Zouden ze niet beter gewoon een noodstroomvoorziening bij die seinhuizen plaatsen? Mja kost weer geld natuurlijkquote:
Er zijn/waren plannen om een kabeltje te spannen naar een centrale in Noord-Braband geloof ik, maar dat zou veel te laat komen. En een bestaande grote importlijn vanuit Frankrijk ligt ook op zijn gat ivm onderhoud of sabotage ofzo, dus ze gaan gewoon een flink probleem hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
Onderhoud aan energiecentrales en nu vrezen ze een stroomtekort. Ze kunnen natuurlijk ook importeren uit bijvoorbeeld Nederland waar enkele grote pasgebouwde centrales slechts op minimumcapaciteit draaien omdat de stroom elders goedkoper te verkrijgen is. Tijdelijke lokale dips kun je hiermee natuurlijk niet voorkomen, maar toch.
We herinneren ons Haaksbergen toch nog wel, waar 9 maanden na een grote winterse black-out een babyboom was?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het is niet voor niets dat Nederland
Zou dat soms de opzet van de Belgen zijn? Uitbreiden van de bevolking?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
We herinneren ons Haaksbergen toch nog wel, waar 9 maanden na een grote winterse black-out een babyboom was?
Originele manier om de vergrijzing in de toekomst op te lossen wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou dat soms de opzet van de Belgen zijn? Uitbreiden van de bevolking?
Dat is op dit moment inderdaad waar NS mee antwoordt. Wordt vervolgd, want het klopt niet. Als ik echt om 17:36 had ingecheckt bij NS en om 18:29 bij HTM, dan had ik nooit om 19:35 kunnen uitchecken in Breda omdat die NS-checkin zou zijn overschreven door die van HTM.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha. Tsja, had je maar niet om 17:36 moeten inchecken
NS klantenservice kan natuurlijk niet je HTM transacties zien, dus dat bewijst niks en in het systeem staat 17:36. Doei
Doe eerst mar eens een bron. Dit zal wel van de Speld zijn of zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Je gaat logica zoeken achter beslissingen in België?
Of je gooit de titel even door google:quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eerst mar eens een bron. Dit zal wel van de Speld zijn of zo.
wordt niet overschreven die staat in de historie nog gewoon als checkin...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is op dit moment inderdaad waar NS mee antwoordt. Wordt vervolgd, want het klopt niet. Als ik echt om 17:36 had ingecheckt bij NS en om 18:29 bij HTM, dan had ik nooit om 19:35 kunnen uitchecken in Breda omdat die NS-checkin zou zijn overschreven door die van HTM.
Maar dat maakt de volgorde NS-checkin -> HTM-checkin -> HTM checkout -> NS-checkout nog niet mogelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wordt niet overschreven die staat in de historie nog gewoon als checkin...
Overschreven had tussen aanhalingstekens gemoeten. Je kunt de oude niet meer uitchecken als er al een nieuwere check-in is.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wordt niet overschreven die staat in de historie nog gewoon als checkin...
precies, want het zou dan in Breda een checkin worden of als er daar poortjes zijn zou het een fout opleveren omdat je bij poortjes looprichtingen hebtquote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Maar dat maakt de volgorde NS-checkin -> HTM-checkin -> HTM checkout -> NS-checkout nog niet mogelijk.
17:36 kán niet 18:36 zijn, want dan heeft hij in -1 minuut naar Hollands Spoor gereden. 59 minuten incl. lichte vertraging klinkt véél plausibeler. En dan mag hij blij zijn dat de trein niet vanwege grote vertraging is opgeheven.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat klopt er niet aan? Behalve dan die tijdstippen (17:36 moet inderdaad 18:36 zijn natuurlijk, of AL die andere een uur vroeger... wintertijd is wel klok achteruit...)
Was het maar zo'n feest inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eerst mar eens een bron. Dit zal wel van de Speld zijn of zo.
"The lamps are going out all over Europe, we shall not see them lit again in our life-time."quote:Op woensdag 5 november 2014 11:58 schreef James1988 het volgende:
Ik dacht dat we die tijd wel hadden gehad hier in Europa
quote:Staking Duitsland van donderdag tot maandag
Woensdag 5 November 12:12
Oorzaak
Door een staking is er zeer beperkt treinverkeer naar, vanuit en binnen Duitsland mogelijk.
Verwachting
Dit duurt naar verwachting van donderdag 6 november 02:00 uur tot en met maandag 04:00 uur
Reisadvies
Kijk op voor meer informatie op www.nsinternational.nl
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Salatrel het volgende:
IC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdamiedereen dacht dat het verkeerd in het bord stond
Ja ik heb ook wel een foto van een Breng Spurtje met een bord waar EuroNight Warszawa op stond. Maar dat telt niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.
Volgens mij gewoon tot Bad Bentheim met het normale materieel. Het gaat immers om een machinisten-staking, en tot Bentheim zit er gewoon een Nederlandse loc met machinist voor. In Bentheim komt de trein binnen op spoor 2 of 3, de loc loopt om en het spul vertrekt een dik uur later weer naar Amsterdam.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Salatrel het volgende:
IC berlijn lekker met een virmpje en niet verder dan Hengelo hatseflats. dat was vorige keer ook een enorm succes in amsterdamiedereen dacht dat het verkeerd in het bord stond
Een tijd terug in Zutphen: achtereenvolgens een SGM en een SLT als IC naar Roosendaal...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Benelux is ook wel eens een SLT geweest volgens de borden.
Duss ik was lekker wakker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel een foto van een Breng Spurtje met een bord waar EuroNight Warszawa op stond. Maar dat telt niet.
Welke bank heet er NS?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef James1988 het volgende:
Zojuist van NS bevestigd gekregen dat het geld naar me is overgemaakt.
mooi dat het opgelost isquote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef James1988 het volgende:
Zojuist van NS bevestigd gekregen dat het geld naar me is overgemaakt.
Dinsdag moet ik naar Worms, mooie timing die staking (hopelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef FredvZ het volgende:
De Duitsers zijn de Belgen voor met staken:
[..]
Ongeveer 30% van het Fernverkehr zal rijden, 24 uur van tevoren valt te zien om welke treinen het gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef bork het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik naar Worms, mooie timing die staking (hopelijkgaat het ook zo uitpakken )
Paar jaar geleden zouden ze ervoor getekend hebben hoor. Toen met dat haarscheurtjesdrama in die assen, dat vrijwel de hele vloot aan de kant moest, hebben ze ALLES ingezet wat rijden kon. Tot en met diesel-railbussen BR650 aan toe. Dus ja, Plan-V? Prima, doenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Vroeger toen de ICE nog vervangen werd door plan-v?
Of op de Berliner S-Bahn, waar zoveel materieel aan de kant moest dat er amper nog wat kon rijden.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zouden ze ervoor getekend hebben hoor. Toen met dat haarscheurtjesdrama in die assen, dat vrijwel de hele vloot aan de kant moest, hebben ze ALLES ingezet wat rijden kon. Tot en met diesel-railbussen BR650 aan toe. Dus ja, Plan-V? Prima, doen
Het is nog steeds niet op het oude niveau..quote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of op de Berliner S-Bahn, waar zoveel materieel aan de kant moest dat er amper nog wat kon rijden.
Het heeft jaren geduurd voordat de dienstverlening weer terug was op het oude niveau...
Nog steeds niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet op het oude niveau..
Dat zeker, Berlijns OV hoort ook wat mij betreft bij de absolute top.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik er 2 jaar geleden was vond ik het prima de luxe hoor. Berlijn is qua OV 1 van de beste steden waar ik ooit geweest ben.
Je zou zo mee kunnen doen aan DWHNquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef b2py het volgende:
'Lokale mist in Brussel treft centrum, treinbestuurders leggen we neer door gebrek aan zicht op een toekomst.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |