Als je je toeslag maar betaaltquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:49 schreef JDude het volgende:
Nou ja, volgens de reisplanner is Breda-Schiphol (ICd) en dan terug naar Den Haag in ieder geval toegestaan dat weekend. Kom ik daar ook weer eens.

nee, maar wel een natuurgebied (de polder Oost-Kethel), maar ik weet niet of dat beschermd is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Straks is Delft-Zuid - Schiedam het laatste dubbelsporige stukje. Zou moeten kunnen, er liggen geen stations tussen die twee.

Stelletjes werkschuwe neukfouten daar.. Man man manquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:32 schreef James1988 het volgende:
Ook op 8 december komt er een nationale staking in België...

wat te denken van de Fransenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stelletjes werkschuwe neukfouten daar.. Man man man

Dat is ons niet ontgaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 07:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog iets noemenswaardigsgebeurd de laatste 9 Topics?![]()
Ik was op vakantie :p

quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens WEEKEND![]()
En wat zat er me toch een snoepje tegenover me in de trein net..![]()

Heb je er aan gelikt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens WEEKEND![]()
En wat zat er me toch een snoepje tegenover me in de trein net..![]()

Shit, ik WIST dat ik wat vergeten was...quote:

begint dan eindelijk een beetje op een gewone IC te lijken. Nu is het nog 32 ritten per dag (gelijk aan de HSL-concessie-eis).quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:23 schreef b2py het volgende:
Buiten de minutenwijzigingen in dienstregeling 2015 worden er ook vier extra ICD ritten toegevoegd.
[ afbeelding ]

Nou inderdaad. Vanochtend ook weer twee van die aidskoeienquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Yreal het volgende:
De stiltecoupe is echt nooit de rustigste plek in de trein he... het leek wel de huishoudbeurs...

Ik ben ook maar gewoon weggelopen, als ik er wat van zei had ik ze verrot gescholden. Heen had ik ook al zo'n getrut.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vanochtend ook weer twee van die kankerkoeienEcht, als je toch de hele reis met elkaar gaat praten, wat fucking bezielt je dan om je fucking nijlpaardenreet in de fucking fucking stiltefuckingcoupé te fucking planten? Eat shit and die. NOW

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |