quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt de foto's zien op de untappd van m'n huisgenoot
Gisteren langs geweest bij de winkel voor reparatie maar ik moet telefonisch een afspraak maken om mijn telefoon te laten reparerenquote:
vreemdquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren langs geweest bij de winkel voor reparatie maar ik moet telefonisch een afspraak maken om mijn telefoon te laten repareren
mongolen
Ik heb nog een iPhone 3GS voor jequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Gisteren langs geweest bij de winkel voor reparatie maar ik moet telefonisch een afspraak maken om mijn telefoon te laten repareren
mongolen
Vies dik zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
Vanmorgen een gast in de sportschool met crocsen sokken
Rillingen over mn rugquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
Vanmorgen een gast in de sportschool met crocsen sokken
Zodra ze langs komen krijg ik een leentoestelquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een iPhone 3GS voor je
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Zodra ze langs komen krijg ik een leentoestel
Is dat deze?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet trouwens echt eens die Cuvee van de keizer opzoeken
Wat een godenspul
De blauwe liever. De rode is een blonde, vast ook lekker maar die heb ik nooit opquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.bierenzo.nl/cuvee-van-de-keizer-rood-75cl
Ok even kijken of ze die ergens anders in rotterdam hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
De blauwe liever. De rode is een blonde, vast ook lekker maar die heb ik nooit op
Man van Drank en Plan B zijn de grootste toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok even kijken of ze die ergens anders in rotterdam hebben
Ik heb trouwens een goede baan voor je gevonden. Ik zat gister even op de mitra website en zag dat ze daar iemand hebben die alle dranken gaat proeven op youtube, misschien iets voor jou ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Man van Drank en Plan B zijn de grootste toch?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een goede baan voor je gevonden. Ik zat gister even op de mitra website en zag dat ze daar iemand hebben die alle dranken gaat proeven op youtube, misschien iets voor jou ?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een goede baan voor je gevonden. Ik zat gister even op de mitra website en zag dat ze daar iemand hebben die alle dranken gaat proeven op youtube, misschien iets voor jou ?
Deze is alcoholist hoorquote:
Ga wel even bij plan b langs vrijdag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Man van Drank en Plan B zijn de grootste toch?
Jezusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |