Jij dan met je gedeelde kom....quote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef FastFox91 het volgende:
Wow, 33.5 had ik eigenlijk niet verwacht. Frank baalt van z'n gemiste KOM.
Hoeveel km is 2 seizoenen bij jou?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.
175 oid gok ikquote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.
Waarom verkoop je die?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Pijn in de poten.quote:Op zondag 2 november 2014 18:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tegen in de zin van, duurt lang, of anders?
'k zat voornamelijk achter Frank. Maar ik baal niet hoor dat die gedeeld was. Wel mooi om te zien dat jij echt een diesel bent. Na die KOM reed je veel op kop.quote:
Na de pijnstiller ging het beter.quote:Op zondag 2 november 2014 19:44 schreef Patroon het volgende:
Had die Frank nu last van zijn knie en toch 190km fietsen?.Soigneren is ook je lichaam verzorgen en er naar luisteren..
Ik ken iemand die heeft een wiel met powertap tweedehands gekocht, naaf eruit gehaald en in eigen wiel gespaakt, vervolgens nieuwe naaf gekocht en weer in dat andere wiel gespaakt en die weer verkocht. Kosten van de naaf en waardeverlies wiel iets van 150 euro.quote:
Ja, echter kan die naaf niet in Fulcrum gespaakt worden. Aantal spaken komen niet overeen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft een wiel met powertap tweedehands gekocht, naaf eruit gehaald en in eigen wiel gespaakt, vervolgens nieuwe naaf gekocht en weer in dat andere wiel gespaakt en die weer verkocht. Kosten van de naaf en waardeverlies wiel iets van 150 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |