abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:37:04 #101
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145968654
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Op de één of andere manier zijn het altijd de bazen die rijk zijn en het personeel nooit. We doen iets verkeerd Toek. ;)
Ja maar wat?! ja okè ik loop te weinig hard. Maar verder....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145968793
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR Het ging lekker.
Get stoned
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:40:41 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145968818
Mooie tijd!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_145968823
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:37 schreef Toekito het volgende:

[..]

Ja maar wat?! ja okè ik loop te weinig hard. Maar verder....
Volgens mij weet deze meneer het antwoord:
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als rechtse capitalist zit ik nu echt op mijn handen.... ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145968970
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:40 schreef Hinder het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR Het ging lekker.
Puike race ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:45:55 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145969075
Nice Hinder! Goed gedaan!
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:48:02 #107
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145969176
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als rechtse capitalist zit ik nu echt op mijn handen.... ;)
Ik ben benieuwd wat je hier wilde zeggen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145969207
quote:
SPOILER
TL;DR Het ging lekker.
Congrats !
pi_145969266
Hinder, je bent de nieuwe Zeddie.
Je ziet er altijd zo fris uit, alsof het geen moeite kost. Twee vingers in de neus.
^O^
pi_145969271
quote:
SPOILER
TL;DR Het ging lekker.
Je TL;DR zegt alles maar het verhaal erbij is natuurlijk ook wel leuk. ;) Super netjes gelopen hoor. ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145969330
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145969423
Oktober is toch wel mijn slechtste maand tot nu toe: pas een kleine 30km op de teller :o
Na de Halve van Hoogland was ik mijn motivatie gewoon kwijt. Nog wel een paar keer gelopen, maar dat voelde eigenlijk als moeten. Ik had er even geen lol meer in. En daarom besloot ik om gewoon maar even niet te lopen totdat ik vanzelf weer zin zou krijgen. En dat heeft gewerkt :D

Afgelopen donderdag 6,5km en vandaag ging ik voor een 10km rondje (het werden er 12,5). Mijn Garmin was de eerste km al helemaal de weg kwijt, dus heb ik niet meer op km-tijden of snelheden gelet, maar gewoon heerlijk gelopen. Wauw, nu weet ik weer waarom ik hardlopen leuk vind *O* Laat al die km's voor de marathon nu maar komen, ik heb er weer lol in *O*

SPOILER
De afgelopen weken heb ik hier ook nauwelijks gelezen, dus ik heb alle topprestaties op de marathons zo'n beetje gemist. Maar wat ik er van gezien heb: Helden!! _O_
pi_145969965
Supertijd Hinder! Erg netjes gedaan en mooi opgebouwd! _O_

Glen, mooi dat je het plezier weer een beetje terugkrijgt!

Murmeli, super! Je eerste cross! O+ Op naar het trailen! *O*

Moblo *O* Wolve -O- , maar toch lekker getraind!

Devv.. _O- _O_ Je maakt het jezelf ook wel erg zwaar met die vlag, maar wel heel stoer! En makkelijk voor de foto's!

Creep, jammer dat het niet zo lekker wou. Die sub21 komt zeker wel, gelukkig hoef je van 5k loopjes niet zoveel te herstellen ;) . Volgende week heb je vast nog ergens een kans!
pi_145970003
Ik had het zwaar... :P

SPOILER
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:08:01 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145970045
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER
dat hoort ook....een podiumplaats moet je verdienen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_145970073
Anders vertel je even over waar wat wanneer je gewonnen hebt en hoe het ging, Jero :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:23:15 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145970713
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Supertijd Hinder! Erg netjes gedaan en mooi opgebouwd! _O_

Glen, mooi dat je het plezier weer een beetje terugkrijgt!

Murmeli, super! Je eerste cross! O+ Op naar het trailen! *O*

Moblo *O* Wolve -O- , maar toch lekker getraind!

Devv.. _O- _O_ Je maakt het jezelf ook wel erg zwaar met die vlag, maar wel heel stoer! En makkelijk voor de foto's!

Creep, jammer dat het niet zo lekker wou. Die sub21 komt zeker wel, gelukkig hoef je van 5k loopjes niet zoveel te herstellen ;) . Volgende week heb je vast nog ergens een kans!
Trailen
Modder
Afzien
O+
pi_145971124
Dankjulliewel allemaal ^O^!

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:50 schreef wyccie het volgende:
Hinder, je bent de nieuwe Zeddie.
Je ziet er altijd zo fris uit, alsof het geen moeite kost. Twee vingers in de neus.
^O^
Dat betekent inderdaad dat het de volgende keer wat vlotter moet :P.

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER
Zonde dat je niet nummer 666 had :D.
Get stoned
pi_145971228
Ok kleintje dan..

Vandaag de Devil's trail Nijmegen gelopen. Omdat ik eventjes geleden al de Hoge Veluwetrail had gelopen die 43km was. Waren mijn benen het er de afgelopen tijd nog niet zo mee eens. Vandaar dat ik de afstand had laten omzetten van 36 naar 22km. Samen met Streamnl, Daywalk3r. Winterstorm was er ook bij, voor de mentale support. Ze zou eigenlijk de 11km gaan lopen, maar haar blessure duurt maar... ;( .
Anyways, we gingen op pad. Natuurlijk lekker vooraan gaan staan, daarvan is nog een hele mooie foto van mij in de rook :P . Meteen ook maar vooraan gaan lopen en even kijken wat de rest ging doen. Liepen best relaxed, zo'n 4'/km en het bleef met 4 man een beetje bij elkaar. Dit ging wel lekker dacht ik zo, als het zo blijft gaan kan ik straks nog wel versnellen waarschijnlijk. Maar na 4km en de eerste klimmetjes hadden mijn benen er toch geen zin meer in. WTF is dit nou weer... Ik moest de andere 3 laten lopen en bij het volgende klimmetje moest ik al wandelen. Nou, dat is weer mooi kut. Zo heel snel was ik ook niet gestart en deze kleine klimmetjes moeten toch geen probleem zijn?
Gelukkig was na 5km al de eerste verzorgingspost. Hier even op adem gekomen, de fotograaf gesproken die de rookfoto liet zien en even een lekker banaantje gegeten. Ok, relax. Nummer 5 is nog nergens te zien en ook op gewoon lekker tempo gaat het nog heus wel hard genoeg. Dus ga gewoon weg op je eigen tempo en kijk maar wat je nog kan redden. Bedankt mensen van de post en banaan :W . Daar ging ik weer op pad. Gewoon er lekker van genieten, maar toch wel goed je best doen! Op een of andere manier hielp me dit om een beetje op stoom te komen en zelfs de klimmetjes gingen weer allemaal hardlopend. Dat is beter ^O^ . Ik kreeg er weer lol in en voor mijn gevoel ging het steeds weer sneller. De eerste 11km waren veel klimmetjes en erg leuke afdalingen, lekker steil en vol met wortels, bladeren en andere zooi. Lekker technisch, hou ik van. Daarna gingen we over een weg en werd het allemaal iets makkelijker. Wat rechtere paden en wat minder hoogtemeters. Gewoon lekker door de modder baggeren en leuke singletracks pakken. Verzorgingspost ook maar meteen overgeslagen, want ik was 'a man on a mission' en die missie was de nummer 3 heel misschien nog kunnen inhalen. Toen ik na een rondje weer bij dezelfde post kwam liepen er erg veel mensen de andere kant op. Ik vragen hoeveel mensen er al langsgekomen zijn, maar dat wisten ze niet. "Maar ik kan u wel vertellen dat u er al 12km op heeft zitten, meneer", "Eeeuhm, maak daar maar 19 van 8)7 ", "Oh sorry :@ , dan behoort u tot de supersnelle.", ^O^ "Ok, doei!" en daar ging ik weer. Vlak voordat ik bij de finish was liep er een pad omhoog en bovenop een afslag naar rechts, daar zag ik ineens iemand lopen die toch wel erg op de nummer 3 leek. Erachteraaan!!! Dus rennen als een malle, maar helaas was vlak na dat stuk pad al de finish en was hij er dus al eerder... Jammer, missie mislukt ;( , 4e plek. "Son, I am dissapoint." Maar toch nog de trail goed af kunnen sluiten, lekker kunnen lopen en heel heel behoorlijke plek ^O^ Dus was er toch wel tevreden mee.

Daywalk3r stond me ondertussen al op te wachten samen met winterstorm. Bleek dus dat hij door z'n enkel was gegaan :{ , erg zonde en dat na 3km al. Dus hij heeft al dat moois moeten missen. Echt zo klote voor hem. En streamnl moest helemaal alleen lopen en liep vanaf dat moment met daywalk3r helemaal achteraan, maar dat vond hij niet zo erg, kon hij leuk iedereen gaan oprapen ^O^ .
Gezamenlijk bleven we nog gezellig op het terrein een beetje ouwehoeren enzo. Wachten op de prijsuitreiking. Ook omdat een bekende van me op het podium stond, toch altijd wel leuk om te zien ook! Tot we bij de uitreiking van de 22km kwamen. De nummer 3 is geworden: * Tromgeroffel* Jero Nimo!!! *O* , "huh what? 8)7 ", "Sorry foutje, ik was 4e... ". "Nee je bent 3e, die en die was verkeerd gelopen :') ."

*O* _O_ *O*
Jeeeeeej, ik mag op het podium :6 . LOL!

Dus ik stond weer eens op het podium, een mooie Buff gewonnen ^O^ . Dat geeft dan toch weer een extra positieve draai aan het geheel. Terwijl je niet eens sneller hebt gelopen, maar dat geeft dan niet :P .

Was in ieder geval weer een superleuke dag met z'n allen! Bedankt allemaal! En Daywalk3r natuurlijk beterschap met je enkel! :*

/smileyoverload

[ Bericht 3% gewijzigd door Jero_nimo op 26-10-2014 20:44:41 ]
pi_145971354
Mooie tijd Hinder ^O^
pi_145971595
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok kleintje dan..

SPOILER
SPOILER
^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:39:23 #122
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145971622

Volledige uitslag

Een dag later kijk ik tevreden terug op mijn tweede halve marathon. Ik was al een week met deze wedstrijd bezig in mijn hoofd (door de eerdere uitslagen wist ik dat e een top-3 notering in zou kunnen zitten) en gezien de progressie de afgelopen periode, maakte dat ik sowieso met een ambitieus plan van start ging.

Het plan was namelijk om op 3:58/km te vertrekken, sneller dan mijn snelste 10 km (en 15 km), en zo geschiedde.

Bij de start was het nog druk vooraan. Nogal wat 10 km en 6 km lopers (uiteindelijk zouden 26 renners op die afstanden een hoger gemiddelde hebben) en ik moest oppassen me niet teveel door met hun enthousiaste schema's op te blazen. Toen na 5 km (in 19:43) de rookwolken optrokken (en zij allen waren afgeslagen voor de terugweg) zag ik een gapende leegte voor me. Een stuk voor me liepen twee renners met de voorrijdwagen. Wow, ik lag derde.

Met de steun van Remko, goede vriend en waterdrager voor een dag in mijn kielzog, vlogen de volgende 5 kms voorbij en kwam ik door in 39:31. De afstand tot de twee koplopers bleef ongeveer gelijk, ik schatte het op een kleine minuut.

Bij het keerpunt op 11 km stonden mijn ouders (dank voor de steun en bovenstaande foto) en begon de weg terug. De snelheid zakte tot boven de 4 minuten per kilometer, er leek toch wat wind te staan en die was nu tegen. Ik maakte echter bijna een sprong van blijdschap, want voor mij stond een van de twee koplopers met krap stil (ja, de een zijn dood...) Enfin, ik wist nu zeker dat als ik zelf heel bleef dat ik tweede zou worden!

De 15 kilometer doorkomst was in 59:43. Inmiddels was de dijk verlaten en liep ik parallel over de Tiendweg, een op dat punt onverharde weg. Ik begon moe te worden, de hartslag zakte iets. Ook begon ik mijn rechter achillespees te voelen. Kleine zorgen, en daar bleef het gelukkig bij.

De volgende 5 kilometers die volgenden waren zwaar, ik verloor veel tijd op mijn schema en ook een paar seconde per kilometer op mijn p.r. De doorkomst van km 20 miste in tijdens mijn race maar was in 1:21:05. Ik perste alles eruit wat erin zat, maar de hoopte 1:24-er bleef toch nog ruim uit.

Het zicht op de finish ga me een enorm gaaf gevoel. Zeker toen ik zag dat Q en haar geliefde samen op het bankje bij de finish (kennelijk op mij) zaten te wachten. Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven. Maar de goede zoon in mij heeft ze toch voor m'n moeder gewaard. ;)

De felicitaties na afloop (hier en op facebook) vond ik echt enorm tof. Dank daarvoor. Ik ga zo nog ff bijlezen wat de anderen gedaan hebben het afglopen weekend, maar ik zag al een mooi HM p.r. van 1:47 voorbij komen, en de rest zie ik straks!

Keep up running.

@Zwabber: en ik blijf zeker ook fietsen. :P
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145971674
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok kleintje dan..

SPOILER
SPOILER
_O_

SPOILER
pi_145971737
http://www.runnersweb.nl/(...)4-marathonlopers.htm

Ik heb me net hiervoor aangemeld :o Laat het lot maar beslissen of ik Rotterdam ga lopen of niet :P
pi_145971828
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Volledige uitslag

Een dag later kijk ik tevreden terug op mijn tweede halve marathon. Ik was al een week met deze wedstrijd bezig in mijn hoofd (door de eerdere uitslagen wist ik dat e een top-3 notering in zou kunnen zitten) en gezien de progressie de afgelopen periode, maakte dat ik sowieso met een ambitieus plan van start ging.

Het plan was namelijk om op 3:58/km te vertrekken, sneller dan mijn snelste 10 km (en 15 km), en zo geschiedde.

Bij de start was het nog druk vooraan. Nogal wat 10 km en 6 km lopers (uiteindelijk zouden 26 renners op die afstanden een hoger gemiddelde hebben) en ik moest oppassen me niet teveel door met hun enthousiaste schema's op te blazen. Toen na 5 km (in 19:43) de rookwolken optrokken (en zij allen waren afgeslagen voor de terugweg) zag ik een gapende leegte voor me. Een stuk voor me liepen twee renners met de voorrijdwagen. Wow, ik lag derde.

Met de steun van Remko, goede vriend en waterdrager voor een dag in mijn kielzog, vlogen de volgende 5 kms voorbij en kwam ik door in 39:31. De afstand tot de twee koplopers bleef ongeveer gelijk, ik schatte het op een kleine minuut.

Bij het keerpunt op 11 km stonden mijn ouders (dank voor de steun en bovenstaande foto) en begon de weg terug. De snelheid zakte tot boven de 4 minuten per kilometer, er leek toch wat wind te staan en die was nu tegen. Ik maakte echter bijna een sprong van blijdschap, want voor mij stond een van de twee koplopers met krap stil (ja, de een zijn dood...) Enfin, ik wist nu zeker dat als ik zelf heel bleef dat ik tweede zou worden!

De 15 kilometer doorkomst was in 59:43. Inmiddels was de dijk verlaten en liep ik parallel over de Tiendweg, een op dat punt onverharde weg. Ik begon moe te worden, de hartslag zakte iets. Ook begon ik mijn rechter achillespees te voelen. Kleine zorgen, en daar bleef het gelukkig bij.

De volgende 5 kilometers die volgenden waren zwaar, ik verloor veel tijd op mijn schema en ook een paar seconde per kilometer op mijn p.r. De doorkomst van km 20 miste in tijdens mijn race maar was in 1:21:05. Ik perste alles eruit wat erin zat, maar de hoopte 1:24-er bleef toch nog ruim uit.

Het zicht op de finish ga me een enorm gaaf gevoel. Zeker toen ik zag dat Q en haar geliefde samen op het bankje bij de finish (kennelijk op mij) zaten te wachten. Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven. Maar de goede zoon in mij heeft ze toch voor m'n moeder gewaard. ;)

De felicitaties na afloop (hier en op facebook) vond ik echt enorm tof. Dank daarvoor. Ik ga zo nog ff bijlezen wat de anderen gedaan hebben het afglopen weekend, maar ik zag al een mooi HM p.r. van 1:47 voorbij komen, en de rest zie ik straks!

Keep up running.

@Zwabber: en ik blijf zeker ook fietsen. :P
Jij bent snel !!!!! :Y
pi_145971863
Voor de volgende Devil's Trail ga ik me ook maar in zo'n pakje wurmen. En plaktieten kopen.
pi_145971898
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik heb me net hiervoor aangemeld :o Laat het lot maar beslissen of ik Rotterdam ga lopen of niet :P
Heb ik ook al gedaan! ^O^ Misschien zitten we straks samen erin! *O*

En @Corniel, goed verslag ook! _O_ Erg netjes gelopen en het verval goed beperkt kunnen houden. Hele mooie tijd, maar dat heb ik al een paar keer gezegd! ^O^ _O_
pi_145971990
Tarahumara natuurlijk ook supergoed gedaan trouwens, over het hoofd gezien net. Hoop dat ik er de volgende bosloop ook weer bij ben! ^O^ Mooie tijd gelopen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 20:46:44 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145972073
Top verslagen! We krijgen steeds meer podiumplaatsen in dit topic. Was dat allemaal niet begonnen met Hats d'r boerenkool wedstrijd?
pi_145972201
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb ik ook al gedaan! ^O^ Misschien zitten we straks samen erin! *O*

En @Corniel, goed verslag ook! _O_ Erg netjes gelopen en het verval goed beperkt kunnen houden. Hele mooie tijd, maar dat heb ik al een paar keer gezegd! ^O^ _O_
Tja ik betwijfel of mijn motivatie echt mensen gaat overtuigen maar we gaan het afwachten :P Gefeliciteerd! Ik lees je verslag na Heel Holland Bakt :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:52:00 #131
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145972439
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef thelaudprince het volgende:
Jij bent snel !!!!! :Y
Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)

@Jero_nimo: Ik vond het verval toch nog best groot, dat moet wel beter richting de M:
1: 19:43
2: 19:44
3: 20:17
4: 21:17

Zeker het verval van 15 naar 20 km is met een minuut vrij groot.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145972712
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Corniel het volgende:

[..]

Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)

@Jero_nimo: Ik vond het verval toch nog best groot, dat moet wel beter richting de M:

Ohja, dat minuutje extra kan echt niet :6 Haha, toch vind ik het netjes. Vooral als je ziet waar je de laatste tijd vandaan komt.
pi_145972753
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
Voor de volgende Devil's Trail ga ik me ook maar in zo'n pakje wurmen. En plaktieten kopen.
In de hoop dat ik naast je kom staan? :P
pi_145972877
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
Alles om met Jero op de foto te kunnen ! })
pi_145972924
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ik haal het niet i.i.g. ;)
pi_145973191
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Tarahumara natuurlijk ook supergoed gedaan trouwens, over het hoofd gezien net. Hoop dat ik er de volgende bosloop ook weer bij ben! ^O^ Mooie tijd gelopen!
Thnx! Ja gezellig als je m de volgende keer ook loopt, ik ben van plan ze alle zeven te gaan lopen :) Er deden best een hoop snelle gasten mee, misschien dat ze je kunnen bijhouden als je een slechte dag hebt :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:06:42 #137
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145973447
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145973656
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.
:(. Balen!
Get stoned
pi_145973683
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:

Ben je een debutant dan?
Of ben je een duo?

Idee: je moet je als duo met Jero aanmelden....
Verhaaltje erbij over het forum, en die plekken zijn binnen :P
pi_145973761
quote:
meh ! beterschap
pi_145973779
_O_ Corniel _O_

Knappe prestatie ^O^
pi_145973791
quote:
-O- ;(
pi_145973797
quote:
3s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Ben je een debutant dan?
Of ben je een duo?

Idee: je moet je als duo met Jero aanmelden....
Verhaaltje erbij over het forum, en die plekken zijn binnen :P
Oh ik las het meer als; debutanten en duo's zijn óók welkom. Heb in mijn motivatie juist gezet dat ik al Amsterdam heb gelopen, dus misschien is dat dan een probleem. Maar ze vragen ook om je marathon PR?
pi_145973875
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ik las het meer als; debutanten en duo's zijn óók welkom. Heb in mijn motivatie juist gezet dat ik al Amsterdam heb gelopen, dus misschien is dat dan een probleem. Maar ze vragen ook om je marathon PR?
Ik zat me eigenlijk ook al af te vragen ik het niet verkeerd las...
Maar als ze om je PR vragen....
pi_145974211
Nou, ik hoef niet per se met Jero op de foto. Ik hoopte sneller te zijn met zo'n pakje. :P

Daywalk3r, als er nu een ei op zit, en je een bloeduitstorting gaat krijgen, dan zijn je banden niet alleen opgerekt, maar hoogstwaarschijnlijk ook gescheurd. -O-
Beterschap.
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:23:38 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145974455
DW: keep us posted morgen. Ik hoop dat t meevalt!
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:26:49 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145974689
Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaan :Y

Daywalker, sterkte jongen. Dit kunnen nare blessures zijn.
F means you're fucked
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:32:08 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145975000
Leuk LT! Ben benieuwd!

Leuke verslagen jero en corniel!
pi_145975516
DW wat klote :( Hopelijk valt het morgen mee bij de dokter.
pi_145975813
Jero! Corniel! Hinder! _O_ Tof!!

Ook wel jammer trouwens dat ik van mijn deel van het veld de énige was die dwars door de modder rende, de rest ging 'er omheen' ;(

O+
Ja doei.
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:49:55 #151
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145975890
DW -O-
wat YUR al aangaf, dat kunnen slepende blessures zijn maar laten we het beste hopen!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_145975954
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:26 schreef YUR het volgende:
Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaan :Y
Yup, dacht er ook aan, maar ook maar niet. Helemaal geen zin om me te verantwoorden richting een andere trainer dan mijn eigen trainer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145976222
Jeetje jongens en meisjes: er is bijzonder veel en goed gelopen dit weekend! Podiumplaatsen voor Corniel en Jero en een prachttijd van hinder op de halve. En natuurlijk nog een hoop andere mooie prestaties :)

Ik heb mezelf net even vlug uitgelaten, de afgelopen dagen zo'n vol schema en vandaag de verjaardag van zoonlief gevierd. De laatste week in ons huidige huis breekt morgen aan. Dus nog even bewust hier in de omgeving hardlopen :)
pi_145976262
quote:
Balen!
Iets geks mee gedaan dan?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_145976562
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:56 schreef Cynic het volgende:

[..]

Balen!
Iets geks mee gedaan dan?
Nou, tijdens z'n race vandaag door z'n enkel geklapt? :o of is dat niet gek genoeg? :P
Ja doei.
pi_145976843
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:26 schreef YUR het volgende:
Jammer. Ik had gehoopt op jou, mossel en Swets in dat team.

Ik heb het hele weekend meegelezen, maar nog niet gereageerd. Dat betekent dat ik veel mensen ga vergeten en dat spijt mij oprecht.

Hinder: wat een droomtijd.
Corniel: jammer dat ik te laat in Schoonhoven was, maar het is me wel duidelijk dat jij die fiets gewoon moet verkopen. Supertijd gelopen, juist omdat het op het laatst een stuk moeilijker ging. Jammer dat je niet je geluksshirt aan had, dan hadden mensen echt OMG gedacht (atheïsten dachten in dat geval OYG - deze heb ik schaamteloos gejat).
Quoi: Wow, wat een weekend! En die opmerking over Schippers verbaast me niet, want ik dacht hetzelfde toen ik twee maanden geleden Runner's World 08/2014 pagina 38 (grote foto met zonnebril) opensloeg.
Wolve: fantastisch, deze anecdote kun je nog jarenlang blijven vertellen!
Daywalker: -O- Auch. De pijn spat van het scherm. Hopelijk valt het mee. In de voetbalwereld smeren ze dit soort dingen wel eens in met placenta's, maar of dat helpt...
jero_nimo: ik kan geen nieuwe superlatieven meer bedenken. Ze zijn op. Gelieve de volgende keer genadeloos te floppen, dan heb ik nog wel wat nieuwe woorden beschikbaar.

SPOILER
Enfin, ik was dit weekend grotendeels bij mevrouw Z. Ik heb daar vanmiddag mijn langste duurloop in voorbereiding op de Meijendelloop volbracht, bijna 25 km. Ik heb de mosselmethode toegepast door van fietsknooppunten gebruik te maken. Jammer dat er stukken waren afgesloten, maar ik ben niet hopeloos verdwaald, op een klein woonwijkje in Vlist na (maar dat ziet er weer grappig uit in de log, dus ik klaag niet).

Ik was zonder eten of drinken op pad gegaan en na 17 km vond ik dat wel jammer, toen kreeg ik dorst. Het leuke ervan wel is dat dat dorstgevoel precies het punt was waarop de HS langzaam ging stijgen. Dat is hele gave fysiologische data. Ja, dat hebben jullie niet met je zak, bomgordel en gels.

Komende week wat minder kilometers richting de LVML, waarvan het erop begint te lijken dat de omstandigheden in de buurt gaan komen van die van vorig jaar. Niet erg, dan wil ik gewoon dood op het strand, verder niks aan de hand. Ik hoop echter toch op weinig wind.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:11:15 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145977101
Zwab: mijn internetpersonage in t echt minder druk? Huh? Ik heb hier ondertiteling bij nodig
pi_145977545
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Top verslagen! We krijgen steeds meer podiumplaatsen in dit topic. Was dat allemaal niet begonnen met Hats d'r boerenkool wedstrijd?
Snert ;)

Hats heeft nu overigens onwijs stijve kuiten van het hobbelrondje van gisteren. Gekte.
pi_145977710
quote:
Dat is wel erg balen zeg. Hopelijk is er niets echt stuk, maar kneuzingen zijn ook echt ontzettend kut qua herstel :(
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:24:05 #160
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145977928
He bah, Hinder, twee minuten onder mijn PR gedoken... }:|

Mooie tijd! ^O^

Ik weet wat mijn volgende doel gaat zijn! *)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:24:26 #161
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145977966
Verder ook mooie verslagen trouwens! *O*
pi_145977970
Als je niet snel bent, dan maar plezier hebben O+
SPOILER: blij ei
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 22:29:06 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145978260
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jammer. Ik had gehoopt op jou, mossel en Swets in dat team.

Wij zijn alle 3 te eigenwijs.
pi_145978433
quote:
Klote, DW. Hopen dat herstel niet al te lang duurt.

Vanmiddag weer uurtje wezen lopen. Het was (lang) niet genoeg om te compenseren voor de alcohol van gisteren, was wel even afzien maar het lekker hardloopweer maakte veel goed. Kwam nog wel een fietser tegen die 15 graden blijkbaar koud genoeg vond om handschoenen aan te doen :')
pi_145978524
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daarom juist! Eigenlijk moet het maar gewoon eens gezegd worden, ik wil dat jullie je aanmelden. NU.
pi_145978734
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wel gratis schoenen! ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 22:36:24 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145978765
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wel gratis schoenen! ;)
Ik heb al eens gratis schoenen gewonnen. En een lichtarmband!
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:37:00 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145978807
Wat een prestaties dit weekend :o ^O^
Balen voor Daywalker -O- beterschap!

Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief! :)

Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?" :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 22:37:00 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145978808
Nou heb ik geen trainer behalve dit topic, dus voor mij zou het misschien nog daadwerkelijk wat bijdragen ook :P
pi_145978815
Moblo, bestaat er een hardloopfoto van jou waar je zonder smile op staat?
pi_145978816
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb al eens gratis schoenen gewonnen. En een lichtarmband!
Haha ohja, das waar ook. Die van de M Rotterdam ook toch?
pi_145978902
Marathon van Etten-Leur ging waanzinnig. Morgen volgt het verslag, maar tipje van de sluier:

Ingezet op 3:30, uiteindelijk 3:25 gelopen, oftewel 23 minuten van mn pr. Negatieve split van maar liefst één hele tel.

Morgen dus meer, nu :Z
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:39:11 #173
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145978947
Da's een beste tijd! :o _O_
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 22:39:48 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145978981
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha ohja, das waar ook. Die van de M Rotterdam ook toch?
Ja :) Aan E.T. gegeven... die ze nooit aanheeft (vallen net een half maatje kleiner dan d'r andere NewBalance)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 22:40:13 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145979004
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Marathon van Etten-Leur ging waanzinnig. Morgen volgt het verslag, maar tipje van de sluier:

Ingezet op 3:30, uiteindelijk 3:25 gelopen, oftewel 23 minuten van mn pr. Negatieve split van maar liefst één hele tel.

_O_ 23 minuten!
pi_145979008
quote:

:o Mooie tijd !
pi_145979017
_O_ Spiritusbus _O_
Mooie tijden gelopen zeg dit weekend
pi_145979019
quote:

Tof! _O_
Ja doei.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:41:56 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145979111
Prachttijd spiritusbus _O_
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:44:36 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145979254
Wow spiritusbus! _O_

Ik had YUR bijna opgegeven voor het dreamteam, maar blij dat ik het niet heb gedaan :+
pi_145979476
Hier een nieuw afstandsrecord, net geen 14,5 km. Nog drie weken :)

Dagloper, klote zeg :( hoop dat het meevalt....

Corniel, supertof die podiumplaats. Natuurlijk is snel relatief maar: _O_ *O*

Ik las nog meer goede prestaties maar teruglezen is op mijn mobiel lastig dus vergeef me de onpersoonlijke ^O^ Voor iedereen.

Ynske: gaaf dat je je ingeschreven hebt voor een loopje. Je gaat daar rocken!!

Overigens heb ik al een foto met Jero O+ maar die cowboy en sylvesterrrrrrrr moesten er ook zo nodig bij ;(
:D
pi_145979524
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:

Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief! :)

Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?" :@
Aan de ene kant snap ik het wel, maar kom op, er zijn meer halve marathons! En anders loop je de CPC op je gemak en zoek je een tweede HM uit in mei ofzo waar je gaat voor een mooie tijd.
pi_145979700
quote:

Wauw wauw wauw!!! _O_ Wat een verbetering en wat vlak dan! *O*
Supernetjes gedaan! Ben benieuwd naar je verslag!
pi_145979721
Ja ja, dus daarom staan al die gelegenheidsfotografen zo graag langs het parcours :D .

SPOILER
SPOILER
pi_145979756
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Serinde het volgende:

Overigens heb ik al een foto met Jero O+ maar die cowboy en sylvesterrrrrrrr moesten er ook zo nodig bij ;(
Haha, das waar ook ja! Ik toevallig ook een met jou! *O*
Gratz met je nieuwe record! *O* Komt helemaal goed! ^O^
pi_145979852
Spiritusbus, wat een enorme hap van je PR. Wat heeft nou het verschil gemaakt? Andere training, vorm, ervaring?

Ik had vanmiddag trouwens iets nieuws tijdens mijn duurloop. De tenen van mijn rechtervoet krullen naar binnen. Alsof ze iets vastgrepen. Dat loopt wel irritant, gelukkig ging het ook weer over.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:56:42 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145979863
Serinde, top gedaan! Flinke afstand!
pi_145979978
23 minuten? OYG. :P
_O_
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:01:24 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145980119
Spiri!!!!' Jeej!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 23:01:38 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145980126
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Devv het volgende:
Ja ja, dus daarom staan al die gelegenheidsfotografen zo graag langs het parcours :D .

SPOILER
SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 23:01:58 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145980148
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.
pi_145980173
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.
Wordt een fokmeet! *O*
pi_145980199
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens iets nieuws tijdens mijn duurloop. De tenen van mijn rechtervoet krullen naar binnen. Alsof ze iets vastgrepen. Dat loopt wel irritant, gelukkig ging het ook weer over.
Klinkt als een beetje kramp in je tenen!
pi_145980465
Ja, dat herken ik wel een beetje. Dat is echt kramp. De eerste keer dacht ik ook, dat is vreemd zeg. Het deed geen pijn zoals kramp in je kuiten maar het loopt wel heel vervelend. Ik heb daar gelukkig geen last meer van even afkloppen sinds ik wat meer gewend ben om lange afstanden af te leggen.
pi_145980886
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Devv het volgende:

SPOILER
SPOILER
Drifit FTW
pi_145981131
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
He bah, Hinder, twee minuten onder mijn PR gedoken... }:|

Mooie tijd! ^O^

Ik weet wat mijn volgende doel gaat zijn! *)
Ik lees 't wel :7.
Get stoned
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:27:54 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145981152
Zoeken ze niet eerder naar nieuwelingen voor dat dreamteam?
pi_145981659
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:

Mijn eerste gedachte zou zijn om afstandmeten.nl aan te zwengelen op zoek naar leuke hardlooproutes ter plekke.

Mij tweede gedachte zou zijn om op zoek te gaan naar een hardloopwedstrijdje daar.
pi_145982047
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef SEMTEX het volgende:
Zoeken ze niet eerder naar nieuwelingen voor dat dreamteam?
Zo begrijp ik de oproep ook.... Nieuwelingen en/of duo's. Een debuterend duo maakt een goede kans denk ik!
pi_145984556
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Serinde het volgende:

Dagloper, klote zeg :( hoop dat het meevalt....

Corniel, supertof die podiumplaats. Natuurlijk is snel relatief maar: _O_ *O*

Ik las nog meer goede prestaties maar teruglezen is op mijn mobiel lastig dus vergeef me de onpersoonlijke ^O^ Voor iedereen.

Ynske: gaaf dat je je ingeschreven hebt voor een loopje. Je gaat daar rocken!!

-O- :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')