Hebben wij ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er genoeg bekabeling was kon dat natuurlijk ook vanuit één van 'onze' opslagen komen
maar je hebt gelijk
Energienetten zijn daar gewoon niet op ingesteld, dat lukt niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het een raar verhaal. er is gewoon een groot internationaal netwerk voor stroom, zou wat zijn als belgië alleen voor zijn eigen stroom moet zorgen en overvloedige energie moet laten wegsijpelen.
frankrijk exporteert veel naar engeland en dan draaien ze nog lang niet op volle toeren, dan moet belgië toch ook wel lukken. des noods met gas.
waarom geen batterijen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zonnepanelen maar geen batterijen. Lijkt me best frustrerend als op een dag in NL de stroom weg zou vallen.
Al heb ik dan iig bij thuiskomst koud bier
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.quote:
Gewoon AA eronder hangen toch, jwt.quote:
Neh niet doen joh. Onzinquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.
En daarnaast moet je je afvragen of je dat wil, kruipruimte vol electriciteit met het oog op brandgevaar.
ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog wel heel duur op dit moment. Zou geloof ik nog zeker 10k kosten.
En daarnaast moet je je afvragen of je dat wil, kruipruimte vol electriciteit met het oog op brandgevaar.
Moeten ze eerst met fatsoenlijke grafeen batterijen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu wel, als batterijen goedkoper worden wel een overweging waard.
teringquote:Manchester City zou bereid zijn om Reus een weeksalaris van liefst 255.000 euro aan te bieden; een bedrag waar Bayern niet aan zou kunnen (en willen) tippen.
Met je stomme woordgrappenquote:
Die hebben niks nodigquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij hebben hem ook harder nodig dan Bayern
Ga jij vaak eten bij ikea delftquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je stomme woordgrappen
Wel sympathiek en oprecht overigens. De Haagse VBL-gang was dit weekend trouwens bij elkaar he, of Mortaxx claimt mij gezien te hebben
Nooit, hoezo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga jij vaak eten bij ikea delft
Anders kon ik jou daar misschien spotten. Kijk ook altijd goed uit het raam bij station delft.quote:
Daar is de Ikea helemaal niet joh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders kon ik jou daar misschien spotten. Kijk ook altijd goed uit het raam bij station delft.
Dat weet ik toch gekkie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is de Ikea helemaal niet joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |