quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
^^quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met spiritusbus is.
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
misschien sta ik alleen in dit voorstel maar kunnen loopjes niet over een hele week uitgesmeerd worden... weet je wel hoe lang het duurt om alles op een maandagmorgen door te lezen??
Wat hij zegt!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Of je verhuist gewoon naar een normale tijdzone, kun je gewoon op zondag lezen
nog beter.... ik schuif gewoon een uurtje op naar het oosten net als Flipsen en dan heb je de hele zondag om bij te lezen.... !!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
of wij gaan allemaal bij hem wonenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij trakteert?quote:
Of de andere kant op, dan kun je het gelezen hebben voordat wij hier uberhaupt gelopen hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
hooguit op een colaatje als je het verdiendquote:
Ik dacht de vliegtickets.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
hooguit op een colaatje als je het verdiend
de boot duurt maar 6 weken!quote:
Weet je hoe lang het duurt om van 6 weken alles bij te lezen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de boot duurt maar 6 weken!
(al hoewel dat niet goedkoper is...)
schat mijn baas maakt me niet rijkquote:
daar heb je een punt alleen denk ik dat de moderne containerschepen nog meer communicatie-mogelijkheden hebben dan de ergste Fok-nerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurt om van 6 weken alles bij te lezen?
Op de één of andere manier zijn het altijd de bazen die rijk zijn en het personeel nooit. We doen iets verkeerd Toek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat mijn baas maakt me niet rijkals ik wel rijk was had je eens kans
als rechtse capitalist zit ik nu echt op mijn handen....quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zijn het altijd de bazen die rijk zijn en het personeel nooit. We doen iets verkeerd Toek.
| 1 2 | [b]14 december 2014 [url=http://www.avdewielingen.nl/]Jules Unlimited Loop (Breskens)[/url][/b] [*] thelaudprince - 19 km |
| 1 2 | [b]1 februari 2015 [url=http://www.avdewielingen.nl/]23e Midwinter Halve Marathon (Cadzand-Bad)[/url][/b] [*] thelaudprince - HM |
Dan doe je dat toch? Jij kunt datquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou best de Monnikentocht willen doen in aug 2015(50km
)
Het is in Ter Apel, Groningen en ik wil graag dat mijn eega meegaatquote:
Gewoon kut.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel.
Dat is wel heel suf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht net, hmm het is wel lekker weer en ik voel me een beetje pafferig, laat ik gaan hardlopen! Maar ik ben vanochtend al geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |