Het probleem zit bij de gebruiker.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef gerwinner het volgende:
Man man man, je hebt bijna een crossfiets nodig om de navigatie van Garmin te volgen. Ik word heel vaak over onverharde wegen gestuurd, zijn er bepaalde kaarten of instellingen waarmee je dat kunt vermijden?
Hier in Twente gaan ook officiele fietsroutes onverhard hoor, that's how we roll...quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het probleem zit bij de gebruiker.
Zo doe ik dat vaak. Tenzij ik een ronde zoals die van Ivo rij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef quinoahipster het volgende:
Eckt bazen navigeren op de zon, de geur van de espresso en de geur van de stal.
Pas goed op hoor, al die kleine roetdeeltjes kunnen je hele stofzuiger slopen met ontploffings/ontbrandings gevaar aan toe. Hou 'm goed in de gaten dattie niet te warm word.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef kaasplankje het volgende:
En ik heb gisteren de schoorsteen geveegd. Er kwam een volle plastic tas met roet uit. Ik wilde wat op de grond gevallen was opzuigen met de stofzuigert, best veel ook. Ploft de stofzak in het apparaat zeg. Toen kwam alle rotzooi die ik net opgezogen had zo weer uit het apparaat geblazen tot 1.5 meter hoog. Toen moest ik dus ook zuigen en dweilen en luchten. Geen tijd meer voor trainen daardoor. Ben wel volledig hersteld van de krachttraining woensdag jl. Vandaag echt weer power in de benen.
/dagboek
http://www.lifeproof.com/(...)r-fre-iphone-5-case/quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:47 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha nice kano
Is dat een beetje een chill toestel kaas?
Mijn iPhone heeft terminale ebola en nog maar een paar maanden te leven.
Ergo; ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en zoek eentje die tegen een stootje kan.
Lekker compact ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:46 schreef Zornar het volgende:
[..]
http://www.lifeproof.com/(...)r-fre-iphone-5-case/
iPhone met mooie case erbij. Telefoons van tegenwoordig zijn zo fragiel als wat
Dat dan weer nietquote:
Tja, das wel makkelijk rondom Utrecht, want je ruikt de DE fabriek van heinde en verre. (Niet dat ze lekkere espresso hebben hoor.)quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef quinoahipster het volgende:
Eckt bazen navigeren op de zon, de geur van de espresso en de geur van de stal.
Ik zou zo'n universele uitschuifbare selfie stok nemen voor een betere ontvangst, hebbie ook geen go- pro meer nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:02 schreef kaasplankje het volgende:
Nou ik heb mijn nieuwe navigatie binnen, Sony experia z3 compact. Ik kan dus ook weer Strava loggen. En ik kan er ook mee bellen, foto's maken, internetten, mailen enz. Nu alleen nog een protectiecover halen en een stuurmount; denk niet dat die er is dus wellicht wordt dat zelf maken.
Voor onze klusserij in Vreeswijk hadden we 2 stofzuigers, daarna nog maar eentje.... Zo'n ding gaat hartstikke dood aan klusstof opzuigen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas goed op hoor, al die kleine roetdeeltjes kunnen je hele stofzuiger slopen met ontploffings/ontbrandings gevaar aan toe. Hou 'm goed in de gaten dattie niet te warm word.
Bij mij gebeurde hetzelfde met gipsschuursel opzuigen. Toen was het mistig in de kamer. Kano's oplossing? Raam open, stofzuiger eruit en zuigen maarWitte wolken door de straat, maar 't was toch 's avonds
Ja tis wel een mooi toestel. Wel volledig waterdicht maar niet zo shockproof met een glazen venster. Anders moet je de Samsung galaxy xcover 2 pakken die kan je wel laten donderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:47 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha nice kano
Is dat een beetje een chill toestel kaas?
Mijn iPhone heeft terminale ebola en nog maar een paar maanden te leven.
Ergo; ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en zoek eentje die tegen een stootje kan.
vast ook wel, maar bij de Blokker, Jumbo of Dirk zal je vast ook wel een imitatie zakje kunnen kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
Hebben ze op aliebaba expres.com eigenlijk ook stofzuigerzakken?
Senk joe voor de tip! Zal eens ff om me heen kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tis wel een mooi toestel. Wel volledig waterdicht maar niet zo shockproof met een glazen venster. Anders moet je de Samsung galaxy xcover 2 pakken die kan je wel laten donderen.
Laat jij je fietsen poetsen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:45 schreef Tommeke het volgende:
Nu eerst ff m'n fietsen naar m'n poetsmannetje brengen.
Dat zuigt behoorlijk ja. Hebben we al gefietst vandaag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:53 schreef Patroon het volgende:
Stel wijven hier over stofzuigers te praten
Zo druk deze week dat ik nergens een uur de tijd en motivatie heb gevonden om een ritje te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |