Bij sommigen gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach ja, verstand komt met de jaren.
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ja vind het ook fijn dat zij cortisonenspuiten kunnen zetten.
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrassequote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha, wij zaten gisteravond bij het kampvuur met de wandelvriendjes. De vrouw van een van de jongens (ook fietser) heeft reuma, en vertelde dat ze gelukkig weer wat beter kon bewegen nu omdat ze spuit cortisonen had gekregen Vd week. Wij allebei "heb je nog een beetje over??"
Mompelmompel *am kleeberg*quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja had je wel nodig op de holperdorfstrasse
Powerbar cola winegums = all you needquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:
Ja, net of die cyclo's te doen zijn op brood met pindakaas
Godver de godver wie ben je op strava en welk segment? Ik ga m meteen scherper zetten! Oh nee wacht t is november.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:21 schreef Fretwork het volgende:
Heb nu segmenten gemeen met Gripper en sta achter hem
Edit: Ik ben ergens sneller![]()
Jij leest ver terugquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godver de godver wie ben je op strava en welk segment? Ik ga m meteen scherper zetten! Oh nee wacht t is november.
Beter 1e keer met dat rondje op zondag mee doen of gewoon op dinsdagavond op het parcours?quote:Op maandag 3 november 2014 06:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nee joh gewoon sprinten. Veldrijders gaan nu toch ook niet uitrusten?
Pfoe wat verrassend....quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe shirt van Lotto-Jumbo is afgekeurd door de UCI, teveel geel. En Plugge dan gewoon zeggen "ja ik verwacht problemen, maar als t nodig is passen we 'm wel aan"
Lotto-Belisol rijdt met rood shirt. Maar de vuelta is minder belangrijk ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pfoe wat verrassend....
Kunnen ze dat niet van te voren checken?
Noem je dat een grote bidon?quote:Op maandag 3 november 2014 10:27 schreef Levitas het volgende:
inb4 zadeltas, grote bidon, ventieldopjes, rood stuurlint en triple
Kaas does not approve.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat een grote bidon?
Mijne zijn veel groter haha
Mannen kunnen dat nooit zo goed zelf inschatten..quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat een grote bidon?
Mijne zijn veel groter haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |