abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145971595
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok kleintje dan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:39:23 #122
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145971622

Volledige uitslag

Een dag later kijk ik tevreden terug op mijn tweede halve marathon. Ik was al een week met deze wedstrijd bezig in mijn hoofd (door de eerdere uitslagen wist ik dat e een top-3 notering in zou kunnen zitten) en gezien de progressie de afgelopen periode, maakte dat ik sowieso met een ambitieus plan van start ging.

Het plan was namelijk om op 3:58/km te vertrekken, sneller dan mijn snelste 10 km (en 15 km), en zo geschiedde.

Bij de start was het nog druk vooraan. Nogal wat 10 km en 6 km lopers (uiteindelijk zouden 26 renners op die afstanden een hoger gemiddelde hebben) en ik moest oppassen me niet teveel door met hun enthousiaste schema's op te blazen. Toen na 5 km (in 19:43) de rookwolken optrokken (en zij allen waren afgeslagen voor de terugweg) zag ik een gapende leegte voor me. Een stuk voor me liepen twee renners met de voorrijdwagen. Wow, ik lag derde.

Met de steun van Remko, goede vriend en waterdrager voor een dag in mijn kielzog, vlogen de volgende 5 kms voorbij en kwam ik door in 39:31. De afstand tot de twee koplopers bleef ongeveer gelijk, ik schatte het op een kleine minuut.

Bij het keerpunt op 11 km stonden mijn ouders (dank voor de steun en bovenstaande foto) en begon de weg terug. De snelheid zakte tot boven de 4 minuten per kilometer, er leek toch wat wind te staan en die was nu tegen. Ik maakte echter bijna een sprong van blijdschap, want voor mij stond een van de twee koplopers met krap stil (ja, de een zijn dood...) Enfin, ik wist nu zeker dat als ik zelf heel bleef dat ik tweede zou worden!

De 15 kilometer doorkomst was in 59:43. Inmiddels was de dijk verlaten en liep ik parallel over de Tiendweg, een op dat punt onverharde weg. Ik begon moe te worden, de hartslag zakte iets. Ook begon ik mijn rechter achillespees te voelen. Kleine zorgen, en daar bleef het gelukkig bij.

De volgende 5 kilometers die volgenden waren zwaar, ik verloor veel tijd op mijn schema en ook een paar seconde per kilometer op mijn p.r. De doorkomst van km 20 miste in tijdens mijn race maar was in 1:21:05. Ik perste alles eruit wat erin zat, maar de hoopte 1:24-er bleef toch nog ruim uit.

Het zicht op de finish ga me een enorm gaaf gevoel. Zeker toen ik zag dat Q en haar geliefde samen op het bankje bij de finish (kennelijk op mij) zaten te wachten. Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven. Maar de goede zoon in mij heeft ze toch voor m'n moeder gewaard. ;)

De felicitaties na afloop (hier en op facebook) vond ik echt enorm tof. Dank daarvoor. Ik ga zo nog ff bijlezen wat de anderen gedaan hebben het afglopen weekend, maar ik zag al een mooi HM p.r. van 1:47 voorbij komen, en de rest zie ik straks!

Keep up running.

@Zwabber: en ik blijf zeker ook fietsen. :P
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145971674
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok kleintje dan..

SPOILER
SPOILER
_O_

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145971737
http://www.runnersweb.nl/(...)4-marathonlopers.htm

Ik heb me net hiervoor aangemeld :o Laat het lot maar beslissen of ik Rotterdam ga lopen of niet :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145971828
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Volledige uitslag

Een dag later kijk ik tevreden terug op mijn tweede halve marathon. Ik was al een week met deze wedstrijd bezig in mijn hoofd (door de eerdere uitslagen wist ik dat e een top-3 notering in zou kunnen zitten) en gezien de progressie de afgelopen periode, maakte dat ik sowieso met een ambitieus plan van start ging.

Het plan was namelijk om op 3:58/km te vertrekken, sneller dan mijn snelste 10 km (en 15 km), en zo geschiedde.

Bij de start was het nog druk vooraan. Nogal wat 10 km en 6 km lopers (uiteindelijk zouden 26 renners op die afstanden een hoger gemiddelde hebben) en ik moest oppassen me niet teveel door met hun enthousiaste schema's op te blazen. Toen na 5 km (in 19:43) de rookwolken optrokken (en zij allen waren afgeslagen voor de terugweg) zag ik een gapende leegte voor me. Een stuk voor me liepen twee renners met de voorrijdwagen. Wow, ik lag derde.

Met de steun van Remko, goede vriend en waterdrager voor een dag in mijn kielzog, vlogen de volgende 5 kms voorbij en kwam ik door in 39:31. De afstand tot de twee koplopers bleef ongeveer gelijk, ik schatte het op een kleine minuut.

Bij het keerpunt op 11 km stonden mijn ouders (dank voor de steun en bovenstaande foto) en begon de weg terug. De snelheid zakte tot boven de 4 minuten per kilometer, er leek toch wat wind te staan en die was nu tegen. Ik maakte echter bijna een sprong van blijdschap, want voor mij stond een van de twee koplopers met krap stil (ja, de een zijn dood...) Enfin, ik wist nu zeker dat als ik zelf heel bleef dat ik tweede zou worden!

De 15 kilometer doorkomst was in 59:43. Inmiddels was de dijk verlaten en liep ik parallel over de Tiendweg, een op dat punt onverharde weg. Ik begon moe te worden, de hartslag zakte iets. Ook begon ik mijn rechter achillespees te voelen. Kleine zorgen, en daar bleef het gelukkig bij.

De volgende 5 kilometers die volgenden waren zwaar, ik verloor veel tijd op mijn schema en ook een paar seconde per kilometer op mijn p.r. De doorkomst van km 20 miste in tijdens mijn race maar was in 1:21:05. Ik perste alles eruit wat erin zat, maar de hoopte 1:24-er bleef toch nog ruim uit.

Het zicht op de finish ga me een enorm gaaf gevoel. Zeker toen ik zag dat Q en haar geliefde samen op het bankje bij de finish (kennelijk op mij) zaten te wachten. Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven. Maar de goede zoon in mij heeft ze toch voor m'n moeder gewaard. ;)

De felicitaties na afloop (hier en op facebook) vond ik echt enorm tof. Dank daarvoor. Ik ga zo nog ff bijlezen wat de anderen gedaan hebben het afglopen weekend, maar ik zag al een mooi HM p.r. van 1:47 voorbij komen, en de rest zie ik straks!

Keep up running.

@Zwabber: en ik blijf zeker ook fietsen. :P
Jij bent snel !!!!! :Y
pi_145971863
Voor de volgende Devil's Trail ga ik me ook maar in zo'n pakje wurmen. En plaktieten kopen.
pi_145971898
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik heb me net hiervoor aangemeld :o Laat het lot maar beslissen of ik Rotterdam ga lopen of niet :P
Heb ik ook al gedaan! ^O^ Misschien zitten we straks samen erin! *O*

En @Corniel, goed verslag ook! _O_ Erg netjes gelopen en het verval goed beperkt kunnen houden. Hele mooie tijd, maar dat heb ik al een paar keer gezegd! ^O^ _O_
pi_145971990
Tarahumara natuurlijk ook supergoed gedaan trouwens, over het hoofd gezien net. Hoop dat ik er de volgende bosloop ook weer bij ben! ^O^ Mooie tijd gelopen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 oktober 2014 @ 20:46:44 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145972073
Top verslagen! We krijgen steeds meer podiumplaatsen in dit topic. Was dat allemaal niet begonnen met Hats d'r boerenkool wedstrijd?
pi_145972201
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb ik ook al gedaan! ^O^ Misschien zitten we straks samen erin! *O*

En @Corniel, goed verslag ook! _O_ Erg netjes gelopen en het verval goed beperkt kunnen houden. Hele mooie tijd, maar dat heb ik al een paar keer gezegd! ^O^ _O_
Tja ik betwijfel of mijn motivatie echt mensen gaat overtuigen maar we gaan het afwachten :P Gefeliciteerd! Ik lees je verslag na Heel Holland Bakt :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:52:00 #131
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145972439
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:42 schreef thelaudprince het volgende:
Jij bent snel !!!!! :Y
Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)

@Jero_nimo: Ik vond het verval toch nog best groot, dat moet wel beter richting de M:
1: 19:43
2: 19:44
3: 20:17
4: 21:17

Zeker het verval van 15 naar 20 km is met een minuut vrij groot.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145972712
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Corniel het volgende:

[..]

Het wereldrecord is bijna een half uur sneller, het ligt er dus maar aan waarmee je het vergelijkt.;)

@Jero_nimo: Ik vond het verval toch nog best groot, dat moet wel beter richting de M:

Ohja, dat minuutje extra kan echt niet :6 Haha, toch vind ik het netjes. Vooral als je ziet waar je de laatste tijd vandaan komt.
pi_145972753
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
Voor de volgende Devil's Trail ga ik me ook maar in zo'n pakje wurmen. En plaktieten kopen.
In de hoop dat ik naast je kom staan? :P
pi_145972877
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
Alles om met Jero op de foto te kunnen ! })
pi_145972924
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:52 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ik haal het niet i.i.g. ;)
pi_145973191
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Tarahumara natuurlijk ook supergoed gedaan trouwens, over het hoofd gezien net. Hoop dat ik er de volgende bosloop ook weer bij ben! ^O^ Mooie tijd gelopen!
Thnx! Ja gezellig als je m de volgende keer ook loopt, ik ben van plan ze alle zeven te gaan lopen :) Er deden best een hoop snelle gasten mee, misschien dat ze je kunnen bijhouden als je een slechte dag hebt :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:06:42 #137
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145973447
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145973656
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen kan ik wel even vergeten denk ik. Kan de voet nagenoeg niet meer bewegen, bovenop helemaal dik. M'n broer die al vaker wat heeft gehad denkt dat m'n enkelbanden opgerekt zijn. Maar dat oordeel van laat ik morgen ook aan de dokter over.
:(. Balen!
Get stoned
pi_145973683
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:

Ben je een debutant dan?
Of ben je een duo?

Idee: je moet je als duo met Jero aanmelden....
Verhaaltje erbij over het forum, en die plekken zijn binnen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145973761
quote:
meh ! beterschap
pi_145973779
_O_ Corniel _O_

Knappe prestatie ^O^
pi_145973791
quote:
-O- ;(
pi_145973797
quote:
3s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Ben je een debutant dan?
Of ben je een duo?

Idee: je moet je als duo met Jero aanmelden....
Verhaaltje erbij over het forum, en die plekken zijn binnen :P
Oh ik las het meer als; debutanten en duo's zijn óók welkom. Heb in mijn motivatie juist gezet dat ik al Amsterdam heb gelopen, dus misschien is dat dan een probleem. Maar ze vragen ook om je marathon PR?
pi_145973875
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ik las het meer als; debutanten en duo's zijn óók welkom. Heb in mijn motivatie juist gezet dat ik al Amsterdam heb gelopen, dus misschien is dat dan een probleem. Maar ze vragen ook om je marathon PR?
Ik zat me eigenlijk ook al af te vragen ik het niet verkeerd las...
Maar als ze om je PR vragen....
pi_145974211
Nou, ik hoef niet per se met Jero op de foto. Ik hoopte sneller te zijn met zo'n pakje. :P

Daywalk3r, als er nu een ei op zit, en je een bloeduitstorting gaat krijgen, dan zijn je banden niet alleen opgerekt, maar hoogstwaarschijnlijk ook gescheurd. -O-
Beterschap.
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:23:38 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145974455
DW: keep us posted morgen. Ik hoop dat t meevalt!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:26:49 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145974689
Ik heb er ook even aan zitten denken om me aan te melden voor dat Dreamteam...maar ik laat t lekker aan me voorbij gaan :Y

Daywalker, sterkte jongen. Dit kunnen nare blessures zijn.
F means you're fucked
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:32:08 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145975000
Leuk LT! Ben benieuwd!

Leuke verslagen jero en corniel!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145975516
DW wat klote :( Hopelijk valt het morgen mee bij de dokter.
pi_145975813
Jero! Corniel! Hinder! _O_ Tof!!

Ook wel jammer trouwens dat ik van mijn deel van het veld de énige was die dwars door de modder rende, de rest ging 'er omheen' ;(

O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')