people never get the flowers while they can still smell 'emquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Mooie TT. Ik denk dat LR dat wel mooi had gevonden als hij dit nog had meegemaakt.
Hij is nog blauw hoor zie ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Mooie TT. Ik denk dat LR dat wel mooi had gevonden als hij dit nog had meegemaakt.
Maar hij stopt dus echt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nog blauw hoor zie ikDus hij is vast heel dankbaar.
de joden dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schuld van Noord-Amerikaans regime.
Die hebben niet zoveel macht in Noord-Amerika hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal man, met je semi antisemitisme. Het zijn de moslims.
Wat nobel van je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een borsthaar die op een sikkel lijkt momenteel. Ik denk dat het communisme onze redding is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal man, met je semi antisemitisme. Het zijn de moslims.
Waar is #FREEPALESTINE in de OP, ben je jood ofzo ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |