Denk dattie niet wist waar hij moest beginnenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kaas had anders geen kritiek op mijn huisje.
Als dat er net zo beroerd uit ziet als je koersfiets is het idd beter van niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:28 schreef kanovinnie het volgende:
Note to self, Kaas niet thuis uitnodigen want die gaat overal overheen met z'n kritische blik.
Je vraagt je bijna af waarom je met zo'n iemand omgaat. Zeker omdat hij met z'n mooie stappers dwars door de modder heen banjertquote:Op woensdag 5 november 2014 10:06 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk heeft Kaas overal kritiek op. Op hoe ik mn fietsen neerzet in de schuur. Op mn vloer. Op mn schilderwerk. Op mn onafgemaakte WC. Op mn bolle rug bij het deadliften. Maar gelukkig niet op mn pastasaus en mn moink-balletjes!
Over rest rest kan ik niks zeggen, maar een bolle rug bij deadliften is a no-goquote:Op woensdag 5 november 2014 10:06 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk heeft Kaas overal kritiek op. Op hoe ik mn fietsen neerzet in de schuur. Op mn vloer. Op mn schilderwerk. Op mn onafgemaakte WC. Op mn bolle rug bij het deadliften. Maar gelukkig niet op mn pastasaus en mn moink-balletjes!
Z'n vriendin heeft hier een hele avond kelner gespeeld - dronken.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:55 schreef Patroon het volgende:
Ja, ging bij ons, ons afwasrek schoonmaken
Had je erbij moeten zijnquote:
Leuk voor op twitterquote:Op woensdag 5 november 2014 10:37 schreef Oksel het volgende:
En nu eet ik Fries roggenbrood met verse kaas en drink ik een capuchino uit m'n volautomaat.
twitter:LottoJumbo_ice twitterde op woensdag 05-11-2014 om 14:05:04Vanaf 2015 rijden de wielrenners van @LottoNLJumbo in dit wielershirt! Officieel goedgekeurd door @UCI_cycling. http://t.co/V1cLJltvxi reageer retweet
Vaak ligt het niet aan de melk, maar aan dat melkschuimtuutje. Zo'n volautomaat is een fijn ding om snel koffie mee te zetten, maar al die slangetjes, buisjes, etc waar melk in blijft zitten... dat wordt 1 grote schimmelbende. Moet je wel schoonmaken he, uitkoken net zoals de speentjes voor de babyfles!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap er geen reet van oksel. Is de melk van je capuchino nog wel goed?
Goed bezig. Ik ben juist 10kg naar beneden gegaan om de techniek bij te slepen. Zakte niet diep genoeg.. Ging al beter. Rug rechter (holler) bij inzakken.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
Teringgoed bene getraind net. Uur lang alleen maar squats, deadlifts, standing calf, leg curl en leg press.
Squat 100kg geprobeerd maar 't was net nog iets teveel om goed mee te trainen dus met 90kg verder gegaan.
Dat is ook goed. Beter iets lichter dan dat je gaat cheaten.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben juist 10kg naar beneden gegaan om de techniek bij te slepen. Zakte niet diep genoeg.. Ging al beter. Rug rechter (holler) bij inzakken.
Handschoentjes is voor de mooiiboyzquote:Op woensdag 5 november 2014 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet wel handschoentjes aan gaan doen met deadliften. 4 blaren op mijn handen.
Ja vrijgezellen misschien.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Levitas het volgende:
Wat is dat nou toch weer? Mannen hebben eelt op hun handen man.
klopt, ze gaat pas aan de muur als ze schoon is.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:37 schreef Tommeke het volgende:
Niet zo miepen Kaassie.
Dit is een mooie stok achter de deur om je fiets goed proper te maken na het fietsen
Alles waar je uren op rijdt en bijna aan stukken trekt mag "ze" genoemd worden..quote:
Leuk hoor een moeilijk woord, maar is antropomorfisme niet meer het toekennen van menselijke eigenschappen aan dieren en objecten? "De kat is trots", etc.?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef Z het volgende:
Ik vind de fiets van vogel weinig vrouwelijk. En antropomorfisme een beetje gek, al zeg ik (ook) wel eens wat tegen m'n fiets.
Nee hoor, ik ben gewoon een eloquent heerschap. Volgens mij is het eerder personificatie..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Z het volgende:
Ah, je hebt het opgezocht. Ik ken er geen ander woord voor.
Een on-topic vraag. Hebben jullie tips tegen koude tenen? Daar had ik gisterochtend al last van.
• Warm aankleden
• Merino sokken
• Overschoenen
• ...
Wel weer een stapje duurder natuurlijk..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef ddx het volgende:
Winterschoenen is ook een oplossing, geen gedoe met overschoenen.
Geen aanrader voor lange afstanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Fretwork het volgende:
Heb hier ook weleens foto's gezien van plastic zakjes om de voeten.
Meer als noodoplossing bij plotselinge buien?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen aanrader voor lange afstanden.
Achteraf heb je nooit spijt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:58 schreef Leonos het volgende:
Ben vandaag vrij, maar twijfel om te gaan rijden. Zo koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |