En de Garmin heb ik omdat ik een keer gefrustreerd was met de Mio klantenservice en 'm voor relatief weinig op MP zagquote:Op zondag 2 november 2014 16:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Omdat ik ook een Garmin heb, dus de mio ligt ongebruikt in z'n doos
Ik ga er even over nadenken. Volgende week een weekje naar Turkije en geen idee wat dat me gaat kosten (hotel moet ook nog betaald worden).quote:Op zondag 2 november 2014 17:23 schreef Andyy het volgende:
150 incl?
(met front mount van 35(!!) euro)
Ik hoef m niet hoor. Die 305 is mss wel goed maar niet IPX7 waterdicht en das voor mij wel essentieel. Ik wil mss een mio maar wil ze eerst eens uitproberen. Ik dacht eraan even bij Serge te vragen of dat mogelijk is.quote:Op zondag 2 november 2014 17:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken. Volgende week een weekje naar Turkije en geen idee wat dat me gaat kosten (hotel moet ook nog betaald worden).
Mocht je 'm daarna nog hebben, neem ik wel ff contact met je op om het erover te hebben. Zo niet, dan heb ik dikke vette pech
Dat zou vet cool zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij willen mijn ouders rond die tijd van GF Sportful met de camper naar Italië. Ze stelden al voor om weer halverwege langs het parcours te gaan staan met verzorging.
Tegen in de zin van, duurt lang, of anders?quote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef Oksel het volgende:
Gisteren met de junioren meegetraind.. toeren! hartslag gemiddeld volgens m'n garmin 136, volgens strava 145? Maargoed. Die 100km viel me best tegen..
quote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij willen mijn ouders rond die tijd van GF Sportful met de camper naar Italië. Ze stelden al voor om weer halverwege langs het parcours te gaan staan met verzorging.
Misschien moeten jullie ook nog matchende pakjes aan en dan is het net echt.quote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
Miss kaas wil mss ook mee naar de Sportful dan hebben we ook een masseuse.
Regelt Oksel geloof ik.quote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten jullie ook nog matchende pakjes aan en dan is het net echt.
Tandje lager?quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo gaat 't bij mij ook. Net 122 km met m'n oude club gefietst. Ondanks de hard wind wel lekker doorgefietst, maar op het laatst ging de cadans wel omlaag.
Opnieuw richten, maar als je een excuus zoekt voor nieuwe wielen is dit wel een mooie.quote:Op zondag 2 november 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En zag dat er weer een klein slagje in mn achterwiel zat. Maand of 2 terug laten richten nadat ik was gevallen. Nog een keer proberen of eens naar nieuwe wielen gaan kijken?
Wow, 33.5 had ik eigenlijk niet verwacht. Frank baalt van z'n gemiste KOM.quote:Op zondag 2 november 2014 17:29 schreef ddx het volgende:
Lekker tochtje met Frank vandaag, 35 gemiddeld haalden we helaas niet door diverse excuses en erg harde wind langs de kust, maar uiteindelijk toch nog op 33.5 uitgekomen.
[ afbeelding ]
http://www.strava.com/activities/214699080
900hmquote:Op zondag 2 november 2014 17:29 schreef ddx het volgende:
Lekker tochtje met Frank vandaag, 35 gemiddeld haalden we helaas niet door diverse excuses en erg harde wind langs de kust, maar uiteindelijk toch nog op 33.5 uitgekomen.
[ afbeelding ]
http://www.strava.com/activities/214699080
Ik heb 'm zonder problemen gewassen onder een kraan? Meerdere malenquote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoef m niet hoor. Die 305 is mss wel goed maar niet IPX7 waterdicht en das voor mij wel essentieel. Ik wil mss een mio maar wil ze eerst eens uitproberen. Ik dacht eraan even bij Serge te vragen of dat mogelijk is.
Jij dan met je gedeelde kom....quote:Op zondag 2 november 2014 18:22 schreef FastFox91 het volgende:
Wow, 33.5 had ik eigenlijk niet verwacht. Frank baalt van z'n gemiste KOM.
Hoeveel km is 2 seizoenen bij jou?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.
175 oid gok ikquote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat kan ik voor een Fulcrum racing 3 wielset met 10/11sp compatible body vragen? Set is eind 2012 gekocht en 2 seizoenen gebruikt. Regelmatig lagers schoon gemaakt.
Waarom verkoop je die?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Patroon het volgende:
Pijn in de poten.quote:Op zondag 2 november 2014 18:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tegen in de zin van, duurt lang, of anders?
'k zat voornamelijk achter Frank. Maar ik baal niet hoor dat die gedeeld was. Wel mooi om te zien dat jij echt een diesel bent. Na die KOM reed je veel op kop.quote:
Na de pijnstiller ging het beter.quote:Op zondag 2 november 2014 19:44 schreef Patroon het volgende:
Had die Frank nu last van zijn knie en toch 190km fietsen?.Soigneren is ook je lichaam verzorgen en er naar luisteren..
Ik ken iemand die heeft een wiel met powertap tweedehands gekocht, naaf eruit gehaald en in eigen wiel gespaakt, vervolgens nieuwe naaf gekocht en weer in dat andere wiel gespaakt en die weer verkocht. Kosten van de naaf en waardeverlies wiel iets van 150 euro.quote:
Ja, echter kan die naaf niet in Fulcrum gespaakt worden. Aantal spaken komen niet overeen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft een wiel met powertap tweedehands gekocht, naaf eruit gehaald en in eigen wiel gespaakt, vervolgens nieuwe naaf gekocht en weer in dat andere wiel gespaakt en die weer verkocht. Kosten van de naaf en waardeverlies wiel iets van 150 euro.
Bij sommigen gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach ja, verstand komt met de jaren.
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ja vind het ook fijn dat zij cortisonenspuiten kunnen zetten.
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrassequote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"
Mompelmompel *am kleeberg*quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |