Achteraf heb je nooit spijt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Leonos het volgende:
Ben vandaag vrij, maar twijfel om te gaan rijden. Zo koud
Je buba? Hoe kan dat nou weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Leonos het volgende:
Gvd, pomp net mijn banden op. Zet hem terug om om te kleden, klapt die band
Nog nooit gefiets op mijn nieuwe buitenband
Ja, dat is dus de vraag. Had net zin gemaakt om te gaan fietsenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je buba? Hoe kan dat nou weer?
t is winter Muzas. Dan mag dat. Ik fiets nu ook langzamer (of heb een hogere hartslag bij dezelfde snelheid)quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef muzas het volgende:
Rijd je daar over de ringvaart. Klein zuchtje wind tegen ik denk windkracht 1-2 ofzo... Net wat rimpeltjes op het water en de vlaggen hangen bijna stil...
22km/h op de 39/23![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#viesdik talentloos traag teringtoerdertje. GOD wat kan ik mezelf opvreten dan zeg (JAJA HAHAHA Jij VREET ALLES). Ik dacht dat ik godferdomse nog íets aan vooruitgang had geboekt. Maar nee joh zelfs SCHIJTEN doe ik in D8
Dat moest er ff uit.
En Leonos: wtf, heb je die band er wel normaal omgelegd?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:28 schreef muzas het volgende:
En eigenlijk, nu ik mn strava bekeken heb ben ik eigenlijk wel tevreden met het ritje
En volgend jaar huilebalken dat je 29.9 gemiddeld had in D1 ipv 35quote:Op donderdag 6 november 2014 14:32 schreef muzas het volgende:
Ja ik weet het ook wel... Maar toch joh. Lekker frusti op die fiets.. En moet dat dan toch ergens ventileren. En;
[..]
En Leonos: wtf, heb je die band er wel normaal omgelegd?
Te veel bar erin gedaan?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de vraag. Had net zin gemaakt om te gaan fietsen
Dat had ik willen zien.quote:
Als de band er niet helemaal netjes op ligt met te veel bar, dan kan er veel mis gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat had ik willen zien.![]()
Lijkt me dat je de gemiddelde buitenband toch aardig op druk moet zetten voor ie klapt... Zeker een nieuwe... En Leonos had in de bijkeuken gelegen dan denk ik
Heb je een foto?quote:
Nadeel wat overschoenen is dat je niet even snel je schoenen wat losser of vaster kan doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Gripper het volgende:
Edit: die winterschoenen, tja... Ik heb een setje MTB schoenen met een warme binnenvoering en extra hoge sok van neopreen. Lekker warm, maar t zijn wel lompe klompen. Draag ze niet zo graag, meestal kies ik toch voor m'n gewone en goed passende schoenen + overschoen.
Maar die ene ervaring van mij wil natuurlijk niet zeggen dat er geen goed passende winterschoenen bestaan![]()
Dat zin, in theorie, de mijne: "There’s plenty of ventilation thanks to the mesh upper, yet they’re not so open as to cause winter blues, ...".quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel iets tussen zomer en winterschoenen in willen, dus zeg beter geisoleerde zomerschoenen en niet dat wind er direct doorheen gaat.
Had natuurlijk niet gecontroleerd of die biba overal wel netjes in de buba lag, en toen er wat spanning op kwam kon die buba zich niet lekker in de hiel van de velg nestelen. Of het waren Stan Notube velgen met zo'n extreem lage hiel. Of een Buba uit een of andere overjarige knakenbak.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Lijkt me een partij kut om te overkomen.
Wah denk van zomerschoenen met BBB waterflex, superdunne overschoenen? Winddicht en als het echt zeikt van de regen hebbie lekkere natte, maar warme voeten. Ik denk dat ik al aan het derde pasr bezig ben. Bijna net zo soigneé als lycra overschoenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Nadeel wat overschoenen is dat je niet even snel je schoenen wat losser of vaster kan doen.
Maar het zijn idd wel lompe schoenen en gebaseerd op goedkopere schoenen, dus geen gesp maar alleen klittenband.
Ik zou eigenlijk wel iets tussen zomer en winterschoenen in willen, dus zeg beter geisoleerde zomerschoenen en niet dat wind er direct doorheen gaat.
Welke daarvan zijn nou goede voor de winter? Zou het echt niet weten, wat een beetje knap is qua overschoenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:46 schreef Oksel het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ountry=nl&isrefine=y
Mooie wijnuitstallingquote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef Oksel het volgende:
toen nog efkes gewerkt. Nu druk met 't spul.
[ afbeelding ]
Kunnen over een paar maanden weer weg als de kleine gaat lopenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
De rest staat in de trapkast.
Ik wil een wijnkelder. En een uitbouw. Kan die wijnkelder mooi onder. Maarja, dat kost 30k in totaal. En dan nog de rest.
Supergaaf! Zoiets wil ik ook voor mn whiskyquote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een wijnkelder. En een uitbouw. Kan die wijnkelder mooi onder. Maarja, dat kost 30k in totaal. En dan nog de rest.
Zoiets heb ik ook van BBB. Zijn zelfs ook nog beetje gevoerd. Ideaal, nooit kouwe voeten. Heb ik van Gripgrap nog alleen waterdichte overschoenen, zonder voering. Dingen zitten superstrak. Eigenlijk meer voor tijdritten, maar wel handig bij een regenachtige koers. Denk dat ze met training (regelmatig aan en op lopen) zo stuk zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wah denk van zomerschoenen met BBB waterflex, superdunne overschoenen? Winddicht en als het echt zeikt van de regen hebbie lekkere natte, maar warme voeten. Ik denk dat ik al aan het derde pasr bezig ben. Bijna net zo soigneé als lycra overschoenen.
Off-topic K&Wquote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, maar ik deel je leed. Vooral dat je daarna je fiets lekker schoon is, is fijnquote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?
Totaal geen last van.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?
Laten maken.. samen met alle radioatorombouwen en kasten onder de haard. Geniale timmerman.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Off-topic K&W
Maar zo'n schuine plank is best een leuk idee ok! Ik heb 2 van die rvs Ikea rekjes haaks op elkaar op een hoek van 2 muren gebouwd, zodat de halzen van de flessen naar elkaar wijzen. Ook leuk; maar daar passen er slechts 8 in en das niet genoeg voor een weekend![]()
Zat dit er al in toen je er kwam wonen of hebben jullie t zelf zo gemaakt?
In Friesland heb ik er ook geen last van, maar het het is gewoon niet prettig, zo moest ik vanmiddag snel weer naar huis en dan is het gewoon kut als je weer een andere route moet zoeken.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, maar ik deel je leed. Vooral dat je daarna je fiets lekker schoon is, is fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |