Wat dacht je gewoon van Flevoland laten zinken rond 14.30 gedurende de huishoudbeurs? Zijn we meteen van al die zoekoe ria's af EN flevoland is weg.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Naar de huishoudbeurs moeten ze gewoon schuifwandwagens inzetten.
[ afbeelding ]
			
			
			
			Mongool. Flevoland IS al the bottom of the sea. Daar is weinig zinkbaars aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat dacht je gewoon van Flevoland laten zinken rond 14.30 gedurende de huishoudbeurs? Zijn we meteen van al die zoekoe ria's af EN flevoland is weg.
			
			
			
			Kan je nagaan hoe makkelijk het weer onderwater staat...quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mongool. Flevoland IS al the bottom of the sea. Daar is weinig zinkbaars aan
			
			
			
			
			
			
			
			Het brandalarm werkt in ieder geval goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?
			
			
			
			
			
			
			
			Neuk ze!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:40 schreef Yreal het volgende:
Ik word bewonderd door wat turkse gangsterchicks omdat ik met mijn 3 meter telefoonkabel stroom zit te tappen uit de 1ste.
			
			
			
			
			
			
			
			Het is beter dan wat er stond.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?
			
			
			
			misschien. Verklaart nog niet dat je er geld voor moet betalen.quote:
			
			
			
			We kunnen in de toekomst wel meer van zulke gebouwen verwachten, Van Velsen is inmiddels de hoofdarchitect van Bureau Spoorbouwmeester, het in-house architectenbureau van NS en ProRail.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien. Verklaart nog niet dat je er geld voor moet betalen.
			
			
			
			Leuk man. Wanneer krijgen we te maken met de in-house reizigersvervoerder van NS? Of is dat te ver van hun core business?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
We kunnen in de toekomst wel meer van zulke gebouwen verwachten, Van Velsen is inmiddels de hoofdarchitect van Bureau Spoorbouwmeester, het in-house architectenbureau van NS en ProRail.
			
			
			
			Ja dat is geoutsourced aan SouthEasternquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Of is dat te ver van hun core business?
			
			
			
			Amersfoort?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso een donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol geworden. Welke gemeente betaalt een zelfbenoemde "architect" geld voor zoiets KUTS?
			
			
			
			Ik snap niet waarom er niet een tweede set toegangstrappen is aan de oostzijde. Wat is het nut van die gigantische lege ruimte aan die kant?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
We kunnen in de toekomst wel meer van zulke gebouwen verwachten, Van Velsen is inmiddels de hoofdarchitect van Bureau Spoorbouwmeester, het in-house architectenbureau van NS en ProRail.
Goh... Winkeliers NS station klagen over gebrek aan klanten
			
			
			
			HA HAH HAHAHAquote:
			
			
			
			
			
			
			
			donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HAH HAHAHA
Ja wat wou je zeggen over Amersfoort?
			
			
			
			Ben je er ooit weleens geweest sowiesoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
donker, kil, hoog, leeg, winderig akelig tochthol?
			
			
			
			| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |