Bij sommigen gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach ja, verstand komt met de jaren.
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ja vind het ook fijn dat zij cortisonenspuiten kunnen zetten.
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrassequote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"
Mompelmompel *am kleeberg*quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrasse
Powerbar cola winegums = all you needquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:
Ja, net of die cyclo's te doen zijn op brood met pindakaas
Godver de godver wie ben je op strava en welk segment? Ik ga m meteen scherper zetten! Oh nee wacht t is november.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:21 schreef Fretwork het volgende:
Heb nu segmenten gemeen met Gripper en sta achter hem
Edit: Ik ben ergens sneller![]()
Jij leest ver terugquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godver de godver wie ben je op strava en welk segment? Ik ga m meteen scherper zetten! Oh nee wacht t is november.
Beter 1e keer met dat rondje op zondag mee doen of gewoon op dinsdagavond op het parcours?quote:Op maandag 3 november 2014 06:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nee joh gewoon sprinten. Veldrijders gaan nu toch ook niet uitrusten?
Pfoe wat verrassend....quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe shirt van Lotto-Jumbo is afgekeurd door de UCI, teveel geel. En Plugge dan gewoon zeggen "ja ik verwacht problemen, maar als t nodig is passen we 'm wel aan"
Lotto-Belisol rijdt met rood shirt. Maar de vuelta is minder belangrijk ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pfoe wat verrassend....
Kunnen ze dat niet van te voren checken?
Noem je dat een grote bidon?quote:Op maandag 3 november 2014 10:27 schreef Levitas het volgende:
inb4 zadeltas, grote bidon, ventieldopjes, rood stuurlint en triple
Kaas does not approve.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat een grote bidon?
Mijne zijn veel groter haha
Mannen kunnen dat nooit zo goed zelf inschatten..quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Bagagedragerquote:Op maandag 3 november 2014 10:33 schreef cafca het volgende:
Ook een nieuwe fiets:
[ afbeelding ]
Zit nog wel wat werk aan....
Regel #52 jongeman:quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
quote:Rule #52 // Drink in Moderation.
Bidons are to be small in size. 500ml maximum, no extra large vessels are to be seen on one’s machine.
Ik ben graag gehydrateerdquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat nooit zo goed zelf inschatten..
Prima fiets toch als instapper? Laat al die gasten hier lekker kletsenquote:Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef very het volgende:
Het is voor mijn broertje dus inderdaad de Bulls geworden. Even een beetje schoongemaakt en voila:
[ afbeelding ]
Goeie vraagquote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat me veel meer intrigeert: hoe blijft ie staan op die paaltjes?
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy. Zolang je er zelf maar goed van uit gaat zien is alles best toch? Ken geen enkele chick die waarde hecht aan een fiets, en zeker niet meer dan een goed lichaam.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.
Of een fiat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.
Boeit inderdaad niet, net zomin als hoe je er uitziet op de fiets. Alsof zo'n spandexbroekje ook maar enigszins sexy is. Ook al zijn er wel figuren die daar op kicken maar daar wil je niet mee geassocieerd worden meestal.quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy. Zolang je er zelf maar goed van uit gaat zien is alles best toch? Ken geen enkele chick die waarde hecht aan een fiets, en zeker niet meer dan een goed lichaam.
Zou mij persoonlijk dus geen zak kunnen schelen.
quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy.
Yep, wordt nooit gemasseerd en op de weg ben ik nog nooit op mijn plaat gegaan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ja net als benen scheren, ook van die onzin.
Ach ieder z'n eigen kick he?quote:
Dan hoef je ook geen helm op!quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep, wordt nooit gemasseerd en op de weg ben ik nog nooit op mijn plaat gegaan.
Harige benen zijn zelfs iets aerodynamischer
Mijn eerste fiets was ook een Bulls. Saai zwart, triple ultegra groepje, met MTB-pedalen. 350 ¤ voor betaald.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Wat haar in een wond of een schedel die uit elkaar spat, lijkt me dat ik dan maar toch kies voor wat kans voor wat haar in een wond en minder kans op een schedel die uit elkaar spat. Ook al is die kans dan vrij klein.quote:
Boeie...zolang die het maar doetquote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Goedkoopste fietsjaar ooit denk ik?quote:Op maandag 3 november 2014 11:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn eerste fiets was ook een Bulls. Saai zwart, triple ultegra groepje, met MTB-pedalen. 350 ¤ voor betaald.
Daarmee heb ik denk ik ruim 1,5 jaar gedaan, en toen wist ik wel zeker dat wielrennen een blijvertje was. Heb m weer verkocht voor 250 ¤ dus dat was goedkoop rijden.
Voor alsnog niet. Waarschijnlijk niet.quote:
Ja zo is het hoor. Die strakke broekjes vind ik ook maar niks. Als ik ze aandoe zitten ze ook te wijd op mijn benen en te krap bij mijn buik. Hebben jullie dat ook?quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Boeie...zolang die het maar doet
Wat de rest zegt: Sowieso weinig sexy aan dat hele fiets-gedoe
Al ziet de mijne er hier toch stiekem wel heel erg sexy uit![]()
[ afbeelding ]
Bij mij zit ie enkel (veel) te strak om mijn rechterbeen, want rechtsdragendquote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zo is het hoor. Die strakke broekjes vind ik ook maar niks. Als ik ze aandoe zitten ze ook te wijd op mijn benen en te krap bij mijn buik. Hebben jullie dat ook?
Dan bende gij geen echte vent, want een beetje vent zit met een stijve plasser op de fietsquote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef very het volgende:
[..]
Bij mij zit ie enkel (veel) te strak om mijn rechterbeen, want rechtsdragend
Goeie garp hequote:
Dan scheurt mijn broekquote:Op maandag 3 november 2014 13:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan bende gij geen echte vent, want een beetje vent zit met een stijve plasser op de fiets
[ afbeelding ]
Daar schijn je ook allemaal bergen op te moeten he? Ik heb alleen nog maar de brug hier gedaan das mij te gek hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef very het volgende:
Nog mensen die dit gaan doen:
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/information
Daarom ga ik elke dag met het pontje, dan hoef ik col du Schellingwoude niet over.quote:Op maandag 3 november 2014 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar schijn je ook allemaal bergen op te moeten he? Ik heb alleen nog maar de brug hier gedaan das mij te gek hoor.
Als er een fokmeet komt daar ga ik meequote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef very het volgende:
Nog mensen die dit gaan doen:
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/information
Daar kijk ik zelf ook nog een beetje "tegenop"quote:Op maandag 3 november 2014 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar schijn je ook allemaal bergen op te moeten he? Ik heb alleen nog maar de brug hier gedaan das mij te gek hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Zadeltas mag niet meequote:The following material or types of bicyles are explicitly not permitted:
• bicycle trailers of all types
• panniers, saddle bags and other payloads
• drinking bottles made of glass or other breakable materials
• unicycles
• human powered vehicles and recumbent bicyles (also trikes)
• handcycles
Mooie foto!quote:Op maandag 3 november 2014 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Boeie...zolang die het maar doet
Wat de rest zegt: Sowieso weinig sexy aan dat hele fiets-gedoe
Al ziet de mijne er hier toch stiekem wel heel erg sexy uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 14:47 schreef Patroon het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ige-renner-van-2014/
Je zou het zeggen ja. Ik ga even een topic in BNW openen. We zijn hier een grote samenzwering op het spoor!quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat zoon renner dan nooit de tour wint want das steeds een ander. Als je altijd op kop rij win je toch?
Bedankt Hans.quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
Nee okee ik denk ik zeg ook nog effe wat.
Ja ik spring zo in de auto.quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga vnv niet trainen hoor Gripper, kloteweer.
Oh nee wacht we gingen naar de gym.
HAHAHA
quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ik spring zo in de auto.
Wsch. kan ik niet meer lopen morgen na Kaas zn strenge doch goedbedoelde trainingsregime...
Bicepse, die heb je toch niet nodig als wielrennert? Da's alleen maar ballast bergop als je de brug op moet.quote:Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
We gaan de hele avond bicepse isoleren.
Naamplaatsbordsprintjes.quote:Op maandag 3 november 2014 16:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Bicepse, die heb je toch niet nodig als wielrennert? Da's alleen maar ballast bergop als je de brug op moet.
Klopt.Vorig jaar de 75 km gedaan. Dit jaar de 150.quote:
Is dat niet retesaai?quote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt.Vorig jaar de 75 km gedaan. Dit jaar de 150.
Erg tof op dat circuit. Mooi asfalt. Lekker breed. De bochten kun je eigenlijk bijna allemaal zonder te remmen nemen. Gaat wel flink op en neer. 500 hoogtemeters per ronde. Dat is op de 150 km dus 3000 hm. Dat was best vermoeiend
150 km Nürburgring is een stuk minder dan 20 rondjes hèquote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef 1-0-8 het volgende:
Ik vind 20 rondjes Nedereindse Berg al meer dan genoeg, qua eentonigheid, laat staan 150 km over het circuit. ;-)
Nürburgring is 5km en een beetje. Zeg ff 5,5 voor het gemak. In dat geval dus 27,3 rondjes ;-)quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
150 km Nürburgring is een stuk minder dan 20 rondjes hè
5 ofzo? En de eifel Is mooi. Verre van saai
Nordschleife is 20 km, Nurburgring 5 km. Samen 25 km, dus 6 'rondjes'quote:maandag 3 november 2014 21:37 schreef 1-0-8 het volgende:[/b]
[..]
Nürburgring is 5km en een beetje. Zeg ff 5,5 voor het gemak. In dat geval dus 27,3 rondjes ;-)
Ah, ze pakken dat deel ook mee. Dan wordt het al een stuk leuker ja.quote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Spykerracing90 het volgende:
[..]
Nordschleife is 20 km, Nurburgring 5 km. Samen 25 km, dus 6 'rondjes'
Anders krijg je ook niet 500 hm per ronde, en 3000 in totaal op 150 kmquote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, ze pakken dat deel ook mee. Dan wordt het al een stuk leuker ja.
Ik vond het al zo raar klinken ja ;-)quote:Op maandag 3 november 2014 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders krijg je ook niet 500 hm per ronde, en 3000 in totaal op 150 km
Profiel:quote:Op maandag 3 november 2014 21:45 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar klinken ja ;-)
We hadden twee separate douchehokjes met een eigen gordijn ervoor. Dus heb geen vrees kano!quote:Op maandag 3 november 2014 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
Niet de zeep pakken in de douche gripper! Dat is de cooling down van kaas denk ik!
ik heb nog nooit met meer dan 20 gesquatquote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
We hadden twee separate douchehokjes met een eigen gordijn ervoor. Dus heb geen vrees kano!
En verder was het leerzaam, en zal ik het morgen wel weer flink voelen. Kaas lekker knallen met 80 kg squatten, ik iets minder met 50. Moet nog goed letten op uitvoering en dan is gewicht niet zo belangrijk. En goed je rug hol trekken gripper!
Goeie ideeën opgedaan voor een schema voor de eerste tijd, en welke oefeningen daarin moeten
Even samenvatting: ( wou dit pmmen maar soit mss heeft iemand er wat aan)quote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
We hadden twee separate douchehokjes met een eigen gordijn ervoor. Dus heb geen vrees kano!
En verder was het leerzaam, en zal ik het morgen wel weer flink voelen. Kaas lekker knallen met 80 kg squatten, ik iets minder met 50. Moet nog goed letten op uitvoering en dan is gewicht niet zo belangrijk. En goed je rug hol trekken gripper!
Goeie ideeën opgedaan voor een schema voor de eerste tijd, en welke oefeningen daarin moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |