Hey, chill dat je mij vergeet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kaolo veel backup maat
Ook ggmm en drizzt en karina.
Echt hequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het echt nergens op slaat.
Club A scoort goal
Supporters Club A : JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
FEEEST
Supporters Club B tm Z:![]()
![]()
kankergeluk dit dat
En dat dan het hele weekend lang, jaar in jaar uit. Feestje hoor
bedoel je mij? ik voel me een beetje aangesproken aangezien ik bij alle belangrijke livetopics post.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar even serieus, in de livetopics posten wel veel figuren die je niet op een inhoudelijek mening kunt betrappen. Dat is het vervelende. Dan lees je beweringen van dat soort users en dan krijg ik enorme jeuk aan mijn ogen en handen.
Kan niet iedereen noemen noem daarom alleen mods om stijn te overtuigen. Heb veel meer backing uiteraard.quote:
Aangezien ik voor je geflyerd heb, reken ik op jouw steun tijdens de nieuwe verkiezingenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor voornamelijk verhalen hoe belachelijk duur alles is.
Ok, dan is het goed. #StillTeamInsoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet iedereen noemen noem daarom alleen mods om stijn te overtuigen. Heb veel meer backing uiteraard.
Niet echt. De livetopics in FOK! gaan voornamelijk over wat er ontbeten is en wat er nog gegeten gaat wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het echt nergens op slaat.
Club A scoort goal
Supporters Club A : JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
FEEEST
Supporters Club B tm Z:![]()
![]()
kankergeluk dit dat
En dat dan het hele weekend lang, jaar in jaar uit. Feestje hoor
Gezien je geschiedenis zal ik zelfs extra mijn best doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien ik voor je geflyerd heb, reken ik op jouw steun tijdens de nieuwe verkiezingen
Nee inderdaad, ik vergeet nog de "is de sfeer in het stadion goed discussie". Uiteraad kan je daarover het beste oordelen vanuit je veilige zolderkamer voor Foxsportslive.quote:
waarom stop je eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. De livetopics in FOK! gaan voornamelijk over wat er ontbeten is en wat er nog gegeten gaat worden
[..]
Gezien je geschiedenis zal ik zelfs extra mijn best doen.
Daar probeer ik me zoveel afzijdig van te houden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik vergeet nog de "is de sfeer in het stadion goed discussie". Uiteraad kan je daarover het beste oordelen vanuit je veilige zolderkamer voor Foxsportslive.
Standaard komt de zin voorbij dat je de mensen in het stadion niet hoort.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik vergeet nog de "is de sfeer in het stadion goed discussie". Uiteraad kan je daarover het beste oordelen vanuit je veilige zolderkamer voor Foxsportslive.
aftrekken op zolderquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, merk dat al velen bezig zijn met het plannen van reizen na eindexamen. Eens kijken wat ik ga doen.
Nooit boeiend gevonden nu alleen zelfs geen zin meer om de schijn op te houden. En eruit gaan met de banner...quote:
Lekker naar thailand man. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, merk dat al velen bezig zijn met het plannen van reizen na eindexamen. Eens kijken wat ik ga doen.
Dé DM?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden nu alleen zelfs geen zin meer om de schijn op te houden. En eruit gaan met de banner...
Ik heb gister goed kunnen lachen over de DM. Laat ik het daarop houden.
DM van OGL?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit boeiend gevonden nu alleen zelfs geen zin meer om de schijn op te houden. En eruit gaan met de banner...
Ik heb gister goed kunnen lachen over de DM. Laat ik het daarop houden.
Alsof hij een kans heeft tegen mijn UD Mage.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR gaat de alliance aanvoeren in de strijd tegen de iron horde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |