Goed bezig. Ik ben juist 10kg naar beneden gegaan om de techniek bij te slepen. Zakte niet diep genoeg.. Ging al beter. Rug rechter (holler) bij inzakken.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
Teringgoed bene getraind net. Uur lang alleen maar squats, deadlifts, standing calf, leg curl en leg press.
Squat 100kg geprobeerd maar 't was net nog iets teveel om goed mee te trainen dus met 90kg verder gegaan.
Dat is ook goed. Beter iets lichter dan dat je gaat cheaten.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben juist 10kg naar beneden gegaan om de techniek bij te slepen. Zakte niet diep genoeg.. Ging al beter. Rug rechter (holler) bij inzakken.
Handschoentjes is voor de mooiiboyzquote:Op woensdag 5 november 2014 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik moet wel handschoentjes aan gaan doen met deadliften. 4 blaren op mijn handen.
Ja vrijgezellen misschien.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Levitas het volgende:
Wat is dat nou toch weer? Mannen hebben eelt op hun handen man.
klopt, ze gaat pas aan de muur als ze schoon is.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:37 schreef Tommeke het volgende:
Niet zo miepen Kaassie.
Dit is een mooie stok achter de deur om je fiets goed proper te maken na het fietsen
Alles waar je uren op rijdt en bijna aan stukken trekt mag "ze" genoemd worden..quote:
Leuk hoor een moeilijk woord, maar is antropomorfisme niet meer het toekennen van menselijke eigenschappen aan dieren en objecten? "De kat is trots", etc.?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef Z het volgende:
Ik vind de fiets van vogel weinig vrouwelijk. En antropomorfisme een beetje gek, al zeg ik (ook) wel eens wat tegen m'n fiets.
Nee hoor, ik ben gewoon een eloquent heerschap. Volgens mij is het eerder personificatie..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Z het volgende:
Ah, je hebt het opgezocht. Ik ken er geen ander woord voor.
Een on-topic vraag. Hebben jullie tips tegen koude tenen? Daar had ik gisterochtend al last van.
• Warm aankleden
• Merino sokken
• Overschoenen
• ...
Wel weer een stapje duurder natuurlijk..quote:Op donderdag 6 november 2014 11:27 schreef ddx het volgende:
Winterschoenen is ook een oplossing, geen gedoe met overschoenen.
Geen aanrader voor lange afstanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:21 schreef Fretwork het volgende:
Heb hier ook weleens foto's gezien van plastic zakjes om de voeten.
Meer als noodoplossing bij plotselinge buien?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen aanrader voor lange afstanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |