Lijkt me kut als zo'n dwaas je KOM afpaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef ddx het volgende:
Je fietst iig wel over de hele wereld
http://www.strava.com/activities/214271846
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, machtsgeil ben ik. Dus vanaf hier geen geneuzel meer of iets offtopic is of niet. Als je vind dat mensen te veel offtopic gaan (en daarbij vind ik dat een fietsgerichte krachttrainingsessie hier nog best bij past), kan je daar een melding over maken bij de SPT mods.
Nieuw vlak waar ze volkomen de mist in gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het volkomen belachelijk. Maak dan gewoon een tweede KOM lijst voor virtuele. Zo kan je elk KOMetje afpakken met veel/scherpe bochten.
Vind het wel grappig eigenlijk. KOM pakken op de Galibier vanuit je garagebox. Hahaha.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuw vlak waar ze volkomen de mist in gaan.
Ik heb de 810, zal niet zo heel veel schelen denk ik. Ik kon er precies 250 kilometer mee fietsen op de navigatie stand zonder hartslagmeter en cadansmeter. Ik weet alleen niet of die ook op nachtstand stond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met batterijduur van de garmin 800 als je echt lang moet navigeren en nog wat tips om batterijtijd te verlengen?
Maar die stop je dan wel in je achterzak neem ik aan... niet in je zadeltasquote:
quote:Since VeloViewer began a couple of years ago the hosting costs have just about been funded by your very kind donations. As time has passed however, the costs have risen and for the security of my family’s budgeting the time has come to introduce some more structured charging for using the site. From next weekend (8th/9th Nov) a single £9.99 (approx ¤12:77, US$15.96, I’ll soak up any fees) payment will provide you full and continued use of all the VeloViewer goodness for 12 months. A free version will also be available to let people try out the site which will be almost fully functional but only allow you to perform a one-off upload of your last 10 activities and their segments. Hopefully enough to whet the appetite. Anyone who’s donated any amount in the last 12 months will be able to get 12 months Premium access from their donation date.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef forty-two het volgende:
Veloviewer gaat achter de decoder.
http://blog.veloviewer.com/introducing-veloviewer-premium/
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Ik zie dit ook nog wel gebeuren bij strava. Las pas nog dat het ze zelfs nu nog niet lukt om winst te maken, ondanks meer dan 80% marktaandeel in sommige landen. Dat kan niet lang goed gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef forty-two het volgende:
Veloviewer gaat achter de decoder.
http://blog.veloviewer.com/introducing-veloviewer-premium/
[..]
Dan moeten ze investeren in premium interessanter maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie dit ook nog wel gebeuren bij strava. Las pas nog dat het ze zelfs nu nog niet lukt om winst te maken, ondanks meer dan 80% marktaandeel in sommige landen. Dat kan niet lang goed gaan.
Squirt lube?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef vogelkooi het volgende:
Wat was die goede chain lube ook alweer? Was iets met squirt.
Of de gratis versie minder interessant maken, maar dan heb je kans dat mensen weglopen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moeten ze investeren in premium interessanter maken.
die racing quattro's zijn toch ook met name erg geschikt voor CX ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
Aankomende zondag is bij basicbikeparts fulcrum racing quattro 249.- Weet niet of dat webshopdeal is of alleen afhalen want ze zijn dan open ivm Willier testdag.
http://www.fulcrumwheels.com/en/collection/road/cxquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
die racing quattro's zijn toch ook met name erg geschikt voor CX ?
quote:
Ja kan hoor. Racing quattro heeft een CX variant, en die is behalve afgedichte lagers hetzelfde als de gewone. Je kan dus gewone quatrro's kopen en na een half jaar afgedichte lagers erin proppen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
die racing quattro's zijn toch ook met name erg geschikt voor CX ?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef FastFox91 het volgende:
Ik denk dat Strava een keer opgekocht wordt door Google.
Of applequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef FastFox91 het volgende:
Ik denk dat Strava een keer opgekocht wordt door Google.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of apple
Eerder apple. Strava is veel meer apple dan google.
Die gps opname freq is volgens mij alleen van invloed op de opname ruimte van de sd kaart. Geen invloed op batterij lijkt mij, althans niet veel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:28 schreef Gripper het volgende:
Heb je een 800 of 810 knut? Bij die laatste uiteraard Bluetooth uit, dat vreet behoorlijk batterijen.
Gps opnamefrequentie kun je beter op smart zetten, dan bepaalt ie zelf de ideale frequentie adhv snelheid en richting. Dus minder opnames op lange rechte stukken (dacht ik)
En anders kun je altijd nog een simpel batterypack onder je stuur tapen en al direct tijdens het rijden de gps ermee bijladen. Werkte bij de 24 uurs race in augustus ook fantastisch
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer bepalen groentjes hier de regels? Rijd eerst maar es Ivo's 200 300 uit dan mag je meepraten.
Hehe, lekker altijd dat overmatig stimuleren van je pijnlijke zones..quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend weer fysio geweest met schouder. Komt meer beweging in. Wat een kutgevoel, zo'n soort van dildo die drukgolven uitoefent op je zg. 'triggerpoints'.
Heb je dry needling al eens overwogen? Zou je fysio er eens naar vragen. Dat wordt veel gebruikt bij (prof)wielrenners met spier/stijfheidsklachten. Heb er zelf ook goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend weer fysio geweest met schouder. Komt meer beweging in. Wat een kutgevoel, zo'n soort van dildo die drukgolven uitoefent op je zg. 'triggerpoints'.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
3 weken huren van een 100-400 is <150 euro. Valt me mee!
Waar ging het wel over?quote:
Een canon 100-400 f/4-5,6 L IS USM lens die iemand wilt huren voor 3 weken.quote:
Ik moest trouwens nog een nieuwe halen voor mn vakantie. Oude ding was niet meer te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een canon 100-400 f/4-5,6 L IS USM lens die iemand wilt huren voor 3 weken.
Flink bakbeestquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een canon 100-400 f/4-5,6 L IS USM lens die iemand wilt huren voor 3 weken.
Ik wil de 1200 mm f5.6. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Offtopic. 1380 gram, lichtgewicht dingetje toch. Heb hier een 120-300mm f2.8 van 3kg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |