Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woon
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)
Oh nice, het wordt steeds snellerquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.
Ja man, sta dagelijks in weer en wind langs de baan in mijn lange jas.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
wtf? Treinfapper irl.
Naja trein.. metro.. pas je op dat je kwakje niet de derde rail raakt?
Enschede-Hengelo kan met de trein ook in 6 minuten, inclusief stop op Drienerlo. Turbo-V (en vertrek in Hengelo van spoor 3B)quote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede-Hengelo? Dat kan ook in 12 minuten met de bus hoor als het niet al te druk is.
Elke 100 seconden een metro. Knappe vent die binnen 100 seconden de rails op klimt, rukt en optijd weer weg isquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hebben ze bij Mythbusters onderzocht, is geen probleem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door _JdM_ op 06-11-2014 22:42:25 ]Bij twijfel: gebruik beton.
morgenvroeg (9.10u uit Enschede) zal ik het wel niet redden, dan is het te druk. Maar goed, er staat ook 18 minuten voor op dat soort tijdstippen.quote:
Dan moeten ze er eerst eens mee beginnen denk ik, voor zover ik weet ik er nog niks an gebeurd.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef boriq het volgende:
[..]
Nog sneller als men in Hengelo klaar is rond de kruising Kuipersdijk-Enschedesestraat.
Dan slaap ik nog als een roos hoop ikquote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
morgenvroeg (9.10u uit Enschede) zal ik het wel niet redden, dan is het te druk. Maar goed, er staat ook 18 minuten voor op dat soort tijdstippen.
Ik bel je wakker swa.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog als een roos hoop ik
woon je aan een busroute?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog als een roos hoop ik
Ik DM je zijn adres wel ffkes.quote:
Een omweg is altijd mogelijkquote:
Daar kom ik morgenvroeg al overheen. Ik kan ook om 7u wel even toeteren?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan moet je met de negen wel een flinke omweg maken hoorIk woon nabij de Oldenzaalsestraat
Een EVC is de ETCS-computer aan boord van de trein. Ik weet alleen niet precies wat 'pakket 27' is, dat zal wel op een deel van het ETCS-datatelegram gaan dat de balises naar de computer sturen.quote:ze wouden echte de functies van de EVC testen, het ging niet om een homologatierit bij mijn weten.
In dit geval wou Bombardier vooral de verwerking van pakket 27 met verschillende treincategoriën onderzoeken. En zo geavanceerd is de ETCS in NL niet ontworpen
Namelijk kijken hoe de loc zich gedraagt in geval van stakend personeel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:04 schreef James1988 het volgende:
Ohja, over die NS-Traxx die vorige week in België was: Bombardier wilde wat dingen uittesten wat niet in Nederland kon worden gedaan:
op het Nederlandse spoor zijn nog steeds dezelfde problemen, alleen dan een graadje erger dan normaal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog iets noemenswaardigsgebeurd de laatste 9 Topics?![]()
Ik was op vakantie :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |