SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
Neuh, valt wel mee. Muren verfklaar gemaakt vorige week+electra voor de keuken gedaan met een vriend van me, zaterdag het hele huis de eerste keer geschilderd en zondag de sleuven+gaten van de electra dichtgesmeerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Veel werk aant huis? Wij waren in een half jaar klaar maar toen geen tijd voor fietsen en fokken ook niet.
Gister dat gladgeschuurd en nog eens nagevuld.
Dan alles nog een keer schilderen, boven een laminaatvloer leggen en beneden laat ik een PVC vloer door een vriend leggen. Dan over ~5 weken komt de keuken en dan ben ik klaar![]()
Oja, ook nog even de plintjes en verhuizen+inrichten
En het is nu bijzonder rustig op m'n werk dus ik heb tijd zat om te FOK!ken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik zou herhalingen verhogen naar 15. Zeker in het begin, wanneer gewicht ondergeschikt is aan de uitvoering. Ook hebben verschillende onderzoeken aangetoond dat, dat bevorderlijk is voor duursport.
Ik ben nu met squats ook nog bezig met de techniek, moet nog wat dieper zakken. Ben behoorlijk stijf in de hamstrings en dan trek rug snel bol, dus ff gewicht wat terug.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Weinig reps met hoog gewicht op de compound oefeningen![]()
Die veel reps doe ik dan weer op de isolatie oefeningen.
Maar ik doe KT weer niet specifiek voor het fietsen, dus dat kan wel een verschil zijn![]()
HOUD OP MET OFF-TOPIC GAAN GVD!![]()
!!!
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Die titel![]()
![]()
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:12 schreef Fretwork het volgende:
HOUD OP MET OFF-TOPIC GAAN GVD!![]()
!!!
[ afbeelding ]Sinds wanneer bepalen groentjes hier de regels? Rijd eerst maar es Ivo's 200 uit dan mag je meepraten.quote:![]()
Heeft iemand ervaring met batterijduur van de garmin 800 als je echt lang moet navigeren en nog wat tips om batterijtijd te verlengen?![]()
Die 214 red je wel hoor. Je hoeft toch niet constant de navigatie aan te hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met batterijduur van de garmin 800 als je echt lang moet navigeren en nog wat tips om batterijtijd te verlengen?
Scherm op het donkerste zetten lijkt me ook wel handig.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Beetje machtsgeil of niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer bepalen groentjes hier de regels? Rijd eerst maar es Ivo's 200 uit dan mag je meepraten.Fear is the grease of society.![]()
Neuh, machtsgeil ben ik. Dus vanaf hier geen geneuzel meer of iets offtopic is of niet. Als je vind dat mensen te veel offtopic gaan (en daarbij vind ik dat een fietsgerichte krachttrainingsessie hier nog best bij past), kan je daar een melding over maken bij de SPT mods.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
In ieder geval tot bergen op zoom en wil natuurlijk wel genoeg batterij overhouden om rest van de rit op te kunnen nemen..quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die 214 red je wel hoor. Je hoeft toch niet constant de navigatie aan te hebben?
Scherm op het donkerste zetten lijkt me ook wel handig.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, machtsgeil ben ik. Dus vanaf hier geen geneuzel meer of iets offtopic is of niet. Als je vind dat mensen te veel offtopic gaan (en daarbij vind ik dat een fietsgerichte krachttrainingsessie hier nog best bij past), kan je daar een melding over maken bij de SPT mods.![]()
Moet toch wel lukken? Sowieso al via de routebordjes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval tot bergen op zoom en wil natuurlijk wel genoeg batterij overhouden om rest van de rit op te kunnen nemen..
Of wil je per se die route die je in VBL SC had gepost gebruiken?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Houd ik je aanquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer bepalen groentjes hier de regels? Rijd eerst maar es Ivo's 200 uit dan mag je meepraten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Het liefst zou ik het hele stuk op de navigatie rijden ja. Maar dus in ieder geval tot Bergen op Zoom en dan evt de laatste 80 km zonder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken? Sowieso al via de routebordjes.
Of wil je per se die route die je in VBL SC had gepost gebruiken?![]()
Harder fietsen, dan heb je minder batterijtijd nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval tot bergen op zoom en wil natuurlijk wel genoeg batterij overhouden om rest van de rit op te kunnen nemen..![]()
Hartslag- en cadansmeter uitzetten. Scherm alleen op de map instellen als je de route wil weten. Volgens mij kost het tonen van een map ook meer batterij dan wat metertjes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met batterijduur van de garmin 800 als je echt lang moet navigeren en nog wat tips om batterijtijd te verlengen?![]()
Tnx! Alle 3 nog niet aan gedacht. Ga sowieso ook de opnamestand op grootste tussenpauze zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:14 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hartslag- en cadansmeter uitzetten. Scherm alleen op de map instellen als je de route wil weten. Volgens mij kost het tonen van een map ook meer batterij dan wat metertjes.![]()
Wat is dat Knut?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga sowieso ook de opnamestand op grootste tussenpauze zetten.![]()
GPS sampling speed denk ikquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Je kan bij garmin instellen hoe vaak hij een stipje op de kaart zet zeg maar (en daartussen de lijn trekt die je op strava ziet). Uit mn hoofd is het 1 seconde, 5 seconde of "slim" waar hij meer stipjes zet hoe harder je gaat.quote:![]()
Weet je zeker dat dat zuiniger is dan? Misschien heeft hij meer moeite met het koppelen aan de kaart bij grotere tussenafstanden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan bij garmin instellen hoe vaak hij een stipje op de kaart zet zeg maar (en daartussen de lijn trekt die je op strava ziet). Uit mn hoofd is het 1 seconde, 5 seconde of "slim" waar hij meer stipjes zet hoe harder je gaat.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Echt niet nodig hoor. Heb toen met die 400 in totaal 300 km gereden met m'n garmin. DAarna wassie wel bijna leeg (5% oid). Heb toen niet genavigeerd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, ben ik vrij zeker van al heb ik het dus nog niet getestquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat zuiniger is dan? Misschien heeft hij meer moeite met het koppelen aan de kaart bij grotere tussenafstanden...![]()
![]()
Ja en dat is dus precies wat stroom vreet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Echt niet nodig hoor. Heb toen met die 400 in totaal 300 km gereden met m'n garmin. DAarna wassie wel bijna leeg (5% oid). Heb toen niet genavigeerd.
Garmin 1000 heeft batterylife van 17 uur maar kan je maar 5 uur mee navigeren.![]()
Oke, hopelijk is alles bij elkaar genoeg om het allemaal eruit te persenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ben ik vrij zeker van al heb ik het dus nog niet getest
Heb je een 800 of 810 knut? Bij die laatste uiteraard Bluetooth uit, dat vreet behoorlijk batterijen.
Gps opnamefrequentie kun je beter op smart zetten, dan bepaalt ie zelf de ideale frequentie adhv snelheid en richting. Dus minder opnames op lange rechte stukken (dacht ik)
En anders kun je altijd nog een simpel batterypack onder je stuur tapen en al direct tijdens het rijden de gps ermee bijladen. Werkte bij de 24 uurs race in augustus ook fantastischMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Anders powerpack mee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en dat is dus precies wat stroom vreet.
Garmin 1000 heeft batterylife van 17 uur maar kan je maar 5 uur mee navigeren.![]()
800quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Gripper het volgende:
Heb je een 800 of 810 knut? Bij die laatste uiteraard Bluetooth uit, dat vreet behoorlijk batterijen.
Gps opnamefrequentie kun je beter op smart zetten, dan bepaalt ie zelf de ideale frequentie adhv snelheid en richting. Dus minder opnames op lange rechte stukken (dacht ik)Ja, die ligt nu ergens in een boot tussen China en Rotterdamquote:![]()
![]()
Dynamo op de racefiets bouwen dan maarquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, die ligt nu ergens in een boot tussen China en Rotterdam
Oe; blijft je track in t geheugen staan als je je garmin tussendoor even aan t stopcontact hangt? Want dan ga ik wel ergens in Bels rustig een paar trappisten wegwerken![]()
![]()
Bij de edge 500 heb je dan apparte (usb otg) kabel nodig, anders krijg je 2 losse ritten.
M'n edge 500 haalde 16u tijdens zuiderzee rondje.
En de edge 800 haalt denk zo'n 13u, afhankelijk hoe vaak je op kaart kijkt.
Ik heb pas zo'n usb otg kabel gekocht zodat ik onderweg m'n garmin aan m'n telefoon kan hangen om op te laden als ik lunchpauze heb.
(of garmin even los in achterzak icm met telefoon doen)
En achtergrond verlichting uiteraard uit/zo laag en kort mogelijk zetten.
Tocht van vorig weekend met de edge 800 (240km / 7,5u rijden / 10u garmin aan) had ik nog zo'n 30% over.
Had toen alleen lijntje op kaart staan die ik regelmatig in beeld had. (maar niet continu)
[ Bericht 3% gewijzigd door ddx op 04-11-2014 10:45:15 ]![]()
En was dat met tussenladen vanuit je telefoon of zonder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef ddx het volgende:
Bij de edge 500 heb je dan apparte (usb otg) kabel nodig, anders krijg je 2 losse ritten.
M'n edge 500 haalde 16u tijdens zuiderzee rondje.
En de edge 800 haalt denk zo'n 13u, afhankelijk hoe vaak je op kaart kijkt.
Ik heb pas zo'n usb otg kabel gekocht zodat ik onderweg m'n garmin aan m'n telefoon kan hangen om op te laden als ik lunchpauze heb.
(of garmin even los in achterzak icm met telefoon doen)
En achtergrond verlichting uiteraard uit/zo laag en kort mogelijk zetten.
Tocht van vorig weekend met de edge 800 (240km / 7,5u rijden / 10u garmin aan) had ik nog zo'n 30% over.
Had toen alleen lijntje op kaart staan die ik regelmatig in beeld had. (maar niet continu)Welk programma gebruik je daarvoor?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:53 schreef FastFox91 het volgende:
Het is vrij makkelijk om twee losse ritten samen te voegen btw.![]()
Zonder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En was dat met tussenladen vanuit je telefoon of zonder?notepad bijvoorbeeld, maar je hebt er ook online tools voor.quote:Welk programma gebruik je daarvoor?
(om 2 gpx bestanden samen te voegen)![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk programma gebruik je daarvoor?![]()
![]()
Ja hahaha die DDX zit gewoon op z'n computer in notepad zijn ritten uit te tikken.
Ontmasker je jezelf mooi even!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Als er device mobile/gpx staat terwijl er normaal edge ... staat heeft iemand idd achteraf lopen editten![]()
![]()
Gewoon lekker binnen op je hometrainer en google maps je ritjes maken toch ?
Strava ziet geen verschil of je binnen of buiten gereden hebt.![]()
Ik fiets enkel op Cycling manager 2014....The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef ddx het volgende:
Het is dat zo iemand het bij z'n comments zet :
http://www.strava.com/activities/215196630![]()
![]()
Lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef ddx het volgende:
Het is dat zo iemand het bij z'n comments zet :
http://www.strava.com/activities/215196630
Ach, hij heeft in ieder geval geen wind in de rug gehadThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Cycling Managerquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef Fretwork het volgende:
Ik fiets enkel op Cycling manager 2014....![]()
![]()
En daarna een sjekkie pakken op mijn zolderkamer betaald van mijn Wajong voordat ik naar Utopia ga kijken. Het blijft wel Fok! natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:09 schreef ddx het volgende:
Gewoon lekker binnen op je hometrainer en google maps je ritjes maken toch ?
Strava ziet geen verschil of je binnen of buiten gereden hebt.![]()
Niet vergeten om je deur open te laten, anders hoor je de bel van de pizzakoerier niet...quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
En daarna een sjekkie pakken op mijn zolderkamer betaald van mijn Wajong voordat ik naar Utopia ga kijken. Het blijft wel Fok! natuurlijk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Lijkt me kut als zo'n dwaas je KOM afpaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef ddx het volgende:
Je fietst iig wel over de hele wereld
http://www.strava.com/activities/214271846
Bij hem is het nog duidelijk te zien in z'n comment. (en dat hij volgens mij hele tijd dit soort ritjes doet)
Maar je kan op zo'n manier natuurlijk de weerstand wat minder zetten en KOM op kopje afpakken van Thijs Zonneveld.
Geen last van klinkers/rotzooi op weg etc.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, machtsgeil ben ik. Dus vanaf hier geen geneuzel meer of iets offtopic is of niet. Als je vind dat mensen te veel offtopic gaan (en daarbij vind ik dat een fietsgerichte krachttrainingsessie hier nog best bij past), kan je daar een melding over maken bij de SPT mods.
Fear is the grease of society.![]()
Ik vind het volkomen belachelijk. Maak dan gewoon een tweede KOM lijst voor virtuele. Zo kan je elk KOMetje afpakken met veel/scherpe bochten.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nieuw vlak waar ze volkomen de mist in gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het volkomen belachelijk. Maak dan gewoon een tweede KOM lijst voor virtuele. Zo kan je elk KOMetje afpakken met veel/scherpe bochten.![]()
Vind het wel grappig eigenlijk. KOM pakken op de Galibier vanuit je garagebox. Hahaha.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuw vlak waar ze volkomen de mist in gaan.![]()
Weer mooie stalen bika gevonden
Niks mis mee
Detailfoto's http://cyclingtips.com.au(...)ignature-steel-dss1/
[ Bericht 26% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 04-11-2014 12:50:22 ]![]()
Ik heb de 810, zal niet zo heel veel schelen denk ik. Ik kon er precies 250 kilometer mee fietsen op de navigatie stand zonder hartslagmeter en cadansmeter. Ik weet alleen niet of die ook op nachtstand stond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar die stop je dan wel in je achterzak neem ik aan... niet in je zadeltasquote:
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Veloviewer gaat achter de decoder.
http://blog.veloviewer.com/introducing-veloviewer-premium/quote:Since VeloViewer began a couple of years ago the hosting costs have just about been funded by your very kind donations. As time has passed however, the costs have risen and for the security of my family’s budgeting the time has come to introduce some more structured charging for using the site. From next weekend (8th/9th Nov) a single £9.99 (approx ¤12:77, US$15.96, I’ll soak up any fees) payment will provide you full and continued use of all the VeloViewer goodness for 12 months. A free version will also be available to let people try out the site which will be almost fully functional but only allow you to perform a one-off upload of your last 10 activities and their segments. Hopefully enough to whet the appetite. Anyone who’s donated any amount in the last 12 months will be able to get 12 months Premium access from their donation date.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef forty-two het volgende:
http://blog.veloviewer.com/introducing-veloviewer-premium/
[..]
Ik vind 10 dollar wel te veel hoor.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En dan die kop...
Introducing premium!
Nog snel ff $0,01 doneren, dan heb je nog een jaartje premiumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik zie dit ook nog wel gebeuren bij strava. Las pas nog dat het ze zelfs nu nog niet lukt om winst te maken, ondanks meer dan 80% marktaandeel in sommige landen. Dat kan niet lang goed gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef forty-two het volgende:
http://blog.veloviewer.com/introducing-veloviewer-premium/
[..]![]()
Dan moeten ze investeren in premium interessanter maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie dit ook nog wel gebeuren bij strava. Las pas nog dat het ze zelfs nu nog niet lukt om winst te maken, ondanks meer dan 80% marktaandeel in sommige landen. Dat kan niet lang goed gaan.![]()
Squirt lube?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef vogelkooi het volgende:
Wat was die goede chain lube ook alweer? Was iets met squirt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Of de gratis versie minder interessant maken, maar dan heb je kans dat mensen weglopen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moeten ze investeren in premium interessanter maken.
Ik kan me voorstellen dat ze ergens wel een keer een verdienmodel willen hebben, die hele zooi in de lucht houden lijkt me best prijzig.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
die racing quattro's zijn toch ook met name erg geschikt voor CX ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
Aankomende zondag is bij basicbikeparts fulcrum racing quattro 249.- Weet niet of dat webshopdeal is of alleen afhalen want ze zijn dan open ivm Willier testdag.Mijn foto's op Flickr!
http://www.fulcrumwheels.com/en/collection/road/cxquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
die racing quattro's zijn toch ook met name erg geschikt voor CX ?
Dat zijn de CX wielen van fulcrum. Geen idee wat er speciaal aan is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:, wel correct though.
Ja kan hoor. Racing quattro heeft een CX variant, en die is behalve afgedichte lagers hetzelfde als de gewone. Je kan dus gewone quatrro's kopen en na een half jaar afgedichte lagers erin proppen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
die racing quattro's zijn toch ook met name erg geschikt voor CX ?![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef FastFox91 het volgende:
Ik denk dat Strava een keer opgekocht wordt door Google.
Of applequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef FastFox91 het volgende:
Ik denk dat Strava een keer opgekocht wordt door Google.
Eerder apple. Strava is veel meer apple dan google.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of apple
Eerder apple. Strava is veel meer apple dan google., moet ik zeker ook zo'n klotefanatic worden om te kunnen Strava-en..
Die gps opname freq is volgens mij alleen van invloed op de opname ruimte van de sd kaart. Geen invloed op batterij lijkt mij, althans niet veel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Gripper het volgende:
Gps opnamefrequentie kun je beter op smart zetten, dan bepaalt ie zelf de ideale frequentie adhv snelheid en richting. Dus minder opnames op lange rechte stukken (dacht ik)
En anders kun je altijd nog een simpel batterypack onder je stuur tapen en al direct tijdens het rijden de gps ermee bijladen. Werkte bij de 24 uurs race in augustus ook fantastischMaar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer bepalen groentjes hier de regels? Rijd eerst maar es Ivo's 200 300 uit dan mag je meepraten.![]()
Vanochtend weer fysio geweest met schouder. Komt meer beweging in. Wat een kutgevoel, zo'n soort van dildo die drukgolven uitoefent op je zg. 'triggerpoints'.![]()
Hehe, lekker altijd dat overmatig stimuleren van je pijnlijke zones..quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend weer fysio geweest met schouder. Komt meer beweging in. Wat een kutgevoel, zo'n soort van dildo die drukgolven uitoefent op je zg. 'triggerpoints'.
Bij mijn scheenbenen ooit met zowel ultrasoon (van binnenuit) als met hardhandige drukmassage. Ril nog bij de gedachte daaraan...
Anti-klacht: Fysio vertelde mij dat ik hem de hele huid vol mocht schelden, dat was wel geinig
Heb je dry needling al eens overwogen? Zou je fysio er eens naar vragen. Dat wordt veel gebruikt bij (prof)wielrenners met spier/stijfheidsklachten. Heb er zelf ook goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend weer fysio geweest met schouder. Komt meer beweging in. Wat een kutgevoel, zo'n soort van dildo die drukgolven uitoefent op je zg. 'triggerpoints'.
Wel zorgen dat je iets suikerhoudends hebt genomen van te voren, de eerste keer kreeg ik een flinke wegtrekker.![]()
3 weken huren van een 100-400 is <150 euro. Valt me mee!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Uh, oke.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
3 weken huren van een 100-400 is <150 euro. Valt me mee!![]()
Verkeerde topique, excuusOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Waar ging het wel over?quote:
Een canon 100-400 f/4-5,6 L IS USM lens die iemand wilt huren voor 3 weken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik moest trouwens nog een nieuwe halen voor mn vakantie. Oude ding was niet meer te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een canon 100-400 f/4-5,6 L IS USM lens die iemand wilt huren voor 3 weken.![]()
![]()
Flink bakbeestquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een canon 100-400 f/4-5,6 L IS USM lens die iemand wilt huren voor 3 weken.
Ik wil de 1200 mm f5.6. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Offtopic. 1380 gram, lichtgewicht dingetje toch. Heb hier een 120-300mm f2.8 van 3kg.
Net zo zwaar als 3 zeer lichtgewicht fietsen
Een lamme arm...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:21 schreef Andyy het volgende:
Ik heb een 70-200 2.8 en een 18-50 2.8, wat krijg ik nu?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:21 schreef Yankee het volgende:
Ingeschreven voor la Marmotte, oh oh wat een feest![]()
Dit jaar voor de 7 uur?Mijn foto's op Flickr!
Das gvd een best drukke rotonde met bussen die er recht overheen rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/6989595
En je dan voordoen als koersbaas van Groningen en omstreken
Ik kom d'r met koerieren nog wel eens langs omdat we d'r een paar klanten hebben zitten. Zie d'r een paar collega's tussen staan.
Er is hier ook zo'n segment om een vijvertje in het plantsoen heen![]()
![]()
Zojuist m'n crosser helemaal schoongemaakt. Deze keer niet met hogedruk want het balhoofd kraakte alweer
Die lagers dus ff schoongemaakt en daarna het hele frame in de was gezet.
Donderdag is ie weer helemaal smerig![]()
![]()
Mooi man! Ik miste je trouwens afgelopen zondag. Was echt een training voor jou, we kwamen met 6 halve dooien terug in Grunnquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:25 schreef Yankee het volgende:
Flink trainen, dan moet ik wel een eind kunnen komen inderdaad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooi man! Ik miste je trouwens afgelopen zondag. Was echt een training voor jou, we kwamen met 6 halve dooien terug in Grunnklinkt goed. Moest vriendin ophalen van Schiphol, dus kon helaas niet
.![]()
Ja k weet weer alles van cameralenzen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef Patroon het volgende:
+3 vanmiddag. Mooi weer. Hier was het ook gezellig zie ik![]()
He Kaas, ik merk tussen de KT dat ik als een natte krant op de fiets zit, stijve poten en gaat niet echt soepel. Bijv, zondag KT, maandag rust, dinsdag niet echt lekker trappen. Woensdag gaat dan wel weer.
Hoe ervaar jij dat met het koerieren?
Edit: sorry voor het offtopic gaan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Herstel kost je wel 1 of 2 dagen afh. van hoe zwaar je getraind hebt of andere factoren zoals rust, voeding etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Patroon het volgende:
He Kaas, ik merk tussen de KT dat ik als een natte krant op de fiets zit, stijve poten en gaat niet echt soepel. Bijv, zondag KT, maandag rust, dinsdag niet echt lekker trappen. Woensdag gaat dan wel weer.
Hoe ervaar jij dat met het koerieren?
Edit: sorry voor het offtopic gaan.
Tis vrij belastend, beetje vergelijkbaar met een koers.
[ Bericht 2% gewijzigd door kaasplankje op 04-11-2014 17:03:47 ]![]()
Ja dat zal..
Ga je dan ook iets zwaarder trappen? Ik doe het bewust niet, maar merk dat ik bij spierpijn, rond 90rpm makkelijker rondkrijg dan richting 100.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hmm ja souplesse behouden in je fietstrainingen is wel belangrijk. Dat valt met stijve spieren niet altijd mee. Probeer er zelf ook op te letten rijd na benendag meest ook 1 of 2 tandjes lichter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:08 schreef Patroon het volgende:
Ja dat zal..
Ga je dan ook iets zwaarder trappen? Ik doe het bewust niet, maar merk dat ik bij spierpijn, rond 90rpm makkelijker rondkrijg dan richting 100.![]()
Oke top dankje.
Ik merk wel dat het dit jaar al een stuk beter gaat dan vorig jaar, dan had ik na een KT dag wel 5 dagen last..Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Kun je als Premium-lid op Strava ook segmenten downloaden als gps-bestand? Zo ja, zou iemand die dat is bij eentje voor me kunnen doen?![]()
Dat kan zelfs zonder premium. Ik ga ff naar de fysio, maar zal het vanavond ff uitleggen. Gripper wilde dat ook wel ff weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef keesfietst het volgende:
Kun je als Premium-lid op Strava ook segmenten downloaden als gps-bestand? Zo ja, zou iemand die dat is bij eentje voor me kunnen doen?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Kan ook zijn dat je iets te enthousiast begon toen. Heb ik ook wel last van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:28 schreef Patroon het volgende:
Oke top dankje.
Ik merk wel dat het dit jaar al een stuk beter gaat dan vorig jaar, dan had ik na een KT dag wel 5 dagen last..![]()
http://m.telegraaf.nl/bin(...)op-racefiets-gezocht
Ik dacht eerst aan Muzas, maar de omschrijving klopt niet helemaal
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Patroon het volgende:
Ik dacht eerst aan Muzas![]()
![]()
![]()
Hij is iig soignee want ze herkenden de fietsbril!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja maar, was het een Oakley? Of een Rudy's project? Of een ik ken niet meer merkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
Hij is iig soignee want ze herkenden de fietsbril!![]()
![]()
Premium hoeft geloof ik niet, kijk eens bij stap 2:quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef keesfietst het volgende:
Kun je als Premium-lid op Strava ook segmenten downloaden als gps-bestand? Zo ja, zou iemand die dat is bij eentje voor me kunnen doen?
http://www.scarletfire.co(...)-to-get-strava-koms/Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Hier herken ik mezelf echt helemaal niet inquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je iets te enthousiast begon toen. Heb ik ook wel last van.
Mijn foto's op Flickr!
14 is te oud, laat staan 52quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Patroon het volgende:
Ik dacht eerst aan Muzas, maar de omschrijving klopt niet helemaal
En 1.80ben geen dwerg...
![]()
Thanks, precies wat ik zocht!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Premium hoeft geloof ik niet, kijk eens bij stap 2:
http://www.scarletfire.co(...)-to-get-strava-koms/![]()
Yep dat is wat ik bedoelde. Het artikel zegt dat je de tijd van de nummer 1 moet nemen, maar het werkt ook prima als je bijvoorbeeld de nummer 10 wil verslaan, dan moet je die link pakken. Bijvoorbeeld handig wanneer de tijd van de KOM zo scherp is dat die onmogelijk is, maar dat je je wel wil focussen op een top 10 of wat dan ook..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Premium hoeft geloof ik niet, kijk eens bij stap 2:
http://www.scarletfire.co(...)-to-get-strava-koms/Maar ik kan 't mis hebben...![]()
De activiteit van bijvoorbeeld die nummer 10 copy je dan als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep dat is wat ik bedoelde. Het artikel zegt dat je de tijd van de nummer 1 moet nemen, maar het werkt ook prima als je bijvoorbeeld de nummer 10 wil verslaan, dan moet je die link pakken. Bijvoorbeeld handig wanneer de tijd van de KOM zo scherp is dat die onmogelijk is, maar dat je je wel wil focussen op een top 10 of wat dan ook..
Edit:
Raar dit. Hij zegt dat de software up to date is maar niks kan versturen. Hij is gewoon aangesloten.
Als ik dat crs bestand download waar moet ik hem dan plaatsen?![]()
Ja, je klikt dan op full leaderboard, met rechtermuisknop op de tijd die je wil verslaan en dan klik je op "link adres kopieren"quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
De activiteit van bijvoorbeeld die nummer 10 copy je dan als ik het goed begrijp?
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar dit. Hij zegt dat de software up to date is maar niks kan versturen. Hij is gewoon aangesloten.
Als ik dat crs bestand download waar moet ik hem dan plaatsen?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Gelukt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, je klikt dan op full leaderboard, met rechtermuisknop op de tijd die je wil verslaan en dan klik je op "link adres kopieren"![]()
Ik heb dezequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:14 schreef Tommeke het volgende:
Mooie klakskes!
http://www.walzcaps.com/caps_designed_branded.html![]()
![]()
Aha. Weet ik ook weer waar mijn el cheapo klakske wat ik vorig jaar voor 7,50 op de velofollies heb gekocht de mosterd heeft gehaald. Die is ook wit met een regenboogje maar dan zonder campiejolo op de zijkant.quote:
Hier zijn m'n pettekes, nog genoeg ruimte voor uitbreiding van de collectie![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Gripper op 04-11-2014 23:10:53 ]Mijn foto's op Flickr!
Wat een kieren tussen die vloerdelen man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aha. Weet ik ook weer waar mijn el cheapo klakske wat ik vorig jaar voor 7,50 op de velofollies heb gekocht de mosterd heeft gehaald. Die is ook wit met een regenboogje maar dan zonder campiejolo op de zijkant.
Hier zijn m'n pettekes, nog genoeg ruimte voor uitbreiding van de collectie![]()
[ afbeelding ]![]()
Note to self, Kaas niet thuis uitnodigen want die gaat overal overheen met z'n kritische blik.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Pff, denk dat 'm een rolberoerte zou krijgen als ie dan in onze bourgondische eeuwenoude haerlemsche bovenwoning langs zou komen. Fiets moet wel in de hal blijven, en de deur naar het dakterras moet je rechtsonder een klein schopje geven. Niet te hard stampen, dan beven de meubels.![]()
![]()
Die vloer lag er al toen fietskoeriers nog op een paard reden en jij "rotterdamsche heraut" heettequote:Op woensdag 5 november 2014 06:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een kieren tussen die vloerdelen man.
Mijn foto's op Flickr!
Kaas had anders geen kritiek op mijn huisje.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:28 schreef kanovinnie het volgende:
Note to self, Kaas niet thuis uitnodigen want die gaat overal overheen met z'n kritische blik.![]()
![]()
Tja Limburgse kwaliteit hequote:Op woensdag 5 november 2014 08:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kaas had anders geen kritiek op mijn huisje.![]()
![]()
quote:
Denk dattie niet wist waar hij moest beginnenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kaas had anders geen kritiek op mijn huisje.
Als dat er net zo beroerd uit ziet als je koersfiets is het idd beter van niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:28 schreef kanovinnie het volgende:
Note to self, Kaas niet thuis uitnodigen want die gaat overal overheen met z'n kritische blik.![]()
Eigenlijk heeft Kaas overal kritiek op. Op hoe ik mn fietsen neerzet in de schuur. Op mn vloer. Op mn schilderwerk. Op mn onafgemaakte WC. Op mn bolle rug bij het deadliften. Maar gelukkig niet op mn pastasaus en mn moink-balletjes!Mijn foto's op Flickr!
Je vraagt je bijna af waarom je met zo'n iemand omgaat. Zeker omdat hij met z'n mooie stappers dwars door de modder heen banjertquote:Op woensdag 5 november 2014 10:06 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk heeft Kaas overal kritiek op. Op hoe ik mn fietsen neerzet in de schuur. Op mn vloer. Op mn schilderwerk. Op mn onafgemaakte WC. Op mn bolle rug bij het deadliften. Maar gelukkig niet op mn pastasaus en mn moink-balletjes!
Over rest rest kan ik niks zeggen, maar een bolle rug bij deadliften is a no-goquote:Op woensdag 5 november 2014 10:06 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk heeft Kaas overal kritiek op. Op hoe ik mn fietsen neerzet in de schuur. Op mn vloer. Op mn schilderwerk. Op mn onafgemaakte WC. Op mn bolle rug bij het deadliften. Maar gelukkig niet op mn pastasaus en mn moink-balletjes!![]()
![]()
Z'n vriendin heeft hier een hele avond kelner gespeeld - dronken.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:55 schreef Patroon het volgende:
Ja, ging bij ons, ons afwasrek schoonmaken![]()
![]()
Gisteren solo D1 gefietst. In 't donker. Beter, want dan heb je niet door dat je zo langzaam fietst.![]()
En nu eet ik Fries roggenbrood met verse kaas en drink ik een cappuccino uit m'n volautomaat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oksel op 05-11-2014 10:45:51 ]![]()
Had je erbij moeten zijnquote:
Leuk voor op twitterquote:Op woensdag 5 november 2014 10:37 schreef Oksel het volgende:
En nu eet ik Fries roggenbrood met verse kaas en drink ik een capuchino uit m'n volautomaat.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En volgend jaar krijgt Kano een vriendje waarmee hij wil samenwonen, die óók een huis heeft, dubbele hypotheek, beiden onderwater, etc. etc.
Dapper, dapper..![]()
Druk bezig met je quotum halen Oksel?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
twitter:LottoJumbo_ice twitterde op woensdag 05-11-2014 om 14:05:04Vanaf 2015 rijden de wielrenners van @LottoNLJumbo in dit wielershirt! Officieel goedgekeurd door @UCI_cycling. http://t.co/V1cLJltvxi reageer retweet
Ik snap er geen reet van oksel. Is de melk van je capuchino nog wel goed?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vaak ligt het niet aan de melk, maar aan dat melkschuimtuutje. Zo'n volautomaat is een fijn ding om snel koffie mee te zetten, maar al die slangetjes, buisjes, etc waar melk in blijft zitten... dat wordt 1 grote schimmelbende. Moet je wel schoonmaken he, uitkoken net zoals de speentjes voor de babyfles!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap er geen reet van oksel. Is de melk van je capuchino nog wel goed?
Mijn foto's op Flickr!
Goed bezig. Ik ben juist 10kg naar beneden gegaan om de techniek bij te slepen. Zakte niet diep genoeg.. Ging al beter. Rug rechter (holler) bij inzakken.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
Teringgoed bene getraind net. Uur lang alleen maar squats, deadlifts, standing calf, leg curl en leg press.
Squat 100kg geprobeerd maar 't was net nog iets teveel om goed mee te trainen dus met 90kg verder gegaan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat is ook goed. Beter iets lichter dan dat je gaat cheaten.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben juist 10kg naar beneden gegaan om de techniek bij te slepen. Zakte niet diep genoeg.. Ging al beter. Rug rechter (holler) bij inzakken.
Ik moet wel handschoentjes aan gaan doen met deadliften. 4 blaren op mijn handen.![]()
![]()
Handschoentjes is voor de mooiiboyzquote:Op woensdag 5 november 2014 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet wel handschoentjes aan gaan doen met deadliften. 4 blaren op mijn handen.Magnesium poeder jonge! Super fijn om wat meer grip te hebben en ik krijg daardoor dus geen blaren meer. En het staat hardcore natuurlijk
![]()
Ja vrijgezellen misschien.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Levitas het volgende:
Wat is dat nou toch weer? Mannen hebben eelt op hun handen man.![]()
![]()
Morgen komt mijn zeem binnen en ander spul. Voor het eerst echt stuk fietsen dus morgen.Fear is the grease of society.![]()
Niet zo miepen Kaassie.
Dit is een mooie stok achter de deur om je fiets goed proper te maken na het fietsen![]()
![]()
klopt, ze gaat pas aan de muur als ze schoon is.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:37 schreef Tommeke het volgende:
Niet zo miepen Kaassie.
Dit is een mooie stok achter de deur om je fiets goed proper te maken na het fietsenFear is the grease of society.![]()
Alles waar je uren op rijdt en bijna aan stukken trekt mag "ze" genoemd worden..quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik vind de fiets van vogel weinig vrouwelijk. En antropomorfisme een beetje gek, al zeg ik (ook) wel eens wat tegen m'n fiets.Aldus.![]()
Leuk hoor een moeilijk woord, maar is antropomorfisme niet meer het toekennen van menselijke eigenschappen aan dieren en objecten? "De kat is trots", etc.?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef Z het volgende:
Ik vind de fiets van vogel weinig vrouwelijk. En antropomorfisme een beetje gek, al zeg ik (ook) wel eens wat tegen m'n fiets.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ah, je hebt het opgezocht. Ik ken er geen ander woord voor.
Een on-topic vraag. Hebben jullie tips tegen koude tenen? Daar had ik gisterochtend al last van.
• Warm aankleden
• Merino sokken
• Overschoenen
• ...Aldus.![]()
Nee hoor, ik ben gewoon een eloquent heerschap. Volgens mij is het eerder personificatie..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Z het volgende:
Ah, je hebt het opgezocht. Ik ken er geen ander woord voor.
Een on-topic vraag. Hebben jullie tips tegen koude tenen? Daar had ik gisterochtend al last van.
• Warm aankleden
• Merino sokken
• Overschoenen
• ...
Volgens mij moet je meer lagen aanbrengen, bij voorkeur met een windstoppende laag of waterdichte laag bij lage temperaturen. Thermisch gezien wil je niet dat de warmte van je voeten afgevoerd wordt, isolatie en beperking van lucht/water stromen helpen daarbij.
Overschoenen kunnen dus goed zijn, mits de juiste keuze gemaakt is. Anders wellicht te koud/ te warm. Heb hier ook weleens foto's gezien van plastic zakjes om de voeten.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wel weer een stapje duurder natuurlijk..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef ddx het volgende:
Winterschoenen is ook een oplossing, geen gedoe met overschoenen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Warme sokken idd. Niet te krappe schoen zodat je kan bewegen met je tenen en niet afgekneld raakt. Denk ook eraan dat je de buckles/klittenband niet te strak doet!
Winddichte dunne overschoenen houden kou en regen goed buiten maar isoleren niet. Voor echt lekker warme voeten toch best iets van neopreen overschoenen.
Edit: die winterschoenen, tja... Ik heb een setje MTB schoenen met een warme binnenvoering en extra hoge sok van neopreen. Lekker warm, maar t zijn wel lompe klompen. Draag ze niet zo graag, meestal kies ik toch voor m'n gewone en goed passende schoenen + overschoen.
Maar die ene ervaring van mij wil natuurlijk niet zeggen dat er geen goed passende winterschoenen bestaan
Mijn foto's op Flickr!
Geen aanrader voor lange afstanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Fretwork het volgende:
Heb hier ook weleens foto's gezien van plastic zakjes om de voeten.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan gaan je voeten naar een kaasplankje ruiken...Mijn foto's op Flickr!
Meer als noodoplossing bij plotselinge buien?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen aanrader voor lange afstanden.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Achteraf heb je nooit spijt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Leonos het volgende:
Ben vandaag vrij, maar twijfel om te gaan rijden. Zo koud![]()
Afgelopen winter had ik er geen last van. Al was er toen nauwelijks sprake van winter. Heb nieuwe schoenen, zal ze wat minder strak dicht doen.Aldus.![]()
Gvd, pomp net mijn banden op. Zet hem terug om om te kleden, klapt die band
Nog nooit gefiets op mijn nieuwe buitenband![]()
![]()
Je buba? Hoe kan dat nou weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Leonos het volgende:
Gvd, pomp net mijn banden op. Zet hem terug om om te kleden, klapt die band
Nog nooit gefiets op mijn nieuwe buitenbandOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, dat is dus de vraag. Had net zin gemaakt om te gaan fietsenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je buba? Hoe kan dat nou weer?![]()
![]()
Heb je je oude niet nog?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Rijd je daar over de ringvaart. Klein zuchtje wind tegen ik denk windkracht 1-2 ofzo... Net wat rimpeltjes op het water en de vlaggen hangen bijna stil...
22km/h op de 39/23![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#viesdik talentloos traag teringtoerdertje. GOD wat kan ik mezelf opvreten dan zeg (JAJA HAHAHA Jij VREET ALLES). Ik dacht dat ik godferdomse nog íets aan vooruitgang had geboekt. Maar nee joh zelfs SCHIJTEN doe ik in D8
Dat moest er ff uit.![]()
Was trouwens behóórlijk mistig toen ik vertrok, zag geen hand voor ogen. Werd er zelfs kletsnat van. Zat nog ff te twijfelen om om te draaien en mn lampjes te halen.![]()
t is winter Muzas. Dan mag dat. Ik fiets nu ook langzamer (of heb een hogere hartslag bij dezelfde snelheid)quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef muzas het volgende:
Rijd je daar over de ringvaart. Klein zuchtje wind tegen ik denk windkracht 1-2 ofzo... Net wat rimpeltjes op het water en de vlaggen hangen bijna stil...
22km/h op de 39/23![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#viesdik talentloos traag teringtoerdertje. GOD wat kan ik mezelf opvreten dan zeg (JAJA HAHAHA Jij VREET ALLES). Ik dacht dat ik godferdomse nog íets aan vooruitgang had geboekt. Maar nee joh zelfs SCHIJTEN doe ik in D8
Dat moest er ff uit.
Verder ben je natuurlijk idd een dikke toerder, maar wat maakt het uit, ik ben altijd wel blij met je bierkennisMijn foto's op Flickr!
als de lente komt dan komt die snelheid vanzelf weer terug.
en als je in de winter door blijft trainen dan zal je nog wat beleven volgende zomer.![]()
http://www.strava.com/activities/94846604
Avg
Speed 23.4km/h
Heart Rate 140bpm
http://www.strava.com/activities/216131638
Avg
Speed 25.2km/h
Heart Rate 133bpm
Met een lagere hartslag rij je al bijna 2 km/uur harder.....Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja ik weet het ook wel... Maar toch joh. Lekker frusti op die fiets.. En moet dat dan toch ergens ventileren. En;En Leonos: wtf, heb je die band er wel normaal omgelegd?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:28 schreef muzas het volgende:
En eigenlijk, nu ik mn strava bekeken heb ben ik eigenlijk wel tevreden met het ritje![]()
En volgend jaar huilebalken dat je 29.9 gemiddeld had in D1 ipv 35quote:Op donderdag 6 november 2014 14:32 schreef muzas het volgende:
Ja ik weet het ook wel... Maar toch joh. Lekker frusti op die fiets.. En moet dat dan toch ergens ventileren. En;
[..]
En Leonos: wtf, heb je die band er wel normaal omgelegd?
Te veel bar erin gedaan?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de vraag. Had net zin gemaakt om te gaan fietsen![]()
Dat had ik willen zien.quote:![]()
Lijkt me dat je de gemiddelde buitenband toch aardig op druk moet zetten voor ie klapt... Zeker een nieuwe... En Leonos had in de bijkeuken gelegen dan denk ik
![]()
![]()
Als de band er niet helemaal netjes op ligt met te veel bar, dan kan er veel mis gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat had ik willen zien.![]()
Lijkt me dat je de gemiddelde buitenband toch aardig op druk moet zetten voor ie klapt... Zeker een nieuwe... En Leonos had in de bijkeuken gelegen dan denk ik
![]()
![]()
Ik zou gisterenmiddag gaan trainen maar er was zulke dichte mist dat ik lekker naar de kapper ben geweest. Geen spijt van overigens.
Straks na het werk nog even knallen in de sportschool . Morgen lekker niks en dan zaterdag een duurritje in laag D1 en zondag met het Scheldepeloton mee, dus dat zal D2 worden denk ik lol.Haters gonna hate.![]()
![]()
Zeker geen koers op de openbare weg datOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb je een foto?quote:
Lijkt me een partij kut om te overkomen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nadeel wat overschoenen is dat je niet even snel je schoenen wat losser of vaster kan doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Gripper het volgende:
Edit: die winterschoenen, tja... Ik heb een setje MTB schoenen met een warme binnenvoering en extra hoge sok van neopreen. Lekker warm, maar t zijn wel lompe klompen. Draag ze niet zo graag, meestal kies ik toch voor m'n gewone en goed passende schoenen + overschoen.
Maar die ene ervaring van mij wil natuurlijk niet zeggen dat er geen goed passende winterschoenen bestaan![]()
Maar het zijn idd wel lompe schoenen en gebaseerd op goedkopere schoenen, dus geen gesp maar alleen klittenband.
Ik zou eigenlijk wel iets tussen zomer en winterschoenen in willen, dus zeg beter geisoleerde zomerschoenen en niet dat wind er direct doorheen gaat.![]()
Northwave Hammer CX!
Die zitten er wat tussenin. Zijn niet zo lomp dik, maar wel wind en waterdicht!
Ondanks dat ze 3 klittenbandstroken hebben sluiten ze lekker aan!![]()
Dat zin, in theorie, de mijne: "There’s plenty of ventilation thanks to the mesh upper, yet they’re not so open as to cause winter blues, ...".quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel iets tussen zomer en winterschoenen in willen, dus zeg beter geisoleerde zomerschoenen en niet dat wind er direct doorheen gaat.Aldus.![]()
Had natuurlijk niet gecontroleerd of die biba overal wel netjes in de buba lag, en toen er wat spanning op kwam kon die buba zich niet lekker in de hiel van de velg nestelen. Of het waren Stan Notube velgen met zo'n extreem lage hiel. Of een Buba uit een of andere overjarige knakenbak.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Lijkt me een partij kut om te overkomen.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Wah denk van zomerschoenen met BBB waterflex, superdunne overschoenen? Winddicht en als het echt zeikt van de regen hebbie lekkere natte, maar warme voeten. Ik denk dat ik al aan het derde pasr bezig ben. Bijna net zo soigneé als lycra overschoenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Nadeel wat overschoenen is dat je niet even snel je schoenen wat losser of vaster kan doen.
Maar het zijn idd wel lompe schoenen en gebaseerd op goedkopere schoenen, dus geen gesp maar alleen klittenband.
Ik zou eigenlijk wel iets tussen zomer en winterschoenen in willen, dus zeg beter geisoleerde zomerschoenen en niet dat wind er direct doorheen gaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door buzz1291 op 06-11-2014 20:54:22 ]2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Welke daarvan zijn nou goede voor de winter? Zou het echt niet weten, wat een beetje knap is qua overschoenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:46 schreef Oksel het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ountry=nl&isrefine=y
Wil toch maar wel een paar aanschaffen, want temperatuur is aan dalen![]()
![]()
Geen idee, is Chinees. Dan weet je 't nooit. Zou daar geen fatsoenlijke dikke kopen. Die dunnetjes zijn prima, flikker je toch weg na paar keer, of ze nu duur of goedkoop zijn.![]()
Mooie wijnuitstallingquote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef Oksel het volgende:
toen nog efkes gewerkt. Nu druk met 't spul.
[ afbeelding ]
en grappig kind toch ook welThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
![]()
De rest staat in de trapkast.
Ik wil een wijnkelder. En een uitbouw. Kan die wijnkelder mooi onder. Maarja, dat kost 30k in totaal. En dan nog de rest.![]()
Kunnen over een paar maanden weer weg als de kleine gaat lopenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een wijnkelder. En een uitbouw. Kan die wijnkelder mooi onder. Maarja, dat kost 30k in totaal. En dan nog de rest.![]()
![]()
Supergaaf! Zoiets wil ik ook voor mn whiskyquote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een wijnkelder. En een uitbouw. Kan die wijnkelder mooi onder. Maarja, dat kost 30k in totaal. En dan nog de rest.
Zoiets heb ik ook van BBB. Zijn zelfs ook nog beetje gevoerd. Ideaal, nooit kouwe voeten. Heb ik van Gripgrap nog alleen waterdichte overschoenen, zonder voering. Dingen zitten superstrak. Eigenlijk meer voor tijdritten, maar wel handig bij een regenachtige koers. Denk dat ze met training (regelmatig aan en op lopen) zo stuk zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wah denk van zomerschoenen met BBB waterflex, superdunne overschoenen? Winddicht en als het echt zeikt van de regen hebbie lekkere natte, maar warme voeten. Ik denk dat ik al aan het derde pasr bezig ben. Bijna net zo soigneé als lycra overschoenen.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Off-topic K&Wquote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een wijnkelder. En een uitbouw. Kan die wijnkelder mooi onder. Maarja, dat kost 30k in totaal. En dan nog de rest.
Maar zo'n schuine plank is best een leuk idee ok! Ik heb 2 van die rvs Ikea rekjes haaks op elkaar op een hoek van 2 muren gebouwd, zodat de halzen van de flessen naar elkaar wijzen. Ook leuk; maar daar passen er slechts 8 in en das niet genoeg voor een weekend![]()
Zat dit er al in toen je er kwam wonen of hebben jullie t zelf zo gemaakt?Mijn foto's op Flickr!
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?![]()
Nope, maar ik deel je leed. Vooral dat je daarna je fiets lekker schoon is, is fijnquote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?![]()
![]()
Totaal geen last van.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Laten maken.. samen met alle radioatorombouwen en kasten onder de haard. Geniale timmerman.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Off-topic K&W
Maar zo'n schuine plank is best een leuk idee ok! Ik heb 2 van die rvs Ikea rekjes haaks op elkaar op een hoek van 2 muren gebouwd, zodat de halzen van de flessen naar elkaar wijzen. Ook leuk; maar daar passen er slechts 8 in en das niet genoeg voor een weekend![]()
Zat dit er al in toen je er kwam wonen of hebben jullie t zelf zo gemaakt?![]()
In Friesland heb ik er ook geen last van, maar het het is gewoon niet prettig, zo moest ik vanmiddag snel weer naar huis en dan is het gewoon kut als je weer een andere route moet zoeken.quote:![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, maar ik deel je leed. Vooral dat je daarna je fiets lekker schoon is, is fijnIk weiger door de modder te fietsen, dus altijd even een andere route zoeken.
![]()
Ik heb een nieuw thermojack. Echt ideaal. Had zweethemd langmouw + dat jack aan. Vanavond bij 1 graden geen moment koud of te warm gehad, zonder allemaal knellende en (vaak) slecht ademende laagjes. Perfect.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Die heb ik ook. Gebruik ze ook voor tijdritten en koersen met koud weer en regen. Zijn superstrak en sluiten itt de Waterflex van BBB goed aan om m'n enkels.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook van BBB. Zijn zelfs ook nog beetje gevoerd. Ideaal, nooit kouwe voeten. Heb ik van Gripgrap nog alleen waterdichte overschoenen, zonder voering. Dingen zitten superstrak. Eigenlijk meer voor tijdritten, maar wel handig bij een regenachtige koers. Denk dat ze met training (regelmatig aan en op lopen) zo stuk zijn.
[ afbeelding ]
Wel erg kwetsbaar idd. Dus ik gebruik ze alleen voor wedstrijden en tijdritten.![]()
Instelling op auto zetten en niet op fiets.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Het probleem zit bij de gebruiker.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hier in Twente gaan ook officiele fietsroutes onverhard hoor, that's how we roll...quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het probleem zit bij de gebruiker.
Op buitenwegen trouwens ook, #swag
Nou ik heb mijn nieuwe navigatie binnen, Sony experia z3 compact. Ik kan dus ook weer Strava loggen. En ik kan er ook mee bellen, foto's maken, internetten, mailen enz. Nu alleen nog een protectiecover halen en een stuurmount; denk niet dat die er is dus wellicht wordt dat zelf maken.![]()
Zo doe ik dat vaak. Tenzij ik een ronde zoals die van Ivo rij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef quinoahipster het volgende:
Eckt bazen navigeren op de zon, de geur van de espresso en de geur van de stal.
Eerste keer naar Gripper (tijdens de primevera rit) ben ik ook gewoon op de gok gereden. Ging prima
En ik heb gisteren de schoorsteen geveegd. Er kwam een volle plastic tas met roet uit. Ik wilde wat op de grond gevallen was opzuigen met de stofzuigert, best veel ook. Ploft de stofzak in het apparaat zeg. Toen kwam alle rotzooi die ik net opgezogen had zo weer uit het apparaat geblazen tot 1.5 meter hoog. Toen moest ik dus ook zuigen en dweilen en luchten. Geen tijd meer voor trainen daardoor. Ben wel volledig hersteld van de krachttraining woensdag jl. Vandaag echt weer power in de benen.
/dagboek![]()
Pas goed op hoor, al die kleine roetdeeltjes kunnen je hele stofzuiger slopen met ontploffings/ontbrandings gevaar aan toe. Hou 'm goed in de gaten dattie niet te warm word.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef kaasplankje het volgende:
En ik heb gisteren de schoorsteen geveegd. Er kwam een volle plastic tas met roet uit. Ik wilde wat op de grond gevallen was opzuigen met de stofzuigert, best veel ook. Ploft de stofzak in het apparaat zeg. Toen kwam alle rotzooi die ik net opgezogen had zo weer uit het apparaat geblazen tot 1.5 meter hoog. Toen moest ik dus ook zuigen en dweilen en luchten. Geen tijd meer voor trainen daardoor. Ben wel volledig hersteld van de krachttraining woensdag jl. Vandaag echt weer power in de benen.
/dagboek
Bij mij gebeurde hetzelfde met gipsschuursel opzuigen. Toen was het mistig in de kamer. Kano's oplossing? Raam open, stofzuiger eruit en zuigen maarWitte wolken door de straat, maar 't was toch 's avonds
Hahaha nice kano
Is dat een beetje een chill toestel kaas?
Mijn iPhone heeft terminale ebola en nog maar een paar maanden te leven.
Ergo; ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en zoek eentje die tegen een stootje kan.![]()
http://www.lifeproof.com/(...)r-fre-iphone-5-case/quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:47 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha nice kano
Ergo; ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en zoek eentje die tegen een stootje kan.
iPhone met mooie case erbij. Telefoons van tegenwoordig zijn zo fragiel als wat![]()
Lekker compact ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:46 schreef Zornar het volgende:
[..]
http://www.lifeproof.com/(...)r-fre-iphone-5-case/
iPhone met mooie case erbij. Telefoons van tegenwoordig zijn zo fragiel als watOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat dan weer nietquote:
Heb zelf wel serieus overwogen om een andere case van hun te kopen.
http://www.lifeproof.com/(...)olor=Clear+%2F+White
Telefoon kan dan wel veel meer hebben... en hij is nog vrij compact met die case![]()
90 dollar lolwutOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Tja, das wel makkelijk rondom Utrecht, want je ruikt de DE fabriek van heinde en verre. (Niet dat ze lekkere espresso hebben hoor.)quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef quinoahipster het volgende:
Eckt bazen navigeren op de zon, de geur van de espresso en de geur van de stal.Mijn foto's op Flickr!
Ik zou zo'n universele uitschuifbare selfie stok nemen voor een betere ontvangst, hebbie ook geen go- pro meer nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik heb mijn nieuwe navigatie binnen, Sony experia z3 compact. Ik kan dus ook weer Strava loggen. En ik kan er ook mee bellen, foto's maken, internetten, mailen enz. Nu alleen nog een protectiecover halen en een stuurmount; denk niet dat die er is dus wellicht wordt dat zelf maken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Voor onze klusserij in Vreeswijk hadden we 2 stofzuigers, daarna nog maar eentje.... Zo'n ding gaat hartstikke dood aan klusstof opzuigen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas goed op hoor, al die kleine roetdeeltjes kunnen je hele stofzuiger slopen met ontploffings/ontbrandings gevaar aan toe. Hou 'm goed in de gaten dattie niet te warm word.
Bij mij gebeurde hetzelfde met gipsschuursel opzuigen. Toen was het mistig in de kamer. Kano's oplossing? Raam open, stofzuiger eruit en zuigen maarWitte wolken door de straat, maar 't was toch 's avonds
Voor roet uit de kachel zuigen bestaat er trouwens een extra apparaat, een soort opvangvat met daaraan vast nog een slang. Je sluit die aan op de stofzuigermond, en dan komt er geen roet in je eigen stofzuiger terecht.Mijn foto's op Flickr!
Ja tis wel een mooi toestel. Wel volledig waterdicht maar niet zo shockproof met een glazen venster. Anders moet je de Samsung galaxy xcover 2 pakken die kan je wel laten donderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:47 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha nice kano
Ergo; ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en zoek eentje die tegen een stootje kan.![]()
vast ook wel, maar bij de Blokker, Jumbo of Dirk zal je vast ook wel een imitatie zakje kunnen kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
Hebben ze op aliebaba expres.com eigenlijk ook stofzuigerzakken?
maar voor een cheap ass hoesje is alibaba zeker de plekIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Senk joe voor de tip! Zal eens ff om me heen kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tis wel een mooi toestel. Wel volledig waterdicht maar niet zo shockproof met een glazen venster. Anders moet je de Samsung galaxy xcover 2 pakken die kan je wel laten donderen.
Nu eerst ff m'n fietsen naar m'n poetsmannetje brengen.![]()
Laat jij je fietsen poetsen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:45 schreef Tommeke het volgende:
Nu eerst ff m'n fietsen naar m'n poetsmannetje brengen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat zuigt behoorlijk ja. Hebben we al gefietst vandaag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:53 schreef Patroon het volgende:
Stel wijven hier over stofzuigers te praten
Kutweer. Harde wind, regen. Lekker!![]()
![]()
Zo druk deze week dat ik nergens een uur de tijd en motivatie heb gevonden om een ritje te doen.quote:En volgende week ook al niet omdat ik in Istanbul rondzwerf.
![]()
Met...... andere stickerswant bij die fiets horen toch Bontrager of Zipp wielen voor de enige juiste match?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: