Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Salatrel het volgende:
IC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdamiedereen dacht dat het verkeerd in het bord stond
Ja ik heb ook wel een foto van een Breng Spurtje met een bord waar EuroNight Warszawa op stond. Maar dat telt niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.
Volgens mij gewoon tot Bad Bentheim met het normale materieel. Het gaat immers om een machinisten-staking, en tot Bentheim zit er gewoon een Nederlandse loc met machinist voor. In Bentheim komt de trein binnen op spoor 2 of 3, de loc loopt om en het spul vertrekt een dik uur later weer naar Amsterdam.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Salatrel het volgende:
IC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdamiedereen dacht dat het verkeerd in het bord stond
Een tijd terug in Zutphen: achtereenvolgens een SGM en een SLT als IC naar Roosendaal...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.
Duss ik was lekker wakker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel een foto van een Breng Spurtje met een bord waar EuroNight Warszawa op stond. Maar dat telt niet.
Welke bank heet er NS?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef James1988 het volgende:
Zojuist van NS bevestigd gekregen dat het geld naar me is overgemaakt.
mooi dat het opgelost isquote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef James1988 het volgende:
Zojuist van NS bevestigd gekregen dat het geld naar me is overgemaakt.
Dinsdag moet ik naar Worms, mooie timing die staking (hopelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef FredvZ het volgende:
De Duitsers zijn de Belgen voor met staken:
[..]
Ongeveer 30% van het Fernverkehr zal rijden, 24 uur van tevoren valt te zien om welke treinen het gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef bork het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik naar Worms, mooie timing die staking (hopelijkgaat het ook zo uitpakken )
Paar jaar geleden zouden ze ervoor getekend hebben hoor. Toen met dat haarscheurtjesdrama in die assen, dat vrijwel de hele vloot aan de kant moest, hebben ze ALLES ingezet wat rijden kon. Tot en met diesel-railbussen BR650 aan toe. Dus ja, Plan-V? Prima, doenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Vroeger toen de ICE nog vervangen werd door plan-v?
Of op de Berliner S-Bahn, waar zoveel materieel aan de kant moest dat er amper nog wat kon rijden.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zouden ze ervoor getekend hebben hoor. Toen met dat haarscheurtjesdrama in die assen, dat vrijwel de hele vloot aan de kant moest, hebben ze ALLES ingezet wat rijden kon. Tot en met diesel-railbussen BR650 aan toe. Dus ja, Plan-V? Prima, doen
Het is nog steeds niet op het oude niveau..quote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of op de Berliner S-Bahn, waar zoveel materieel aan de kant moest dat er amper nog wat kon rijden.
Het heeft jaren geduurd voordat de dienstverlening weer terug was op het oude niveau...
Nog steeds niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet op het oude niveau..
Dat zeker, Berlijns OV hoort ook wat mij betreft bij de absolute top.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik er 2 jaar geleden was vond ik het prima de luxe hoor. Berlijn is qua OV 1 van de beste steden waar ik ooit geweest ben.
Je zou zo mee kunnen doen aan DWHNquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef b2py het volgende:
'Lokale mist in Brussel treft centrum, treinbestuurders leggen we neer door gebrek aan zicht op een toekomst.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |