Als de Duitsers en Belgen nog even zo doorgaan kan NSI de toko wel sluitenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef b2py het volgende:
NS International is bij gaan houden wie waar staakt in de derde wereldlanden om ons heen: https://www.nsinternation(...)tie_ns_international
Kan het Belgische leger daar niet tegen ingezet worden? Of staken die ook? Ik koester inmiddels wel een tamelijk vurige doodswens voor die neukfouten daarquote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef b2py het volgende:
NS International is bij gaan houden wie waar staakt in de derde wereldlanden om ons heen: https://www.nsinternation(...)tie_ns_international
Gezond verstand is een keuze. Doe iets met deze tip.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:22 schreef b2py het volgende:
Drukte is een emotie, emoties kan je uitschakelen.
met jouw logica houden we de zorg wel betaalbaar in dit land jaquote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gezond verstand is een keuze. Doe iets met deze tip.
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iets met NS-International onder NS-Reizigers vallen sinds 1-10-2013 enzo. NS-International is geen op zichzelf staande onderneming meer. Dus NSI sluiten gaat lastig.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als de Duitsers en Belgen nog even zo doorgaan kan NSI de toko wel sluiten
And not a single fuck was given.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:36 schreef weps het volgende:
[..]
Iets met NS-International onder NS-Reizigers vallen sinds 1-10-2013 enzo. NS-International is geen op zichzelf staande onderneming meer. Dus NSI sluiten gaat lastig.
Weet je pas wat hier het effect van is op de dag zelf of zal dat daarvoor al bekend zijn? Anders heb ik 24-11 een uitdaging.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef b2py het volgende:
Dat was een proef van Syntus, dit is iets met een concessie van 15 jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:05 schreef b2py het volgende:
We hadden toch ook geen extra paaltjes ten tijde van de Grensland?
Het zijn Belgen hè. Goeie kans dat er op de dag van de staking alsnog een paar besluiten te gaan barbecuën op een baanvak waar nog gewoon treinen zouden rijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Weet je pas wat hier het effect van is op de dag zelf of zal dat daarvoor al bekend zijn? Anders heb ik 24-11 een uitdaging.
Het autistje in mij word niet vrolijk van dit soort onzekerheid.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn Belgen hè. Goeie kans dat er op de dag van de staking alsnog een paar besluiten te gaan barbecuën op een baanvak waar nog gewoon treinen zouden rijden.
Ik denk het niet, ik zie de overheid geen miljoenen neerleggen voor wat paaltjes over de hele lijn..quote:Op donderdag 6 november 2014 12:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat was een proef van Syntus, dit is iets met een concessie van 15 jaar.
Of dat ze seinhuizen gaan bezetten...quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn Belgen hè. Goeie kans dat er op de dag van de staking alsnog een paar besluiten te gaan barbecuën op een baanvak waar nog gewoon treinen zouden rijden.
Je hebt gelijk. Bovendien bevindt 90% van het traject zich in het buitenland waar je niks hebt aan de OV-chipkaart.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik zie de overheid geen miljoenen neerleggen voor wat paaltjes over de hele lijn..
En voor Hengelo-Oldenzaal zou je het ook met NS-paaltjes kunnen doen: die rijdt daar immers toch niet. Aan de andere kant is Syntus-paaltjes gebruiken logischer: zowel Eurobahn als Syntus zijn dochtermaatschappijen van Keolis.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bovendien bevindt 90% van het traject zich in het buitenland waar je niks hebt aan de OV-chipkaart.
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef JDude het volgende:
De springer du jour gaat naar Den Haag-Gouda. Een van m'n vrienden zit bij Ypenburg ergens de komende uren naar een Vinexwijk te staren.
Oh crap...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:07 schreef b2py het volgende:
Ze zijn vroeg bij met die storing...
http://www.ns.nl/storingen/#prio-201411061238
Neukfouten, die Belgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:07 schreef b2py het volgende:
Ze zijn vroeg bij met die storing...
http://www.ns.nl/storingen/#prio-201411061238
Voordeel is wel dat buitenlandse treinkaartjes dan geen probleem meer zijn voor het OV-chipkaartsysteem.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als de Duitsers en Belgen nog even zo doorgaan kan NSI de toko wel sluiten
Om Fles te quoten: neukfouten.twitter:InesVenneman twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:21:33Situatie bijzonder grimmig aan Hallepoortlaan. NMBS-gebouw wordt met stenen bekogeld. #Betoging6nov reageer retweet
twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:37:36Ondertussen in de Hallepoortlaan, waar het NMBS gebouw gevestigd is.Foto via @jonasmuylaert #Betoging6nov http://t.co/cd2ykJmvRK reageer retweet
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet of ik het terecht moet vinden..
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Duvel het volgende:
Ik ga maar gepantserd onderweg dan denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef James1988 het volgende:
Om Fles te quoten: neukfouten.twitter:InesVenneman twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:21:33Situatie bijzonder grimmig aan Hallepoortlaan. NMBS-gebouw wordt met stenen bekogeld. #Betoging6nov reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:37:36Ondertussen in de Hallepoortlaan, waar het NMBS gebouw gevestigd is.Foto via @jonasmuylaert #Betoging6nov http://t.co/cd2ykJmvRK reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 06-11-2014 om 15:26:04Van en naar Weesp: er rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring. #wp http://t.co/axyyfHaEPO reageer retweet
Waar ben je dan mee bezig? Het kantoor van een werkgever bekogelenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 06-11-2014 om 14:37:36Ondertussen in de Hallepoortlaan, waar het NMBS gebouw gevestigd is.Foto via @jonasmuylaert #Betoging6nov http://t.co/cd2ykJmvRK reageer retweet
Dat word het trammetje van Centraal naar Diemen nemen.quote:NS online @NS_online 5 min.5 minuten geleden
De situatie is momenteel daar erg complex. We kijken of er treinen kunnen rijden tussen Asd en Diemen, maar 't wordt lastig ^KJ
de storing zit bij weespquote:Op donderdag 6 november 2014 15:51 schreef Fiorano het volgende:
Godverdomme, eerst gaat de IC Amsterdam Centraal - Amersfoort niet, dan maar via Duivendrecht. Gaat ie vanaf daar ook niet, terwijl het in 1e instantie het omreisadvies was. Nu maar via Bijlmer.
Edit, op Bijlmer pakken we ook nog even +10 minuten.
Edit 2, maak er maar +20 van
Joh.quote:
Dan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.quote:
En zelfs dat is dus moeilijk, ziet Edit 1+2quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.
In dat soort achtergestelde gebieden is het nodig helaasquote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
100 % controle op Den Haag HS net. Ook het sprintertje mocht even vijf minuten aan de kant totdat iedereen gecontroleerd was
geen arrestaties gezien. Maar dit mogen ze best vaker doen iddquote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dat soort achtergestelde gebieden is het nodig helaas
als je daar onder de overgang terecht komt doe je het echt zelf. Die is behoorlijk ruim.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.
N.a.v. dit bericht trouwens even wat foto's uitgezocht van 28 september, ook een verdacht pakketje maar dan in Utrecht:quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.html
Ah, vandaar dat ik nu moet staan tussen Amstel en Utrecht. Beetje druk...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dan werkt alleen via Utrecht dus 'soepel'.
een beetje verdacht pakketjequote:
Dat is pas verdacht als ze op je af komtquote:Op donderdag 6 november 2014 18:32 schreef FredvZ het volgende:
Die politie mevrouw heeft best een groot achterwerk...
of ging het daar niet om?
Behalve dat ze niet op de afgesproken perrons stoppenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef JDude het volgende:
Gelukkig rijden de treinen in Brabant () naar behoren.
*Klopt af.
Klopt, sux, sterkte.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zit in de voorste coupe van die trein. Toch echt niet chill moet ik bekennen. Dat geluid en gevoel. Overigens geen springer denk ik. Was namelijk bij een overgang dus lijkt me meer iemand die niet op zat te letten. Maar mogen er misschien zo uit op station Zoetermeer.
Het geld stond vandaag op mijn rekening.quote:
Goed. En verder? Want je bent vast niet de enige die op die manier benadeeld isquote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het geld stond vandaag op mijn rekening.
Lang leve webcare, vroeger had zoiets minstens 6 weken geduurd en 3x de klantenservice een brief sturen of bellen.
^KJ zou het intern doorgeven om het verder te laten uitzoeken. Hij vond het, net als ik, een 'zeer vreemde case'. Ik heb nog maar even gesuggereerd om proactief te zoeken naar benadeelden en ze te benaderen voor compensatie, dat was 'zeker een goede optie'.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed. En verder? Want je bent vast niet de enige die op die manier benadeeld is
Oef, als ik nog ietsjes langer op school was gebleven was ik flink de sjaak dus..quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef dennistd het volgende:
Amsterdam Centraal is ook gedeeltelijk ontruimd geweest wegens een verdacht pakketje: http://www.powned.tv/nieu(...)_cs_ontruimd_af.html
Ik moet verder naar het noorden, dan is Centraal vrijwel de enige optie op Sloterdijk na. Maar kom maar eens makkelijk van CS naar Sloterdijk, en dan moet je ook maar wachten of er een machinist is + conducteur + trein of ik moet een bus nemen die door middle of nowhere gaat of zoquote:Op donderdag 6 november 2014 21:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Want Amsterdam Centraal is het enige station in Amsterdam?
Nu kan het zijn dat ik een beetje slaperig wordt, maar volgens mij zie ik niet echt verschil tussen de twee documentjes qua antwoorden en qua vragen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
Beantwoording Kamervragen van de leden Hoogland en Van Dekken (beiden PvdA) over het ongeval op de spoorwegovergang in Winsum
Beantwoording Kamervragen van het lid De Boer (VVD) over een ongeluk met fatale afloop op een onbeveiligde overgang bij Winsum
Ah okee, laat maar zittenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
Beantwoording Kamervragen van de leden Hoogland
Als Amsterdam er uit ligt kan ik weinig naar Heerhugo hoor..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan zo uit mijn hoofd al vier redelijk snelle reisroutes bedenken en ik woon er niet eens
Als het ook Sloterdijk is, dan moet je of Zaandam of Haarlem proberenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Als Amsterdam er uit ligt kan ik weinig naar Heerhugo hoor..
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef James1988 het volgende:
Wie wil er dan ook naar Heerhugowaard?
En hoe kom je daar?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het ook Sloterdijk is, dan moet je of Zaandam of Haarlem proberen
In Neukfoutania hadden ze lange tijd een compensatieregeling die werkte met een excelformulier. Als je binnen een half jaar 15 keer meer dan een kwartier vertraging had, kreeg je wat geld of zoquote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Op Het Grote Blote Tietenforum vraagt iemand genaamd Johan V hoe een compensatieregeling werkt. Ik moet me echt enorm inhouden om niet iets te zeggen als 'je hakkelt'.
Dit gaat om 3 uur vertraging en het moeten nemen van taxi's van Cannes naar Marseille. Achja. Twee derdewereldlanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Neukfoutania hadden ze lange tijd een compensatieregeling die werkte met een excelformulier. Als je binnen een half jaar 15 keer meer dan een kwartier vertraging had, kreeg je wat geld of zoof een waardebon voor gratis nog meer ellende. Ja op die manier gaat niemand er op in natuurlijk
Of Hoorn vanaf CS, dat kan ookquote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef b2py het volgende:
[..]
En hoe kom je daar?
(Ok, Zaandam is vanaf CS nog best te doen..)
"Wij moeten u teleurstellen, daar de sneuvragenbeantwoordingsdienst deze eeuw helaas staakt in verband met het vervallen van gouden randjes op onze koffieschoteltjes."quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woonquote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of Hoorn vanaf CS, dat kan ook
Jup. Alhoewel het ook wel eens minder kanzijn. Afhankelijk van het werken van de verkeerslichtenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woon
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)
Nee heb je helemaal gelijk aan maar ik vond het Johan V. gedeelte best dapper als nickname. Nou is het een Belg dus die hoeven dat niet te weten maar toch. Inside jokes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.
wtf? Treinfapper irl.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef b2py het volgende:
The Tube plans, wel fapbaar. 36 metro's per uur!
http://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/fit-for-the-future.pdf
Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woon
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)
Oh nice, het wordt steeds snellerquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |