Ik heb kaolo veel backup maatquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zie er voorlopig maar 3.
Lange_Lansquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kaolo veel backup maat
Ook ggmm en drizzt en karina.
FOR THE HORDEquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
Time is running out to claim your 7 FREE days of game time
The Iron Horde invasion has begun! Rush to the defence of Azeroth today with 7 days of FREE* game time, and prepare for the arrival of Warlords of Draenor™ on November 13, 2014. Act fast, this offer expires on Nov 5th!
Saindquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange_Lans
Opperkleurder
Cavaliers
Keizer Nap support jou ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb kaolo veel backup maat
Ook ggmm en drizzt en karina.
Als ik voetbal kijk dan kijk ik liever voetbal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het belangrijk dat je ook in de livetopics post ofzo
Een Hagenees is een garantie voor succes, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange_Lans
Opperkleurder
Cavaliers
Ja, vooral omdat het echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik voetbal kijk dan kijk ik liever voetbal.
Dan word ik het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet niet dat GGMM, Drizzt en Corrie een grote stem hebben in wie de mod wordt.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het echt nergens op slaat.
Club A scoort goal
Supporters Club A : JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
FEEEST
Supporters Club B tm Z:![]()
![]()
kankergeluk dit dat
En dat dan het hele weekend lang, jaar in jaar uit. Feestje hoor
wie is corrie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet niet dat GGMM, Drizzt en Corrie een grote stem hebben in wie de mod wordt.
Ik heb hetzelfde, daarom reageer ik nooit op jou in livetopics.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie de livetopics als een uitdaging om de debieltjes op FOK! te kunnen negeren.
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, daarom reageer ik nooit op jou in livetopics.
Ik hoor voornamelijk verhalen hoe belachelijk duur alles is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe is die overdekte markt in Rotterdam, nog wat speciaals op voeding gebied of is het mainstream?
Vraag me dat ook eigenlijk af...quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:
Hoe is die overdekte markt in Rotterdam, nog wat speciaals op voeding gebied of is het mainstream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |