Nu kan het zijn dat ik een beetje slaperig wordt, maar volgens mij zie ik niet echt verschil tussen de twee documentjes qua antwoorden en qua vragen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
Beantwoording Kamervragen van de leden Hoogland en Van Dekken (beiden PvdA) over het ongeval op de spoorwegovergang in Winsum
Beantwoording Kamervragen van het lid De Boer (VVD) over een ongeluk met fatale afloop op een onbeveiligde overgang bij Winsum
Ah okee, laat maar zittenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
Beantwoording Kamervragen van de leden Hoogland
Als Amsterdam er uit ligt kan ik weinig naar Heerhugo hoor..quote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan zo uit mijn hoofd al vier redelijk snelle reisroutes bedenken en ik woon er niet eens
Als het ook Sloterdijk is, dan moet je of Zaandam of Haarlem proberenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Als Amsterdam er uit ligt kan ik weinig naar Heerhugo hoor..
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef James1988 het volgende:
Wie wil er dan ook naar Heerhugowaard?
En hoe kom je daar?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het ook Sloterdijk is, dan moet je of Zaandam of Haarlem proberen
In Neukfoutania hadden ze lange tijd een compensatieregeling die werkte met een excelformulier. Als je binnen een half jaar 15 keer meer dan een kwartier vertraging had, kreeg je wat geld of zoquote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Op Het Grote Blote Tietenforum vraagt iemand genaamd Johan V hoe een compensatieregeling werkt. Ik moet me echt enorm inhouden om niet iets te zeggen als 'je hakkelt'.
Dit gaat om 3 uur vertraging en het moeten nemen van taxi's van Cannes naar Marseille. Achja. Twee derdewereldlanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Neukfoutania hadden ze lange tijd een compensatieregeling die werkte met een excelformulier. Als je binnen een half jaar 15 keer meer dan een kwartier vertraging had, kreeg je wat geld of zoof een waardebon voor gratis nog meer ellende. Ja op die manier gaat niemand er op in natuurlijk
Of Hoorn vanaf CS, dat kan ookquote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef b2py het volgende:
[..]
En hoe kom je daar?
(Ok, Zaandam is vanaf CS nog best te doen..)
"Wij moeten u teleurstellen, daar de sneuvragenbeantwoordingsdienst deze eeuw helaas staakt in verband met het vervallen van gouden randjes op onze koffieschoteltjes."quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woonquote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of Hoorn vanaf CS, dat kan ook
Jup. Alhoewel het ook wel eens minder kanzijn. Afhankelijk van het werken van de verkeerslichtenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Maja, daar heb ik weinig aan nu ik in Enschede woon
Enige fijne is dat wat de trein in 7 minuten doet de bus in 18 doet..
(Zoiets toch Jdm?)
Nee heb je helemaal gelijk aan maar ik vond het Johan V. gedeelte best dapper als nickname. Nou is het een Belg dus die hoeven dat niet te weten maar toch. Inside jokes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens is er aan zijn postgedrag niets bijzonders hoor. Meeste HGBTFers snappen gewoon niet hoe internet werkt. Plus dat ze Belg zijn.
wtf? Treinfapper irl.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef b2py het volgende:
The Tube plans, wel fapbaar. 36 metro's per uur!
http://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/fit-for-the-future.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |