SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 27-10-2014 09:11:24 ]![]()
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.
Ja doei.![]()
Want met een vrouwenparkoers kunnen mannen niet uit de voeten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.![]()
ja, wij vonden het ook vrij debiel. Want wij moesten 6km, de heren 8 of 10 ofzo, dus dat was dan gewoon een meervoud van onze rondjes geweest. Er is ook wel geprotesteerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want met een vrouwenparkoers kunnen mannen niet uit de voeten?maar ze vonden het toch neit veilig omdat de herten ook op ons deel geweest zouden zijn. Ik heb ze iig niet gezien
![]()
Ja doei.![]()
Jammer genoeg laatste 5km wedstrijd van het seizoen uitgelopen op een kleine deceptie. Afgelopen weekend op het station uitgegleden en een spier in mijn kuit verrekt. Toch jammer dat, terwijl je zoveel doet aan blessurepreventie, dit soort dingen altijd onverwachts komen (bv. uitglijden, stoepje missen etc.) Met veel massage en rust het recht kunnen trekken, maar de voorbereiding was niet ideaal.
Warming up ging goed en tot anderhalve kilometer had ik nog hoop op een goeie tijd, maar na kilometer twee zakte het tempo al snel van 4:00 naar 4:40, met fikse krampen in mijn zij. Zelfs een tijdje moeten wandelen en daarna nooit meer in mijn ritme gekomen.
Rustig gelopen en nog een mede loper geholpen naar een tijd onder de 25 minuten kunnen hazen en ikzelf heb er nog een 18e plek uit kunnen sleuren. Die tijd onder de 21:00 komt nog wel![]()
![]()
De 110 geeft niet je huidige pace aan? Je kunt dus niet tijdig versnellen of vertragen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuwe kon overkopen voor een net prijsje. Eén type geavanceerder, die ook de actual pace weergeeft tijdens het lopen. Maar het horloge dat ik ter overname heb (Garmin Forerunner 110) is echt een prima ding, simpel. Ik heb er perfect mee gelopen de eerste 2 jaar.
Je mag 'm zelfs kosteloos een tijdje proberen, om te kijken of lopen met een horloge iets voor je isZo schappelijk ben ik
(ik doe 'm alleen niet op de post)
![]()
Alleen de gemiddelde snelheid over de afgelopen km (of een andere in te stellen afstand)quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
De 110 geeft niet je huidige pace aan? Je kunt dus niet tijdig versnellen of vertragen?![]()
![]()
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde snelheid over de afgelopen km (of een andere in te stellen afstand)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je kunt dan na 1 km zien of je 6:00 of 5:30 hebt gelopen, en daarna in je tweede kilometer versnellen?Ah, goed om te weten. De voorloper, Forerunner 10, heeft ook zo'n functie zie ik. Maar dat is dus niet echt bruikbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.![]()
Yup. Ik kijk nu wel naar actual pace, verschillende keren, maar vertrouw het meest op mijn gemiddelde pace over de afgelopen km.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.![]()
Gek genoeg is de 10 geen voorloper, maar een betere opvolger van de 110.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef wyccie het volgende:
Je kunt dan na 1 km zien of je 6:00 of 5:30 hebt gelopen, en daarna in je tweede kilometer versnellen?
[..]
Ah, goed om te weten. De voorloper, Forerunner 10, heeft ook zo'n functie zie ik. Maar dat is dus niet echt bruikbaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, daar ging ik vanuit, deels vanwege de prijs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gek genoeg is de 10 geen voorloper, maar een betere opvolger van de 110.![]()
Devv, gaaf. Al zou ik die vlag echt hebben laten liggen.![]()
Vandaag trouwens weer Fok! loopsucces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste keer weer hardgelopen na de marathon. He, wat ging dat lekker15km en nog ruimte voor wat kleine intervalletjes. Benen voelden superuitgerust en pijnvrij aan. Nu daarom ook besloten mijn Halve Marathon bij 't Is voor niks om te zetten naar de 30km
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
Eerste keer weer hardgelopen na de marathon. He, wat ging dat lekker15km en nog ruimte voor wat kleine intervalletjes. Benen voelden superuitgerust en pijnvrij aan. Nu daarom ook besloten mijn Halve Marathon bij 't Is voor niks om te zetten naar de 30km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Quoi, kun jij mijn afstand in de OP aanpassen? Bij 't Is voor niks van de HM naar 30km.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik twijfel of ik de HM van Egmond ga doen. En dan met de bus van Eindhoven Atletiek mee. Scheelt stress
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen de eerste van zeven loopjes van de bosloopcompetitie. Ging wel aardig, niet fantastisch. De afgelopen 3 dagen iets van 900 km in de auto gezeten. Dat komt mijn flexibiliteit niet ten goede en die was al niet best. Ging niet zo soepel dus, maar wel mooi vlak kunnen lopen. Ook lekker om weer eens door het bos te lopen, was even geleden. Wel best zwaar met de nodige modder.
http://app.endomondo.com/workouts/429600489/11291298![]()
Op die foto zie je dus de herten voorbij galloperen!quote:
Stomme beesten, dit had loopje nummer 40 van dit jaar moeten worden.![]()
Desalniettemin toch nog bijna 7km gelopen, op een beetje een vlot tempo, want dat was in de wedstrijd ook de bedoeling geweest. Hoewel ik het maar niet al te gek heb gemaakt, want ik liep op m'n trailschoenen op grotendeels verharde paden. Maar toch lekker gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Pff vanmiddag ook een rondje gedaan waarbij ik te snel was gestart. Heb me daarna zo'n 3/4 km de pleuris moeten lopen. Gelukkig gingen de laatste paar kilometers toch weer wat fijnerhttps://www.endomondo.com/workouts/429578320/18835259
![]()
Ja, die had ik niet zien aankomen. Nou ja, volgende keer beter. Het was in elk geval niet al te ver weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:14 schreef Guard het volgende:
Het is wel een aparte reden voor een DNS WolveNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb vanmiddag bij Bever trailschoenen gekocht. Na flink twijfelen is de keus gevallen op de Salomon XT wings 3. Ik heb drie verschillende schoenen gepast en ze zaten eigenlijk allemaal goed. Het uiterlijk gaf bij de Salomons de doorslag.
Maar nu ik ze thuis een uurtje aan heb weet ik niet of dit inderdaad de schoen voor mij is. De hiel slipt een beetje en ik voel de rand tegen mijn enkel, iets wat ik in de winkel niet heb gevoeld. Ik denk dat ik ze maar moet ruilen tegen de (lelijke) felroze Asics Trabuco, ik loop nu ook op Asics en die bevallen heel goed.
Hmm, nog een week om te dubben voor ik weer terug naar de winkel kan.![]()
En ik heb nog gewoon gerend, dus 't is niet alsof we compleet voor niets waren gegaan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, die had ik niet zien aankomen. Nou ja, volgende keer beter. Het was in elk geval niet al te ver weg.
Ja doei.![]()
Overigens, het allerfijnste nummer met 180 bpm vanmorgen was er eentje die je niet zou verwachten. I'm Still Standing van Elton JohnEcht de moeite van het proberen waard! (als je ook loopt met die pasfrequentie)
Consider it donequote:Op zondag 26 oktober 2014 15:38 schreef SEMTEX het volgende:
Quoi, kun jij mijn afstand in de OP aanpassen? Bij 't Is voor niks van de HM naar 30km.
Tevens Ynske toegevoegd![]()
![]()
Nog twee loopjes gevonden voor dit jaar![]()
Zit nog wel te twijfelen of ik op 22 november een 5 voluit wil gaan doen of een 10 als trainingsloop voor Ameland. Maar voor nu dus eerst de 5km.
1
2[b]22 november 2014 - [url=http://www.svfriesland.nl]Slachterin Wommels (Wommels)[/url][/b]
[*] trolley - 5 km
1
2[b]27 december 2014 - [url=http://www.vvmarrum.nl/index.php/oudejaarsloop]Oudejaarsloop (Marrum)[/url][/b]
[*] trolley - 5,4 km
Mogen deze naar de OP?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Doch ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:50 schreef trolley het volgende:
Nog twee loopjes gevonden voor dit jaar![]()
Zit nog wel te twijfelen of ik op 22 november een 5 voluit wil gaan doen of een 10 als trainingsloop voor Ameland. Maar voor nu dus eerst de 5km.
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Mogen deze naar de OP?![]()
![]()
Ik ben weer aan het struinen naar leuke loopjes voor 2015.
Enkele die me opvielen (nu nog uitzoeken of het kan qua vervoer:)
http://www.dehalvevandehaar.nl/ (in Haarzuilens... heb alleen geen idee hoe ik daar makkelijk kom met het OV)
http://www.kastelenloopdiepenheim.nl/ (wederom... hoe daar te komen)
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga ook naar de halve van de Haar. Ik kom met de auto, ik kan je een lift naar een station geven als je wil.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.dehalvevandehaar.nl/ (in Haarzuilens... heb alleen geen idee hoe ik daar makkelijk kom met het OV)
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)
Edit: en vooraf ergens oppikken ook natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.![]()
Ja doei.![]()
O yekquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.Wat k-u-t voor je!
![]()
Ik zit te twijfelen of ik de plaatselijke DEO loop wil doen in voorbereiding op mijn HM.
Wel leuke afstanden en mijn eerste wedstrijdje op thuisbasis lopen heeft ook wel wat![]()
http://www.vvdeo.nl/?page=newsarchive&newsitem=365![]()
http://www.vvdeo.nl/?page=show&pageid=91quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:10 schreef HDLed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de plaatselijke DEO loop wil doen in voorbereiding op mijn HM.
Wel leuke afstanden en mijn eerste wedstrijdje op thuisbasis lopen heeft ook wel wat![]()
http://www.vvdeo.nl/?page=newsarchive&newsitem=365![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.Ontzettend balen zeg!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
WTHquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.Dude
Getver, dat is enorm balen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn verslag van de devilstrail. Na 3,7km klapte de enkel keihard dubbel. Klein stukje nog geprobeerd maar was niet te doen. Streamnl heeft winterstorm666 gebeld en die heeft me opgehaald zodat ik bij de start/finish naar de ehbo kon. Doet nu ontiegelijk zeer. Loop ik eindelijk weer een beetje lekker, krijg je dit.![]()
Balen man, hoop dat dit weinig gevolgen voor je eerste M gaat krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Zuur!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat balen! Hoop dat de schade uiteindelijk toch nog meevalt :/quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat zou wel heel tof zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:09 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de halve van de Haar. Ik kom met de auto, ik kan je een lift naar een station geven als je wil.
Edit: en vooraf ergens oppikken ook natuurlijk.Ik ben vergeten waar je ook alweer woont (heb je ge-PM-d). Ook Eindhoven, toch?
Oke toch maar ingeschreven voor de DEO loop, niet voor de 14,1 maar voor de 10,3
[code]Datum - DEO Loop
• HDLed 10,3 km[/code ]
Geen idee of ik het goed doe maar kan iemand het noteren?![]()
![]()
Owja 20 Decemberquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef HDLed het volgende:
Oke toch maar ingeschreven voor de DEO loop, niet voor de 14,1 maar voor de 10,3
[code]Datum - DEO Loop
• HDLed 10,3 km[/code ]
Geen idee of ik het goed doe maar kan iemand het noteren?![]()
Wellicht kan de TS mij er ook bijzetten voor de 7^^ (15 km) en de Midwinter Marathon (25 km)
Alvast bedankt!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef nozem het volgende:
Wellicht kan de TS mij er ook bijzetten voor de 7^^ (15 km) en de Midwinter Marathon (25 km)
Alvast bedankt!
Ik zit mobiel, dus zelf knutselen gaat wat lastig. Kun je 'm wat 'oppoetsen'?quote:
Als je de datum erbij zet en de laatste spatie na 'code' weghaalt klopt 'ie en kan ik copy-pasten
Thanks![]()
![]()
Gezelliug, kom je nog meeposten ook?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef nozem het volgende:
Alvast bedankt!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus zelf knutselen gaat wat lastig. Kun je 'm wat 'oppoetsen'?
Als je de datum erbij zet en de laatste spatie na 'code' weghaalt klopt 'ie en kan ik copy-pasten
Thanks![]()
![]()
Ook nog steeds geen roze papiertje pasje weten te bemachtigen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)![]()
Dat kan wel eens vervelend zijn, met loopjes in the middle of nowhere.. Gelukkig is 95% van de loopjes prima met OV te bereiken, dat scheelt..I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Behalve die in Haarzuilens danquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ook nog steeds geen roze papiertje pasje weten te bemachtigen?![]()
Dat kan wel eens vervelend zijn, met loopjes in the middle of nowhere.. Gelukkig is 95% van de loopjes prima met OV te bereiken, dat scheelt..Ik heb ook nog een vouwfietsje en een voordeelurenkaart, dus meestal kom ik een heel eind.
Dat was stap 1. Nu nog de spatie na de laatste 'code' weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:33 schreef HDLed het volgende:
[code]20 December 2014(Borculo)
• HDLed 10,3 km[/code ]![]()
Ik had het meeposten alweer wat opgepakt n.a.v. de Halve in Eindhoven. Ik beloof plechtig de komende maanden de meepostfrequentie wat op te voeren en jullie deelgenoot te maken van mijn hardloopgerelateerde belevenissen. Vooralsnog loop ik aardig op koers voor een sub 1.10 tijdens de 7 ^^, al moet het dan wel een beetje meezitten.. Vooral op weergebied, storm lijkt me niet echt bevorderlijk bijvoorbeeld. Meestal is het echter ideaal loopweer rond die tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gezelliug, kom je nog meeposten ook?I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Die heb ik ook ja, fijn nummer om op te rennen! Ook wel een goede symbolische tekst!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:
Overigens, het allerfijnste nummer met 180 bpm vanmorgen was er eentje die je niet zou verwachten. I'm Still Standing van Elton JohnEcht de moeite van het proberen waard! (als je ook loopt met die pasfrequentie)
[..]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben trouwens écht verstrooid de laatste tijd, het lukt me net om alle ballen hoog te houden van 2 banen naast elkaar, maar af en toe moet ik echt als een idioot overkomen volgens mij. Ik dacht net, hmm het is wel lekker weer en ik voel me een beetje pafferig, laat ik gaan hardlopen! Maar ik ben vanochtend al geweest
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vond de halve in Egmond begin dit jaar wel een uitdaging met de trein + pendelbus. Dat was echter met de auto net zo goed een hele onderneming geweest vanuit Nijmegen. Je bent er al snel een hele dag mee kwijt, met dat soort loopjes..quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Behalve die in Haarzuilens danIk heb ook nog een vouwfietsje en een voordeelurenkaart, dus meestal kom ik een heel eind.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
[code]20 December 2014DEO Loop Borculo
• HDLed 10,3 km/code]
Als het nog niet klopt dan moet iemand anders het ff voor me doen haha![]()
Is met meer loopjes wel. Ik vind het altijd wel een toffe dagbesteding, naar een hardloopwedstrijd gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond de halve in Egmond begin dit jaar wel een uitdaging met de trein + pendelbus. Dat was echter met de auto net zo goed een hele onderneming geweest vanuit Nijmegen. Je bent er al snel een hele dag mee kwijt, met dat soort loopjes..Adrelinekickjes
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:40 schreef HDLed het volgende:
[code]20 December 2014DEO Loop Borculo
• HDLed 10,3 km/code]
Als het nog niet klopt dan moet iemand anders het ff voor me doen haha
1
2[b]20 December 2014[url=http://www.vvdeo.nl/?page=show&pageid=91]DEO Loop Borculo[/url][/b]
[*] HDLed 10,3 km
Ook vanaf mobiel btw dus niet zeker of t klopt :p![]()
DW:hopen dat het meevalt ...
Voor het eerst sinds A'dam een serieus stukje gerend. Het viel niet tegen, behalve dat op de trappetjes en zandbulten mijn hartslag door het dak ging: 10,4km/57:05.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 18:02:17 ]![]()
1:47:41. Zeven minuten vlotter dan drie weken terug. Bijna drie minuten sneller dan m'n streeftijd. Zeer tevreden. Verslag volgt.Get stoned![]()
Quoi, mag ik bij Angel-A en Gogo bij de Halve van de Haar? (6 april 2015)
(HM)
1 [*] SEMTEX - HM Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow, just wow!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef Hinder het volgende:
1:47:41. Zeven minuten vlotter dan drie weken terug. Bijna drie minuten sneller dan m'n streeftijd. Zeer tevreden. Verslag volgt.![]()
Mensen die nog (gratis) mee willen doen met de 7H: http://www.looptijden.nl/(...)de-zevenheuvelenloopKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: