Gewoon rijden met je kutje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag
[ afbeelding ]
windkracht 5 uit het zuiden. Dit gaat weer een helse tocht worden. En dat 2e stuk kom je om de 10 km langs een station, hele tijd mentale gevecht om niet gewoon op de trein te stappen![]()
Dit boeit echt niemand.
214quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon rijden met je kutje.
Hoeveel km?
weet nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is #FREEPALESTINE in de OP, ben je jood ofzo ?
Nee, das echt te ver. Zij gaat een dag eerder al gewoon met de wagen. Op de terugweg fietsje achterin.quote:
Hoe vordert het kluswerk kano?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel km?
hoi hoi goeiemorguhquote:
hee knut.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vordert het kluswerk kano?
zeg dan sorry johquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah laat maar ikdacht dat ikhetvorige topichad, blijkbaar vliegt het weer topics hier
Hallo Rolandquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi hoi goeiemorguh
[..]
hee knut.
haha hij zei kutjequote:Op dinsdag 4 november 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeveel km?
Dat is wel een klotestuk. Maargoed, er is een begin en einddoel dus dan red je het wel toch?quote:
Zie het fietstopic.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vordert het kluswerk kano?
Ik ben me d'r 1 ofnie?quote:
ik ben gekquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een klotestuk. Maargoed, er is een begin en einddoel dus dan red je het wel toch?
[..]
Zie het fietstopic.
[..]
Ik ben me d'r 1 ofnie?
Bedankt voor de mededeling.quote:
Ja, lijkt me ook wel. Uitkijken dat ik mezelf niet opblaas in die eerste 100 km met wind tegen. Daarna eens goed vreten en dan zal de rest ook wel lukken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel een klotestuk. Maargoed, er is een begin en einddoel dus dan red je het wel toch?
[..]
Zie het fietstopic.
[..]
Ik ben me d'r 1 ofnie?
je kan ook de trein nemen, kroeg induiken laatste stukje sprinten en zeggen dat het heel zwaar was, bijna de hongerklop bij Bar Le Duc verhalen dit dat. Schoonvader meteen onder de indruk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel. Uitkijken dat ik mezelf niet opblaas in die eerste 100 km met wind tegen. Daarna eens goed vreten en dan zal de rest ook wel lukken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan ook de trein nemen, kroeg induiken laatste stukje sprinten en zeggen dat het heel zwaar was, bijna de hongerklop bij Bar Le Duc verhalen dit dat. Schoonvader meteen onder de indruk.
Alsof ze in Zeeland 3g of 4g hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Helaas onmogelijk in het strava tijdperk
Werkt met GPS vriendquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alsof ze in Zeeland 3g of 4g hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |