people never get the flowers while they can still smell 'emquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Mooie TT. Ik denk dat LR dat wel mooi had gevonden als hij dit nog had meegemaakt.
Hij is nog blauw hoor zie ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Mooie TT. Ik denk dat LR dat wel mooi had gevonden als hij dit nog had meegemaakt.
Maar hij stopt dus echt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nog blauw hoor zie ikDus hij is vast heel dankbaar.
de joden dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schuld van Noord-Amerikaans regime.
Die hebben niet zoveel macht in Noord-Amerika hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal man, met je semi antisemitisme. Het zijn de moslims.
Wat nobel van je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een borsthaar die op een sikkel lijkt momenteel. Ik denk dat het communisme onze redding is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal man, met je semi antisemitisme. Het zijn de moslims.
Waar is #FREEPALESTINE in de OP, ben je jood ofzo ?quote:
Gewoon rijden met je kutje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag
[ afbeelding ]
windkracht 5 uit het zuiden. Dit gaat weer een helse tocht worden. En dat 2e stuk kom je om de 10 km langs een station, hele tijd mentale gevecht om niet gewoon op de trein te stappen![]()
Dit boeit echt niemand.
214quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon rijden met je kutje.
Hoeveel km?
weet nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is #FREEPALESTINE in de OP, ben je jood ofzo ?
Nee, das echt te ver. Zij gaat een dag eerder al gewoon met de wagen. Op de terugweg fietsje achterin.quote:
Hoe vordert het kluswerk kano?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel km?
hoi hoi goeiemorguhquote:
hee knut.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vordert het kluswerk kano?
zeg dan sorry johquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah laat maar ikdacht dat ikhetvorige topichad, blijkbaar vliegt het weer topics hier
Hallo Rolandquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi hoi goeiemorguh
[..]
hee knut.
haha hij zei kutjequote:Op dinsdag 4 november 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel km?
Dat is wel een klotestuk. Maargoed, er is een begin en einddoel dus dan red je het wel toch?quote:
Zie het fietstopic.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vordert het kluswerk kano?
Ik ben me d'r 1 ofnie?quote:
ik ben gekquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een klotestuk. Maargoed, er is een begin en einddoel dus dan red je het wel toch?
[..]
Zie het fietstopic.
[..]
Ik ben me d'r 1 ofnie?
Bedankt voor de mededeling.quote:
Ja, lijkt me ook wel. Uitkijken dat ik mezelf niet opblaas in die eerste 100 km met wind tegen. Daarna eens goed vreten en dan zal de rest ook wel lukken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een klotestuk. Maargoed, er is een begin en einddoel dus dan red je het wel toch?
[..]
Zie het fietstopic.
[..]
Ik ben me d'r 1 ofnie?
je kan ook de trein nemen, kroeg induiken laatste stukje sprinten en zeggen dat het heel zwaar was, bijna de hongerklop bij Bar Le Duc verhalen dit dat. Schoonvader meteen onder de indruk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel. Uitkijken dat ik mezelf niet opblaas in die eerste 100 km met wind tegen. Daarna eens goed vreten en dan zal de rest ook wel lukken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan ook de trein nemen, kroeg induiken laatste stukje sprinten en zeggen dat het heel zwaar was, bijna de hongerklop bij Bar Le Duc verhalen dit dat. Schoonvader meteen onder de indruk.
Alsof ze in Zeeland 3g of 4g hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Helaas onmogelijk in het strava tijdperk
Werkt met GPS vriendquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof ze in Zeeland 3g of 4g hebben
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt de foto's zien op de untappd van m'n huisgenoot
Gisteren langs geweest bij de winkel voor reparatie maar ik moet telefonisch een afspraak maken om mijn telefoon te laten reparerenquote:
vreemdquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren langs geweest bij de winkel voor reparatie maar ik moet telefonisch een afspraak maken om mijn telefoon te laten repareren
mongolen
Ik heb nog een iPhone 3GS voor jequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren langs geweest bij de winkel voor reparatie maar ik moet telefonisch een afspraak maken om mijn telefoon te laten repareren
mongolen
Vies dik zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
Vanmorgen een gast in de sportschool met crocsen sokken
Rillingen over mn rugquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
Vanmorgen een gast in de sportschool met crocsen sokken
Zodra ze langs komen krijg ik een leentoestelquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een iPhone 3GS voor je
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Zodra ze langs komen krijg ik een leentoestel
Is dat deze?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet trouwens echt eens die Cuvee van de keizer opzoeken
Wat een godenspul
De blauwe liever. De rode is een blonde, vast ook lekker maar die heb ik nooit opquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.bierenzo.nl/cuvee-van-de-keizer-rood-75cl
Ok even kijken of ze die ergens anders in rotterdam hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
De blauwe liever. De rode is een blonde, vast ook lekker maar die heb ik nooit op
Man van Drank en Plan B zijn de grootste toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok even kijken of ze die ergens anders in rotterdam hebben
Ik heb trouwens een goede baan voor je gevonden. Ik zat gister even op de mitra website en zag dat ze daar iemand hebben die alle dranken gaat proeven op youtube, misschien iets voor jou ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Man van Drank en Plan B zijn de grootste toch?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een goede baan voor je gevonden. Ik zat gister even op de mitra website en zag dat ze daar iemand hebben die alle dranken gaat proeven op youtube, misschien iets voor jou ?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een goede baan voor je gevonden. Ik zat gister even op de mitra website en zag dat ze daar iemand hebben die alle dranken gaat proeven op youtube, misschien iets voor jou ?
Deze is alcoholist hoorquote:
Ga wel even bij plan b langs vrijdag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Man van Drank en Plan B zijn de grootste toch?
Jezusquote:
Wat is je plan b mochten ze hem daar niet hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga wel even bij plan b langs vrijdag.
Ik had begrepen dat ze dat pas deed nadat bleek dat GGMM wél mod zou blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
'Nicki Minaj sloeg autoramen vriend in'
Ook bij nick komt het stoppen van LR als mod hard aan.
Heeft GGMM een auto ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
'Nicki Minaj sloeg autoramen vriend in'
Ook bij nick komt het stoppen van LR als mod hard aan.
Samoa wel man.. Ik snap niet wat zon kut land als Tunisia er in doet en dat overgewaardeerde Bali.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
Best value destinations for 2015 volgens Lonely Planet
1. Tunisia
2. South Africa
3. Shanghai
4. Samoa
5. Bali
6. Uruguay
7. Portugal
8. Taiwan
9. Romania
10. Burkina Faso
Interessant lijstje. Portugal was zeker value for money. Verder geen idee. Zuid Afrika of Samoa associeer ik niet direct met best value.
Roemenie wat een aidsquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
Best value destinations for 2015 volgens Lonely Planet
1. Tunisia
2. South Africa
3. Shanghai
4. Samoa
5. Bali
6. Uruguay
7. Portugal
8. Taiwan
9. Romania
10. Burkina Faso
Interessant lijstje. Portugal was zeker value for money. Verder geen idee. Zuid Afrika of Samoa associeer ik niet direct met best value.
Hardop gelachen om hoe oost europa over het westen denkt.quote:
Zoals mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ze lekker een andere kandidaat zoeken, boeiend.
Ik probeer het morgen gewoon weer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ze lekker een andere kandidaat zoeken, boeiend.
Hard voor je. Moet je maar leren snijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb mezelf in mn hand gesneden met het broodmes
Ik heb kaolo veel backup maatquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zie er voorlopig maar 3.
Lange_Lansquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kaolo veel backup maat
Ook ggmm en drizzt en karina.
FOR THE HORDEquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
Time is running out to claim your 7 FREE days of game time
The Iron Horde invasion has begun! Rush to the defence of Azeroth today with 7 days of FREE* game time, and prepare for the arrival of Warlords of Draenor™ on November 13, 2014. Act fast, this offer expires on Nov 5th!
Saindquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange_Lans
Opperkleurder
Cavaliers
Keizer Nap support jou ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik voetbal kijk dan kijk ik liever voetbal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het belangrijk dat je ook in de livetopics post ofzo
Een Hagenees is een garantie voor succes, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange_Lans
Opperkleurder
Cavaliers
Ja, vooral omdat het echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik voetbal kijk dan kijk ik liever voetbal.
Dan word ik het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet niet dat GGMM, Drizzt en Corrie een grote stem hebben in wie de mod wordt.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het echt nergens op slaat.
Club A scoort goal
Supporters Club A : JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
FEEEST
Supporters Club B tm Z:![]()
![]()
kankergeluk dit dat
En dat dan het hele weekend lang, jaar in jaar uit. Feestje hoor
wie is corrie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet niet dat GGMM, Drizzt en Corrie een grote stem hebben in wie de mod wordt.
Ik heb hetzelfde, daarom reageer ik nooit op jou in livetopics.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de livetopics als een uitdaging om de debieltjes op FOK! te kunnen negeren.
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, daarom reageer ik nooit op jou in livetopics.
Ik hoor voornamelijk verhalen hoe belachelijk duur alles is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe is die overdekte markt in Rotterdam, nog wat speciaals op voeding gebied of is het mainstream?
Vraag me dat ook eigenlijk af...quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe is die overdekte markt in Rotterdam, nog wat speciaals op voeding gebied of is het mainstream?
Hey, chill dat je mij vergeet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Club A scoort goal
![]()
FEEEST
![]()
kankergeluk dit dat
bedoel je mij? ik voel me een beetje aangesproken aangezien ik bij alle belangrijke livetopics post.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar even serieus, in de livetopics posten wel veel figuren die je niet op een inhoudelijek mening kunt betrappen. Dat is het vervelende. Dan lees je beweringen van dat soort users en dan krijg ik enorme jeuk aan mijn ogen en handen.
Kan niet iedereen noemen noem daarom alleen mods om stijn te overtuigen. Heb veel meer backing uiteraard.quote:
Aangezien ik voor je geflyerd heb, reken ik op jouw steun tijdens de nieuwe verkiezingenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor voornamelijk verhalen hoe belachelijk duur alles is.
Ok, dan is het goed. #StillTeamInsoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet iedereen noemen noem daarom alleen mods om stijn te overtuigen. Heb veel meer backing uiteraard.
Niet echt. De livetopics in FOK! gaan voornamelijk over wat er ontbeten is en wat er nog gegeten gaat wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Club A scoort goal
![]()
FEEEST
![]()
kankergeluk dit dat
Gezien je geschiedenis zal ik zelfs extra mijn best doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien ik voor je geflyerd heb, reken ik op jouw steun tijdens de nieuwe verkiezingen
Nee inderdaad, ik vergeet nog de "is de sfeer in het stadion goed discussie". Uiteraad kan je daarover het beste oordelen vanuit je veilige zolderkamer voor Foxsportslive.quote:
waarom stop je eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. De livetopics in FOK! gaan voornamelijk over wat er ontbeten is en wat er nog gegeten gaat worden
[..]
Gezien je geschiedenis zal ik zelfs extra mijn best doen.
Daar probeer ik me zoveel afzijdig van te houden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik vergeet nog de "is de sfeer in het stadion goed discussie". Uiteraad kan je daarover het beste oordelen vanuit je veilige zolderkamer voor Foxsportslive.
Standaard komt de zin voorbij dat je de mensen in het stadion niet hoort.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik vergeet nog de "is de sfeer in het stadion goed discussie". Uiteraad kan je daarover het beste oordelen vanuit je veilige zolderkamer voor Foxsportslive.
aftrekken op zolderquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, merk dat al velen bezig zijn met het plannen van reizen na eindexamen. Eens kijken wat ik ga doen.
Nooit boeiend gevonden nu alleen zelfs geen zin meer om de schijn op te houden. En eruit gaan met de banner...quote:
Lekker naar thailand man. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, merk dat al velen bezig zijn met het plannen van reizen na eindexamen. Eens kijken wat ik ga doen.
Dé DM?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden nu alleen zelfs geen zin meer om de schijn op te houden. En eruit gaan met de banner...
Ik heb gister goed kunnen lachen over de DM. Laat ik het daarop houden.
DM van OGL?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden nu alleen zelfs geen zin meer om de schijn op te houden. En eruit gaan met de banner...
Alsof hij een kans heeft tegen mijn UD Mage.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR gaat de alliance aanvoeren in de strijd tegen de iron horde.
Ik vecht ook bij de horde maar zal in het aanzien van LR op zijn witte mount nobel door de knien zakken en mijn nek aanbieden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof hij een kans heeft tegen mijn UD Mage.
Danny zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:
Scatter shot > Feign death > out of combat raken > Ice trap > Afstand nemen > Aimed shot, multi shot confusion shot > repeatquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof hij een kans heeft tegen mijn UD Mage.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik word helemaal gek van die kutbanner
Is dat de nieuwe fiets van Sven Nijs?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au(...)ignature-steel-dss1/
Mooie bika zeg
Ik zal dan ook vrijblijvend het zionisme de schuld blijven toeschuiven. Moderator of niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lieve Littlerabbit bij ons zul je altijd welkom zijn...
http://www.volkskrant.nl/redactie/haroon-ali~r6464/quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:05 schreef JanCees het volgende:
Zou dat echt een journalist zijn in het ZP topic
Die opsommingquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/redactie/haroon-ali~r6464/
Ja
Journalistieke alleseter zonder portefeuille, maar onder meer geïnteresseerd in psychologie en excessief gedrag, seksualiteit en gender issues, cultuur en religie, media en technologie. Haroon Ali (1983) gaat graag op reis voor zijn reportages en schrijft vooral vanuit zijn eigen verwondering.
Kost dat nou?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au(...)ignature-steel-dss1/
Mooie bika zeg
2750 EUR alleen voor het frame en de voorvork. Is dan wel op maat gemaakt.quote:
Teringquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2750 EUR alleen voor het frame en de voorvork. Is dan wel op maat gemaakt.
Rest van de opbouw is relatief goedkoop bij deze fiets. Nog eens 1000-1500 EUR erbij dus 4250 zoals op de foto.
Nee, fiets van mij was flink in de uitverkoop 999.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering
Gewoon jaartje ipv Tokio naar Coevorden dus.
Wat voor fiets heb je nu dan ook zo'n dure?
Mooi man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, fiets van mij was flink in de uitverkoop 999.
Maar ben wel rustig aan t kijken voor nieuwe en die gaat wel stuk meer kosten. 2500 tot 3000. Imo wordt het daarboven al snel elitair. Minime verbeteringen voor een maximale prijs.
Kano rijdt met het logo van Amsterdam op zn fietsquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man.
Kun je beetje kano aftroeven met zijn Loekie-fietsje
For the Hordequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vecht ook bij de horde maar zal in het aanzien van LR op zijn witte mount nobel door de knien zakken en mijn nek aanbieden.
Heeft ie zon macbike?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kano rijdt met het logo van Amsterdam op zn fiets
Mis alleen de orcquote:
ja ik denk zelf dat je blij moet zijn met 2025quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerste uitstel voor marsone is een feit typ
Viskopen bij de AH is alsof je aan Russisch roulette doet.quote:
koop dat eigenlijk nooit daar, is het niks nee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Viskopen bij de AH is alsof je aan Russisch roulette doet.
Ik zie het nut niet zo in van tussentijdse verkiezingen. Zorgt er voor dat beleid nog meer op de korte termijn wordt gericht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
Vandaag weer verkiezingen in de Us of A. Eens kijken of de mark rutte van Amerika nog een beetje vertrouwen geniet van zijn kiezers.
Najah, het is te doen. Hamburgers bij de AH vind ik persoonlijk dan wel weer ranzig, behalve die met van die jalepeno pepers oid, die vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
koop dat eigenlijk nooit daar, is het niks nee?
ga denk ik maar voor de hamburgers, die zijn ook in de aanbieding
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik denk zelf dat je blij moet zijn met 2025
Heeft het niet te maken met de senaat oid?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo in van tussentijdse verkiezingen. Zorgt er voor dat beleid nog meer op de korte termijn wordt gericht.
Je kunt beter gehakt kopen en zelf een hamburger maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, het is te doen. Hamburgers bij de AH vind ik persoonlijk dan wel weer ranzig, behalve die met van die jalepeno pepers oid, die vind ik wel lekker
stokbroodje, sla, tomaat, komkommer, ui en daar ergens tussen goedkope hamburgersquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, het is te doen. Hamburgers bij de AH vind ik persoonlijk dan wel weer ranzig, behalve die met van die jalepeno pepers oid, die vind ik wel lekker
Dit klinkt duur, maar misschien moet ik dan bezuinigen en wijn en bier uit een pak gaan drinken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vis haal ik altijd op de markt. Vorige week nog kilo kabeljauw voor 15 en die was echt goed.
een RIH?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kano rijdt met het logo van Amsterdam op zn fiets
dat is een goeie prijs, ik haal het bij de Sligro want de Volendamse visjuweliers hier rekenen er toch snel het dubbele voorquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vis haal ik altijd op de markt. Vorige week nog kilo kabeljauw voor 15 en die was echt goed.
Voor de beste kwaliteit moet je meer schuiven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een goeie prijs, ik haal het bij de Sligro want de Volendamse visjuweliers hier rekenen er toch snel het dubbele voor
Dit ziet er zowaar een keer lekker uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:
http://puu.sh/cCTi7/6e446846e9.jpg
knut
neem het maar op voor je snuifmaatjes, ze maken alles nog lekker nat ook, water bij de vis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor de beste kwaliteit moet je meer schuiven.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:
http://puu.sh/cCTi7/6e446846e9.jpg
knut
Orc hunter hier. Geen flikker meer aan sinds die patchquote:
weetniet sinds midde cataclysm niet meer gespeeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Orc hunter hier. Geen flikker meer aan sinds die patch
Uh oke.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
neem het maar op voor je snuifmaatjes, ze maken alles nog lekker nat ook, water bij de vis.
Moet daar echt een keer op wintersportquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
http://whitelines.com/videos/travis-rice-gopro-run-japan.html
knut
Waarom nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Orc hunter hier. Geen flikker meer aan sinds die patch
kapiteintje en HMFquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou iemand van fok zich hebben opgegeven voor de MarsOne missie
Sowieso dat er geneukt gaat worden daar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou het onderdeel eenzaamheid en gebrek aan seks wel wegnemen.
Arcane shot, arcane shot, arcane shot, dinges shot voor focus, arcane shot, arcane shot, kill shot. Klaar.quote:
je hebt mij al 2 x malware links gestuurd dus dat klik ik niet nog eens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://i.gyazo.com/a20a40774942f48af4d11d639c703ba5.png
knut
Dit is een leugen en ik zou graag zien dat je je excuses aanbiedtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je hebt mij al 2 x malware links gestuurd dus dat klik ik niet nog eens.
je krijgt zometeen van mij een shotquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arcane shot, arcane shot, arcane shot, dinges shot voor focus, arcane shot, arcane shot, kill shot. Klaar.
stream link van gisterequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een leugen en ik zou graag zien dat je je excuses aanbiedt
Beter dan geen untappd op je telefoon kunnen installeren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef Saind het volgende:
Godver vanavond weer speciaalbier hakken zonder telefoon en Untappd
dan zat ggmm erachter. de hufterquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was geen malware maar VI op een stream.
Ik heb nog wel in de tweede expansion gespeeld. BM hunter > 1 macro spammen. Dat was pas spannend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arcane shot, arcane shot, arcane shot, dinges shot voor focus, arcane shot, arcane shot, kill shot. Klaar.
En alles naderhand invoeren voelt ook weer zo leeg natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef Saind het volgende:
Godver vanavond weer speciaalbier hakken zonder telefoon en Untappd
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in de tweede expansion gespeeld. BM hunter > 1 macro spammen. Dat was pas spannend.
[..]
En alles naderhand invoeren voelt ook weer zo leeg natuurlijk
Voor zo'n onzinnige reden zou ik mijn telefoon juist uitlenenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappen
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de sitequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappen
Ik heb gisteren overwogen te untappen met m'n webcamquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de site
wat een nare poging van hem mij zwart te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zat ggmm erachter. de hufter
Cameracrew inhuren en alcoholisme bedocumenteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de site
link?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
100 euro voor een tienermeisje bij IS.
Is niet duur.
wat een schatquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gestopt met modden om zich volledig op zijn hobie te storten: spelen in de ballenbak met jou
Een goede Perzische seksslaafquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)koop-slavinnen.dhtml
Hopelijk zijn ze wel halal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede Perzische seksslaaf![]()
Ik hoop dat de koerden ook iets te bieden hebben op dit gebied anders wordt het lastig onze loyaliteit te behouden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede Perzische seksslaaf![]()
Ze houden niet van marktwerking binnen dit model.quote:Mensen die andere prijzen hanteren, worden door IS geëxecuteerd.
Het probleem is dat Koerden hun pareltjes het slagveld opstuurtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de koerden ook iets te bieden hebben op dit gebied anders wordt het lastig onze loyaliteit te behouden.
Dit maakt mij woedend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze houden niet van marktwerking binnen dit model.
17 afstandsschoten zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Herkenbaar voor Stinho dit:
[ afbeelding ]
1-1
Er kwamen er redelijk wat van een eindje buiten de 16 ja, dat heb ik halverwege de eerste helft even aangepakt.quote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-bij-winterweer.htmlquote:Als België deze winter te maken krijgt met extreem koud weer, zit het land mogelijk bijna vijf dagen zonder stroom.
Misschien kunnen wij hier geld mee verdienenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-bij-winterweer.html
Jij gaat een generator aandrijven met je fiets?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij hier geld mee verdienen
zullen wel tegen het zelfde tarief als normaal verkopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij hier geld mee verdienen
Ik dacht aan een hele lange verlengsnoer vanuit het stopcontact wat ik over heb naast de tv.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat een generator aandrijven met je fiets?
help don de winter doorquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een hele lange verlengsnoer vanuit het stopcontact wat ik over heb naast de tv.
Ook dat is Europa.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zullen wel tegen het zelfde tarief als normaal verkopen
onder het mom van lekker samenwerken
Wanneer nemen ze dat blauwe kleurtje van je af?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het probleem is dat Koerden hun pareltjes het slagveld opstuurt
Dat hebben ze al lang gedaan, bijtelling en "plotseling" die naheffing.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
even die naheffing terug verdienen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang gedaan, bijtelling en "plotseling" die naheffing.
dat doen ze alquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
BelgenEcht kansloos volk
Sorry als ik iemand hiermee beledig... Stroom kan je toch kopen van andere landen
Nee niet zozeer de kabels, vooral het opslaan van energiequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen ze al
maar als er ''ineens'' 4 kerncentrales niet kunnen draaien, kun je niet binnen een weekje al die energie kopen, opslaan en vervoeren
zijn die kabels niet op berekend denk ik
als er genoeg bekabeling was kon dat natuurlijk ook vanuit één van 'onze' opslagen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet zozeer de kabels, vooral het opslaan van energie
Gewoon wat powerbanks in huis halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Verder is het voor Belgenland ook een beetje te duur vrees ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen ze al
maar als er ''ineens'' 4 kerncentrales niet kunnen draaien, kun je niet binnen een weekje al die energie kopen, opslaan en vervoeren
zijn die kabels niet op berekend denk ik
Knut gaat eerst IS slavinnen kopen, en die zullen vervolgens fietsend elektriciteit opwekken welke hij doorverkoopt aan België.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat een generator aandrijven met je fiets?
Geld zat daar joh, gewoon erfpacht brussel omhoog gooien. Doen ze in dat dorp aan het ij ook altijd om een begroting te dichtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verder is het voor Belgenland ook een beetje te duur vrees ik.
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
belgië importeert al best veel geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.
frankrijk exporteert veel naar engeland en dan draaien ze nog lang niet op volle toeren, dan moet belgië toch ook wel lukken. des noods met gas.
Op dagen met veel wind krijg je zelfs geld toe als je Duitse stroom afneemt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.
frankrijk exporteert veel naar engeland en dan draaien ze nog lang niet op volle toeren, dan moet belgië toch ook wel lukken. des noods met gas.
Lekker het klooster in met kaarslicht en een goede trappist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wallonië is toch al Europa's beste benadering van de middeleeuwen, dan trekken ze dit ook nog wel.
Hebben wij ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er genoeg bekabeling was kon dat natuurlijk ook vanuit één van 'onze' opslagen komen
maar je hebt gelijk
Energienetten zijn daar gewoon niet op ingesteld, dat lukt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom geen batterijen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zonnepanelen maar geen batterijen. Lijkt me best frustrerend als op een dag in NL de stroom weg zou vallen.
Al heb ik dan iig bij thuiskomst koud bier
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.quote:
Gewoon AA eronder hangen toch, jwt.quote:
Neh niet doen joh. Onzinquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.
En daarnaast moet je je afvragen of je dat wil, kruipruimte vol electriciteit met het oog op brandgevaar.
ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.
En daarnaast moet je je afvragen of je dat wil, kruipruimte vol electriciteit met het oog op brandgevaar.
Moeten ze eerst met fatsoenlijke grafeen batterijen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu wel, als batterijen goedkoper worden wel een overweging waard.
teringquote:Manchester City zou bereid zijn om Reus een weeksalaris van liefst 255.000 euro aan te bieden; een bedrag waar Bayern niet aan zou kunnen (en willen) tippen.
Met je stomme woordgrappenquote:
Die hebben niks nodigquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij hebben hem ook harder nodig dan Bayern
Ga jij vaak eten bij ikea delftquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je stomme woordgrappen
Wel sympathiek en oprecht overigens. De Haagse VBL-gang was dit weekend trouwens bij elkaar he, of Mortaxx claimt mij gezien te hebben
Nooit, hoezo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij vaak eten bij ikea delft
Anders kon ik jou daar misschien spotten. Kijk ook altijd goed uit het raam bij station delft.quote:
Daar is de Ikea helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders kon ik jou daar misschien spotten. Kijk ook altijd goed uit het raam bij station delft.
Dat weet ik toch gekkie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is de Ikea helemaal niet joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |