SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
[ Bericht 1% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 01-11-2014 12:58:06 ]![]()
Dacht dat je niet kon fietsen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was bijna onwerkelijk om met dit weer in de zon tussen de kale bomen en herfstbladeren te rijden![]()
Weer was heerlijk.
Toch maar even mn vaders nieuwe fiets geleend voor een "proefritje".
Heb nu segmenten gemeen met Gripper en sta achter hem
Edit: Ik ben ergens sneller
[ Bericht 34% gewijzigd door Fretwork op 01-11-2014 13:30:02 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik heb m'n winter al gehad vorige week in Moskouquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:23 schreef quinoahipster het volgende:
Winter is een hoax, het blijft gewoon tot in lengte van dagen dit soort weer![]()
Veldtoertocht gereden in Nunspeet, ruim 80 km op de MTB.Nog nooit zo ver op dat ding gereden. Ik zat te twijfelen tussen de 60 en de 80 km, maar ben wel blij dat ik de 80 heb gedaan, de extra lus was één van de leukste stukken van het parkoers. Beetje draaien en keren, licht op en af.
De eerste 40 km was vooral veel rechtdoor. Dat is niet zo mijn ding in het bos. Daar werd ik door jan en alleman voorbijgereden. Op de technische stroken reed ik dan vaak weer achterop groepjes. Maar daar kon je er dan niet langs.
Wel leuk, maar ook wel een beetje moe nu.![]()
Ik heb vandaag ook de veldtoertocht in Nunspeet gereden. Alleen de 60km omdat ik met iemand meereed naar de tocht (met de auto) en hij anders lang op mij zou moeten wachten. Anders had ik de 80km ook wel gedaan. Het was een mooie tocht met 1700 man als opkomst dus wel druk.![]()
Het advies van Patroon z`n trainert ook maar ten harte genomen en nóg een tandje terug geschakeld vandaag. Ruim 2,5 uur op de fiets, lekker laag in D1. Voelde eigenlijk best comfortabel. Conditioneel kan ik de kilometers die ik nu rij prima aan, maar m`n houding op deze fiets is nog steeds niet wat he moet zijn.. Weer eens thuis gekomen met gruwelijk pijnlijke nek en schouderbladen en dikke zadelpijn.
Nu maar eens écht snel een nieuw zadel halen. En ik ben ergens ook bang dat een nieuwe fiets iets sneller moet komen dan voorjaar 2015, wil ik plezier in het fietsen houden.. Zeker nu ik de kilometers juist zo graag wil gaan opvoeren.![]()
Wat een weertje vandaag... En natuurlijk de bijbehorende bejaarde medemens op de elektrische fiets.
Normaal gesproken rij ik hier wat rondjes richting Leiden, Rottemeren of Hoek v Holland, had voor vandaag bedacht Leiden en Rottemeren te combineren en een lekker ritje van 80 km te maken. Na 70 km, rechts naar huis, waren de beentjes nog goed dus ook Hoek er nog aan geplakt. Heerlijk, 120 km op de racert. Nu wel goed moe
http://www.strava.com/activities/214224444![]()
Leidenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef Spykerracing90 het volgende:
Wat een weertje vandaag... En natuurlijk de bijbehorende bejaarde medemens op de elektrische fiets.
Normaal gesproken rij ik hier wat rondjes richting Leiden, Rottemeren of Hoek v Holland, had voor vandaag bedacht Leiden en Rottemeren te combineren en een lekker ritje van 80 km te maken. Na 70 km, rechts naar huis, waren de beentjes nog goed dus ook Hoek er nog aan geplakt. Heerlijk, 120 km op de racert. Nu wel goed moe
http://www.strava.com/activities/214224444
20km op de stadsfiets gefietst net, wat een kut fiets
Wel biertjes op het terras bij het strand![]()
![]()
probeer eens als je dat al niet doet met gebogen ellebogen te rijden. Zo wordt de klap/hobbel of oneffenheid telkens opgevangen door je ellebogen en niet door je nek/schouders.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Levitas het volgende:
Weer eens thuis gekomen met gruwelijk pijnlijke nek en schouderbladen
Draag je een petje of onder je helm? Het klinkt raar, maar doordat je dan wat meer naar boven moet kijken langs de pet krijg je ook pijn in je nek/schouders. De oogspieren zijn verbonden met je nekspieren. Een zonnebril met een dik montuur kan dit verschijnsel ook veroorzaken.
Zelf rijd ik ook met een petje, maar dan met het klakske omhoog en heb nergens last van. Met het klakske naar beneden heb ik ook pijn in de nek.![]()
Waarschijnlijk heb je dan ook maar iets meer kilometers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zozo meneertje hoogtemeter. Zelfs ik uit het vlakke Groningen zit al op meer dan 60k
Vandaag er weer 700 bij in ieder geval.![]()
![]()
voor het opvangen van het zweet. Je hebt ook van die zakdoeken die je onder de helm kan doen, maar dat ziet er niet uit. En omdat ik een kale hoofdhuid heb is het ook nog eens beter tegen de zon.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:09 schreef fl4puit het volgende:
Vraag ik me al even af; waarom rijd je eigenlijk met een petje?![]()
Ja, ellebogen zijn altijd gebogen, dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen. Geen petje onder m`n helm, maar vandaag wel een zonnebril op gehad, dat zou één van de oorzaken kunnen zijn. Naast het feit dat m`n zit eigenlijk gewoon iets te lang is. Combinatie van, maar prettig is het allerminstquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Wielracer het volgende:
[..]
probeer eens als je dat al niet doet met gebogen ellebogen te rijden. Zo wordt de klap/hobbel of oneffenheid telkens opgevangen door je ellebogen en niet door je nek/schouders.
Draag je een petje of onder je helm? Het klinkt raar, maar doordat je dan wat meer naar boven moet kijken langs de pet krijg je ook pijn in je nek/schouders. De oogspieren zijn verbonden met je nekspieren. Een zonnebril met een dik montuur kan dit verschijnsel ook veroorzaken.
Zelf rijd ik ook met een petje, maar dan met het klakske omhoog en heb nergens last van. Met het klakske naar beneden heb ik ook pijn in de nek.![]()
![]()
Super weertje vandaag, lekker rondje kort/kort gefietst
Op het eind begon het wel wat af te koelen/bewolking.
Dit jaar de 20k km doorbroken iig![]()
![]()
Netjes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef ddx het volgende:
Super weertje vandaag, lekker rondje kort/kort gefietst
Op het eind begon het wel wat af te koelen/bewolking.
Dit jaar de 20k km doorbroken iig
Het meeste van de mensen die hier posten denk ik.![]()
Dat is het dus vooral. Je rijdt niet op de goede kadermaat/afstelling. Het kan niet zo zijn dat je schouderpijn krijgt omdat je de klep van je koerspet naar benee hebt. Beter koop je inderdaad een beter passende fiets anders blijf je maar aanmodderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:20 schreef Levitas het volgende:
Naast het feit dat m`n zit eigenlijk gewoon iets te lang is.![]()
No shit sherlockquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan ook maar iets meer kilometers.
Vandaag er weer 700 bij in ieder geval.
.![]()
Jawel, ik ga daar niet aan geraken dit jaar. zit nu op 15K.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Netjes.
Het meeste van de mensen die hier posten denk ik.![]()
Jazeker. Bekende kwaal bij wielrenners. Ik heb er zelf jaren last van gehad maar nu gaat het weer goed. Als ik erg overdrijf in trainingsopbouw speelt het op.quote:![]()
Boogerd:quote:
,,Ik bleef maar sukkelen met kwaaltjes en pijntjes. Dat moest anders. Dus wilde ik op m’n oude dag mijn vroegere positie terug hebben. Als je niet zo lekker in vorm bent, ga je onbewust wat meer wringen op de fiets en belast je sommige gewrichten meer. Ik herinner me een sportkeuring van toen ik twaalf was. Die vrouw zei me: ‘Als je heel lang blijft wielrennen, ondervind je later veel last van je ellebogen en polsen’. Die les heb ik altijd onthouden. Het klopt. Ik ben niet de enige die deze problemen heeft, het geldt voor veel renners. Maar ik denk dat ik er straks in het dagelijks leven niet al te veel hinder van heb.’’
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-wereld-rond.dhtml![]()
Zitten er bij die 20k ook WW ritten? Anders is het toch eigenlijk gekkenwerk, dan moet je elke week gemiddeld 450 kilometer fietsen.![]()
Ddx heeft veel ritten van 200+ gemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:25 schreef poiuytr het volgende:
Zitten er bij die 20k ook WW ritten? Anders is het toch eigenlijk gekkenwerk, dan moet je elke week gemiddeld 450 kilometer fietsen.![]()
Als de ploeg een spuit epo zette deed hij er 3.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
Boogerd was ook een trainingsbeest die niet van ophouden wist. Als de ploeg 5 uur ging trainen deed hij er nog 2 bij.pindazakje![]()
Max zo'n 5 ww ritten, 's ochtends 36km en dan 's avonds via omweg naar huis.
Maar veel lange ritten idd, even veloviewer gekeken :
1*400
2*300
7*250-300
17*200-250![]()
Kan niet, want oude stuurpen. Zo eentje die je nog wel qua hoogte kunt verstellen.quote:
Zadel staat op dit moment 8 cm hoger dan het stuur. Lijkt me niet heel vreemd?Moet je er wel het geld voor hebben.. En ik kan nu ff geen ¤1500 missen.. En dan heb je nog een redelijk instapmodel voor m'n gevoelquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is het dus vooral. Je rijdt niet op de goede kadermaat/afstelling. Het kan niet zo zijn dat je schouderpijn krijgt omdat je de klep van je koerspet naar benee hebt. Beter koop je inderdaad een beter passende fiets anders blijf je maar aanmodderen.![]()
![]()
Ik kan mij niet meer opdrukken met platte hand op de grond. Dat doet gigantisch pijn bij mijn polsen (tussen die kleine botjes in). Mijn fysio maakt regelmatig mijn onderarmen en polsen los. Zou dit ook door fietsen komen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boogerd:
,,Ik bleef maar sukkelen met kwaaltjes en pijntjes. Dat moest anders. Dus wilde ik op m’n oude dag mijn vroegere positie terug hebben. Als je niet zo lekker in vorm bent, ga je onbewust wat meer wringen op de fiets en belast je sommige gewrichten meer. Ik herinner me een sportkeuring van toen ik twaalf was. Die vrouw zei me: ‘Als je heel lang blijft wielrennen, ondervind je later veel last van je ellebogen en polsen’. Die les heb ik altijd onthouden. Het klopt. Ik ben niet de enige die deze problemen heeft, het geldt voor veel renners. Maar ik denk dat ik er straks in het dagelijks leven niet al te veel hinder van heb.’’
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-wereld-rond.dhtmlMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Geen idee. Zou kunnen maar mss ook andere oorzaken. Masturbeer je vaak?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik kan mij niet meer opdrukken met platte hand op de grond. Dat doet gigantisch pijn bij mijn polsen (tussen die kleine botjes in). Mijn fysio maakt regelmatig mijn onderarmen en polsen los. Zou dit ook door fietsen komen?![]()
Sinds 3 jaar niet meer zo vaak...soms evenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen maar mss ook andere oorzaken. Masturbeer je vaak?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vandaag toch wat mensen gezien met lang/langJe zou toch denken dat het november is met die outfitjes
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Andyy het volgende:
Vandaag toch wat mensen gezien met lang/langJe zou toch denken dat het november is met die outfitjes
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Gisteren ook van half 10 tot half 3 in lange broek, zweetshirt en gabba gefietst. Eerste 20km ook nog met armstukken.![]()
Hier ook gewoon met arm en kniestukken gefietst, maar rustige duur (geen 30 gemiddeld) dus dan kan dat wel.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik ben toch blij dat ik een korte broek en geen armstukken o.i.d hadquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef MarcoD het volgende:
Hier ook gewoon met arm en kniestukken gefietst, maar rustige duur (geen 30 gemiddeld) dus dan kan dat wel.
Met m`n nog geen 25 per uur gemiddeld geen seconde koud gehad. Zelfs niet toen ik net op de fiets stapte.
Zo, en nu aan het bier om de eerste mijlpaal te vieren. 1000km afgelegd!
[ Bericht 2% gewijzigd door Levitas op 01-11-2014 20:16:24 ]![]()
Kan me laatste tijd gruwelijk irriteren aan segmenten die zijn aangemaakt door mensen met een telefoon. Allemaal onbetrouwbare segmenten krijg je zo. Tijd dat ze alleen mensen met gps toestel openbare segmenten laten maken of desnoods premium gebruikers met garmin.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:11 schreef poiuytr het volgende:
Kan me laatste tijd gruwelijk irriteren aan segmenten die zijn aangemaakt door mensen met een telefoon. Allemaal onbetrouwbare segmenten krijg je zo. Tijd dat ze alleen mensen met gps toestel openbare segmenten laten maken of desnoods premium gebruikers met garmin.
Waarom zou de GPS van een beetje telefoon niet betrouwbaar zijn?
Gehaat op telefoon steeds, stop dan gewoon met Strava te gebruiken en gebruiken alleen dat van Garmin zelf...
Edit:
Mijn ritje van vandaag, een hele nette GPS lijn, behalve het stukje in het bos: http://www.strava.com/activities/214272527
[ Bericht 10% gewijzigd door RealBizkit666 op 01-11-2014 20:23:03 ]![]()
Omdat er drift inzit en niet altijd accuraat is. Als je met dat soort gegevens dus segmenten aanmaakt krijg je vage leaderboards waar niks van klopt. Al een paar keer gehad dat tijden er niet in stonden en andere mensen super vage tijden hadden op een x aantal segmenten, waar echt niks van kon kloppen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou de GPS van een beetje telefoon niet betrouwbaar zijn?
Gehaat op telefoon steeds, stop dan gewoon met Strava te gebruiken en gebruiken alleen dat van Garmin zelf...![]()
Pjotr heeft gewoon een punt. In Luxemburg ook segmenten waarbij het lijkt dat er een afdaling in zit, maar in werkelijkheid klimt ie gewoon door.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Edit:
Laat maar. Zinloze discussie.
Als je segmenten maken uitsluit voor mobiel users, krijg je ook minder wildgroei aan onzinnig dubbele segmenten.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ok.
Daar hebben ze toch Garmin Connect (of hoe het ook heet) voor. Stop dan gewoon met strava, heb je nergens last van.
Shit, reageer ik toch weer...![]()
Dan ben je goed bezig. Alleen verknallen al die WW ritjes je gemiddelde afstand per ritquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:40 schreef ddx het volgende:
Max zo'n 5 ww ritten, 's ochtends 36km en dan 's avonds via omweg naar huis.
Maar veel lange ritten idd, even veloviewer gekeken :
1*400
2*300
7*250-300
17*200-250.
Ik heb dit jaar relatief weinig ritten maar het normale aantal kilometers voor deze tijd van het jaar.
9000km in 49 ritten.
1x1200
1x600
2x400
2x300
8x200
Er zullen denk ik nog 3 200km ritten bijkomen dit seizoen.![]()
Dat is uiteraard alleen bedoeld voor vroeg kalende wiertoeristen en zij die dit trachten te verbloemen door met een gemillimeterde brede scheiding denken hip te zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:09 schreef fl4puit het volgende:
Vraag ik me al even af; waarom rijd je eigenlijk met een petje?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Dan moet je dus een fiets kopen die je goed past kaasmans.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jazeker. Bekende kwaal bij wielrenners. Ik heb er zelf jaren last van gehad maar nu gaat het weer goed. Als ik erg overdrijf in trainingsopbouw speelt het op.![]()
Ik was vandaag aan het terrashoppen in A'dam en BBQen in Den Haag, maar anders had ik echt wel lang-lang op de fiets gezeten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Andyy het volgende:
Want dat is gewoon pro. En voor een parttime-lifestyle wielrenner als ik is dat het belangrijkste.
Met koud weer heb ik ook vaak een petje op. Wel met klep omhoog. Anders zie ik niets![]()
![]()
Heb ik sinds een paar weken aan de duimzijde van m'n linker pols, best irritant.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
Vind het heel knap van ddx maar hoop dat hij tijdig gas terugneemt zodoende een polsblessure of anderszins te voorkomen.
Wel geinig, ik ben echt geen hardloper (gelukkig), eerder deze week shin splints opgelopen van een stukje rennen om de trein te halen
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Een kleine 2 weken geleden ben ik aangereden door een bejaarde in een auto op een plek waar ik voorrang had, ouwe viezerd ging er vervolgens vandoor.
Dus ben ik er achteraan gegaan om verhaal te halen, vervolgens flikte hij het om er weer 2x vandoor te gaan.
Gelukkig een paar goede foto's kunnen maken en dus aangifte gedaan.
Ik werd vanmiddag ineens gebeld door een agent die mij en de beste malloot wilde uitnodigen op bureau om een goed gesprek te hebben.
Dus a.s. donderdag avond heb ik een afspraak, ik ben benieuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Leuk dat knut een voetballende wielrenner is geworden, gaan we je binnenkort ook een keer bij een FOK!-meet zien?
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik een korte broek en geen armstukken o.i.d hadMet m`n nog geen 25 per uur gemiddeld geen seconde koud gehad. Zelfs niet toen ik net op de fiets stapte.
Zo, en nu aan het bier om de eerste mijlpaal te vieren. 1000km afgelegd!![]()
Ja ik reed vroeger net als jij op een te klein kader.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan moet je dus een fiets kopen die je goed past kaasmans.![]()
Stoere praat van achter je toetsenbord hoor. Maar met 21 graden is kort/kort prima. Pas onder de 18 moet je iets extra's gaan aandoen.quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?![]()
Onder de 20 graden, maar dat is onderwerp van debat. Wat wel een feit is, is dat het op het warmst van de dag, in de zon uit de wind wellicht kort 21 graden is geweest. Op de fiets was dat zeker niet het geval. Kort/kort in deze tijd is gewoonquote:Op zondag 2 november 2014 08:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Stoere praat van achter je toetsenbord hoor. Maar met 21 graden is kort/kort prima. Pas onder de 18 moet je iets extra's gaan aandoen.![]()
![]()
Mensen die naar de datum kijken of ze extra kleren aan moeten doen...quote:Op zondag 2 november 2014 08:45 schreef Hensie het volgende:
[..]
Onder de 20 graden, maar dat is onderwerp van debat. Wat wel een feit is, is dat het op het warmst van de dag, in de zon uit de wind wellicht kort 21 graden is geweest. Op de fiets was dat zeker niet het geval. Kort/kort in deze tijd is gewoon![]()
![]()
Temperatuur zat gisteren wel op zo'n tussen lange en korte beenstukken in. Wat lastig is met wielrennen is dat je niet alleen moet bepalen wat je nu aantrekt, maar ook over 3 uur.![]()
In het koude noorden kan ik me dat ook wel voorstellen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef Yankee het volgende:
Lekker armstukken en kniestukken aan gisteren, was heerlijk![]()
![]()
Juist, kniestukken leek mij ideaal. Heb ik alleen niet.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef Yankee het volgende:
Lekker armstukken en kniestukken aan gisteren, was heerlijk![]()
Die zakjes achterop je shirt hè, daar kun je ook vanalles in doen. Als het warm genoeg is om met kort/kort te vertrekken dan doe ik daar gewoon mijn arm en beenstukken in.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef FastFox91 het volgende:
Temperatuur zat gisteren wel op zo'n tussen lange en korte beenstukken in. Wat lastig is met wielrennen is dat je niet alleen moet bepalen wat je nu aantrekt, maar ook over 3 uur.
Verder kun je de beenstukken weer met lagere temperatuur aan trekken dan de armstukken. Maar goed, het is en blijft persoonlijk.![]()
Doe Eens normaal johquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?![]()
![]()
Nu is het ook nog niet zo warm als over 5 uurtjes. Verstandige keuze dus.quote:Op zondag 2 november 2014 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga zo ff een herstelrondje doen. Beenstukken aan en mouwtjes. Lekker die spieren warm houden.![]()
![]()
Vaak zitten die al vol, want geen zadeltas. Soms kan je ook niet stoppen als je met een groep bent. Gisteren had ik ook armstukken aan.quote:Op zondag 2 november 2014 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zakjes achterop je shirt hè, daar kun je ook vanalles in doen. Als het warm genoeg is om met kort/kort te vertrekken dan doe ik daar gewoon mijn arm en beenstukken in.
Verder kun je de beenstukken weer met lagere temperatuur aan trekken dan de armstukken. Maar goed, het is en blijft persoonlijk.![]()
Ga terug naar dumpert.quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Euhh fox, een beetje koning trekt die dingen natuurlijk al fietsend uit héquote:Op zondag 2 november 2014 09:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vaak zitten die al vol, want geen zadeltas. Soms kan je ook niet stoppen als je met een groep bent. Gisteren had ik ook armstukken aan..![]()
Beenstukken doe ik niet fietsend hoor, jij wel?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Een paar keer oefenen en dat gaat prima.quote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Beenstukken doe ik niet fietsend hoor, jij wel?![]()
![]()
Afritsbroekquote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, maar die heb ik ook alleen aan wanneer het te koud is voor kniestukken en op dan heb ik überhaupt de neiging niet om ze uit te trekken.quote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Beenstukken doe ik niet fietsend hoor, jij wel?.![]()
Ben nog niet koning genoegquote:Op zondag 2 november 2014 09:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
Euhh fox, een beetje koning trekt die dingen natuurlijk al fietsend uit hé, maar ik leer graag van je. Maak maar filmpje hoe je dat doet.
![]()
![]()
Kniestukken lijkt me ook tricky!quote:Op zondag 2 november 2014 09:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik ook alleen aan wanneer het te koud is voor kniestukken en op dan heb ik überhaupt de neiging niet om ze uit te trekken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?
Sowieso moeilijk doen over die ene graad als recreatief wielrenner..
Was heerlijk warm gisteren, 18-21 graden, zonnetje erop. Heb kort-kort geen moment koud gevonden..eigenlijk alleen te warm bij mijn shirt. Met arm en beenstukken had ik het behoorlijk kut gevonden. Neem jezelf nou niet te serieus omdat je ergens iets gelezen hebt joh.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fretwork op 02-11-2014 10:38:23 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Die dingen uittrekken en gelijktijdig een filmpje maken gaat zelfs mij niet lukkenquote:Op zondag 2 november 2014 09:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ben nog niet koning genoeg, maar ik leer graag van je. Maak maar filmpje hoe je dat doet.
Je moet het natuurlijk ook niet doen terwijl je door de stad aan het slingeren bent of voor een bordje oid gaat sprintenquote:Op zondag 2 november 2014 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kniestukken lijkt me ook tricky!
.![]()
Is te doen hoor. Meestal krijg ik wel iemand zo gek dat ie me dan ff duwt hahaquote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
![]()
Oh ja, want m`n post was ook echt om stoer te doen jaquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?
Wat kan mij het nou schelen wat "serieuze renners" van mij vinden? Ik fiets voor m`n plezier. Serieuze tips die me op de één of andere manier kunnen helpen neem ik altijd ten harte van de serieuze renners, maar ik bepaal zelf wel of het warm of koud genoeg vind voor de kleding die ik aantrek.![]()
Haha, ik zie hier een aantal keer de GF Sportful voorbij komen. Ik dus naar die website, maar ook weer meteen weggeklikt. Want er staat "ONLY REAL CYCLISTS". En dat ben ik (na gisteren) dus nog laaaang niet![]()
![]()
Volgens mij trap jij je km's weg bij de keienvreters van 't Heike (St. Willebrord, dorp van zwartwerkers, afgekeurde bouwvakkers, messentrekkers, Corrie en de Rekels, ja die van hoeren neuken nooit meer werken, en een paar goede wielrenners) waar het onder de 30 graden absoluut verboden is om de dagelijkse trainingsronde van 80km in kort/kort rond te trappen.quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Laat iedereen lekker zelf bepalen waar hij zich zwoegend in het zweet zich het lekkerst in voelt, zolang het maar soignée is!2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik had gister ook kniestukken aan. Maar dat was tegen 17u best fris.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef FastFox91 het volgende:
Temperatuur zat gisteren wel op zo'n tussen lange en korte beenstukken in. Wat lastig is met wielrennen is dat je niet alleen moet bepalen wat je nu aantrekt, maar ook over 3 uur.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Rare groep, in overleg zijn er altijd gezamenlijke plaspaus of wat voor pauzes dan ook mogelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 09:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vaak zitten die al vol, want geen zadeltas. Soms kan je ook niet stoppen als je met een groep bent. Gisteren had ik ook armstukken aan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vorige week zitten vernikkelen ene dag met 3 laagjes + regenjuack, en sanderdaags om 7:30 al in shirt korte mouw. Gisteren de stad in geweest zonder jas, was heerlijk. Nu staat er toch weer een frisse wind waardoor je snel afkoelt. Kijk deze periode veel op de wundermap voor wat ik aanmoet op de fiets.quote:Op zondag 2 november 2014 11:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had gister ook kniestukken aan. Maar dat was tegen 17u best fris.
Net ff 80km lekker getrapt. Heerlijk was het. Lange broek en korte mouw. Beenstukken zaten net in de was. Had wel mouwtjes mee maar die snel uitgedaan. Daar stop je natuurlijk niet voor.![]()
Ook nog ff gauw buiten gespeeld. Genoten van het weer. Zelfs het windje kon me niet deren. Ik had een tutu en een bontjas.
Nu snel naar schoonmoeke![]()
![]()
![]()
Wat rijdt die gast soepel omhoog. En die laatste paar km van deze klim komt niet meer onder de 10% he!
Die kleding discussie: elk jaar 2 keer het zelfde riedeltje
Vandaag wezen crossen, op de heenweg lang-lang en een muts onder de helm (ben wat verkouden/grieperig dus ff goed aankleden) tijdens de cross kort-kort met een zweetshirt, terug weer lang-lang zonder muts.
Cross ging klote: Veel open veld met wind, weinig technische stroken: normaal prima mijn terrein. Maar kon geen snelheid maken op de rechte stukken ik had echt totaal geen power. Toen maar gas terug genomen en rustig uitgereden.eten!!!![]()
Iemand nog een tip voor een goedkope km teller met gps, hr, en cadans? Gps hoeft alleen maar een logger te zijn, lijntjes/kaarten zijn niet nodig.eten!!!![]()
Gaaf ja!quote:Op zondag 2 november 2014 12:58 schreef Patroon het volgende:
Wat rijdt die gast soepel omhoog. En die laatste paar km van deze klim komt niet meer onder de 10% he!
Wat ik me eigenlijk afvraag bij het zien van zulke filmpjes.. Hoe trainen jullie in Nederland nou specifiek voor die bergen?
Hier in de buurt (Den Bosch) is alles echt zo vlak als iets.. Zoek je een leuk viaduct/ brug op en knal je die gewoon een aantal keer op en af? Of op het vlakke een zwaar verzet zodat je een cadans hebt die gelijk is met in de bergen?![]()
Nee, dat is eigenlijk niet zo goed te doen. Wat het dichtst in de buurt komt is met harde tegenwind (wk5+) gaan fietsen met een cadans vergelijkbaar met klimmen (+/-80). Dat lijkt nog het meeste op een lange klim.quote:Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gaaf ja!
Wat ik me eigenlijk afvraag bij het zien van zulke filmpjes.. Hoe trainen jullie in Nederland nou specifiek voor die bergen?
Hier in de buurt (Den Bosch) is alles echt zo vlak als iets.. Zoek je een leuk viaduct/ brug op en knal je die gewoon een aantal keer op en af? Of op het vlakke een zwaar verzet zodat je een cadans hebt die gelijk is met in de bergen?
Maar als gewoon je basis goed is, dan kan je prima omhoog fietsen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Duidelijk. Zie nu ook een filmpje van Global Cycling Network waarin er gesproken wordt over ritjes net onder je Functional Threshold Power.. Dus om die basis te verbeteren.quote:Op zondag 2 november 2014 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, dat is eigenlijk niet zo goed te doen. Wat het dichtst in de buurt komt is met harde tegenwind (wk5+) gaan fietsen met een cadans vergelijkbaar met klimmen (+/-80). Dat lijkt nog het meeste op een lange klim.
Maar als gewoon je basis goed is, dan kan je prima omhoog fietsen.
Ik moet aan bergen nog niet denken. M`n benen branden al als ik met een beetje tempo de maasbrug hier op fiets
Edit: Dit filmpje dus:
![]()
Eens, maar toch merkte ik afgelopen vakantie ook weer dat ik na een paar dagen klimmen makkelijker omhoog fiets.quote:Op zondag 2 november 2014 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, dat is eigenlijk niet zo goed te doen. Wat het dichtst in de buurt komt is met harde tegenwind (wk5+) gaan fietsen met een cadans vergelijkbaar met klimmen (+/-80). Dat lijkt nog het meeste op een lange klim.
Maar als gewoon je basis goed is, dan kan je prima omhoog fietsen.
Toch een wat gewenning denk ik.eten!!!![]()
Ja, uiteraard moet je even wennen. Maar als je basis conditie goed is kan je prima omhoog, ook al heb je nog nooit een berg gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 13:20 schreef janatwork het volgende:
[..]
Eens, maar toch merkte ik afgelopen vakantie ook weer dat ik na een paar dagen klimmen makkelijker omhoog fiets.
Toch een wat gewenning denk ik.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
The persons listed are correctly registered
Registration GF SPORTFUL DOLOMITI RACE
Athlete JANatwork
[ Bericht 7% gewijzigd door janatwork op 02-11-2014 13:37:01 ]eten!!!![]()
Die heb ik afgelopen zomer gedaan. Behoorlijk pittig eind. Mooie slingerweggetjes. Net voor ze beginnen met filmen zijn er nog wat korte steilere stukken bij.quote:Op zondag 2 november 2014 12:58 schreef Patroon het volgende:
Wat rijdt die gast soepel omhoog. En die laatste paar km van deze klim komt niet meer onder de 10% he!Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 13:25 schreef janatwork het volgende:
Registration GF SPORTFUL DOLOMITI RACE
Athlete JANatwork![]()
Het kan daar in juni nog behoorlijk slecht weer zijn. Naja das voor mij mss beter dan smoorhitte.quote:Op zondag 2 november 2014 13:25 schreef janatwork het volgende:
Zo, maar eens kijken hoe de Dolomieten er vanaf de fiets uitzien.![]()
Ja ik rij ook beter in de kou/nattigheidquote:Op zondag 2 november 2014 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het kan daar in juni nog behoorlijk slecht weer zijn. Naja das voor mij mss beter dan smoorhitte.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Registration: GF SPORTFUL DOLOMITI RACE
Athlete: IL PATRONOMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Net als de Galibier toch?quote:
Wordt een mooi fok ploegje
Kou of nattigheid hoeft van mij ook weer niet, niet dat ik daar minder van ga fietsen maar rond de 20 graden is wel het meest optimaal, beter dan die ~35/40 graden op de alp met de Marmotte vorig jaar.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Denk heftiger, Hij is ook 5km langer.quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Net als de Galibier toch?
Wordt een mooi fok ploegjeMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja, ik kreeg vooral een tik op de Telegraph, man wat een hitte...quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Net als de Galibier toch?
Wordt een mooi fok ploegje
Kou of nattigheid hoeft van mij ook weer niet, niet dat ik daar minder van ga fietsen maar rond de 20 graden is wel het meest optimaal, beter dan die ~35/40 graden op de alp met de Marmotte vorig jaar.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als il patroon zon hele rustige duurrit doet moet hij van de trainert dan ook nog met een bepaalde cadans rijden? of is dat dan gewoon je natuurlijke cadans?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik bedoelde ook dat bij de Galibier de laatste 8 km ook telkens rond de 10% zit, dit is ook geen makkelijke klimOp de Telegraphe viel het bij mij volgens mij wel mee kon daar volgens mij redelijk in de schaduw fietsen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vooral een tik op de Telegraph, man wat een hitte...If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Hebben we het nog niet over gehad. Maar ik kies gevoelsmatig een cadans rond de 100. Als ik door harde tegenwind wat langzamer ga, gaat het cadans ook meer richting de 90, maar dat schijnt normaal te zijn. Soms probeer ik cadans ook wel af te wisselen door tussendoor blokjes rond 110 te doen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:16 schreef MarcoD het volgende:
Als il patroon zon hele rustige duurrit doet moet hij van de trainert dan ook nog met een bepaalde cadans rijden? of is dat dan gewoon je natuurlijke cadans?
Gemiddeld kom ik meestal op 93, maar Garmin rekent ook mee als je de benen stil houdt.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nou 90-95 of 100 rijdt. Het is wel goed om op je cadans te letten als je meestal RPM 80 draait ofzo.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Staat mij nog bij, dat ik op die klim mijn shirt helemaal open deed... sommige stroken lag vol in de zon, maar ik dronk over de hele dag te weinig, dus dan wordt snel alles te heetquote:Op zondag 2 november 2014 14:17 schreef MarcoD het volgende:
Ik bedoelde ook dat bij de Galibier de laatste 8 km ook telkens rond de 10% zit, dit is ook geen makkelijke klim
[..]
Op de Telegraphe viel het bij mij volgens mij wel mee kon daar volgens mij redelijk in de schaduw fietsen.
Ik merk juist dat ik het heel lastig heb met de cadans hoog houden als de intensiteit ook afneemt. Soort onbewust verlangen om toch 'tegen' iets te werken.
Maar kom meestal met 90gem. thuis, dus lijkt me wel prima. Doorgaans rond de 95 op de fiets, met hard rijden rond de 100, met rustig rijden rond de 90 dus....
zodra het omhoog gaat of echt hard waait dan zakt het wel richting 85![]()
Is cadans niet iets heel persoonlijks en iets wat gewoon natuurlijk en comfortabel moet aanvoelen? Mits je natuurlijk wel binnen de perken blijft.. Je kunt het ook wel weer iets té gek maken imoquote:Op zondag 2 november 2014 14:17 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nou 90-95 of 100 rijdt. Het is wel goed om op je cadans te letten als je meestal RPM 80 draait ofzo.
Gisteren voor de gein weer eens een paar keer geteld hoevaak m`n knie boven kwam in een minuut. Zat ook hele tijd rond de 90 á 95. En dat was écht op m`n gemakkie fietsen. Eigenlijk ergens eens zo`n cadansmetertje op de kop moeten tikken, weer wat leuke gegevens voor op Strava![]()
![]()
Even op strava gekeken, bij mij was het tussen de 25 en 28 graden ongeveer, alp grotendeels 38-42quote:Op zondag 2 november 2014 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Staat mij nog bij, dat ik op die klim mijn shirt helemaal open deed... sommige stroken lag vol in de zon, maar ik dronk over de hele dag te weinig, dus dan wordt snel alles te heetalleen het laatste open stuk rond de 30
inb4: ja maar de temperatuursensor van garmin past zich niet altijd snel aan.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ja dat bedoel ik door te zegggen dat gem bekeken tussen de 90-100 oke is. Cadans tussen de 80-90 is buiten de perken. Ik kom er teveel tegen die echt stoempen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is cadans niet iets heel persoonlijks en iets wat gewoon natuurlijk en comfortabel moet aanvoelen? Mits je natuurlijk wel binnen de perken blijft.. Je kunt het ook wel weer iets té gek maken imo
Gisteren voor de gein weer eens een paar keer geteld hoevaak m`n knie boven kwam in een minuut. Zat ook hele tijd rond de 90 á 95. En dat was écht op m`n gemakkie fietsen. Eigenlijk ergens eens zo`n cadansmetertje op de kop moeten tikken, weer wat leuke gegevens voor op StravaMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik wel een beetje bang ben voor die Sportlul.
fiets meestal met cadans van rond de 100, maar bij zo'n heel rustige duurrit wordt dat naar het einde toe vaak lastig om vol te houden, dan is het rond de 95, daarom vroeg ik me af of die trainer daar nog een bepaalde gedachte over heeft.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Als het eens ter sprake komt, dan laat ik het je weten.quote:Op zondag 2 november 2014 14:28 schreef MarcoD het volgende:
fiets meestal met cadans van rond de 100, maar bij zo'n heel rustige duurrit wordt dat naar het einde toe vaak lastig om vol te houden, dan is het rond de 95, daarom vroeg ik me af of die trainer daar nog een bepaalde gedachte over heeft.
Ja, MarcoD en de anderen die ik ken hoeven zich niet druk te maken om het cadans. Dat is in orde lijkt mij.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wanneer is die race, en welke bergen zitten Er nog meer in? Zit op mobiel dus lastig opzoeken.
Klinkt mooi. Manghen is goed te doen. Aanloop10 km zijn vrij simpel, dan goed te doen met enkele hele korte uitschieters, laaste 8 km zwaar maar voornamelijk door de afstand. Met 39-28 naar boven gegaan.Sei wachsam,
Zondag 21 juni.quote:Op zondag 2 november 2014 14:45 schreef No-P het volgende:
Wanneer is die race, en welke bergen zitten Er nog meer in? Zit op mobiel dus lastig opzoeken.
Klinkt mooi. Manghen is goed te doen. Aanloop10 km zijn vrij simpel, dan goed te doen met enkele hele korte uitschieters, laaste 8 km zwaar maar voornamelijk door de afstand.![]()
![]()
Cima Campo is goed te doen. Ook naar beneden over een vrij brede weg. Je komt aan op ong 4 km van borgo en begint dus niet aan de voet van de manghen. Die kmers zijn toch erg vlak. Manghen eerst redelijk te doen tot je de huizen voorbij bent en een bruggetje overgaat naar rechts. Vanaf dan begint het steiler te worden. Op een gegeven moment kun je de haarspeldbochten boven je zien en begint het echte werk. In de bochten is het echt aanpoten. Vanaf deze wegen moest ik continu blijven staan (39-28). Laatste bocht is weer wat minder krom en je kan de top met het bord manghen van de achterkant zien. Afdalingen manghen is eerst een stuk open gebied, met veel bochtjes, niet snel. Ook in het bos veel haarspeldbochten. Daarna een vlakker sneller stuk op een bredere weg. Rest ken ik niet.
[ Bericht 31% gewijzigd door No-P op 02-11-2014 15:04:01 ]Sei wachsam,
quote:Op zondag 2 november 2014 11:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij trap jij je km's weg bij de keienvreters van 't Heike (St. Willebrord, dorp van zwartwerkers, afgekeurde bouwvakkers, messentrekkers, Corrie en de Rekels, ja die van hoeren neuken nooit meer werken, en een paar goede wielrenners) waar het onder de 30 graden absoluut verboden is om de dagelijkse trainingsronde van 80km in kort/kort rond te trappen.
Laat iedereen lekker zelf bepalen waar hij zich zwoegend in het zweet zich het lekkerst in voelt, zolang het maar soignée is!![]()
![]()
![]()
Bryton Rider 20!quote:Op zondag 2 november 2014 13:05 schreef janatwork het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope km teller met gps, hr, en cadans? Gps hoeft alleen maar een logger te zijn, lijntjes/kaarten zijn niet nodig.![]()
Zo gaat 't bij mij ook. Net 122 km met m'n oude club gefietst. Ondanks de hard wind wel lekker doorgefietst, maar op het laatst ging de cadans wel omlaag.quote:Op zondag 2 november 2014 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik merk aan cadans hoe de benen zijn; trap ik licht ben ik goed. Trap ik zwaar ben ik minder goed.![]()
Heb je een ant+ fietscomputer?quote:Op zondag 2 november 2014 14:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is cadans niet iets heel persoonlijks en iets wat gewoon natuurlijk en comfortabel moet aanvoelen? Mits je natuurlijk wel binnen de perken blijft.. Je kunt het ook wel weer iets té gek maken imo
Gisteren voor de gein weer eens een paar keer geteld hoevaak m`n knie boven kwam in een minuut. Zat ook hele tijd rond de 90 á 95. En dat was écht op m`n gemakkie fietsen. Eigenlijk ergens eens zo`n cadansmetertje op de kop moeten tikken, weer wat leuke gegevens voor op Strava![]()
Ik heb een mio 305 met cadans en snelheidssensor en een front mount waar ik vanaf wilquote:Op zondag 2 november 2014 13:05 schreef janatwork het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope km teller met gps, hr, en cadans? Gps hoeft alleen maar een logger te zijn, lijntjes/kaarten zijn niet nodig.Alleen geen hr band, roep maar bij interesse :p
![]()
Geen fietscomputer, wel een sporthorloge met ant+ die ik op m`n stuur bevestig. Doet in principe hetzelfde als een fietscomputer (opslaan van HR, afstand, snelheid d.m.v gps, en dus cadans als je een sensor hebt)quote:![]()
Jongens, hoe maken jullie dat gootje tussen bracket en crank schoon? En dan vooral aan de kant van je kettingbladen. Ik krijg de zooi nooit goed weg daar![]()
![]()
En zag dat er weer een klein slagje in mn achterwiel zat. Maand of 2 terug laten richten nadat ik was gevallen. Nog een keer proberen of eens naar nieuwe wielen gaan kijken?![]()
Weet zo snel ff niet hoe breed dat gootje is, maar een kleine schroevendraaier misschien een idee om voorzichtig troep ertussenuit te peuteren?quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, hoe maken jullie dat gootje tussen bracket en crank schoon? En dan vooral aan de kant van je kettingbladen. Ik krijg de zooi nooit goed weg daar![]()
Wrom wil je er vanaf?quote:Op zondag 2 november 2014 16:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb een mio 305 met cadans en snelheidssensor en een front mount waar ik vanaf wilAlleen geen hr band, roep maar bij interesse :p
![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nu ik zie dat er ook navigatie op zit, ben ik misschien geïnteresseerd!quote:![]()
En de Garmin heb ik omdat ik een keer gefrustreerd was met de Mio klantenservice en 'm voor relatief weinig op MP zagquote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Omdat ik ook een Garmin heb, dus de mio ligt ongebruikt in z'n doosMaar hij doet het nu prima, had eerst struggles met de oude cadans/snelheidssensor, was opgelost toen ik een nieuwe toegestuurd kreeg
![]()
Lekker tochtje met Frank vandaag, 35 gemiddeld haalden we helaas niet door diverse excuses en erg harde wind langs de kust, maar uiteindelijk toch nog op 33.5 uitgekomen.
http://www.strava.com/activities/214699080![]()
Ik ga er even over nadenken. Volgende week een weekje naar Turkije en geen idee wat dat me gaat kosten (hotel moet ook nog betaald worden).quote:Op zondag 2 november 2014 17:23 schreef Andyy het volgende:
150 incl?
(met front mount van 35(!!) euro)
Mocht je 'm daarna nog hebben, neem ik wel ff contact met je op om het erover te hebben. Zo niet, dan heb ik dikke vette pech![]()
Gisteren met de junioren meegetraind.. toeren! hartslag gemiddeld volgens m'n garmin 136, volgens strava 145? Maargoed. Die 100km viel me best tegen..![]()
Ik hoef m niet hoor. Die 305 is mss wel goed maar niet IPX7 waterdicht en das voor mij wel essentieel. Ik wil mss een mio maar wil ze eerst eens uitproberen. Ik dacht eraan even bij Serge te vragen of dat mogelijk is.quote:Op zondag 2 november 2014 17:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken. Volgende week een weekje naar Turkije en geen idee wat dat me gaat kosten (hotel moet ook nog betaald worden).
Mocht je 'm daarna nog hebben, neem ik wel ff contact met je op om het erover te hebben. Zo niet, dan heb ik dikke vette pech![]()
Volgens mij willen mijn ouders rond die tijd van GF Sportful met de camper naar Italië. Ze stelden al voor om weer halverwege langs het parcours te gaan staan met verzorging.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat zou vet cool zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij willen mijn ouders rond die tijd van GF Sportful met de camper naar Italië. Ze stelden al voor om weer halverwege langs het parcours te gaan staan met verzorging.![]()
Tegen in de zin van, duurt lang, of anders?quote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef Oksel het volgende:
Gisteren met de junioren meegetraind.. toeren! hartslag gemiddeld volgens m'n garmin 136, volgens strava 145? Maargoed. Die 100km viel me best tegen..Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij willen mijn ouders rond die tijd van GF Sportful met de camper naar Italië. Ze stelden al voor om weer halverwege langs het parcours te gaan staan met verzorging.Misschien moeten jullie ook nog matchende pakjes aan en dan is het net echt.quote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
Miss kaas wil mss ook mee naar de Sportful dan hebben we ook een masseuse.![]()
Regelt Oksel geloof ik.quote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie ook nog matchende pakjes aan en dan is het net echt.![]()
Tandje lager?quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo gaat 't bij mij ook. Net 122 km met m'n oude club gefietst. Ondanks de hard wind wel lekker doorgefietst, maar op het laatst ging de cadans wel omlaag.Opnieuw richten, maar als je een excuus zoekt voor nieuwe wielen is dit wel een mooie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En zag dat er weer een klein slagje in mn achterwiel zat. Maand of 2 terug laten richten nadat ik was gevallen. Nog een keer proberen of eens naar nieuwe wielen gaan kijken?Wow, 33.5 had ik eigenlijk niet verwacht. Frank baalt van z'n gemiste KOM.quote:Op zondag 2 november 2014 17:29 schreef ddx het volgende:
Lekker tochtje met Frank vandaag, 35 gemiddeld haalden we helaas niet door diverse excuses en erg harde wind langs de kust, maar uiteindelijk toch nog op 33.5 uitgekomen.
[ afbeelding ]
http://www.strava.com/activities/214699080![]()
900hmquote:Op zondag 2 november 2014 17:29 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.strava.com/activities/214699080. Nu snap ik hoe je aan die 60k komt.
![]()
![]()
Ik heb 'm zonder problemen gewassen onder een kraan? Meerdere malenquote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoef m niet hoor. Die 305 is mss wel goed maar niet IPX7 waterdicht en das voor mij wel essentieel. Ik wil mss een mio maar wil ze eerst eens uitproberen. Ik dacht eraan even bij Serge te vragen of dat mogelijk is.![]()
Jij dan met je gedeelde kom....quote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef FastFox91 het volgende:
Wow, 33.5 had ik eigenlijk niet verwacht. Frank baalt van z'n gemiste KOM.![]()
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hoeveel km is 2 seizoenen bij jou?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.![]()
175 oid gok ikquote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt..![]()
Waarom verkoop je die?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Laat maar, een bijpassend voorwiel kost ook nog eens 300. Dan kan ik beter voor een power2max gaan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Pijn in de poten.quote:Op zondag 2 november 2014 18:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tegen in de zin van, duurt lang, of anders?![]()
Maarehm, is dat ding 204km? Wauw. Soort 3 tetjes.
Nouja, goed doel in ieder geval. Km's maken, lichter worden. Veel poepen en masturberen.![]()
Had die Frank nu last van zijn knie en toch 190km fietsen?.Soigneren is ook je lichaam verzorgen en er naar luisteren..
Wat een gezeik weer over kort of lang, kan mij het verrotten of anderen hun knieën willen slopen. Maar in Limburg groeien de palmbomen langs de Maas en was het gisteren 21 graden dus met uw permissie koos ik voor kort-kort op de crosser
En hij rijdt lekker zeg! M'n meisje op de MTB, dus ik kon niet volle bak ervandoor gaan natuurlijk. En omdat zij die ochtend eerst al een uur had hardgelopen en daarna nog bootcamp, vond ze een kort rondje van 30 km wel gezegend. Maar hij rijdt en stuurt lekker hoor!
https://www.strava.com/activities/214226745
Niet mauwen over m'n sokken. Was vergeten fietsspullen mee te nemen naar limbabwe, dus het moest met wollen wandelsokken
Vandaag heel de dag aan fietsen gepoetst en gesleuteld, kwam nog een collega van m'n meisje langs met een MTB die ie had gekocht. Was veel mis aan, rotte lagers enzo, dus we hadden er een goeie middag werk aan. Jeukte wel om te fietsen hoor.
Maar ja november he, dan mag het niet. Als wielrenner moet je je sport serieus nemen.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
'k zat voornamelijk achter Frank. Maar ik baal niet hoor dat die gedeeld was. Wel mooi om te zien dat jij echt een diesel bent. Na die KOM reed je veel op kop.quote:Na de pijnstiller ging het beter.quote:Op zondag 2 november 2014 19:44 schreef Patroon het volgende:
Had die Frank nu last van zijn knie en toch 190km fietsen?.Soigneren is ook je lichaam verzorgen en er naar luisteren..
![]()
![]()
Ik ken iemand die heeft een wiel met powertap tweedehands gekocht, naaf eruit gehaald en in eigen wiel gespaakt, vervolgens nieuwe naaf gekocht en weer in dat andere wiel gespaakt en die weer verkocht. Kosten van de naaf en waardeverlies wiel iets van 150 euro.quote:![]()
![]()
Ik kon helaas net niet volgen in de KOM poging en toen er gaatje viel was het meteen over.
Hartslag ging net iets te hoog toen ik bij julie in het wiel zat. (had op dat moment geen kopwerk moeten doen eigenlijk, gewoon frank volgen zoals jij deed)
hartslag iets laten zakken (naar 170) en toen 'rustig' met 44 doorgereden.
En Frank is gewoon extreem, last van z'n knie en verkouden en dan nog zo hard rijden.
(En eigenlijk had ik gisteren iets rustiger rondje moeten rijden, merkte het vandaag wel.)![]()
Ja, echter kan die naaf niet in Fulcrum gespaakt worden. Aantal spaken komen niet overeen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft een wiel met powertap tweedehands gekocht, naaf eruit gehaald en in eigen wiel gespaakt, vervolgens nieuwe naaf gekocht en weer in dat andere wiel gespaakt en die weer verkocht. Kosten van de naaf en waardeverlies wiel iets van 150 euro.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wel top dat mijn ouders gaan soigneren. Scheelt de helft aan eten meeslepen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Bij sommigen gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach ja, verstand komt met de jaren.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ja vind het ook fijn dat zij cortisonenspuiten kunnen zetten.Mijn foto's op Flickr!
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrassequote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"
Mompelmompel *am kleeberg*quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrasse
En gewoon pan Y agua he!!Mijn foto's op Flickr!
Powerbar cola winegums = all you needquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:
Ja, net of die cyclo's te doen zijn op brood met pindakaas
Mijn foto's op Flickr!
Godver de godver wie ben je op strava en welk segment? Ik ga m meteen scherper zetten! Oh nee wacht t is november.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:21 schreef Fretwork het volgende:
Heb nu segmenten gemeen met Gripper en sta achter hem
Edit: Ik ben ergens sneller
Mijn foto's op Flickr!
Jij leest ver terugquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godver de godver wie ben je op strava en welk segment? Ik ga m meteen scherper zetten! Oh nee wacht t is november.. Was maar één segment, maar ook ik ik mag de novemberkaart spelen..
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Beter 1e keer met dat rondje op zondag mee doen of gewoon op dinsdagavond op het parcours?quote:Op maandag 3 november 2014 06:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nee joh gewoon sprinten. Veldrijders gaan nu toch ook niet uitrusten?![]()
Dinsdagavond rammen op 't parcourOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nieuwe shirt van Lotto-Jumbo is afgekeurd door de UCI, teveel geel. En Plugge dan gewoon zeggen "ja ik verwacht problemen, maar als t nodig is passen we 'm wel aan"![]()
![]()
Pfoe wat verrassend....quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe shirt van Lotto-Jumbo is afgekeurd door de UCI, teveel geel. En Plugge dan gewoon zeggen "ja ik verwacht problemen, maar als t nodig is passen we 'm wel aan"
Kunnen ze dat niet van te voren checken?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Lotto-Belisol rijdt met rood shirt. Maar de vuelta is minder belangrijk ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pfoe wat verrassend....
Kunnen ze dat niet van te voren checken?
En Cannondale met groen, mjah wie neemt het puntenklassement nou serieus.
Dus beetje vreemd wel ja
Saxo-tinkoff in 2014 ook veel geel, ook al veranderde ze de tint nét iets voor de TdF, maar die constructie zou lotto-jumbo dan ook af kunnen spreken.![]()
Once reed in het verleden toch in het geel, maar dat vervingen ze tijdens de tour voor roze. Of was het andersom, tijdens de Giro?![]()
Het is voor mijn broertje dus inderdaad de Bulls geworden. Even een beetje schoongemaakt en voila:
[ Bericht 6% gewijzigd door very op 03-11-2014 11:58:31 ]People assume too much.![]()
Ligt het aan mij of staat het stuur een beetje ver naar boven gedraaid?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Noem je dat een grote bidon?quote:Op maandag 3 november 2014 10:27 schreef Levitas het volgende:
inb4 zadeltas, grote bidon, ventieldopjes, rood stuurlint en triple
Mijne zijn veel groter hahaPeople assume too much.![]()
Kaas does not approve.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat een grote bidon?
Mijne zijn veel groter haha
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mannen kunnen dat nooit zo goed zelf inschatten..quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Mijne zijn veel groter hahaThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Bagagedragerquote:Op maandag 3 november 2014 10:33 schreef cafca het volgende:
Ook een nieuwe fiets:
[ afbeelding ]
Zit nog wel wat werk aan....
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Regel #52 jongeman:quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Mijne zijn veel groter hahaquote:Rule #52 // Drink in Moderation.
Bidons are to be small in size. 500ml maximum, no extra large vessels are to be seen on one’s machine.![]()
Ik ben graag gehydrateerdquote:
Heb er 1 van een liter en 1 van 0,75 op zittenPeople assume too much.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat nooit zo goed zelf inschatten..
People assume too much.![]()
Gister twee uur bezig geweest om nieuwe buitenbanden erop te leggen.
Maar het is gelukt
Donderdag of vrijdag maar eens testen als het een beetje weer is![]()
![]()
Straks even fietsje schoonmaken vlak voor de lunch en een nieuw kettinkje+squirt lube erop.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Prima fiets toch als instapper? Laat al die gasten hier lekker kletsenquote:Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef very het volgende:
Het is voor mijn broertje dus inderdaad de Bulls geworden. Even een beetje schoongemaakt en voila:
[ afbeelding ]![]()
Stuur staat inderdaad wel een beetje omhoog. De onderkant van de beugel moet parallel aan de grond lopen. Remgrepen zijn dan ongeveer zo dat de hendels verticaal staan.
Daardoor ga je wel wat dieper zitten, want de hendels komen verder van je af. Alleen doen als het geen rug en nekklachten oplevert.
Wat me veel meer intrigeert: hoe blijft ie staan op die paaltjes?Mijn foto's op Flickr!
Binnenkort moet ik maar langs de FM, bizarre speling op mijn voorwiel, maar krijg het niet opgelost.![]()
![]()
Goeie vraagquote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat me veel meer intrigeert: hoe blijft ie staan op die paaltjes?
SPT / HEY! Laat jullie fietsen zien!![]()
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy. Zolang je er zelf maar goed van uit gaat zien is alles best toch? Ken geen enkele chick die waarde hecht aan een fiets, en zeker niet meer dan een goed lichaam.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.
Zou mij persoonlijk dus geen zak kunnen schelen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Of een fiat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.![]()
Boeit inderdaad niet, net zomin als hoe je er uitziet op de fiets. Alsof zo'n spandexbroekje ook maar enigszins sexy is. Ook al zijn er wel figuren die daar op kicken maar daar wil je niet mee geassocieerd worden meestal.quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy. Zolang je er zelf maar goed van uit gaat zien is alles best toch? Ken geen enkele chick die waarde hecht aan een fiets, en zeker niet meer dan een goed lichaam.
Zou mij persoonlijk dus geen zak kunnen schelen.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy.![]()
![]()
Yep, wordt nooit gemasseerd en op de weg ben ik nog nooit op mijn plaat gegaan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ja net als benen scheren, ook van die onzin.
Harige benen zijn zelfs iets aerodynamischer![]()
Ach ieder z'n eigen kick he?quote:
Hoewel, een strak gelast stalen frame
Dan hoef je ook geen helm op!quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep, wordt nooit gemasseerd en op de weg ben ik nog nooit op mijn plaat gegaan.
Harige benen zijn zelfs iets aerodynamischerOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn eerste fiets was ook een Bulls. Saai zwart, triple ultegra groepje, met MTB-pedalen. 350 ¤ voor betaald.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.
Daarmee heb ik denk ik ruim 1,5 jaar gedaan, en toen wist ik wel zeker dat wielrennen een blijvertje was. Heb m weer verkocht voor 250 ¤ dus dat was goedkoop rijden.Mijn foto's op Flickr!
Wat haar in een wond of een schedel die uit elkaar spat, lijkt me dat ik dan maar toch kies voor wat kans voor wat haar in een wond en minder kans op een schedel die uit elkaar spat. Ook al is die kans dan vrij klein.quote:
Moet trouwens mezelf corrigeren, 1 keer wel onderuit gegleden omdat een bus zo nodig met te hoge snelheid een fietspad moest kruisen.![]()
Boeie...zolang die het maar doetquote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Wat de rest zegt: Sowieso weinig sexy aan dat hele fiets-gedoe
Al ziet de mijne er hier toch stiekem wel heel erg sexy uit![]()
Goedkoopste fietsjaar ooit denk ik?quote:Op maandag 3 november 2014 11:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn eerste fiets was ook een Bulls. Saai zwart, triple ultegra groepje, met MTB-pedalen. 350 ¤ voor betaald.
Daarmee heb ik denk ik ruim 1,5 jaar gedaan, en toen wist ik wel zeker dat wielrennen een blijvertje was. Heb m weer verkocht voor 250 ¤ dus dat was goedkoop rijden.
Voor alsnog niet. Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja zo is het hoor. Die strakke broekjes vind ik ook maar niks. Als ik ze aandoe zitten ze ook te wijd op mijn benen en te krap bij mijn buik. Hebben jullie dat ook?quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Boeie...zolang die het maar doet
[ afbeelding ]![]()
Bij mij zit ie enkel (veel) te strak om mijn rechterbeen, want rechtsdragendquote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zo is het hoor. Die strakke broekjes vind ik ook maar niks. Als ik ze aandoe zitten ze ook te wijd op mijn benen en te krap bij mijn buik. Hebben jullie dat ook?
Dan bende gij geen echte vent, want een beetje vent zit met een stijve plasser op de fietsquote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef very het volgende:
[..]
Bij mij zit ie enkel (veel) te strak om mijn rechterbeen, want rechtsdragend![]()
![]()
Goeie garp hequote:![]()
Ik sta er zelf soms van te kijken
Dan scheurt mijn broekquote:Op maandag 3 november 2014 13:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan bende gij geen echte vent, want een beetje vent zit met een stijve plasser op de fiets
[ afbeelding ]
Nog mensen die dit gaan doen:
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/informationPeople assume too much.![]()
Daar schijn je ook allemaal bergen op te moeten he? Ik heb alleen nog maar de brug hier gedaan das mij te gek hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef very het volgende:
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/information![]()
Daarom ga ik elke dag met het pontje, dan hoef ik col du Schellingwoude niet over.quote:Op maandag 3 november 2014 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar schijn je ook allemaal bergen op te moeten he? Ik heb alleen nog maar de brug hier gedaan das mij te gek hoor.
Als er een fokmeet komt daar ga ik meequote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef very het volgende:
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/informationAnders ga ik er gewoon met de auto overheen
![]()
![]()
Daar kijk ik zelf ook nog een beetje "tegenop"quote:Op maandag 3 november 2014 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar schijn je ook allemaal bergen op te moeten he? Ik heb alleen nog maar de brug hier gedaan das mij te gek hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
Zadeltas mag niet meequote:The following material or types of bicyles are explicitly not permitted:
• bicycle trailers of all types
• panniers, saddle bags and other payloads
• drinking bottles made of glass or other breakable materials
• unicycles
• human powered vehicles and recumbent bicyles (also trikes)
• handcycles![]()
![]()
Mooie foto!quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Boeie...zolang die het maar doet
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 14:47 schreef Patroon het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ige-renner-van-2014/
Maar da's natuurlijk ook te danken aan het feit dat de Italiaan Testa della Corsa met pensioen is gegaan...![]()
![]()
Sinds het dopingschandaal van Руководитель гонки uit Oekraïne is het wielrennen natuurlijk niet meer hetzelfde.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je zou het zeggen ja. Ik ga even een topic in BNW openen. We zijn hier een grote samenzwering op het spoor!quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat zoon renner dan nooit de tour wint want das steeds een ander. Als je altijd op kop rij win je toch?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
Nee okee ik denk ik zeg ook nog effe wat.![]()
Ja ik spring zo in de auto.quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga vnv niet trainen hoor Gripper, kloteweer.
Oh nee wacht we gingen naar de gym.
HAHAHA
Wsch. kan ik niet meer lopen morgen na Kaas zn strenge doch goedbedoelde trainingsregime...
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ik spring zo in de auto.
Wsch. kan ik niet meer lopen morgen na Kaas zn strenge doch goedbedoelde trainingsregime...![]()
Bicepse, die heb je toch niet nodig als wielrennert? Da's alleen maar ballast bergop als je de brug op moet.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
We gaan de hele avond bicepse isoleren.![]()
Naamplaatsbordsprintjes.quote:Op maandag 3 november 2014 16:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Bicepse, die heb je toch niet nodig als wielrennert? Da's alleen maar ballast bergop als je de brug op moet.![]()
![]()
Niet de zeep pakken in de douche gripper! Dat is de cooling down van kaas denk ik!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik heb eerst coretraining gedaan, toen benen. Goed he.
3 setjes deze, in 1 rits door: 20x jumping squats, 10x squats met 24kg in je klauwen.
Succes.![]()
Klopt.Vorig jaar de 75 km gedaan. Dit jaar de 150.quote:
Erg tof op dat circuit. Mooi asfalt. Lekker breed. De bochten kun je eigenlijk bijna allemaal zonder te remmen nemen. Gaat wel flink op en neer. 500 hoogtemeters per ronde. Dat is op de 150 km dus 3000 hm. Dat was best vermoeiend![]()
![]()
Is dat niet retesaai?quote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt.Vorig jaar de 75 km gedaan. Dit jaar de 150.
Erg tof op dat circuit. Mooi asfalt. Lekker breed. De bochten kun je eigenlijk bijna allemaal zonder te remmen nemen. Gaat wel flink op en neer. 500 hoogtemeters per ronde. Dat is op de 150 km dus 3000 hm. Dat was best vermoeiend![]()
Niet saaier dan sloten gok ik
Ik vind 20 rondjes Nedereindse Berg al meer dan genoeg, qua eentonigheid, laat staan 150 km over het circuit. ;-)![]()
150 km Nürburgring is een stuk minder dan 20 rondjes hèquote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik vind 20 rondjes Nedereindse Berg al meer dan genoeg, qua eentonigheid, laat staan 150 km over het circuit. ;-)
5 ofzo? En de eifel Is mooi. Verre van saai![]()
Nürburgring is 5km en een beetje. Zeg ff 5,5 voor het gemak. In dat geval dus 27,3 rondjes ;-)quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
150 km Nürburgring is een stuk minder dan 20 rondjes hè
5 ofzo? En de eifel Is mooi. Verre van saai![]()
Nordschleife is 20 km, Nurburgring 5 km. Samen 25 km, dus 6 'rondjes'quote:maandag 3 november 2014 21:37 schreef 1-0-8 het volgende:[/b]
[..]
Nürburgring is 5km en een beetje. Zeg ff 5,5 voor het gemak. In dat geval dus 27,3 rondjes ;-)![]()
![]()
Ah, ze pakken dat deel ook mee. Dan wordt het al een stuk leuker ja.quote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Spykerracing90 het volgende:
[..]
Nordschleife is 20 km, Nurburgring 5 km. Samen 25 km, dus 6 'rondjes'![]()
![]()
Anders krijg je ook niet 500 hm per ronde, en 3000 in totaal op 150 kmquote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, ze pakken dat deel ook mee. Dan wordt het al een stuk leuker ja.![]()
![]()
Ik vond het al zo raar klinken ja ;-)quote:Op maandag 3 november 2014 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders krijg je ook niet 500 hm per ronde, en 3000 in totaal op 150 km![]()
Profiel:quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar klinken ja ;-)
De laatste ronde (van de 150 km) was wel zwaar, toen had ik 't wel gehad. Maar de 1e 5 waren echt niet saai.![]()
We hadden twee separate douchehokjes met een eigen gordijn ervoor. Dus heb geen vrees kano!quote:Op maandag 3 november 2014 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
Niet de zeep pakken in de douche gripper! Dat is de cooling down van kaas denk ik!
En verder was het leerzaam, en zal ik het morgen wel weer flink voelen. Kaas lekker knallen met 80 kg squatten, ik iets minder met 50. Moet nog goed letten op uitvoering en dan is gewicht niet zo belangrijk. En goed je rug hol trekken gripper!
Goeie ideeën opgedaan voor een schema voor de eerste tijd, en welke oefeningen daarin moetenMijn foto's op Flickr!
ik heb nog nooit met meer dan 20 gesquatquote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
We hadden twee separate douchehokjes met een eigen gordijn ervoor. Dus heb geen vrees kano!
En verder was het leerzaam, en zal ik het morgen wel weer flink voelen. Kaas lekker knallen met 80 kg squatten, ik iets minder met 50. Moet nog goed letten op uitvoering en dan is gewicht niet zo belangrijk. En goed je rug hol trekken gripper!
Goeie ideeën opgedaan voor een schema voor de eerste tijd, en welke oefeningen daarin moeten
Als het paleis af is ga ik denk om maandag met m'n broertje naar de gym. Beetje de sterke man uithangen.
Soberso mag er wel wat spiermassa op m'n armen en borst/rug terug. Fietsen is leuk, maar ben m'n kanospieren wel kwijt
Even samenvatting: ( wou dit pmmen maar soit mss heeft iemand er wat aan)quote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
We hadden twee separate douchehokjes met een eigen gordijn ervoor. Dus heb geen vrees kano!
Goeie ideeën opgedaan voor een schema voor de eerste tijd, en welke oefeningen daarin moeten
-warming up hometrainer fietsen 5min
-crunches/incline sit up (schuin bankje) buikspieren 3x 20
-squats (losse bar) 3x 10 benen billen romp let op techniek goed aanleren
-deadlifts (losse bar) 3x 10 benen billen romp let op techniek goed aanleren
-standing calf 3x 10 kuiten
-leg curl 3x 10 hamstrings
-leg press 3x 10 bovenbenen
-bench press 3x 10 borst
-side lat raises 3x 10 dumbells schouders
-lat pull down 3x 10 rug
-dumbell rows 3x 10 rug
-hyper extension 3x 10 rug
-reverse curl 3x 10 biceps
-triceps push down/ triceps extension 3x 10 triceps
nb.
langzaam trainen
uitstoten = uitademen
houd spanning tijdens set
na 4 weken schema uitbouwen
http://www.stansgym.com/workout.html![]()
Veel werk aant huis? Wij waren in een half jaar klaar maar toen geen tijd voor fietsen en fokken ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met meer dan 20 gesquat
Als het paleis af is ga ik denk om maandag met m'n broertje naar de gym. Beetje de sterke man uithangen.
Soberso mag er wel wat spiermassa op m'n armen en borst/rug terug. Fietsen is leuk, maar ben m'n kanospieren wel kwijt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: