SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 27-10-2014 09:11:24 ]![]()
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.
Ja doei.![]()
Want met een vrouwenparkoers kunnen mannen niet uit de voeten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.![]()
ja, wij vonden het ook vrij debiel. Want wij moesten 6km, de heren 8 of 10 ofzo, dus dat was dan gewoon een meervoud van onze rondjes geweest. Er is ook wel geprotesteerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want met een vrouwenparkoers kunnen mannen niet uit de voeten?maar ze vonden het toch neit veilig omdat de herten ook op ons deel geweest zouden zijn. Ik heb ze iig niet gezien
![]()
Ja doei.![]()
Jammer genoeg laatste 5km wedstrijd van het seizoen uitgelopen op een kleine deceptie. Afgelopen weekend op het station uitgegleden en een spier in mijn kuit verrekt. Toch jammer dat, terwijl je zoveel doet aan blessurepreventie, dit soort dingen altijd onverwachts komen (bv. uitglijden, stoepje missen etc.) Met veel massage en rust het recht kunnen trekken, maar de voorbereiding was niet ideaal.
Warming up ging goed en tot anderhalve kilometer had ik nog hoop op een goeie tijd, maar na kilometer twee zakte het tempo al snel van 4:00 naar 4:40, met fikse krampen in mijn zij. Zelfs een tijdje moeten wandelen en daarna nooit meer in mijn ritme gekomen.
Rustig gelopen en nog een mede loper geholpen naar een tijd onder de 25 minuten kunnen hazen en ikzelf heb er nog een 18e plek uit kunnen sleuren. Die tijd onder de 21:00 komt nog wel![]()
![]()
De 110 geeft niet je huidige pace aan? Je kunt dus niet tijdig versnellen of vertragen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuwe kon overkopen voor een net prijsje. Eén type geavanceerder, die ook de actual pace weergeeft tijdens het lopen. Maar het horloge dat ik ter overname heb (Garmin Forerunner 110) is echt een prima ding, simpel. Ik heb er perfect mee gelopen de eerste 2 jaar.
Je mag 'm zelfs kosteloos een tijdje proberen, om te kijken of lopen met een horloge iets voor je isZo schappelijk ben ik
(ik doe 'm alleen niet op de post)
![]()
Alleen de gemiddelde snelheid over de afgelopen km (of een andere in te stellen afstand)quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
De 110 geeft niet je huidige pace aan? Je kunt dus niet tijdig versnellen of vertragen?![]()
![]()
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde snelheid over de afgelopen km (of een andere in te stellen afstand)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je kunt dan na 1 km zien of je 6:00 of 5:30 hebt gelopen, en daarna in je tweede kilometer versnellen?Ah, goed om te weten. De voorloper, Forerunner 10, heeft ook zo'n functie zie ik. Maar dat is dus niet echt bruikbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.![]()
Yup. Ik kijk nu wel naar actual pace, verschillende keren, maar vertrouw het meest op mijn gemiddelde pace over de afgelopen km.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.![]()
Gek genoeg is de 10 geen voorloper, maar een betere opvolger van de 110.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef wyccie het volgende:
Je kunt dan na 1 km zien of je 6:00 of 5:30 hebt gelopen, en daarna in je tweede kilometer versnellen?
[..]
Ah, goed om te weten. De voorloper, Forerunner 10, heeft ook zo'n functie zie ik. Maar dat is dus niet echt bruikbaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, daar ging ik vanuit, deels vanwege de prijs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gek genoeg is de 10 geen voorloper, maar een betere opvolger van de 110.![]()
Devv, gaaf. Al zou ik die vlag echt hebben laten liggen.![]()
Vandaag trouwens weer Fok! loopsucces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste keer weer hardgelopen na de marathon. He, wat ging dat lekker15km en nog ruimte voor wat kleine intervalletjes. Benen voelden superuitgerust en pijnvrij aan. Nu daarom ook besloten mijn Halve Marathon bij 't Is voor niks om te zetten naar de 30km
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
Eerste keer weer hardgelopen na de marathon. He, wat ging dat lekker15km en nog ruimte voor wat kleine intervalletjes. Benen voelden superuitgerust en pijnvrij aan. Nu daarom ook besloten mijn Halve Marathon bij 't Is voor niks om te zetten naar de 30km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Quoi, kun jij mijn afstand in de OP aanpassen? Bij 't Is voor niks van de HM naar 30km.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik twijfel of ik de HM van Egmond ga doen. En dan met de bus van Eindhoven Atletiek mee. Scheelt stress
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen de eerste van zeven loopjes van de bosloopcompetitie. Ging wel aardig, niet fantastisch. De afgelopen 3 dagen iets van 900 km in de auto gezeten. Dat komt mijn flexibiliteit niet ten goede en die was al niet best. Ging niet zo soepel dus, maar wel mooi vlak kunnen lopen. Ook lekker om weer eens door het bos te lopen, was even geleden. Wel best zwaar met de nodige modder.
http://app.endomondo.com/workouts/429600489/11291298![]()
Op die foto zie je dus de herten voorbij galloperen!quote:
Stomme beesten, dit had loopje nummer 40 van dit jaar moeten worden.![]()
Desalniettemin toch nog bijna 7km gelopen, op een beetje een vlot tempo, want dat was in de wedstrijd ook de bedoeling geweest. Hoewel ik het maar niet al te gek heb gemaakt, want ik liep op m'n trailschoenen op grotendeels verharde paden. Maar toch lekker gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Pff vanmiddag ook een rondje gedaan waarbij ik te snel was gestart. Heb me daarna zo'n 3/4 km de pleuris moeten lopen. Gelukkig gingen de laatste paar kilometers toch weer wat fijnerhttps://www.endomondo.com/workouts/429578320/18835259
![]()
Ja, die had ik niet zien aankomen. Nou ja, volgende keer beter. Het was in elk geval niet al te ver weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:14 schreef Guard het volgende:
Het is wel een aparte reden voor een DNS WolveNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb vanmiddag bij Bever trailschoenen gekocht. Na flink twijfelen is de keus gevallen op de Salomon XT wings 3. Ik heb drie verschillende schoenen gepast en ze zaten eigenlijk allemaal goed. Het uiterlijk gaf bij de Salomons de doorslag.
Maar nu ik ze thuis een uurtje aan heb weet ik niet of dit inderdaad de schoen voor mij is. De hiel slipt een beetje en ik voel de rand tegen mijn enkel, iets wat ik in de winkel niet heb gevoeld. Ik denk dat ik ze maar moet ruilen tegen de (lelijke) felroze Asics Trabuco, ik loop nu ook op Asics en die bevallen heel goed.
Hmm, nog een week om te dubben voor ik weer terug naar de winkel kan.![]()
En ik heb nog gewoon gerend, dus 't is niet alsof we compleet voor niets waren gegaan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die had ik niet zien aankomen. Nou ja, volgende keer beter. Het was in elk geval niet al te ver weg.
Ja doei.![]()
Overigens, het allerfijnste nummer met 180 bpm vanmorgen was er eentje die je niet zou verwachten. I'm Still Standing van Elton JohnEcht de moeite van het proberen waard! (als je ook loopt met die pasfrequentie)
Consider it donequote:Op zondag 26 oktober 2014 15:38 schreef SEMTEX het volgende:
Quoi, kun jij mijn afstand in de OP aanpassen? Bij 't Is voor niks van de HM naar 30km.
Tevens Ynske toegevoegd![]()
![]()
Nog twee loopjes gevonden voor dit jaar![]()
Zit nog wel te twijfelen of ik op 22 november een 5 voluit wil gaan doen of een 10 als trainingsloop voor Ameland. Maar voor nu dus eerst de 5km.
1
2[b]22 november 2014 - [url=http://www.svfriesland.nl]Slachterin Wommels (Wommels)[/url][/b]
[*] trolley - 5 km
1
2[b]27 december 2014 - [url=http://www.vvmarrum.nl/index.php/oudejaarsloop]Oudejaarsloop (Marrum)[/url][/b]
[*] trolley - 5,4 km
Mogen deze naar de OP?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Doch ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:50 schreef trolley het volgende:
Nog twee loopjes gevonden voor dit jaar![]()
Zit nog wel te twijfelen of ik op 22 november een 5 voluit wil gaan doen of een 10 als trainingsloop voor Ameland. Maar voor nu dus eerst de 5km.
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Mogen deze naar de OP?![]()
![]()
Ik ben weer aan het struinen naar leuke loopjes voor 2015.
Enkele die me opvielen (nu nog uitzoeken of het kan qua vervoer:)
http://www.dehalvevandehaar.nl/ (in Haarzuilens... heb alleen geen idee hoe ik daar makkelijk kom met het OV)
http://www.kastelenloopdiepenheim.nl/ (wederom... hoe daar te komen)
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga ook naar de halve van de Haar. Ik kom met de auto, ik kan je een lift naar een station geven als je wil.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.dehalvevandehaar.nl/ (in Haarzuilens... heb alleen geen idee hoe ik daar makkelijk kom met het OV)
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)
Edit: en vooraf ergens oppikken ook natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.![]()
Ja doei.![]()
O yekquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.Wat k-u-t voor je!
![]()
Ik zit te twijfelen of ik de plaatselijke DEO loop wil doen in voorbereiding op mijn HM.
Wel leuke afstanden en mijn eerste wedstrijdje op thuisbasis lopen heeft ook wel wat![]()
http://www.vvdeo.nl/?page=newsarchive&newsitem=365![]()
http://www.vvdeo.nl/?page=show&pageid=91quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:10 schreef HDLed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de plaatselijke DEO loop wil doen in voorbereiding op mijn HM.
Wel leuke afstanden en mijn eerste wedstrijdje op thuisbasis lopen heeft ook wel wat![]()
http://www.vvdeo.nl/?page=newsarchive&newsitem=365![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.Ontzettend balen zeg!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
WTHquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.Dude
Getver, dat is enorm balen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.![]()
Balen man, hoop dat dit weinig gevolgen voor je eerste M gaat krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Zuur!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat balen! Hoop dat de schade uiteindelijk toch nog meevalt :/quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat zou wel heel tof zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:09 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de halve van de Haar. Ik kom met de auto, ik kan je een lift naar een station geven als je wil.
Edit: en vooraf ergens oppikken ook natuurlijk.Ik ben vergeten waar je ook alweer woont (heb je ge-PM-d). Ook Eindhoven, toch?
Oke toch maar ingeschreven voor de DEO loop, niet voor de 14,1 maar voor de 10,3
[code]Datum - DEO Loop
• HDLed 10,3 km[/code ]
Geen idee of ik het goed doe maar kan iemand het noteren?![]()
![]()
Owja 20 Decemberquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef HDLed het volgende:
Oke toch maar ingeschreven voor de DEO loop, niet voor de 14,1 maar voor de 10,3
[code]Datum - DEO Loop
• HDLed 10,3 km[/code ]
Geen idee of ik het goed doe maar kan iemand het noteren?![]()
Wellicht kan de TS mij er ook bijzetten voor de 7^^ (15 km) en de Midwinter Marathon (25 km)
Alvast bedankt!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef nozem het volgende:
Wellicht kan de TS mij er ook bijzetten voor de 7^^ (15 km) en de Midwinter Marathon (25 km)
Alvast bedankt!
Ik zit mobiel, dus zelf knutselen gaat wat lastig. Kun je 'm wat 'oppoetsen'?quote:
Als je de datum erbij zet en de laatste spatie na 'code' weghaalt klopt 'ie en kan ik copy-pasten
Thanks![]()
![]()
Gezelliug, kom je nog meeposten ook?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef nozem het volgende:
Alvast bedankt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus zelf knutselen gaat wat lastig. Kun je 'm wat 'oppoetsen'?
Als je de datum erbij zet en de laatste spatie na 'code' weghaalt klopt 'ie en kan ik copy-pasten
Thanks![]()
![]()
Ook nog steeds geen roze papiertje pasje weten te bemachtigen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)![]()
Dat kan wel eens vervelend zijn, met loopjes in the middle of nowhere.. Gelukkig is 95% van de loopjes prima met OV te bereiken, dat scheelt..I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Behalve die in Haarzuilens danquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ook nog steeds geen roze papiertje pasje weten te bemachtigen?![]()
Dat kan wel eens vervelend zijn, met loopjes in the middle of nowhere.. Gelukkig is 95% van de loopjes prima met OV te bereiken, dat scheelt..Ik heb ook nog een vouwfietsje en een voordeelurenkaart, dus meestal kom ik een heel eind.
Dat was stap 1. Nu nog de spatie na de laatste 'code' weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:33 schreef HDLed het volgende:
[code]20 December 2014(Borculo)
• HDLed 10,3 km[/code ]![]()
Ik had het meeposten alweer wat opgepakt n.a.v. de Halve in Eindhoven. Ik beloof plechtig de komende maanden de meepostfrequentie wat op te voeren en jullie deelgenoot te maken van mijn hardloopgerelateerde belevenissen. Vooralsnog loop ik aardig op koers voor een sub 1.10 tijdens de 7 ^^, al moet het dan wel een beetje meezitten.. Vooral op weergebied, storm lijkt me niet echt bevorderlijk bijvoorbeeld. Meestal is het echter ideaal loopweer rond die tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gezelliug, kom je nog meeposten ook?I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Die heb ik ook ja, fijn nummer om op te rennen! Ook wel een goede symbolische tekst!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:
Overigens, het allerfijnste nummer met 180 bpm vanmorgen was er eentje die je niet zou verwachten. I'm Still Standing van Elton JohnEcht de moeite van het proberen waard! (als je ook loopt met die pasfrequentie)
[..]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben trouwens écht verstrooid de laatste tijd, het lukt me net om alle ballen hoog te houden van 2 banen naast elkaar, maar af en toe moet ik echt als een idioot overkomen volgens mij. Ik dacht net, hmm het is wel lekker weer en ik voel me een beetje pafferig, laat ik gaan hardlopen! Maar ik ben vanochtend al geweest
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vond de halve in Egmond begin dit jaar wel een uitdaging met de trein + pendelbus. Dat was echter met de auto net zo goed een hele onderneming geweest vanuit Nijmegen. Je bent er al snel een hele dag mee kwijt, met dat soort loopjes..quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Behalve die in Haarzuilens danIk heb ook nog een vouwfietsje en een voordeelurenkaart, dus meestal kom ik een heel eind.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
[code]20 December 2014DEO Loop Borculo
• HDLed 10,3 km/code]
Als het nog niet klopt dan moet iemand anders het ff voor me doen haha![]()
Is met meer loopjes wel. Ik vind het altijd wel een toffe dagbesteding, naar een hardloopwedstrijd gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond de halve in Egmond begin dit jaar wel een uitdaging met de trein + pendelbus. Dat was echter met de auto net zo goed een hele onderneming geweest vanuit Nijmegen. Je bent er al snel een hele dag mee kwijt, met dat soort loopjes..Adrelinekickjes
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:40 schreef HDLed het volgende:
[code]20 December 2014DEO Loop Borculo
• HDLed 10,3 km/code]
Als het nog niet klopt dan moet iemand anders het ff voor me doen haha
1
2[b]20 December 2014[url=http://www.vvdeo.nl/?page=show&pageid=91]DEO Loop Borculo[/url][/b]
[*] HDLed 10,3 km
Ook vanaf mobiel btw dus niet zeker of t klopt :p![]()
DW:hopen dat het meevalt ...
Voor het eerst sinds A'dam een serieus stukje gerend. Het viel niet tegen, behalve dat op de trappetjes en zandbulten mijn hartslag door het dak ging: 10,4km/57:05.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 18:02:17 ]![]()
1:47:41. Zeven minuten vlotter dan drie weken terug. Bijna drie minuten sneller dan m'n streeftijd. Zeer tevreden. Verslag volgt.Get stoned![]()
Quoi, mag ik bij Angel-A en Gogo bij de Halve van de Haar? (6 april 2015)
(HM)
1 [*] SEMTEX - HM Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow, just wow!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef Hinder het volgende:
1:47:41. Zeven minuten vlotter dan drie weken terug. Bijna drie minuten sneller dan m'n streeftijd. Zeer tevreden. Verslag volgt.![]()
Mensen die nog (gratis) mee willen doen met de 7H: http://www.looptijden.nl/(...)de-zevenheuvelenloopKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben benieuwd hoe het met spiritusbus is.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
^^quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met spiritusbus is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
misschien sta ik alleen in dit voorstel maar kunnen loopjes niet over een hele week uitgesmeerd worden... weet je wel hoe lang het duurt om alles op een maandagmorgen door te lezen??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
misschien sta ik alleen in dit voorstel maar kunnen loopjes niet over een hele week uitgesmeerd worden... weet je wel hoe lang het duurt om alles op een maandagmorgen door te lezen??
Wat hij zegt!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezen"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
nog beter.... ik schuif gewoon een uurtje op naar het oosten net als Flipsen en dan heb je de hele zondag om bij te lezen.... !!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of wij gaan allemaal bij hem wonenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Jij trakteert?quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Of de andere kant op, dan kun je het gelezen hebben voordat wij hier uberhaupt gelopen hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
hooguit op een colaatje als je het verdiendquote:
Sporten voor Sophia![]()
Ik dacht de vliegtickets.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
hooguit op een colaatje als je het verdiend
de boot duurt maar 6 weken!quote:
(al hoewel dat niet goedkoper is...)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet je hoe lang het duurt om van 6 weken alles bij te lezen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de boot duurt maar 6 weken!
(al hoewel dat niet goedkoper is...)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
schat mijn baas maakt me niet rijkquote:als ik wel rijk was had je eens kans
Sporten voor Sophia![]()
daar heb je een punt alleen denk ik dat de moderne containerschepen nog meer communicatie-mogelijkheden hebben dan de ergste Fok-nerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurt om van 6 weken alles bij te lezen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op de één of andere manier zijn het altijd de bazen die rijk zijn en het personeel nooit. We doen iets verkeerd Toek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat mijn baas maakt me niet rijkals ik wel rijk was had je eens kans
als rechtse capitalist zit ik nu echt op mijn handen....quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn het altijd de bazen die rijk zijn en het personeel nooit. We doen iets verkeerd Toek.
Mogen deze erbij ?
1
2[b]14 december 2014 [url=http://www.avdewielingen.nl/]Jules Unlimited Loop (Breskens)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 19 km
De loop staat nog goed verstopt op de website, onder wedstrijden en dan bij natuurlopen
1
2[b]1 februari 2015 [url=http://www.avdewielingen.nl/]23e Midwinter Halve Marathon (Cadzand-Bad)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM
Deze staat op de site onder wedstrijden en dan halve marathon
En mag ik bij de Vondelparkloop op 18 januari erbij ? Zelfde afstand als Angel-A![]()
![]()
Ik zou best de Monnikentocht willen doen in aug 2015(50km
)
Dan doe je dat toch? Jij kunt datquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou best de Monnikentocht willen doen in aug 2015(50km
)
F means you're fucked![]()
Tja, alleen dat celibaat he
Het is in Ter Apel, Groningen en ik wil graag dat mijn eega meegaatquote:Heb hem al gepolst, maar hij is nog niet echt enthousiast. Óf ik haal in de tussentijd mijn rijbewijs natuurlijk
Gewoon kut.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel.![]()
Dat is ook wel een beetje mijn angst bij trails, mijn enkels klappen best makkelijk dubbel. Ik moet nu dan ook enkelversterkende oefeningen doen.
Hopelijk is het snel over en kun je komende week weer lopen.Dat is wel heel suf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht net, hmm het is wel lekker weer en ik voel me een beetje pafferig, laat ik gaan hardlopen! Maar ik ben vanochtend al geweest![]()
![]()
Ja maar wat?! ja okè ik loop te weinig hard. Maar verder....quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn het altijd de bazen die rijk zijn en het personeel nooit. We doen iets verkeerd Toek.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR Het ging lekker.Get stoned![]()
Volgens mij weet deze meneer het antwoord:quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar wat?! ja okè ik loop te weinig hard. Maar verder....quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als rechtse capitalist zit ik nu echt op mijn handen...."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:40 schreef Hinder het volgende:
Puike raceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR Het ging lekker.
Ik ben benieuwd wat je hier wilde zeggen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als rechtse capitalist zit ik nu echt op mijn handen....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Congrats !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR Het ging lekker.![]()
Hinder, je bent de nieuwe Zeddie.
Je ziet er altijd zo fris uit, alsof het geen moeite kost. Twee vingers in de neus.
![]()
![]()
Je TL;DR zegt alles maar het verhaal erbij is natuurlijk ook wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR Het ging lekker.Super netjes gelopen hoor.
Oktober is toch wel mijn slechtste maand tot nu toe: pas een kleine 30km op de teller![]()
Na de Halve van Hoogland was ik mijn motivatie gewoon kwijt. Nog wel een paar keer gelopen, maar dat voelde eigenlijk als moeten. Ik had er even geen lol meer in. En daarom besloot ik om gewoon maar even niet te lopen totdat ik vanzelf weer zin zou krijgen. En dat heeft gewerkt![]()
Afgelopen donderdag 6,5km en vandaag ging ik voor een 10km rondje (het werden er 12,5). Mijn Garmin was de eerste km al helemaal de weg kwijt, dus heb ik niet meer op km-tijden of snelheden gelet, maar gewoon heerlijk gelopen. Wauw, nu weet ik weer waarom ik hardlopen leuk vindLaat al die km's voor de marathon nu maar komen, ik heb er weer lol in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afgelopen weken heb ik hier ook nauwelijks gelezen, dus ik heb alle topprestaties op de marathons zo'n beetje gemist. Maar wat ik er van gezien heb: Helden!!![]()
![]()
Supertijd Hinder! Erg netjes gedaan en mooi opgebouwd!![]()
Glen, mooi dat je het plezier weer een beetje terugkrijgt!
Murmeli, super! Je eerste cross!Op naar het trailen!
![]()
MobloWolve
, maar toch lekker getraind!
Devv..![]()
Je maakt het jezelf ook wel erg zwaar met die vlag, maar wel heel stoer! En makkelijk voor de foto's!
Creep, jammer dat het niet zo lekker wou. Die sub21 komt zeker wel, gelukkig hoef je van 5k loopjes niet zoveel te herstellen. Volgende week heb je vast nog ergens een kans!
![]()
Ik had het zwaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik had het zwaar...
dat hoort ook....een podiumplaats moet je verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders vertel je even over waar wat wanneer je gewonnen hebt en hoe het ging, Jero
Trailenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Supertijd Hinder! Erg netjes gedaan en mooi opgebouwd!![]()
Glen, mooi dat je het plezier weer een beetje terugkrijgt!
Murmeli, super! Je eerste cross!Op naar het trailen!
![]()
MobloWolve
, maar toch lekker getraind!
Devv..![]()
Je maakt het jezelf ook wel erg zwaar met die vlag, maar wel heel stoer! En makkelijk voor de foto's!
Creep, jammer dat het niet zo lekker wou. Die sub21 komt zeker wel, gelukkig hoef je van 5k loopjes niet zoveel te herstellen. Volgende week heb je vast nog ergens een kans!
Modder
Afzien
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dankjulliewel allemaal!
Dat betekent inderdaad dat het de volgende keer wat vlotter moetquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:50 schreef wyccie het volgende:
Hinder, je bent de nieuwe Zeddie.
Je ziet er altijd zo fris uit, alsof het geen moeite kost. Twee vingers in de neus.
.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik had het zwaar...
Zonde dat je niet nummer 666 hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get stoned![]()
Ok kleintje dan..
Vandaag de Devil's trail Nijmegen gelopen. Omdat ik eventjes geleden al de Hoge Veluwetrail had gelopen die 43km was. Waren mijn benen het er de afgelopen tijd nog niet zo mee eens. Vandaar dat ik de afstand had laten omzetten van 36 naar 22km. Samen met Streamnl, Daywalk3r. Winterstorm was er ook bij, voor de mentale support. Ze zou eigenlijk de 11km gaan lopen, maar haar blessure duurt maar....
Anyways, we gingen op pad. Natuurlijk lekker vooraan gaan staan, daarvan is nog een hele mooie foto van mij in de rook. Meteen ook maar vooraan gaan lopen en even kijken wat de rest ging doen. Liepen best relaxed, zo'n 4'/km en het bleef met 4 man een beetje bij elkaar. Dit ging wel lekker dacht ik zo, als het zo blijft gaan kan ik straks nog wel versnellen waarschijnlijk. Maar na 4km en de eerste klimmetjes hadden mijn benen er toch geen zin meer in. WTF is dit nou weer... Ik moest de andere 3 laten lopen en bij het volgende klimmetje moest ik al wandelen. Nou, dat is weer mooi kut. Zo heel snel was ik ook niet gestart en deze kleine klimmetjes moeten toch geen probleem zijn?
Gelukkig was na 5km al de eerste verzorgingspost. Hier even op adem gekomen, de fotograaf gesproken die de rookfoto liet zien en even een lekker banaantje gegeten. Ok, relax. Nummer 5 is nog nergens te zien en ook op gewoon lekker tempo gaat het nog heus wel hard genoeg. Dus ga gewoon weg op je eigen tempo en kijk maar wat je nog kan redden. Bedankt mensen van de post en banaan. Daar ging ik weer op pad. Gewoon er lekker van genieten, maar toch wel goed je best doen! Op een of andere manier hielp me dit om een beetje op stoom te komen en zelfs de klimmetjes gingen weer allemaal hardlopend. Dat is beter
. Ik kreeg er weer lol in en voor mijn gevoel ging het steeds weer sneller. De eerste 11km waren veel klimmetjes en erg leuke afdalingen, lekker steil en vol met wortels, bladeren en andere zooi. Lekker technisch, hou ik van. Daarna gingen we over een weg en werd het allemaal iets makkelijker. Wat rechtere paden en wat minder hoogtemeters. Gewoon lekker door de modder baggeren en leuke singletracks pakken. Verzorgingspost ook maar meteen overgeslagen, want ik was 'a man on a mission' en die missie was de nummer 3 heel misschien nog kunnen inhalen. Toen ik na een rondje weer bij dezelfde post kwam liepen er erg veel mensen de andere kant op. Ik vragen hoeveel mensen er al langsgekomen zijn, maar dat wisten ze niet. "Maar ik kan u wel vertellen dat u er al 12km op heeft zitten, meneer", "Eeeuhm, maak daar maar 19 van
", "Oh sorry
, dan behoort u tot de supersnelle.",
"Ok, doei!" en daar ging ik weer. Vlak voordat ik bij de finish was liep er een pad omhoog en bovenop een afslag naar rechts, daar zag ik ineens iemand lopen die toch wel erg op de nummer 3 leek. Erachteraaan!!! Dus rennen als een malle, maar helaas was vlak na dat stuk pad al de finish en was hij er dus al eerder... Jammer, missie mislukt
, 4e plek. "Son, I am dissapoint." Maar toch nog de trail goed af kunnen sluiten, lekker kunnen lopen en heel heel behoorlijke plek
Dus was er toch wel tevreden mee.
Daywalk3r stond me ondertussen al op te wachten samen met winterstorm. Bleek dus dat hij door z'n enkel was gegaan, erg zonde en dat na 3km al. Dus hij heeft al dat moois moeten missen. Echt zo klote voor hem. En streamnl moest helemaal alleen lopen en liep vanaf dat moment met daywalk3r helemaal achteraan, maar dat vond hij niet zo erg, kon hij leuk iedereen gaan oprapen
.
Gezamenlijk bleven we nog gezellig op het terrein een beetje ouwehoeren enzo. Wachten op de prijsuitreiking. Ook omdat een bekende van me op het podium stond, toch altijd wel leuk om te zien ook! Tot we bij de uitreiking van de 22km kwamen. De nummer 3 is geworden: * Tromgeroffel* Jero Nimo!!!, "huh what?
", "Sorry foutje, ik was 4e... ". "Nee je bent 3e, die en die was verkeerd gelopen
."
![]()
![]()
![]()
Jeeeeeej, ik mag op het podium. LOL!
Dus ik stond weer eens op het podium, een mooie Buff gewonnen. Dat geeft dan toch weer een extra positieve draai aan het geheel. Terwijl je niet eens sneller hebt gelopen, maar dat geeft dan niet
.
Was in ieder geval weer een superleuke dag met z'n allen! Bedankt allemaal! En Daywalk3r natuurlijk beterschap met je enkel!![]()
/smileyoverload
[ Bericht 3% gewijzigd door Jero_nimo op 26-10-2014 20:44:41 ]![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok kleintje dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volledige uitslag
Een dag later kijk ik tevreden terug op mijn tweede halve marathon. Ik was al een week met deze wedstrijd bezig in mijn hoofd (door de eerdere uitslagen wist ik dat e een top-3 notering in zou kunnen zitten) en gezien de progressie de afgelopen periode, maakte dat ik sowieso met een ambitieus plan van start ging.
Het plan was namelijk om op 3:58/km te vertrekken, sneller dan mijn snelste 10 km (en 15 km), en zo geschiedde.
Bij de start was het nog druk vooraan. Nogal wat 10 km en 6 km lopers (uiteindelijk zouden 26 renners op die afstanden een hoger gemiddelde hebben) en ik moest oppassen me niet teveel door met hun enthousiaste schema's op te blazen. Toen na 5 km (in 19:43) de rookwolken optrokken (en zij allen waren afgeslagen voor de terugweg) zag ik een gapende leegte voor me. Een stuk voor me liepen twee renners met de voorrijdwagen. Wow, ik lag derde.
Met de steun van Remko, goede vriend en waterdrager voor een dag in mijn kielzog, vlogen de volgende 5 kms voorbij en kwam ik door in 39:31. De afstand tot de twee koplopers bleef ongeveer gelijk, ik schatte het op een kleine minuut.
Bij het keerpunt op 11 km stonden mijn ouders (dank voor de steun en bovenstaande foto) en begon de weg terug. De snelheid zakte tot boven de 4 minuten per kilometer, er leek toch wat wind te staan en die was nu tegen. Ik maakte echter bijna een sprong van blijdschap, want voor mij stond een van de twee koplopers met krap stil (ja, de een zijn dood...) Enfin, ik wist nu zeker dat als ik zelf heel bleef dat ik tweede zou worden!
De 15 kilometer doorkomst was in 59:43. Inmiddels was de dijk verlaten en liep ik parallel over de Tiendweg, een op dat punt onverharde weg. Ik begon moe te worden, de hartslag zakte iets. Ook begon ik mijn rechter achillespees te voelen. Kleine zorgen, en daar bleef het gelukkig bij.
De volgende 5 kilometers die volgenden waren zwaar, ik verloor veel tijd op mijn schema en ook een paar seconde per kilometer op mijn p.r. De doorkomst van km 20 miste in tijdens mijn race maar was in 1:21:05. Ik perste alles eruit wat erin zat, maar de hoopte 1:24-er bleef toch nog ruim uit.
Het zicht op de finish ga me een enorm gaaf gevoel. Zeker toen ik zag dat Q en haar geliefde samen op het bankje bij de finish (kennelijk op mij) zaten te wachten. Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven. Maar de goede zoon in mij heeft ze toch voor m'n moeder gewaard.
De felicitaties na afloop (hier en op facebook) vond ik echt enorm tof. Dank daarvoor. Ik ga zo nog ff bijlezen wat de anderen gedaan hebben het afglopen weekend, maar ik zag al een mooi HM p.r. van 1:47 voorbij komen, en de rest zie ik straks!
Keep up running.
@Zwabber: en ik blijf zeker ook fietsen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok kleintje dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)4-marathonlopers.htm
Ik heb me net hiervoor aangemeldLaat het lot maar beslissen of ik Rotterdam ga lopen of niet
Jij bent snel !!!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Volledige uitslag
Een dag later kijk ik tevreden terug op mijn tweede halve marathon. Ik was al een week met deze wedstrijd bezig in mijn hoofd (door de eerdere uitslagen wist ik dat e een top-3 notering in zou kunnen zitten) en gezien de progressie de afgelopen periode, maakte dat ik sowieso met een ambitieus plan van start ging.
Het plan was namelijk om op 3:58/km te vertrekken, sneller dan mijn snelste 10 km (en 15 km), en zo geschiedde.
Bij de start was het nog druk vooraan. Nogal wat 10 km en 6 km lopers (uiteindelijk zouden 26 renners op die afstanden een hoger gemiddelde hebben) en ik moest oppassen me niet teveel door met hun enthousiaste schema's op te blazen. Toen na 5 km (in 19:43) de rookwolken optrokken (en zij allen waren afgeslagen voor de terugweg) zag ik een gapende leegte voor me. Een stuk voor me liepen twee renners met de voorrijdwagen. Wow, ik lag derde.
Met de steun van Remko, goede vriend en waterdrager voor een dag in mijn kielzog, vlogen de volgende 5 kms voorbij en kwam ik door in 39:31. De afstand tot de twee koplopers bleef ongeveer gelijk, ik schatte het op een kleine minuut.
Bij het keerpunt op 11 km stonden mijn ouders (dank voor de steun en bovenstaande foto) en begon de weg terug. De snelheid zakte tot boven de 4 minuten per kilometer, er leek toch wat wind te staan en die was nu tegen. Ik maakte echter bijna een sprong van blijdschap, want voor mij stond een van de twee koplopers met krap stil (ja, de een zijn dood...) Enfin, ik wist nu zeker dat als ik zelf heel bleef dat ik tweede zou worden!
De 15 kilometer doorkomst was in 59:43. Inmiddels was de dijk verlaten en liep ik parallel over de Tiendweg, een op dat punt onverharde weg. Ik begon moe te worden, de hartslag zakte iets. Ook begon ik mijn rechter achillespees te voelen. Kleine zorgen, en daar bleef het gelukkig bij.
De volgende 5 kilometers die volgenden waren zwaar, ik verloor veel tijd op mijn schema en ook een paar seconde per kilometer op mijn p.r. De doorkomst van km 20 miste in tijdens mijn race maar was in 1:21:05. Ik perste alles eruit wat erin zat, maar de hoopte 1:24-er bleef toch nog ruim uit.
Het zicht op de finish ga me een enorm gaaf gevoel. Zeker toen ik zag dat Q en haar geliefde samen op het bankje bij de finish (kennelijk op mij) zaten te wachten. Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven. Maar de goede zoon in mij heeft ze toch voor m'n moeder gewaard.
De felicitaties na afloop (hier en op facebook) vond ik echt enorm tof. Dank daarvoor. Ik ga zo nog ff bijlezen wat de anderen gedaan hebben het afglopen weekend, maar ik zag al een mooi HM p.r. van 1:47 voorbij komen, en de rest zie ik straks!
Keep up running.
@Zwabber: en ik blijf zeker ook fietsen.![]()
![]()
Heb ik ook al gedaan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb me net hiervoor aangemeldLaat het lot maar beslissen of ik Rotterdam ga lopen of niet
Misschien zitten we straks samen erin!
![]()
En @Corniel, goed verslag ook!Erg netjes gelopen en het verval goed beperkt kunnen houden. Hele mooie tijd, maar dat heb ik al een paar keer gezegd!
![]()
![]()
![]()
Tarahumara natuurlijk ook supergoed gedaan trouwens, over het hoofd gezien net. Hoop dat ik er de volgende bosloop ook weer bij ben!Mooie tijd gelopen!
![]()
Top verslagen! We krijgen steeds meer podiumplaatsen in dit topic. Was dat allemaal niet begonnen met Hats d'r boerenkool wedstrijd?![]()
Tja ik betwijfel of mijn motivatie echt mensen gaat overtuigen maar we gaan het afwachtenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan!Misschien zitten we straks samen erin!
![]()
En @Corniel, goed verslag ook!Erg netjes gelopen en het verval goed beperkt kunnen houden. Hele mooie tijd, maar dat heb ik al een paar keer gezegd!
![]()
Gefeliciteerd! Ik lees je verslag na Heel Holland Bakt
Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)quote:
@Jero_nimo: Ik vond het verval toch nog best groot, dat moet wel beter richting de M:
1: 19:43
2: 19:44
3: 20:17
4: 21:17
Zeker het verval van 15 naar 20 km is met een minuut vrij groot.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ohja, dat minuutje extra kan echt nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)
@Jero_nimo: Ik vond het verval toch nog best groot, dat moet wel beter richting de M:
Zeker het verval van 15 naar 20 km is met een minuut vrij groot.Haha, toch vind ik het netjes. Vooral als je ziet waar je de laatste tijd vandaan komt.
![]()
In de hoop dat ik naast je kom staan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
Voor de volgende Devil's Trail ga ik me ook maar in zo'n pakje wurmen. En plaktieten kopen.![]()
![]()
Alles om met Jero op de foto te kunnen !quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
Voor de volgende Devil's Trail ga ik me ook maar in zo'n pakje wurmen. En plaktieten kopen.![]()
![]()
Ik haal het niet i.i.g.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)
Zeker het verval van 15 naar 20 km is met een minuut vrij groot.![]()
![]()
Thnx! Ja gezellig als je m de volgende keer ook loopt, ik ben van plan ze alle zeven te gaan lopenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Tarahumara natuurlijk ook supergoed gedaan trouwens, over het hoofd gezien net. Hoop dat ik er de volgende bosloop ook weer bij ben!Mooie tijd gelopen!
Er deden best een hoop snelle gasten mee, misschien dat ze je kunnen bijhouden als je een slechte dag hebt
![]()
![]()
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.. Balen!
Get stoned![]()
Ben je een debutant dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Of ben je een duo?
Idee: je moet je als duo met Jero aanmelden....
Verhaaltje erbij over het forum, en die plekken zijn binnen
meh ! beterschapquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.![]()
Oh ik las het meer als; debutanten en duo's zijn óók welkom. Heb in mijn motivatie juist gezet dat ik al Amsterdam heb gelopen, dus misschien is dat dan een probleem. Maar ze vragen ook om je marathon PR?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben je een debutant dan?
Of ben je een duo?
Idee: je moet je als duo met Jero aanmelden....
Verhaaltje erbij over het forum, en die plekken zijn binnenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zat me eigenlijk ook al af te vragen ik het niet verkeerd las...quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ik las het meer als; debutanten en duo's zijn óók welkom. Heb in mijn motivatie juist gezet dat ik al Amsterdam heb gelopen, dus misschien is dat dan een probleem. Maar ze vragen ook om je marathon PR?
Maar als ze om je PR vragen....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou, ik hoef niet per se met Jero op de foto. Ik hoopte sneller te zijn met zo'n pakje.![]()
Daywalk3r, als er nu een ei op zit, en je een bloeduitstorting gaat krijgen, dan zijn je banden niet alleen opgerekt, maar hoogstwaarschijnlijk ook gescheurd.![]()
Beterschap.![]()
Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaan
Daywalker, sterkte jongen. Dit kunnen nare blessures zijn.F means you're fucked![]()
Jero! Corniel! Hinder!Tof!!
Ook wel jammer trouwens dat ik van mijn deel van het veld de énige was die dwars door de modder rende, de rest ging 'er omheen'![]()
Ja doei.![]()
DW![]()
wat YUR al aangaf, dat kunnen slepende blessures zijn maar laten we het beste hopen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup, dacht er ook aan, maar ook maar niet. Helemaal geen zin om me te verantwoorden richting een andere trainer dan mijn eigen trainer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:26 schreef YUR het volgende:
Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jeetje jongens en meisjes: er is bijzonder veel en goed gelopen dit weekend! Podiumplaatsen voor Corniel en Jero en een prachttijd van hinder op de halve. En natuurlijk nog een hoop andere mooie prestaties
Ik heb mezelf net even vlug uitgelaten, de afgelopen dagen zo'n vol schema en vandaag de verjaardag van zoonlief gevierd. De laatste week in ons huidige huis breekt morgen aan. Dus nog even bewust hier in de omgeving hardlopen![]()
![]()
Balen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.
Iets geks mee gedaan dan?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jammer. Ik had gehoopt op jou, mossel en Swets in dat team.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:26 schreef YUR het volgende:
Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaan
Ik heb het hele weekend meegelezen, maar nog niet gereageerd. Dat betekent dat ik veel mensen ga vergeten en dat spijt mij oprecht.
Hinder: wat een droomtijd.
Corniel: jammer dat ik te laat in Schoonhoven was, maar het is me wel duidelijk dat jij die fiets gewoon moet verkopen. Supertijd gelopen, juist omdat het op het laatst een stuk moeilijker ging. Jammer dat je niet je geluksshirt aan had, dan hadden mensen echt OMG gedacht (atheïsten dachten in dat geval OYG - deze heb ik schaamteloos gejat).
Quoi: Wow, wat een weekend! En die opmerking over Schippers verbaast me niet, want ik dacht hetzelfde toen ik twee maanden geleden Runner's World 08/2014 pagina 38 (grote foto met zonnebril) opensloeg.
Wolve: fantastisch, deze anecdote kun je nog jarenlang blijven vertellen!
Daywalker:Auch. De pijn spat van het scherm. Hopelijk valt het mee. In de voetbalwereld smeren ze dit soort dingen wel eens in met placenta's, maar of dat helpt...
jero_nimo: ik kan geen nieuwe superlatieven meer bedenken. Ze zijn op. Gelieve de volgende keer genadeloos te floppen, dan heb ik nog wel wat nieuwe woorden beschikbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ik was dit weekend grotendeels bij mevrouw Z. Ik heb daar vanmiddag mijn langste duurloop in voorbereiding op de Meijendelloop volbracht, bijna 25 km. Ik heb de mosselmethode toegepast door van fietsknooppunten gebruik te maken. Jammer dat er stukken waren afgesloten, maar ik ben niet hopeloos verdwaald, op een klein woonwijkje in Vlist na (maar dat ziet er weer grappig uit in de log, dus ik klaag niet).
Ik was zonder eten of drinken op pad gegaan en na 17 km vond ik dat wel jammer, toen kreeg ik dorst. Het leuke ervan wel is dat dat dorstgevoel precies het punt was waarop de HS langzaam ging stijgen. Dat is hele gave fysiologische data. Ja, dat hebben jullie niet met je zak, bomgordel en gels.
Komende week wat minder kilometers richting de LVML, waarvan het erop begint te lijken dat de omstandigheden in de buurt gaan komen van die van vorig jaar. Niet erg, dan wil ik gewoon dood op het strand, verder niks aan de hand. Ik hoop echter toch op weinig wind.![]()
Zwab: mijn internetpersonage in t echt minder druk? Huh? Ik heb hier ondertiteling bij nodigSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Snertquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Top verslagen! We krijgen steeds meer podiumplaatsen in dit topic. Was dat allemaal niet begonnen met Hats d'r boerenkool wedstrijd?![]()
Hats heeft nu overigens onwijs stijve kuiten van het hobbelrondje van gisteren. Gekte.![]()
Dat is wel erg balen zeg. Hopelijk is er niets echt stuk, maar kneuzingen zijn ook echt ontzettend kut qua herstelquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
He bah, Hinder, twee minuten onder mijn PR gedoken...![]()
Mooie tijd!
Ik weet wat mijn volgende doel gaat zijn!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Als je niet snel bent, dan maar plezier hebbenSPOILER: blij eiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Wij zijn alle 3 te eigenwijs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jammer. Ik had gehoopt op jou, mossel en Swets in dat team.![]()
Klote, DW. Hopen dat herstel niet al te lang duurt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.
Vanmiddag weer uurtje wezen lopen. Het was (lang) niet genoeg om te compenseren voor de alcohol van gisteren, was wel even afzien maar het lekker hardloopweer maakte veel goed. Kwam nog wel een fietser tegen die 15 graden blijkbaar koud genoeg vond om handschoenen aan te doen![]()
![]()
Daarom juist! Eigenlijk moet het maar gewoon eens gezegd worden, ik wil dat jullie je aanmelden. NU.quote:![]()
Wat een prestaties dit weekend![]()
Balen voor Daywalkerbeterschap!
Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief!
Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou heb ik geen trainer behalve dit topic, dus voor mij zou het misschien nog daadwerkelijk wat bijdragen ook![]()
![]()
Haha ohja, das waar ook. Die van de M Rotterdam ook toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al eens gratis schoenen gewonnen. En een lichtarmband!![]()
Marathon van Etten-Leur ging waanzinnig. Morgen volgt het verslag, maar tipje van de sluier:
Ingezet op 3:30, uiteindelijk 3:25 gelopen, oftewel 23 minuten van mn pr. Negatieve split van maar liefst één hele tel.
Morgen dus meer, nu![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha ohja, das waar ook. Die van de M Rotterdam ook toch?Aan E.T. gegeven... die ze nooit aanheeft (vallen net een half maatje kleiner dan d'r andere NewBalance)
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Marathon van Etten-Leur ging waanzinnig. Morgen volgt het verslag, maar tipje van de sluier:
Ingezet op 3:30, uiteindelijk 3:25 gelopen, oftewel 23 minuten van mn pr. Negatieve split van maar liefst één hele tel.
Morgen dus meer, nu23 minuten!
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen dus meer, nuMooie tijd !
![]()
Tof!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen dus meer, nu
Ja doei.![]()
Prachttijd spiritusbus
Wow spiritusbus!
Ik had YUR bijna opgegeven voor het dreamteam, maar blij dat ik het niet heb gedaan![]()
![]()
Hier een nieuw afstandsrecord, net geen 14,5 km. Nog drie weken![]()
Dagloper, klote zeghoop dat het meevalt....
Corniel, supertof die podiumplaats. Natuurlijk is snel relatief maar:![]()
![]()
Ik las nog meer goede prestaties maar teruglezen is op mijn mobiel lastig dus vergeef me de onpersoonlijkeVoor iedereen.
Ynske: gaaf dat je je ingeschreven hebt voor een loopje. Je gaat daar rocken!!
Overigens heb ik al een foto met Jeromaar die cowboy en sylvesterrrrrrrr moesten er ook zo nodig bij
![]()
![]()
![]()
Aan de ene kant snap ik het wel, maar kom op, er zijn meer halve marathons! En anders loop je de CPC op je gemak en zoek je een tweede HM uit in mei ofzo waar je gaat voor een mooie tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief!
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"![]()
Wauw wauw wauw!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen dus meer, nuWat een verbetering en wat vlak dan!
![]()
Supernetjes gedaan! Ben benieuwd naar je verslag!![]()
Ja ja, dus daarom staan al die gelegenheidsfotografen zo graag langs het parcours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, das waar ook ja! Ik toevallig ook een met jou!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Serinde het volgende:
Overigens heb ik al een foto met Jeromaar die cowboy en sylvesterrrrrrrr moesten er ook zo nodig bij
![]()
![]()
Gratz met je nieuwe record!Komt helemaal goed!
![]()
![]()
Spiritusbus, wat een enorme hap van je PR. Wat heeft nou het verschil gemaakt? Andere training, vorm, ervaring?
Ik had vanmiddag trouwens iets nieuws tijdens mijn duurloop. De tenen van mijn rechtervoet krullen naar binnen. Alsof ze iets vastgrepen. Dat loopt wel irritant, gelukkig ging het ook weer over.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Devv het volgende:
Ja ja, dus daarom staan al die gelegenheidsfotografen zo graag langs het parcours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wordt een fokmeet!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.![]()
![]()
Klinkt als een beetje kramp in je tenen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens iets nieuws tijdens mijn duurloop. De tenen van mijn rechtervoet krullen naar binnen. Alsof ze iets vastgrepen. Dat loopt wel irritant, gelukkig ging het ook weer over.![]()
Ja, dat herken ik wel een beetje. Dat is echt kramp. De eerste keer dacht ik ook, dat is vreemd zeg. Het deed geen pijn zoals kramp in je kuiten maar het loopt wel heel vervelend. Ik heb daar gelukkig geen last meer van even afkloppen sinds ik wat meer gewend ben om lange afstanden af te leggen.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Devv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drifit FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees 't welquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
He bah, Hinder, twee minuten onder mijn PR gedoken...![]()
Mooie tijd!
Ik weet wat mijn volgende doel gaat zijn!.
Get stoned![]()
Zoeken ze niet eerder naar nieuwelingen voor dat dreamteam?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mijn eerste gedachte zou zijn om afstandmeten.nl aan te zwengelen op zoek naar leuke hardlooproutes ter plekke.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
Mij tweede gedachte zou zijn om op zoek te gaan naar een hardloopwedstrijdje daar.![]()
Zo begrijp ik de oproep ook.... Nieuwelingen en/of duo's. Een debuterend duo maakt een goede kans denk ik!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef SEMTEX het volgende:
Zoeken ze niet eerder naar nieuwelingen voor dat dreamteam?![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Serinde het volgende:
Dagloper, klote zeghoop dat het meevalt....
Corniel, supertof die podiumplaats. Natuurlijk is snel relatief maar:![]()
![]()
Ik las nog meer goede prestaties maar teruglezen is op mijn mobiel lastig dus vergeef me de onpersoonlijkeVoor iedereen.
Ynske: gaaf dat je je ingeschreven hebt voor een loopje. Je gaat daar rocken!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Die tijd heb ik gelukkig gehadquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Vakantie >>>>>>>>>>> CPCF means you're fucked![]()
Volgens mij niet hoor. Eerdere jaren was het een mix van nieuwelingen en mensen die al eerder een marathon liepen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zo begrijp ik de oproep ook.... Nieuwelingen en/of duo's. Een debuterend duo maakt een goede kans denk ik!![]()
Wow wat een verbetering! Topper!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen dus meer, nu
Over dat dreamteam; wat verstaan ze uberhaupt onder duo's.. moet je dan ook de marathon naast elkaar blijven lopen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of ieder een halve?quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow wat een verbetering! Topper!
Over dat dreamteam; wat verstaan ze uberhaupt onder duo's.. moet je dan ook de marathon naast elkaar blijven lopen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je hebt ook running blind duo's. Misschien zoiets?
Mja, er schrijven honderden mensen naarKans dat iemand van hier mee mag doen..
![]()
Alletwee een halve.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow wat een verbetering! Topper!
Over dat dreamteam; wat verstaan ze uberhaupt onder duo's.. moet je dan ook de marathon naast elkaar blijven lopen?![]()
Mag ik ook in de OP?
1
2[b]8 februari 2015 [url=http://herculesdordrecht.nl/wp-content/uploads/2014/10/21409009__A4_enkel.pdf]Hercules Univé lopen (Dordrecht)[/url][/b]
[*] Maraca - 5km
en
1
2[b]29 maart 2015 [url=http://www.dwarsdoordordt.nl/]Dwars door Dordt (Dordrecht)[/url][/b]
[*] Maraca - 5km
Even een doel voor mezelf stellen als ik aan het trainen ben
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:54 schreef Maraca het volgende:
Mag ik ook in de OP?
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]
Even een doel voor mezelf stellen als ik aan het trainen ben
Wedstrijdjes
Ja, zijn niet de meest spannende.. maar moet het wel realistisch houdenquote:
Niet spannende wedstrijden zijn het leukst. Lekker lokaal. Ze zijn sws al spannend voor jezelf dus al die poeha heb je niet nodigquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zijn niet de meest spannende.. maar moet het wel realistisch houdenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh zeker! Moet er niet aan denken om bijvoorbeeld mee te doen met de marathon van Rotterdam.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet spannende wedstrijden zijn het leukst. Lekker lokaal. Ze zijn sws al spannend voor jezelf dus al die poeha heb je niet nodigWellicht in de toekomst, maar voorlopig is lokaal prima
Voet is minder pijnlijk dan gister. Geen afwijkende kleur, alleen wat dikker en keihard op de buitenkant van mijn voet. Over een klein uurtje kan ik bij de dokter terecht dus ik ben benieuwd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
sterkte!quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Voet is minder pijnlijk dan gister. Geen afwijkende kleur, alleen wat dikker en keihard op de buitenkant van mijn voet. Over een klein uurtje kan ik bij de dokter terecht dus ik ben benieuwd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt wel weer goed.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
moeders zei altijd......als je er niet aan denk heb je het ook nietquote:
Dat zei mijn moeder altijd bij muggenbulten maar daar gingen ze alleen maar harder van jeuken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeders zei altijd......als je er niet aan denk heb je het ook niet
ik zeg het altijd tegen jonge stagaires als ze een weekendje onverstandig zijn geweest...quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:55 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder altijd bij muggenbulten maar daar gingen ze alleen maar harder van jeuken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zeg het altijd tegen jonge stagaires als ze een weekendje onverstandig zijn geweest...
Ik haal mijn kick juist uit dat massale sfeertjequote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet spannende wedstrijden zijn het leukst. Lekker lokaal. Ze zijn sws al spannend voor jezelf dus al die poeha heb je niet nodig. Ik vind het echt heerlijk om samengepakt in het startvak te staan. En dan die pure wanorde als het startschot valt
.
![]()
Mijn nieuwe doel is om elke dag te gaan sporten, al is het maar 20 minuten. Behalve natuurlijk op dagen dat het qua planning echt niet kan
Maar ik word anders helemaal gek van al die lange kantoordagen dus ik merk dat bewegen wel echt helpt, en elke dag een halfuurtje schijnt ook gezonder te zijn dan ellenlange duurlopen(al hoop ik in de weekenden nog wel langere loopjes te doen)
ze kunnen jou ook alles wijs maken he!!??quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik word anders helemaal gek van al die lange kantoordagen dus ik merk dat bewegen wel echt helpt, en elke dag een halfuurtje schijnt ook gezonder te zijn dan ellenlange duurlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
ik werd vandaag voor het eerst in máánden wakker zonder ontzettende rugpijn.
![]()
Ik kon me gewoon omdraaien en opstaan zonder mezelf in 1000 bochten te wringen![]()
Dreigen met een fysio lijkt genoeg te zijn!![]()
![]()
Ja doei.![]()
Wie 'ze'?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze kunnen jou ook alles wijs maken he!!??
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@Zwabber: Ik heb natuurlijk meteen die Runner's World even opgezocht. Mijn dank is groot voor de vergelijkingIk werk aan mijn buikspieren uiteraard
![]()
@Hinder: Wat loop je lekker zeg! Gefeliciteerd met de vermorzeling van je streeftijd![]()
@Spiritusbus: 3u25Etten-Leur de gekste! Benieuwd naar je verhaal.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegevenKleine moeite hoor. En voor we het wisten kwam je al om de hoek speren.
Zo kun je het ook noemenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Daar ging ik weer op pad. Gewoon er lekker van genieten, maar toch wel goed je best doen!Nog zo'n speerkees. Gefeliciteerd met je podiumplek!
![]()
ik had het over het feit dat ellelange duurlopen slecht zijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wie 'ze'?
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen
Kan dat wel? Ik heb besloten om het gewoon te doen. Het is ook een weekje vakantie en ik zie het maar als taperen
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPC![]()
![]()
Maar echt, waarom zou je vakantie laten schieten omdat er één of ander totaal inwisselbaar loopje is gepland op een bepaalde datum? Als je wil kun je elke week wel vier halve marathons lopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen
Kan dat wel? Ik heb besloten om het gewoon te doen. Het is ook een weekje vakantie en ik zie het maar als taperen
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPCZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar, jij loopt dus nu niet meer Schoorl? Of ga je gewoon een maand na Schoorl de CPC hobbelen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPC
Na een weekend in 't Haagse leef ik ook weer enigszins. De kuiten voelen gelukkig weer wat beter. Vandaag lekker scriptievrijen morgen als het goed is semi-definitieve versie inleveren
Als m'n begeleider 'm dan goedkeurt kan ie officieel ingeleverd worden en gaat ie ook naar de tweede lezer
![]()
![]()
De optie om je vakantie te laten schieten was niet in mijn hoofd opgekomenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar echt, waarom zou je vakantie laten schieten omdat er één of ander totaal inwisselbaar loopje is gepland op een bepaalde datum? Als je wil kun je elke week wel vier halve marathons lopen.Loopje laten schieten it is then inderdaad. Maar toch denk ik ook niet dat dát nodig is in Yuki haar geval.
Al snap ik het dilemma. Als er na de inschrijving voor jouw kustmarathon ineens een sportieve vakantie zou worden gepland tot 1 dag van tevoren, zou je dan ook niet even twijfelen?![]()
Leuke verslagen en prestaties gelezen.
![]()
![]()
![]()
En hele mooie PR's voorbij zien komen
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
En streamnl moest helemaal alleen lopen en liep vanaf dat moment met daywalk3r helemaal achteraan, maar dat vond hij niet zo erg, kon hij leuk iedereen gaan oprapen
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!GROEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!Zweef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.Ja doei.![]()
Gisteren mijn eerste hardloop wedstrijd gedaan. Drechtstadloop 10 km. Afgelopen weken weining gelopen (1 ipv 3 keer per week) wegens overbelaste voet. Maar deze eerste loop in mijn hometown wilde ik niet laten gaan.
Stond ik daar als echte beginneling in normale trainingsbroek en gewoon t-shirt, mobieltje in mijn broekzak. Maar fuck it, je moet ergens beginnen. De eerste kilometer vond ik het maar druk, maar dat hoort er dan bij, en dan viel dit waarschijnlijk nog heeeeel erg mee met andere activiteiten. Maar na een kilometer kreeg ik alle ruimte. Ik was vastberaden onderweg met een doel van 5min/km. Op 2,5 km verbaasde ik me over de eerste wandelaars. Gelukkig kon ik lekker door. Op 3,5 km merkte ik echter toch dat ik al wat moeite kreeg. Op dat punt stond mijn vader ("vroeger in het leger moesten we 10 km zonder training lopen"). Zonder dat ik het merkte is die een stuk achter me aan gefietst en volgens hem leek het allemaal soepel te gaan. In mijn hoofd was het echter wel een strijd. Dit ging zo tot 8 km. Toen vond ik het serieus zwaar worden, maar over 3 kwart dus gaan met die banaan. Het tempo kon ik nog volhouden tot 9 km, toen was het op en zakte mijn tempo.
Onder aanmoediging van het publiek (plus vrouw, kind, schoonzus en schoonmoeder) de laatste 300 meter weer even versneld. Over de finish met een tijd van 48:58
Mijn schoonvader gaf me gelijk op mijn kop dat ik in een lange trainingsbroek liep, veel te warm. Snel eens een strak broek je halen, dan blijven de schuurplekken waarschijnlijk ook weg. En een armhoesje voor de telefoon. Want ik wil meer![]()
De 10 km, zeker in dit tempo vond ik tegenvallen, gelukkig loop ik tijdens trainingen wel altijd lekker. Nu op naar de HM werken!![]()
Yes, die tubes mocht ik proberen van Scarabee. En ze bevielen zo goed dat ik ze ook gekocht heb.quote:
Alleen ze vloeken bij een hoop shirts
/vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!Toffe foto zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.![]()
![]()
Ik weet het nog niet. Ik kan het omzetten naar 10 km, de HM rustigjes doen (maar minder verstandig) of niet gaan lopen. Die knoop hak ik nog wel door voor die tijdquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar, jij loopt dus nu niet meer Schoorl? Of ga je gewoon een maand na Schoorl de CPC hobbelen?
Na een weekend in 't Haagse leef ik ook weer enigszins. De kuiten voelen gelukkig weer wat beter. Vandaag lekker scriptievrijen morgen als het goed is semi-definitieve versie inleveren
Als m'n begeleider 'm dan goedkeurt kan ie officieel ingeleverd worden en gaat ie ook naar de tweede lezer
Ik ga er iig wel heen op die dag, dus dan kan ik jou zien shinen.
Hey goed man, van je scriptie!
@Stream: ziet er goed uit! Mooie foto![]()
![]()
Shinen? Op de halve? Haha.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik kan het omzetten naar 10 km, de HM rustigjes doen (maar minder verstandig) of niet gaan lopen. Die knoop hak ik nog wel door voor die tijdIk ga er iig wel heen op die dag, dus dan kan ik jou zien shinen.
Hey goed man, van je scriptie!
@Stream: ziet er goed uit! Mooie foto![]()
Zo, het verhaal van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 09:52:15 ]![]()
Jouw vraag is niet wat je moet doen, maar hoe je loopt na een dag in de auto zitten. Als je zelf niet rijdt en je je benen kunt strekken, dan zal het meevallen. Als je achterin opgevouwen moet zitten dan wordt het wel een interessant experiment om de CPC te lopen. Sowieso vraag ik me af wat een week lang op ski's staan (zelf geen ervaring mee) en een week lang de ongetwijfeld onvermijdelijke après-ski doet met een aantal maanden HM-trainingen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Alleen jij kunt daar in maart antwoord op geven door te gaan lopen. Mocht het echt niet gaan dan kun je halverwege altijd uitstappen met een heupblessure of iets dergelijks, we zullen daar allemaal blind intuinen en het heel rot voor je vinden.Heel goed Swets, blij dat je naar me geluisterd hebt. Want je weet: wat ik wil, dat gebeurt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt als een beetje kramp in je tenen!Het deed inderdaad geen pijn. Gek genoeg is mijn voet nog steeds wat verkrampt, terwijl ik verder weinig last heb. Misschien had ik de schoen niet strak genoeg geveterd, of juist te strak. Ik merkte in het begin dat ik aan de zijkant van mijn rechtervoet wat kleine pijntje had. Enfin, het hoort erbij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef Devv het volgende:
Ja, dat herken ik wel een beetje. Dat is echt kramp. De eerste keer dacht ik ook, dat is vreemd zeg. Het deed geen pijn zoals kramp in je kuiten maar het loopt wel heel vervelend. Ik heb daar gelukkig geen last meer van even afkloppen sinds ik wat meer gewend ben om lange afstanden af te leggen.Ik verdenk haar er weleens van dat ze permanent met de duimpjes en dito grijns loopt. Ikzelf doe dat ook, alleen dan dat ik permanent loop alsof ik niet lang te leven meer heb.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Moblo, bestaat er een hardloopfoto van jou waar je zonder smile op staat?Lekker onverschillig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeders zei altijd......als je er niet aan denk heb je het ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik werd vandaag voor het eerst in máánden wakker zonder ontzettende rugpijn.
![]()
Ik kon me gewoon omdraaien en opstaan zonder mezelf in 1000 bochten te wringen![]()
Dreigen met een fysio lijkt genoeg te zijn!![]()
![]()
Het leven kan soms zo mooi zijn.Er bestaat in de wetenschap over heel veel onderwerpen geen consensus. Helaas. Neem nou de hele koolhydratendiscussie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wie 'ze'?
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!![]()
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi! Niets ernstigs dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.
Mensen die zonder training sub 50 lopen op een 10kmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spiritusbus:![]()
![]()
En nu je verslag even lezen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:02 schreef trolley het volgende:
[..]
Mensen die zonder training sub 50 lopen op een 10km
Wel met training hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
![]()
Ah, okequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef KaiN het volgende:
[..]
Wel met training hoorik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
Het blijft een knappe prestatie, in lange trainingsbroek en t-shirt![]()
Nope. Ze vond het ook wel logisch dat het gisteravond meer pijn deed, omdat er eerste nog adrenaline in je lichaam zit en daarna als je rust dan komt er vocht in en gaat het meer pijn doen.quote:
Ze moest wel lachen toen ik gelijk over sporten begon ook, omdat ik een aantal jaar terug met benauwdheid en astmaklachten bij haar zat. Dat vond ze een mooie verandering.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wauwquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef KaiN het volgende:
[..]
Wel met training hoorik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
Knap gedaan
@Spiritusbus: Mooi verslag, dito resultaat! En geen verval.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:51 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, het verhaal van gisterenMooi verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd! It's always nice when a plan comes together
![]()
![]()
Mooi verslag!!quote:Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan???quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.![]()
![]()
And the peer pressure is buildingquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi verslag!!
[..]
Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan???
Bedankt voor uw inschrijving.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi verslag!!
[..]
Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan???
U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nlGezellig!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nl![]()
![]()
![]()
Geweldig!!![]()
Zwabberquote:Ik verdenk haar er weleens van dat ze permanent met de duimpjes en dito grijns loopt. Ikzelf doe dat ook, alleen dan dat ik permanent loop alsof ik niet lang te leven meer heb.
Ok, na een beetje gepost te hebben de afgelopen dagen even een wat uitgebreidere intro over mezelf
Ik ben anderhalf jaar geleden weer begonnen met flink te sporten aangezien dit beter is voor je gezondheid en gewicht en alAls tiener en twintiger heb ik fanatiek getennist en deed ik wel een beetje hardlopen en fitness erbij om in shape te blijven maar het was meer voor erbij. Als dertiger heb ik alleen een beetje getennist en niet meer zo fanatiek en ook op een lager niveau dus conditioneel was het allemaal niet meer zo best. Ik kon dan nog geen kwartier achter elkaar rennen of ik moest al stoppen. Toen kwam ineens de klik, ik begon rennen afgelopen zomer ineens echt leuk te vinden
![]()
Een kwartier werd een half uur, dat werd 3 kwartier en ineens kon ik een uur non-stop rennen. De partner van m'n schoonmoeder loopt al z'n hele leven en die zei dat hij binnenkort een halve ging lopen in Bergen op Zoom, of ik ook niet op bv. de 10k een poging wilde wagen. Dat leek me best leuk, had er nog helemaal niet aan gedacht maar ok, ik wou wel mee. Uiteindelijk niet gegaan want het was 1 v/d ergste dagen van 2013, regen,storm, lekker weer om binnen te blijven dus. Maar het zaadje was geplant dus ik ging verder neuzen voor wedstrijden. Op 8 december 2013 maakte ik dan m'n wedstrijddebuut op een 10k in Breskens. Newbie als ik was had ik helemaal niet gekeken wat de ondergrond was, bleek een wedstrijd te zijn op het strandLiep ik wel eens op maar nog nooit 10k achter elkaar. Streeftijd kon dus ook gelijk de deur uit en ik hoopte in de middenmoot te eindigen. Alle drie de afstanden begonnen tegelijkertijd dus ik had niet echt zicht op m'n positie in het veld maar toen ik finishte bleek ik 15e te zijn v/d 49 mensen op de 10k. 2 dames v/d organisatie vonden dat ik ook moest inschrijven voor de HM van Cadzand-Bad 2 maanden later ondanks m´n protesten dat ik nooit meer dan 12k op rij had gelopen. M´n stiefschoonvader vond dat ik maar een paar keer met hem moest trainen want hij ging die HM ook lopen. 2 maanden later, op 2 februari dit jaar dus, liep ik m'n 1e HM. Parcours was pittig met 10k verhard duinpad,3k onverhard duinpad,3k asfalt en 5k strand. Veel open stukken ook waar de wind vrij spel had. Ik liep echter best ok en finishte zelfs 46 seconden onder m'n streeftijd van 1:45
Daarna ben ik meer wedstrijden gaan lopen met de HM als m'n favoriete afstand
Leukste wedstrijd tot op heden vond ik de Leiden Marathon waar ik m'n 2e HM liep en m'n PR op deze afstand heb ik 2 weken geleden gelopen op de wedstrijd in Bergen op Zoom waar ik vorig jaar had willen debuteren (1:34:57).
Ik loop ongeveer 3 x per week en probeer 1 x per week op het strand te trainen.![]()
![]()
thanksquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Gave foto laudprince en dito introductie!
BTW, Arquero heeft niet meegedaan aan de Dijkloop?!![]()
![]()
Welkom laudprince! Mooie tijden al neergezet, dat belooft veel mooie wedstrijden inclusief verslagen van jou hier in dit topic!
Op de site van de Dwingelderveldloop/AVD cross waar ik afgelopen weekend aan mee heb gedaan staat inmiddels een mededeling voor wat betreft de tijdwaarneming:
Tot onze spijt haperde de tijdwaarneming en de startnummerregistratie tijdens de loop. We bekijken nog wat we kunnen achterhalen. Onze excuses voor deze tegenvaller.
Dat verklaart waarschijnlijk het verschil van mijn geklokte tijd (44:31) en de officiële uitslag (44:47)
Mijn Garmin ontplofte bijna. Ik heb zojuist 4(!) loopjes naar endo geüpload![]()
@thelaudprince: Leuk zo'n introductie! Blijf posten.Klopt! Ik heb echt heel erg goed om me heen gekeken, heus waar, maar heb hem niet gezienquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Gave foto laudprince en dito introductie!
BTW, Arquero heeft niet meegedaan aan de Dijkloop?!
@Arquero: Que pasa?![]()
Meer verslagen is wel de bedoelingquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:24 schreef trolley het volgende:
Welkom laudprince! Mooie tijden al neergezet, dat belooft veel mooie wedstrijden inclusief verslagen van jou hier in dit topic!
Op de site van de Dwingelderveldloop/AVD cross waar ik afgelopen weekend aan mee heb gedaan staat inmiddels een mededeling voor wat betreft de tijdwaarneming:
Tot onze spijt haperde de tijdwaarneming en de startnummerregistratie tijdens de loop. We bekijken nog wat we kunnen achterhalen. Onze excuses voor deze tegenvaller.
Dat verklaart waarschijnlijk het verschil van mijn geklokte tijd (44:31) en de officiële uitslag (44:47)
I willquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:
Mijn Garmin ontplofte bijna. Ik heb zojuist 4(!) loopjes naar endo geüpload![]()
@thelaudprince: Leuk zo'n introductie! Blijf posten.
[..]
Klopt! Ik heb echt heel erg goed om me heen gekeken, heus waar, maar heb hem niet gezien
@Arquero: Que pasa?![]()
![]()
Sneeuwquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte zou zijn om afstandmeten.nl aan te zwengelen op zoek naar leuke hardlooproutes ter plekke.
Mij tweede gedachte zou zijn om op zoek te gaan naar een hardloopwedstrijdje daar.
Denk dat ik daar liever niet ga hardlopen. Als ik ga, kom ik sowieso om te skiën/boarden.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Juist.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
De optie om je vakantie te laten schieten was niet in mijn hoofd opgekomenLoopje laten schieten it is then inderdaad. Maar toch denk ik ook niet dat dát nodig is in Yuki haar geval.
Al snap ik het dilemma. Als er na de inschrijving voor jouw kustmarathon ineens een sportieve vakantie zou worden gepland tot 1 dag van tevoren, zou je dan ook niet even twijfelen?
Zodra ik over de finish kwam in Lissabon, wist ik al dat mijn volgende HM de CPC zou zijn. Thuiswedstrijd, mooie termijn om goed te kunnen trainen, feestje met vrienden van de club.
Nu komt er een mogelijke wintersport voorbij. Heel tof, maar qua planning niet ideaal.
Overigens hangt m'n keuze om mee te gaan niet af van de CPC. Er zijn wel hetere hangijzers (leren skiën/boarden, geld, werk...). Maar ja, de CPC schoot ook door m'n hoofd. Terugreizen op de dag voor een evenement waar je al 5 maanden (of langer) naar uitkijkt is immers niet ideaal.
En in tegenstelling tot sommige anderen loop ik niet "zomaar" een HM. Wat voor mij de HM is, is voor een ander een M (of Ultra).♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:16 schreef thelaudprince het volgende:
Ok, na een beetje gepost te hebben de afgelopen dagen even een wat uitgebreidere intro over mezelf (..)
Ik heb dus even iets gedraaid met fotosoep (en een beetje uitgesneden):
Mooie intro en prestaties laudprince!
En waar komt jouw nickname vandaan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanksquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef Corniel het volgende:
[..]
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:43 schreef Murmeli het volgende:
Mooie intro en prestaties laudprince!
En waar komt jouw nickname vandaan?![]()
nickname heeft te maken met de achternamen van m'n ouders en m'n fascinatie voor muziek![]()
![]()
Verklaar u nader...?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:49 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Thanks
[..]![]()
nickname heeft te maken met de achternamen van m'n ouders en m'n fascinatie voor muziekSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vooruitquote:![]()
Lau en Prince zijn de achternamen, Prince is tevens een artiest waar ik fan van ben, de letter D is de eerste letter van m'n voornaam, thelaudprince![]()
![]()
hehehe op de pagina van mijn loopje van komend weekend:Ik denk dat er een nulletje is vergeten, want 100 man is niet heel erg druk natuurlijkquote:Gezien de grote interesse bij de voorinschrijvingen, bijna 100 lopers, zal het een erg drukke en gezellige loop worden
100 voorinschrijvingen betekent toch al gauw 200-300 lopers, als het niet meer is... Voor sommige wedstrijden is dat veel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef Guard het volgende:
hehehe op de pagina van mijn loopje van komend weekend:
[..]
Ik denk dat er een nulletje is vergeten, want 100 man is niet heel erg druk natuurlijk
Vorig jaar waren er in totaal ongeveer 300 deelnemers, dus die 100 klopt wel.![]()
Owh, ja, als je het zo bekijkt is het wel veel jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:23 schreef pijll het volgende:
[..]
100 voorinschrijvingen betekent toch al gauw 200-300 lopers, als het niet meer is... Voor sommige wedstrijden is dat veel.
Vorig jaar waren er in totaal ongeveer 300 deelnemers, dus die 100 klopt wel.
Al vind ik 300 man niet veel, zal waarschijnlijk het meest kleinschalige loopje op de weg tot nu toe worden voor mij
Helaas mezelf (nog) niet terug kunnen vinden tussen de foto's van de loop van afgelopen weekend. Wel kom ik vaag in beeld op een filmpje.
Die met het gele shirt, achter de drie vrouwen die mij geen '10 seconds of fame' gunnen
Ja ik had inderdaad een lange tight aan
Leuk gevonden!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Vooruit![]()
Lau en Prince zijn de achternamen, Prince is tevens een artiest waar ik fan van ben, de letter D is de eerste letter van m'n voornaam, thelaudprinceSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Aardig wat mensen met honden ook zeg, dat lijkt me onhandig. En grappig dat 'links voorbij, links voorbij' oidquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:47 schreef trolley het volgende:
Helaas mezelf (nog) niet terug kunnen vinden tussen de foto's van de loop van afgelopen weekend. Wel kom ik vaag in beeld op een filmpje.
Die met het gele shirt, achter de drie vrouwen die mij geen '10 seconds of fame' gunnen
Ja ik had inderdaad een lange tight aan![]()
Wel zo handig en duidelijk... Leuke omgeving wel zo te zien, smalle paadjes ook.
![]()
Ik moet nog even kijken of ik Devil's Trail dit weekend wel ga doen. Ik heb zaterdag toch een beetje last van een geïrriteerde spier aan de zijkant van mijn knie gekregen door al dat stijgen en afdalen over spekgladde en onregelmatige paden.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef Corniel het volgende:
[..]
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.
[ afbeelding ]Kan ik deze reactie nomineren voor reactie van het jaar?
boarden natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist.
Zodra ik over de finish kwam in Lissabon, wist ik al dat mijn volgende HM de CPC zou zijn. Thuiswedstrijd, mooie termijn om goed te kunnen trainen, feestje met vrienden van de club.
Nu komt er een mogelijke wintersport voorbij. Heel tof, maar qua planning niet ideaal.
Overigens hangt m'n keuze om mee te gaan niet af van de CPC. Er zijn wel hetere hangijzers (leren skiën/boarden, geld, werk...). Maar ja, de CPC schoot ook door m'n hoofd. Terugreizen op de dag voor een evenement waar je al 5 maanden (of langer) naar uitkijkt is immers niet ideaal.
En in tegenstelling tot sommige anderen loop ik niet "zomaar" een HM. Wat voor mij de HM is, is voor een ander een M (of Ultra).![]()
Lijkt me niet ideaal trouwens, het kan wel maar dan zou ik elke tijdswens overboord gooien!
Hier gaan de hardloopschoenen gewoon mee op wintersport hoor, van de afgelopen 14 wintersporten was het maar 1 keer dat de sneeuw van onderen kwam. (bij 70% van de keren had ik er gewoon kunnen lopen. Dus indien mogelijk ga ik dat deze keer ook gewoon doen)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
En eenvoor de behaalde resultaten, zag wat mooie verslagen tegenkomen.
DW fijn dat het enigszins meevalt
Trek eens aan mijn vinger?
Je sportschoenen meenemen op wintersport. Dus als iedereen gaat après-skiën ga jij gezellig een rondje lopen...of hoe moet ik dat dan zien? En skiën is sowieso > snowboarden.
Dit is overigens wel interessant leesvoer...
http://www.volkskrant.nl/(...)gezondheid~a3536128/![]()
Ach, alles is ongezond als je er te veel van neemt.
Neem nu bijvoorbeeld dit lijstje: http://www.lazerhorse.org/2013/06/15/list-daily-mail-give-cancer/
Uiteindelijk is denk ik het gebruiken van enigszins gezond verstand de beste manier om gezond te blijven (en om je niet gek te laten maken).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Want je kan alleen savonds lopen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Devv het volgende:
Je sportschoenen meenemen op wintersport. Dus als iedereen gaat après-skiën ga jij gezellig een rondje lopen...of hoe moet ik dat dan zien? En skiën is sowieso > snowboarden.
Of ik loop sochtends of ik loop tussen de middag. Meestal om half9/9 uur op de piste en tussen de middag in het huisje eten. Dus mogelijkheden genoeg (hoeft ook geen rondje van 2 uur te zijn natuurlijk). Ga dit jaar trouwens ook met de vrienden van mijn vriendin en die hebben kinderen mee, dus erg veel apre-skiën wordt het niet (denk ik).
Daarnaast hoef ik niet elke avond vol te staan, dan had ik wel weer naar de dutchweek gegaan![]()
Skien is voor mensen die niet kunnen boarden
De laatste week taper je toch vooralIk zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen. Als je daar gaat rennen heb je meer risico dat je uitglijdt dan dat je er echt beter van wordt
En als je bang bent dat je 'het gevoel' dan kwijt bent, kun je altijd nog op de ochtend van je hm vroeg opstaan om even 2km te lopen voor je naar het evenement gaat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vast, maar waarom? Ik ben me van geen kwaad bewust.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:01 schreef CaLeX het volgende:
Kan ik deze reactie nomineren voor reactie van het jaar?
![]()
![]()
Naast de cijferautisten ook nog mensen die foto's gaan bijwerkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Corniel het volgende:
[..]
Vast, maar waarom? Ik ben me van geen kwaad bewust.![]()
![]()
Lijkt me dat een week skieen toch wel iets meer is dan dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat artikel is vrij oud, en er is juist een maand geleden weer een bericht van het voedingscentrum naar buiten gekomen dat ze hun waarschuwing omtrent nitraatrijk voedsel intrekken..quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Devv het volgende:
Dit is overigens wel interessant leesvoer...
http://www.volkskrant.nl/(...)gezondheid~a3536128/Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
O, nou ik moet er zelf niet aan denken om naast het skiën ook nog eens te gaan lopen. Wij zijn dan ook wel zo dat we met de eerste lift omhoog gaan en pas laat in de middag weer afdalen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om tijdens wintersport een stukje te gaan lopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Want je kan alleen savonds lopen?
Of ik loop sochtends of ik loop tussen de middag. Meestal om half9/9 uur op de piste en tussen de middag in het huisje eten. Dus mogelijkheden genoeg (hoeft ook geen rondje van 2 uur te zijn natuurlijk). Ga dit jaar trouwens ook met de vrienden van mijn vriendin en die hebben kinderen mee, dus erg veel apre-skiën wordt het niet (denk ik).
Daarnaast hoef ik niet elke avond vol te staan, dan had ik wel weer naar de dutchweek gegaan![]()
Skien is voor mensen die niet kunnen boarden.
![]()
http://losseveter.nl/2014(...)ende/#comment-169045
Wat zijn de 'reaguurders' op LV toch weer lekker opbouwend..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier ook eerste lift en laat in de middag terug (wel met lunchen dan), maar er is altijd wel een ochtend/middag dat ik geen zin heb. Net als er altijd een dag is dat de laatste lift terug maar net gehaald wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:33 schreef Devv het volgende:
[..]
O, nou ik moet er zelf niet aan denken om naast het skiën ook nog eens te gaan lopen. Wij zijn dan ook wel zo dat we met de eerste lift omhoog gaan en pas laat in de middag weer afdalen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om tijdens wintersport een stukje te gaan lopen.
Ga niets plannen, maar neem ze iig mee. Een gaatje om een rondje te rennen is zo gevonden.Na een week wintersport zit je broek een stuk strakken om de bovenbenen hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
De laatste week taper je toch vooralIk zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen. Als je daar gaat rennen heb je meer risico dat je uitglijdt dan dat je er echt beter van wordt
En als je bang bent dat je 'het gevoel' dan kwijt bent, kun je altijd nog op de ochtend van je hm vroeg opstaan om even 2km te lopen voor je naar het evenement gaat.
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuiftquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier ook eerste lift en laat in de middag terug (wel met lunchen dan), maar er is altijd wel een ochtend/middag dat ik geen zin heb. Net als er altijd een dag is dat de laatste lift terug maar net gehaald wordt.
Ga niets plannen, maar neem ze iig mee. Een gaatje om een rondje te rennen is zo gevonden.
[..]
Na een week wintersport zit je broek een stuk strakken om de bovenbenen hoor
![]()
wintersportvakantie.
Je dient je vakanties om je loopjes te plannen, dan deed je goed Yuki, met Lissabon, maar nu dreigt het verkeerd te gaan.
Niet skien dus
Die gaan op de billen zitten, niet op de bovenbenenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuift
Alcohol tikt ook aan, voor de mensen die van apres-ski houden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuiftNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: