geen arrestaties gezien. Maar dit mogen ze best vaker doen iddquote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dat soort achtergestelde gebieden is het nodig helaas
als je daar onder de overgang terecht komt doe je het echt zelf. Die is behoorlijk ruim.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.
N.a.v. dit bericht trouwens even wat foto's uitgezocht van 28 september, ook een verdacht pakketje maar dan in Utrecht:quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.html
Ah, vandaar dat ik nu moet staan tussen Amstel en Utrecht. Beetje druk...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.
een beetje verdacht pakketjequote:
Dat is pas verdacht als ze op je af komtquote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef FredvZ het volgende:
Die politie mevrouw heeft best een groot achterwerk...
of ging het daar niet om?
Behalve dat ze niet op de afgesproken perrons stoppenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef JDude het volgende:
Gelukkig rijden de treinen in Brabant () naar behoren.
*Klopt af.
Klopt, sux, sterkte.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.
Het geld stond vandaag op mijn rekening.quote:
Goed. En verder? Want je bent vast niet de enige die op die manier benadeeld isquote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het geld stond vandaag op mijn rekening.
Lang leve webcare, vroeger had zoiets minstens 6 weken geduurd en 3x de klantenservice een brief sturen of bellen.
^KJ zou het intern doorgeven om het verder te laten uitzoeken. Hij vond het, net als ik, een 'zeer vreemde case'. Ik heb nog maar even gesuggereerd om proactief te zoeken naar benadeelden en ze te benaderen voor compensatie, dat was 'zeker een goede optie'.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. En verder? Want je bent vast niet de enige die op die manier benadeeld is
Oef, als ik nog ietsjes langer op school was gebleven was ik flink de sjaak dus..quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.html
Ik moet verder naar het noorden, dan is Centraal vrijwel de enige optie op Sloterdijk na. Maar kom maar eens makkelijk van CS naar Sloterdijk, en dan moet je ook maar wachten of er een machinist is + conducteur + trein of ik moet een bus nemen die door middle of nowhere gaat of zoquote:Op donderdag 6 november 2014 21:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Want Amsterdam Centraal is het enige station in Amsterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |