Achteraf heb je nooit spijt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Leonos het volgende:
Ben vandaag vrij, maar twijfel om te gaan rijden. Zo koud
Je buba? Hoe kan dat nou weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Leonos het volgende:
Gvd, pomp net mijn banden op. Zet hem terug om om te kleden, klapt die band
Nog nooit gefiets op mijn nieuwe buitenband
Ja, dat is dus de vraag. Had net zin gemaakt om te gaan fietsenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je buba? Hoe kan dat nou weer?
t is winter Muzas. Dan mag dat. Ik fiets nu ook langzamer (of heb een hogere hartslag bij dezelfde snelheid)quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef muzas het volgende:
Rijd je daar over de ringvaart. Klein zuchtje wind tegen ik denk windkracht 1-2 ofzo... Net wat rimpeltjes op het water en de vlaggen hangen bijna stil...
22km/h op de 39/23![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#viesdik talentloos traag teringtoerdertje. GOD wat kan ik mezelf opvreten dan zeg (JAJA HAHAHA Jij VREET ALLES). Ik dacht dat ik godferdomse nog íets aan vooruitgang had geboekt. Maar nee joh zelfs SCHIJTEN doe ik in D8
Dat moest er ff uit.
En Leonos: wtf, heb je die band er wel normaal omgelegd?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:28 schreef muzas het volgende:
En eigenlijk, nu ik mn strava bekeken heb ben ik eigenlijk wel tevreden met het ritje
En volgend jaar huilebalken dat je 29.9 gemiddeld had in D1 ipv 35quote:Op donderdag 6 november 2014 14:32 schreef muzas het volgende:
Ja ik weet het ook wel... Maar toch joh. Lekker frusti op die fiets.. En moet dat dan toch ergens ventileren. En;
[..]
En Leonos: wtf, heb je die band er wel normaal omgelegd?
Te veel bar erin gedaan?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de vraag. Had net zin gemaakt om te gaan fietsen
Dat had ik willen zien.quote:
Als de band er niet helemaal netjes op ligt met te veel bar, dan kan er veel mis gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat had ik willen zien.![]()
Lijkt me dat je de gemiddelde buitenband toch aardig op druk moet zetten voor ie klapt... Zeker een nieuwe... En Leonos had in de bijkeuken gelegen dan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |