Ik heb nog wel in de tweede expansion gespeeld. BM hunter > 1 macro spammen. Dat was pas spannend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Arcane shot, arcane shot, arcane shot, dinges shot voor focus, arcane shot, arcane shot, kill shot. Klaar.
En alles naderhand invoeren voelt ook weer zo leeg natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef Saind het volgende:
Godver vanavond weer speciaalbier hakken zonder telefoon en Untappd
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel in de tweede expansion gespeeld. BM hunter > 1 macro spammen. Dat was pas spannend.
[..]
En alles naderhand invoeren voelt ook weer zo leeg natuurlijk
Voor zo'n onzinnige reden zou ik mijn telefoon juist uitlenenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappen
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de sitequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een telefoon te lenen van iemand en daar op te untappen
Ik heb gisteren overwogen te untappen met m'n webcamquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de site
wat een nare poging van hem mij zwart te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zat ggmm erachter. de hufter
Cameracrew inhuren en alcoholisme bedocumenteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je camera en een notitieblok mee en untapp alles achteraf op de site
link?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
100 euro voor een tienermeisje bij IS.
Is niet duur.
wat een schatquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gestopt met modden om zich volledig op zijn hobie te storten: spelen in de ballenbak met jou
Een goede Perzische seksslaafquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)koop-slavinnen.dhtml
Hopelijk zijn ze wel halal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede Perzische seksslaaf![]()
Ik hoop dat de koerden ook iets te bieden hebben op dit gebied anders wordt het lastig onze loyaliteit te behouden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een goede Perzische seksslaaf![]()
Ze houden niet van marktwerking binnen dit model.quote:Mensen die andere prijzen hanteren, worden door IS geëxecuteerd.
Het probleem is dat Koerden hun pareltjes het slagveld opstuurtquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de koerden ook iets te bieden hebben op dit gebied anders wordt het lastig onze loyaliteit te behouden.
Dit maakt mij woedend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze houden niet van marktwerking binnen dit model.
17 afstandsschoten zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Herkenbaar voor Stinho dit:
[ afbeelding ]
1-1
Er kwamen er redelijk wat van een eindje buiten de 16 ja, dat heb ik halverwege de eerste helft even aangepakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |