Bagagedragerquote:Op maandag 3 november 2014 10:33 schreef cafca het volgende:
Ook een nieuwe fiets:
[ afbeelding ]
Zit nog wel wat werk aan....
Regel #52 jongeman:quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat een grote bidon?
Mijne zijn veel groter haha
quote:Rule #52 // Drink in Moderation.
Bidons are to be small in size. 500ml maximum, no extra large vessels are to be seen on one’s machine.
Ik ben graag gehydrateerdquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat nooit zo goed zelf inschatten..
Prima fiets toch als instapper? Laat al die gasten hier lekker kletsenquote:Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef very het volgende:
Het is voor mijn broertje dus inderdaad de Bulls geworden. Even een beetje schoongemaakt en voila:
[ afbeelding ]
Goeie vraagquote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat me veel meer intrigeert: hoe blijft ie staan op die paaltjes?
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy. Zolang je er zelf maar goed van uit gaat zien is alles best toch? Ken geen enkele chick die waarde hecht aan een fiets, en zeker niet meer dan een goed lichaam.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.
Of een fiat.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Van alle fietsen op MP vind ik Bulls wel een van de meest sexloze die je kiezen kan. Ik vind het een merk voor iemand met een Dacia.
Boeit inderdaad niet, net zomin als hoe je er uitziet op de fiets. Alsof zo'n spandexbroekje ook maar enigszins sexy is. Ook al zijn er wel figuren die daar op kicken maar daar wil je niet mee geassocieerd worden meestal.quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy. Zolang je er zelf maar goed van uit gaat zien is alles best toch? Ken geen enkele chick die waarde hecht aan een fiets, en zeker niet meer dan een goed lichaam.
Zou mij persoonlijk dus geen zak kunnen schelen.
quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind een fiets uberhaupt niet erotisch of sexy.
Yep, wordt nooit gemasseerd en op de weg ben ik nog nooit op mijn plaat gegaan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ja net als benen scheren, ook van die onzin.
Ach ieder z'n eigen kick he?quote:
Dan hoef je ook geen helm op!quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep, wordt nooit gemasseerd en op de weg ben ik nog nooit op mijn plaat gegaan.
Harige benen zijn zelfs iets aerodynamischer
Mijn eerste fiets was ook een Bulls. Saai zwart, triple ultegra groepje, met MTB-pedalen. 350 ¤ voor betaald.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Wat haar in een wond of een schedel die uit elkaar spat, lijkt me dat ik dan maar toch kies voor wat kans voor wat haar in een wond en minder kans op een schedel die uit elkaar spat. Ook al is die kans dan vrij klein.quote:
Boeie...zolang die het maar doetquote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
Goedkoopste fietsjaar ooit denk ik?quote:Op maandag 3 november 2014 11:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn eerste fiets was ook een Bulls. Saai zwart, triple ultegra groepje, met MTB-pedalen. 350 ¤ voor betaald.
Daarmee heb ik denk ik ruim 1,5 jaar gedaan, en toen wist ik wel zeker dat wielrennen een blijvertje was. Heb m weer verkocht voor 250 ¤ dus dat was goedkoop rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |