quote:
Op zondag 26 oktober 2014 21:26 schreef YUR het volgende:Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaan

Jammer. Ik had gehoopt op jou, mossel en Swets in dat team.
Ik heb het hele weekend meegelezen, maar nog niet gereageerd. Dat betekent dat ik veel mensen ga vergeten en dat spijt mij oprecht.
Hinder: wat een droomtijd.
Corniel: jammer dat ik te laat in Schoonhoven was, maar het is me wel duidelijk dat jij die fiets gewoon moet verkopen. Supertijd gelopen, juist omdat het op het laatst een stuk moeilijker ging. Jammer dat je niet je geluksshirt aan had, dan hadden mensen echt OMG gedacht (atheïsten dachten in dat geval OYG - deze heb ik schaamteloos gejat).
Quoi: Wow, wat een weekend! En die opmerking over Schippers verbaast me niet, want ik dacht hetzelfde toen ik twee maanden geleden Runner's World 08/2014 pagina 38 (grote foto met zonnebril) opensloeg.
Wolve: fantastisch, deze anecdote kun je nog jarenlang blijven vertellen!
Daywalker:

Auch. De pijn spat van het scherm. Hopelijk valt het mee. In de voetbalwereld smeren ze dit soort dingen wel eens in met placenta's, maar of dat helpt...
jero_nimo: ik kan geen nieuwe superlatieven meer bedenken. Ze zijn op. Gelieve de volgende keer genadeloos te floppen, dan heb ik nog wel wat nieuwe woorden beschikbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ik was dit weekend grotendeels bij mevrouw Z. Ik heb daar vanmiddag mijn langste duurloop in voorbereiding op de Meijendelloop volbracht, bijna 25 km. Ik heb de mosselmethode toegepast door van fietsknooppunten gebruik te maken. Jammer dat er stukken waren afgesloten, maar ik ben niet hopeloos verdwaald, op een klein woonwijkje in Vlist na (maar dat ziet er weer grappig uit in de log, dus ik klaag niet).
Ik was zonder eten of drinken op pad gegaan en na 17 km vond ik dat wel jammer, toen kreeg ik dorst. Het leuke ervan wel is dat dat dorstgevoel precies het punt was waarop de HS langzaam ging stijgen. Dat is hele gave fysiologische data. Ja, dat hebben jullie niet met je zak, bomgordel en gels.
Komende week wat minder kilometers richting de LVML, waarvan het erop begint te lijken dat de omstandigheden in de buurt gaan komen van die van vorig jaar. Niet erg, dan wil ik gewoon dood op het strand, verder niks aan de hand. Ik hoop echter toch op weinig wind.