. Een rechtbank in Frankfurt verwierp het hoger beroep dat de spoorwegen hadden ingesteld tegen een beslissing van een lagere rechter, die de acties ook toestond.Dr_Flash
CubeMeisterEigenlijk wel debiel dat Den Haag - Rotterdam niet in zn geheel viersporig is..Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 16:40:02 #246James1988
SchommelbotenloverStraks is Delft-Zuid - Schiedam het laatste dubbelsporige stukje. Zou moeten kunnen, er liggen geen stations tussen die twee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk wel debiel dat Den Haag - Rotterdam niet in zn geheel viersporig is..vrijdag 7 november 2014 @ 16:40:51 #247DeaDLocK2K
Bier.Helemaal mee eens en ik vraag me ook serieus af waarom die tunnel (of kankertunnel zoals ze hem in Delft noemen) niet gelijk tot voorbij Delft Zuid gelegd is want daar creëren ze nu de eerstvolgende bottleneck.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk wel debiel dat Den Haag - Rotterdam niet in zn geheel viersporig is..Bier.vrijdag 7 november 2014 @ 16:41:51 #248DeaDLocK2K
Bier.Ja is wel zo maar het was gewoon praktisch geweest en dan is geloof ik Dordrecht-Leiden helemaal viersporig. Is ook een stukje bestendigheid en van het onderhoud wat je uitspaart aan de extra wissels kan je die paar rechte stukken wel bouwenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Straks is Delft-Zuid - Schiedam het laatste dubbelsporige stukje. Zou moeten kunnen, er liggen geen stations tussen die twee.Bier.vrijdag 7 november 2014 @ 16:49:14 #250JDude
groetjes, veldmuisNou ja, volgens de reisplanner is Breda-Schiphol (ICd) en dan terug naar Den Haag in ieder geval toegestaan dat weekend. Kom ik daar ook weer eens.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"vrijdag 7 november 2014 @ 17:05:34 #251b2py
Beton!Als je je toeslag maar betaaltquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:49 schreef JDude het volgende:
Nou ja, volgens de reisplanner is Breda-Schiphol (ICd) en dan terug naar Den Haag in ieder geval toegestaan dat weekend. Kom ik daar ook weer eens.Dr_Flash
CubeMeisternee, maar wel een natuurgebied (de polder Oost-Kethel), maar ik weet niet of dat beschermd is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Straks is Delft-Zuid - Schiedam het laatste dubbelsporige stukje. Zou moeten kunnen, er liggen geen stations tussen die twee.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 17:32:58 #253James1988
SchommelbotenloverOok op 8 december komt er een nationale staking in België...vrijdag 7 november 2014 @ 17:36:43 #254Frozen-assassin
STAY STRONG APPIEStelletjes werkschuwe neukfouten daar.. Man man manquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:32 schreef James1988 het volgende:
Ook op 8 december komt er een nationale staking in België...Peterselieman
Maffe Frieswat te denken van de Fransenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stelletjes werkschuwe neukfouten daar.. Man man man
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_protesteren.htmlAltijd onderweg naar het avontuurvrijdag 7 november 2014 @ 17:39:32 #256DeaDLocK2K
Bier.Ik snap dat Fles hele goede en zinnige opmerkingen maakt. Veel meer dan de gemiddelde bezoeker van deze topic. Maar is het dan echt nodig om zelf niet meer creatief te zijn met beledigingen naar die domme zuidermongolen en gewoon maar wat te papegaaien?Bier.Dr_Flash
CubeMeisterTevens WEEKEND
En wat zat er me toch een snoepje tegenover me in de trein net..Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDr_Flash
CubeMeisterDat is ons niet ontgaan Zie sigquote:Op vrijdag 7 november 2014 07:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog iets noemenswaardigsgebeurd de laatste 9 Topics?
Ik was op vakantie :pSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 18:04:48 #260DeaDLocK2K
Bier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens WEEKEND
En wat zat er me toch een snoepje tegenover me in de trein net..
??Bier.Dr_Flash
CubeMeisterWie weet ziet ze er over 60 jaar wel zo uit jaSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 18:27:47 #262bork
Schaffner ohne ZwangzugHeb je er aan gelikt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens WEEKEND
En wat zat er me toch een snoepje tegenover me in de trein net..I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...vrijdag 7 november 2014 @ 18:29:16 #263bork
Schaffner ohne ZwangzugI love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...vrijdag 7 november 2014 @ 18:31:14 #264bork
Schaffner ohne ZwangzugHet hele verhaal over de staking in Duitsland:
http://www.deutschebahn.c(...)ifverhandlungen.html
filmpje met de uitleg:
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...vrijdag 7 november 2014 @ 18:36:34 #265DeaDLocK2K
Bier.Hahahaha, wat een nonsensfilmpje Alsof het niet mogelijk is om met meerdere bonden één CAO af te spreken die gewoon voor iedereen in een beroepsgroep geldt en alsof een bond hooguit één soort arbeiders kan vertegenwoordigen Wat een stelletje Nationaal Socialisten zegBier.vrijdag 7 november 2014 @ 18:39:04 #266bork
Schaffner ohne ZwangzugEIC (Alstom Pendelino) in Warzsawa Centralna
nog wat andere
strak livrei vind ik zelfI love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...Dr_Flash
CubeMeisterShit, ik WIST dat ik wat vergeten was...quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 19:01:23 #268Darkwing_Duck
Straalbezopen CamembertvreterWat is dat nou weer dan? Is dat filmpje hier voorbij gekomenquote:vrijdag 7 november 2014 @ 19:10:13 #270ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweisebegint dan eindelijk een beetje op een gewone IC te lijken. Nu is het nog 32 ritten per dag (gelijk aan de HSL-concessie-eis).quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:23 schreef b2py het volgende:
Buiten de minutenwijzigingen in dienstregeling 2015 worden er ook vier extra ICD ritten toegevoegd.
[ afbeelding ]vrijdag 7 november 2014 @ 19:53:07 #271Yreal
henk..!De stiltecoupe is echt nooit de rustigste plek in de trein he... het leek wel de huishoudbeurs...Dr_Flash
CubeMeisterNou inderdaad. Vanochtend ook weer twee van die aidskoeien Echt, als je toch de hele reis met elkaar gaat praten, wat fucking bezielt je dan om je fucking nijlpaardenreet in de fucking fucking stiltefuckingcoupé te fucking planten? Eat shit and die. NOWquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Yreal het volgende:
De stiltecoupe is echt nooit de rustigste plek in de trein he... het leek wel de huishoudbeurs...Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 19:57:23 #273Yreal
henk..!Ik ben ook maar gewoon weggelopen, als ik er wat van zei had ik ze verrot gescholden. Heen had ik ook al zo'n getrut.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vanochtend ook weer twee van die kankerkoeien Echt, als je toch de hele reis met elkaar gaat praten, wat fucking bezielt je dan om je fucking nijlpaardenreet in de fucking fucking stiltefuckingcoupé te fucking planten? Eat shit and die. NOW
Ria, truus, trien, toos, lia, bep en ria 2 komen de stiltecoupe in. "Goh, hee de stilte coupe". Gaan gewoon zitten en beginnen de beppen. Vervolgens trekt truus der bek open. HE MEIDEN HET IS DE STILTE COUPE.
Praten zachtjes verder, en ik dacht, achja...
En 3 minuten later gaan ze alsnog los. Echt hoor... Het is een fucking DDZ. Daar heb je gewoon banken zodat je lekker met ze alle naast elkaar kan zittenDr_Flash
CubeMeisterNaar de huishoudbeurs moeten ze gewoon schuifwandwagens inzetten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 19:59:38 #275Yreal
henk..!Wel mooi de best plek kwijt. Richting Den haag CS, voorste coupe, achteruitrijdend en met toegang tot het stopcontactvrijdag 7 november 2014 @ 20:05:41 #276Yreal
henk..!Wat dacht je gewoon van Flevoland laten zinken rond 14.30 gedurende de huishoudbeurs? Zijn we meteen van al die zoekoe ria's af EN flevoland is weg.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar de huishoudbeurs moeten ze gewoon schuifwandwagens inzetten.
[ afbeelding ]Dr_Flash
CubeMeisterMongool. Flevoland IS al the bottom of the sea. Daar is weinig zinkbaars aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat dacht je gewoon van Flevoland laten zinken rond 14.30 gedurende de huishoudbeurs? Zijn we meteen van al die zoekoe ria's af EN flevoland is weg.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 20:09:10 #278Yreal
henk..!Kan je nagaan hoe makkelijk het weer onderwater staat...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mongool. Flevoland IS al the bottom of the sea. Daar is weinig zinkbaars aanvrijdag 7 november 2014 @ 20:10:48 #279Yreal
henk..!Ik vind het maar maf, die bussen in breda direct naast het spoor.Dr_Flash
CubeMeisterSowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenPeterselieman
Maffe FriesHet brandalarm werkt in ieder geval goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?Altijd onderweg naar het avontuurvrijdag 7 november 2014 @ 20:40:36 #282Yreal
henk..!Ik word bewonderd door wat turkse gangsterchicks omdat ik met mijn 3 meter telefoonkabel stroom zit te tappen uit de 1ste.Dr_Flash
CubeMeisterNeuk ze!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:40 schreef Yreal het volgende:
Ik word bewonderd door wat turkse gangsterchicks omdat ik met mijn 3 meter telefoonkabel stroom zit te tappen uit de 1ste.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDr_Flash
CubeMeisterEerwraak is heel iets anders. Eerwraak is voor zwakzinnigen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 21:54:39 #287James1988
SchommelbotenloverHet is beter dan wat er stond.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?Dr_Flash
CubeMeistermisschien. Verklaart nog niet dat je er geld voor moet betalen.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 22:15:45 #289James1988
SchommelbotenloverWe kunnen in de toekomst wel meer van zulke gebouwen verwachten, Van Velsen is inmiddels de hoofdarchitect van Bureau Spoorbouwmeester, het in-house architectenbureau van NS en ProRail.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien. Verklaart nog niet dat je er geld voor moet betalen.
Goh... Winkeliers NS station klagen over gebrek aan klantenDr_Flash
CubeMeisterLeuk man. Wanneer krijgen we te maken met de in-house reizigersvervoerder van NS? Of is dat te ver van hun core business?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
We kunnen in de toekomst wel meer van zulke gebouwen verwachten, Van Velsen is inmiddels de hoofdarchitect van Bureau Spoorbouwmeester, het in-house architectenbureau van NS en ProRail.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 22:28:03 #291James1988
SchommelbotenloverJa dat is geoutsourced aan SouthEasternquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Of is dat te ver van hun core business?Amersfoort?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.Ik snap niet waarom er niet een tweede set toegangstrappen is aan de oostzijde. Wat is het nut van die gigantische lege ruimte aan die kant?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
We kunnen in de toekomst wel meer van zulke gebouwen verwachten, Van Velsen is inmiddels de hoofdarchitect van Bureau Spoorbouwmeester, het in-house architectenbureau van NS en ProRail.
Goh... Winkeliers NS station klagen over gebrek aan klanten
En zijn de fucking urinoirs onderhand weer beschikbaar ?Dr_Flash
CubeMeisterHA HAH HAHAHAquote:
Ja wat wou je zeggen over Amersfoort?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenDr_Flash
CubeMeisterZonnewjizer
Restaurant spoor 4/5
opstelterrein met veel mooi oud spulSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleendonker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HAH HAHAHA
Ja wat wou je zeggen over Amersfoort?A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.Dr_Flash
CubeMeisterBen je er ooit weleens geweest sowiesoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleenvrijdag 7 november 2014 @ 22:53:07 #299James1988
Schommelbotenlover
grote versie?
Sinds 2011 heeft TfL de beschikking over 6 door Stadler gebouwde trams van het type VarioBahn. Deze worden ingezet op de Tramlink-verbinding in het zuiden van Londen, ik kreeg er eentje voor m'n lens die op weg was naar het treinstation Elmers End in de wijk Bromley.Tot zes jaar terug vijf dagen in de week. Ook 's avonds. Wat een windtunnel .quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je er ooit weleens geweest sowiesoA gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: