Ja, ben ik vrij zeker van al heb ik het dus nog niet getestquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat zuiniger is dan? Misschien heeft hij meer moeite met het koppelen aan de kaart bij grotere tussenafstanden...
Ja en dat is dus precies wat stroom vreet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Echt niet nodig hoor. Heb toen met die 400 in totaal 300 km gereden met m'n garmin. DAarna wassie wel bijna leeg (5% oid). Heb toen niet genavigeerd.
Oke, hopelijk is alles bij elkaar genoeg om het allemaal eruit te persenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ben ik vrij zeker van al heb ik het dus nog niet getest
Anders powerpack mee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en dat is dus precies wat stroom vreet.
Garmin 1000 heeft batterylife van 17 uur maar kan je maar 5 uur mee navigeren.
800quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Gripper het volgende:
Heb je een 800 of 810 knut? Bij die laatste uiteraard Bluetooth uit, dat vreet behoorlijk batterijen.
Gps opnamefrequentie kun je beter op smart zetten, dan bepaalt ie zelf de ideale frequentie adhv snelheid en richting. Dus minder opnames op lange rechte stukken (dacht ik)
Ja, die ligt nu ergens in een boot tussen China en Rotterdamquote:
Dynamo op de racefiets bouwen dan maarquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, die ligt nu ergens in een boot tussen China en Rotterdam
En was dat met tussenladen vanuit je telefoon of zonder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:40 schreef ddx het volgende:
Bij de edge 500 heb je dan apparte (usb otg) kabel nodig, anders krijg je 2 losse ritten.
M'n edge 500 haalde 16u tijdens zuiderzee rondje.
En de edge 800 haalt denk zo'n 13u, afhankelijk hoe vaak je op kaart kijkt.
Ik heb pas zo'n usb otg kabel gekocht zodat ik onderweg m'n garmin aan m'n telefoon kan hangen om op te laden als ik lunchpauze heb.
(of garmin even los in achterzak icm met telefoon doen)
En achtergrond verlichting uiteraard uit/zo laag en kort mogelijk zetten.
Tocht van vorig weekend met de edge 800 (240km / 7,5u rijden / 10u garmin aan) had ik nog zo'n 30% over.
Had toen alleen lijntje op kaart staan die ik regelmatig in beeld had. (maar niet continu)
Welk programma gebruik je daarvoor?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:53 schreef FastFox91 het volgende:
Het is vrij makkelijk om twee losse ritten samen te voegen btw.
Zonder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En was dat met tussenladen vanuit je telefoon of zonder?
notepad bijvoorbeeld, maar je hebt er ook online tools voor.quote:Welk programma gebruik je daarvoor?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk programma gebruik je daarvoor?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef ddx het volgende:
Het is dat zo iemand het bij z'n comments zet :
http://www.strava.com/activities/215196630
Lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef ddx het volgende:
Het is dat zo iemand het bij z'n comments zet :
http://www.strava.com/activities/215196630
Cycling Managerquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef Fretwork het volgende:
Ik fiets enkel op Cycling manager 2014....
En daarna een sjekkie pakken op mijn zolderkamer betaald van mijn Wajong voordat ik naar Utopia ga kijken. Het blijft wel Fok! natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:09 schreef ddx het volgende:
Gewoon lekker binnen op je hometrainer en google maps je ritjes maken toch ?
Strava ziet geen verschil of je binnen of buiten gereden hebt.
Niet vergeten om je deur open te laten, anders hoor je de bel van de pizzakoerier niet...quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
En daarna een sjekkie pakken op mijn zolderkamer betaald van mijn Wajong voordat ik naar Utopia ga kijken. Het blijft wel Fok! natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |