Ik heb nog wel in de tweede expansion gespeeld. BM hunter > 1 macro spammen. Dat was pas spannend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arcane shot, arcane shot, arcane shot, dinges shot voor focus, arcane shot, arcane shot, kill shot. Klaar.
En alles naderhand invoeren voelt ook weer zo leeg natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef Saind het volgende:
Godver vanavond weer speciaalbier hakken zonder telefoon en Untappd
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in de tweede expansion gespeeld. BM hunter > 1 macro spammen. Dat was pas spannend.
[..]
En alles naderhand invoeren voelt ook weer zo leeg natuurlijk
Voor zo'n onzinnige reden zou ik mijn telefoon juist uitlenenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappen
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de sitequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappen
Ik heb gisteren overwogen te untappen met m'n webcamquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de site
wat een nare poging van hem mij zwart te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zat ggmm erachter. de hufter
Cameracrew inhuren en alcoholisme bedocumenteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de site
link?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
100 euro voor een tienermeisje bij IS.
Is niet duur.
wat een schatquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gestopt met modden om zich volledig op zijn hobie te storten: spelen in de ballenbak met jou
Een goede Perzische seksslaafquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)koop-slavinnen.dhtml
Hopelijk zijn ze wel halal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede Perzische seksslaaf![]()
Ik hoop dat de koerden ook iets te bieden hebben op dit gebied anders wordt het lastig onze loyaliteit te behouden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede Perzische seksslaaf![]()
Ze houden niet van marktwerking binnen dit model.quote:Mensen die andere prijzen hanteren, worden door IS geëxecuteerd.
Het probleem is dat Koerden hun pareltjes het slagveld opstuurtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de koerden ook iets te bieden hebben op dit gebied anders wordt het lastig onze loyaliteit te behouden.
Dit maakt mij woedend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze houden niet van marktwerking binnen dit model.
17 afstandsschoten zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Herkenbaar voor Stinho dit:
[ afbeelding ]
1-1
Er kwamen er redelijk wat van een eindje buiten de 16 ja, dat heb ik halverwege de eerste helft even aangepakt.quote:
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-bij-winterweer.htmlquote:Als België deze winter te maken krijgt met extreem koud weer, zit het land mogelijk bijna vijf dagen zonder stroom.
Misschien kunnen wij hier geld mee verdienenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-bij-winterweer.html
Jij gaat een generator aandrijven met je fiets?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij hier geld mee verdienen
zullen wel tegen het zelfde tarief als normaal verkopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij hier geld mee verdienen
Ik dacht aan een hele lange verlengsnoer vanuit het stopcontact wat ik over heb naast de tv.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat een generator aandrijven met je fiets?
help don de winter doorquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een hele lange verlengsnoer vanuit het stopcontact wat ik over heb naast de tv.
Ook dat is Europa.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zullen wel tegen het zelfde tarief als normaal verkopen
onder het mom van lekker samenwerken
Wanneer nemen ze dat blauwe kleurtje van je af?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het probleem is dat Koerden hun pareltjes het slagveld opstuurt
Dat hebben ze al lang gedaan, bijtelling en "plotseling" die naheffing.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
even die naheffing terug verdienen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang gedaan, bijtelling en "plotseling" die naheffing.
dat doen ze alquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
BelgenEcht kansloos volk
Sorry als ik iemand hiermee beledig... Stroom kan je toch kopen van andere landen
Nee niet zozeer de kabels, vooral het opslaan van energiequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen ze al
maar als er ''ineens'' 4 kerncentrales niet kunnen draaien, kun je niet binnen een weekje al die energie kopen, opslaan en vervoeren
zijn die kabels niet op berekend denk ik
als er genoeg bekabeling was kon dat natuurlijk ook vanuit één van 'onze' opslagen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee niet zozeer de kabels, vooral het opslaan van energie
Gewoon wat powerbanks in huis halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Verder is het voor Belgenland ook een beetje te duur vrees ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen ze al
maar als er ''ineens'' 4 kerncentrales niet kunnen draaien, kun je niet binnen een weekje al die energie kopen, opslaan en vervoeren
zijn die kabels niet op berekend denk ik
Knut gaat eerst IS slavinnen kopen, en die zullen vervolgens fietsend elektriciteit opwekken welke hij doorverkoopt aan België.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat een generator aandrijven met je fiets?
Geld zat daar joh, gewoon erfpacht brussel omhoog gooien. Doen ze in dat dorp aan het ij ook altijd om een begroting te dichtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verder is het voor Belgenland ook een beetje te duur vrees ik.
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
belgië importeert al best veel geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.
frankrijk exporteert veel naar engeland en dan draaien ze nog lang niet op volle toeren, dan moet belgië toch ook wel lukken. des noods met gas.
Op dagen met veel wind krijg je zelfs geld toe als je Duitse stroom afneemt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.
frankrijk exporteert veel naar engeland en dan draaien ze nog lang niet op volle toeren, dan moet belgië toch ook wel lukken. des noods met gas.
Lekker het klooster in met kaarslicht en een goede trappist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wallonië is toch al Europa's beste benadering van de middeleeuwen, dan trekken ze dit ook nog wel.
Hebben wij ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er genoeg bekabeling was kon dat natuurlijk ook vanuit één van 'onze' opslagen komen
maar je hebt gelijk
Energienetten zijn daar gewoon niet op ingesteld, dat lukt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom geen batterijen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zonnepanelen maar geen batterijen. Lijkt me best frustrerend als op een dag in NL de stroom weg zou vallen.
Al heb ik dan iig bij thuiskomst koud bier
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.quote:
Gewoon AA eronder hangen toch, jwt.quote:
Neh niet doen joh. Onzinquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.
En daarnaast moet je je afvragen of je dat wil, kruipruimte vol electriciteit met het oog op brandgevaar.
ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.
En daarnaast moet je je afvragen of je dat wil, kruipruimte vol electriciteit met het oog op brandgevaar.
Moeten ze eerst met fatsoenlijke grafeen batterijen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu wel, als batterijen goedkoper worden wel een overweging waard.
teringquote:Manchester City zou bereid zijn om Reus een weeksalaris van liefst 255.000 euro aan te bieden; een bedrag waar Bayern niet aan zou kunnen (en willen) tippen.
Met je stomme woordgrappenquote:
Die hebben niks nodigquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij hebben hem ook harder nodig dan Bayern
Ga jij vaak eten bij ikea delftquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je stomme woordgrappen
Wel sympathiek en oprecht overigens. De Haagse VBL-gang was dit weekend trouwens bij elkaar he, of Mortaxx claimt mij gezien te hebben
Nooit, hoezo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij vaak eten bij ikea delft
Anders kon ik jou daar misschien spotten. Kijk ook altijd goed uit het raam bij station delft.quote:
Daar is de Ikea helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders kon ik jou daar misschien spotten. Kijk ook altijd goed uit het raam bij station delft.
Dat weet ik toch gekkie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is de Ikea helemaal niet joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |