quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Marathon van Etten-Leur ging waanzinnig. Morgen volgt het verslag, maar tipje van de sluier:
Ingezet op 3:30, uiteindelijk 3:25 gelopen, oftewel 23 minuten van mn pr. Negatieve split van maar liefst één hele tel.
Morgen dus meer, nu
Tof!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Marathon van Etten-Leur ging waanzinnig. Morgen volgt het verslag, maar tipje van de sluier:
Ingezet op 3:30, uiteindelijk 3:25 gelopen, oftewel 23 minuten van mn pr. Negatieve split van maar liefst één hele tel.
Morgen dus meer, nu
Aan de ene kant snap ik het wel, maar kom op, er zijn meer halve marathons! En anders loop je de CPC op je gemak en zoek je een tweede HM uit in mei ofzo waar je gaat voor een mooie tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Wat een prestaties dit weekend![]()
Balen voor Daywalkerbeterschap!
Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief!
Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
Wauw wauw wauw!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:38 schreef spiritusbus het volgende:
Morgen dus meer, nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, das waar ook ja! Ik toevallig ook een met jou!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Serinde het volgende:
Hier een nieuw afstandsrecord, net geen 14,5 km. Nog drie weken![]()
Overigens heb ik al een foto met Jeromaar die cowboy en sylvesterrrrrrrr moesten er ook zo nodig bij
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Devv het volgende:
Ja ja, dus daarom staan al die gelegenheidsfotografen zo graag langs het parcours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt een fokmeet!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.
Klinkt als een beetje kramp in je tenen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens iets nieuws tijdens mijn duurloop. De tenen van mijn rechtervoet krullen naar binnen. Alsof ze iets vastgrepen. Dat loopt wel irritant, gelukkig ging het ook weer over.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Devv het volgende:
Ja ja, dus daarom staan al die gelegenheidsfotografen zo graag langs het parcours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drifit FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees 't welquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
He bah, Hinder, twee minuten onder mijn PR gedoken...![]()
Mooie tijd!
Ik weet wat mijn volgende doel gaat zijn!
Mijn eerste gedachte zou zijn om afstandmeten.nl aan te zwengelen op zoek naar leuke hardlooproutes ter plekke.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Wat een prestaties dit weekend![]()
Balen voor Daywalkerbeterschap!
Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief!
Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
Zo begrijp ik de oproep ook.... Nieuwelingen en/of duo's. Een debuterend duo maakt een goede kans denk ik!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef SEMTEX het volgende:
Zoeken ze niet eerder naar nieuwelingen voor dat dreamteam?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef Serinde het volgende:
Hier een nieuw afstandsrecord, net geen 14,5 km. Nog drie weken![]()
Dagloper, klote zeghoop dat het meevalt....
Corniel, supertof die podiumplaats. Natuurlijk is snel relatief maar:![]()
![]()
Ik las nog meer goede prestaties maar teruglezen is op mijn mobiel lastig dus vergeef me de onpersoonlijkeVoor iedereen.
Ynske: gaaf dat je je ingeschreven hebt voor een loopje. Je gaat daar rocken!!
Overigens heb ik al een foto met Jeromaar die cowboy en sylvesterrrrrrrr moesten er ook zo nodig bij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |