In het koude noorden kan ik me dat ook wel voorstellen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef Yankee het volgende:
Lekker armstukken en kniestukken aan gisteren, was heerlijk
Juist, kniestukken leek mij ideaal. Heb ik alleen niet.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef Yankee het volgende:
Lekker armstukken en kniestukken aan gisteren, was heerlijk
Die zakjes achterop je shirt hè, daar kun je ook vanalles in doen. Als het warm genoeg is om met kort/kort te vertrekken dan doe ik daar gewoon mijn arm en beenstukken in.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef FastFox91 het volgende:
Temperatuur zat gisteren wel op zo'n tussen lange en korte beenstukken in. Wat lastig is met wielrennen is dat je niet alleen moet bepalen wat je nu aantrekt, maar ook over 3 uur.
Doe Eens normaal johquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?
Nu is het ook nog niet zo warm als over 5 uurtjes. Verstandige keuze dus.quote:Op zondag 2 november 2014 08:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga zo ff een herstelrondje doen. Beenstukken aan en mouwtjes. Lekker die spieren warm houden.
Vaak zitten die al vol, want geen zadeltas. Soms kan je ook niet stoppen als je met een groep bent. Gisteren had ik ook armstukken aan.quote:Op zondag 2 november 2014 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zakjes achterop je shirt hè, daar kun je ook vanalles in doen. Als het warm genoeg is om met kort/kort te vertrekken dan doe ik daar gewoon mijn arm en beenstukken in.
Verder kun je de beenstukken weer met lagere temperatuur aan trekken dan de armstukken. Maar goed, het is en blijft persoonlijk.
Ga terug naar dumpert.quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Maar je beseft je dat serieuze renners die wel weten wat ze aan het doen zijn je keihard uitlachen en je een mongeaul vinden, met je kort/kort?
Euhh fox, een beetje koning trekt die dingen natuurlijk al fietsend uit héquote:Op zondag 2 november 2014 09:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vaak zitten die al vol, want geen zadeltas. Soms kan je ook niet stoppen als je met een groep bent. Gisteren had ik ook armstukken aan.
Een paar keer oefenen en dat gaat prima.quote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Beenstukken doe ik niet fietsend hoor, jij wel?
Afritsbroekquote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, maar die heb ik ook alleen aan wanneer het te koud is voor kniestukken en op dan heb ik überhaupt de neiging niet om ze uit te trekken.quote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ben nog niet koning genoegquote:Op zondag 2 november 2014 09:04 schreef Yankee het volgende:
[..]
Euhh fox, een beetje koning trekt die dingen natuurlijk al fietsend uit hé
Kniestukken lijkt me ook tricky!quote:Op zondag 2 november 2014 09:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik ook alleen aan wanneer het te koud is voor kniestukken en op dan heb ik überhaupt de neiging niet om ze uit te trekken.
quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Die dingen uittrekken en gelijktijdig een filmpje maken gaat zelfs mij niet lukkenquote:Op zondag 2 november 2014 09:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ben nog niet koning genoeg, maar ik leer graag van je. Maak maar filmpje hoe je dat doet.
Je moet het natuurlijk ook niet doen terwijl je door de stad aan het slingeren bent of voor een bordje oid gaat sprintenquote:Op zondag 2 november 2014 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kniestukken lijkt me ook tricky!
Is te doen hoor. Meestal krijg ik wel iemand zo gek dat ie me dan ff duwt hahaquote:Op zondag 2 november 2014 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
Oh ja, want m`n post was ook echt om stoer te doen jaquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Volgens mij trap jij je km's weg bij de keienvreters van 't Heike (St. Willebrord, dorp van zwartwerkers, afgekeurde bouwvakkers, messentrekkers, Corrie en de Rekels, ja die van hoeren neuken nooit meer werken, en een paar goede wielrenners) waar het onder de 30 graden absoluut verboden is om de dagelijkse trainingsronde van 80km in kort/kort rond te trappen.quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef Hensie het volgende:
[..]
Ik had gister ook kniestukken aan. Maar dat was tegen 17u best fris.quote:Op zondag 2 november 2014 08:51 schreef FastFox91 het volgende:
Temperatuur zat gisteren wel op zo'n tussen lange en korte beenstukken in. Wat lastig is met wielrennen is dat je niet alleen moet bepalen wat je nu aantrekt, maar ook over 3 uur.
Rare groep, in overleg zijn er altijd gezamenlijke plaspaus of wat voor pauzes dan ook mogelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 09:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vaak zitten die al vol, want geen zadeltas. Soms kan je ook niet stoppen als je met een groep bent. Gisteren had ik ook armstukken aan.
Vorige week zitten vernikkelen ene dag met 3 laagjes + regenjuack, en sanderdaags om 7:30 al in shirt korte mouw. Gisteren de stad in geweest zonder jas, was heerlijk. Nu staat er toch weer een frisse wind waardoor je snel afkoelt. Kijk deze periode veel op de wundermap voor wat ik aanmoet op de fiets.quote:Op zondag 2 november 2014 11:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik had gister ook kniestukken aan. Maar dat was tegen 17u best fris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |