Een lamme arm...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:21 schreef Andyy het volgende:
Ik heb een 70-200 2.8 en een 18-50 2.8, wat krijg ik nu?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:21 schreef Yankee het volgende:
Ingeschreven voor la Marmotte, oh oh wat een feest
Das gvd een best drukke rotonde met bussen die er recht overheen rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/6989595
En je dan voordoen als koersbaas van Groningen en omstreken
Mooi man! Ik miste je trouwens afgelopen zondag. Was echt een training voor jou, we kwamen met 6 halve dooien terug in Grunnquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:25 schreef Yankee het volgende:
Flink trainen, dan moet ik wel een eind kunnen komen inderdaad
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooi man! Ik miste je trouwens afgelopen zondag. Was echt een training voor jou, we kwamen met 6 halve dooien terug in Grunn
Ja k weet weer alles van cameralenzen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef Patroon het volgende:
+3 vanmiddag. Mooi weer. Hier was het ook gezellig zie ik
Herstel kost je wel 1 of 2 dagen afh. van hoe zwaar je getraind hebt of andere factoren zoals rust, voeding etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Patroon het volgende:
He Kaas, ik merk tussen de KT dat ik als een natte krant op de fiets zit, stijve poten en gaat niet echt soepel. Bijv, zondag KT, maandag rust, dinsdag niet echt lekker trappen. Woensdag gaat dan wel weer.
Hoe ervaar jij dat met het koerieren?
Edit: sorry voor het offtopic gaan.
Hmm ja souplesse behouden in je fietstrainingen is wel belangrijk. Dat valt met stijve spieren niet altijd mee. Probeer er zelf ook op te letten rijd na benendag meest ook 1 of 2 tandjes lichter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:08 schreef Patroon het volgende:
Ja dat zal..
Ga je dan ook iets zwaarder trappen? Ik doe het bewust niet, maar merk dat ik bij spierpijn, rond 90rpm makkelijker rondkrijg dan richting 100.
Dat kan zelfs zonder premium. Ik ga ff naar de fysio, maar zal het vanavond ff uitleggen. Gripper wilde dat ook wel ff weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef keesfietst het volgende:
Kun je als Premium-lid op Strava ook segmenten downloaden als gps-bestand? Zo ja, zou iemand die dat is bij eentje voor me kunnen doen?
Kan ook zijn dat je iets te enthousiast begon toen. Heb ik ook wel last van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:28 schreef Patroon het volgende:
Oke top dankje.
Ik merk wel dat het dit jaar al een stuk beter gaat dan vorig jaar, dan had ik na een KT dag wel 5 dagen last..
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Patroon het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)op-racefiets-gezocht
Ik dacht eerst aan Muzas
Ja maar, was het een Oakley? Of een Rudy's project? Of een ik ken niet meer merkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
Hij is iig soignee want ze herkenden de fietsbril!
Premium hoeft geloof ik niet, kijk eens bij stap 2:quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef keesfietst het volgende:
Kun je als Premium-lid op Strava ook segmenten downloaden als gps-bestand? Zo ja, zou iemand die dat is bij eentje voor me kunnen doen?
Hier herken ik mezelf echt helemaal niet inquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je iets te enthousiast begon toen. Heb ik ook wel last van.
14 is te oud, laat staan 52quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Patroon het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)op-racefiets-gezocht
Ik dacht eerst aan Muzas, maar de omschrijving klopt niet helemaal
Thanks, precies wat ik zocht!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Premium hoeft geloof ik niet, kijk eens bij stap 2:
http://www.scarletfire.co(...)-to-get-strava-koms/
Yep dat is wat ik bedoelde. Het artikel zegt dat je de tijd van de nummer 1 moet nemen, maar het werkt ook prima als je bijvoorbeeld de nummer 10 wil verslaan, dan moet je die link pakken. Bijvoorbeeld handig wanneer de tijd van de KOM zo scherp is dat die onmogelijk is, maar dat je je wel wil focussen op een top 10 of wat dan ook..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Premium hoeft geloof ik niet, kijk eens bij stap 2:
http://www.scarletfire.co(...)-to-get-strava-koms/
De activiteit van bijvoorbeeld die nummer 10 copy je dan als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep dat is wat ik bedoelde. Het artikel zegt dat je de tijd van de nummer 1 moet nemen, maar het werkt ook prima als je bijvoorbeeld de nummer 10 wil verslaan, dan moet je die link pakken. Bijvoorbeeld handig wanneer de tijd van de KOM zo scherp is dat die onmogelijk is, maar dat je je wel wil focussen op een top 10 of wat dan ook..
Ja, je klikt dan op full leaderboard, met rechtermuisknop op de tijd die je wil verslaan en dan klik je op "link adres kopieren"quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
De activiteit van bijvoorbeeld die nummer 10 copy je dan als ik het goed begrijp?
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar dit. Hij zegt dat de software up to date is maar niks kan versturen. Hij is gewoon aangesloten.
Als ik dat crs bestand download waar moet ik hem dan plaatsen?
Gelukt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, je klikt dan op full leaderboard, met rechtermuisknop op de tijd die je wil verslaan en dan klik je op "link adres kopieren"
Ik heb dezequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:14 schreef Tommeke het volgende:
Mooie klakskes!
http://www.walzcaps.com/caps_designed_branded.html
Aha. Weet ik ook weer waar mijn el cheapo klakske wat ik vorig jaar voor 7,50 op de velofollies heb gekocht de mosterd heeft gehaald. Die is ook wit met een regenboogje maar dan zonder campiejolo op de zijkant.quote:
Wat een kieren tussen die vloerdelen man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aha. Weet ik ook weer waar mijn el cheapo klakske wat ik vorig jaar voor 7,50 op de velofollies heb gekocht de mosterd heeft gehaald. Die is ook wit met een regenboogje maar dan zonder campiejolo op de zijkant.
Hier zijn m'n pettekes, nog genoeg ruimte voor uitbreiding van de collectie![]()
[ afbeelding ]
Die vloer lag er al toen fietskoeriers nog op een paard reden en jij "rotterdamsche heraut" heettequote:Op woensdag 5 november 2014 06:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een kieren tussen die vloerdelen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |