Leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef nozem het volgende:
Wellicht kan de TS mij er ook bijzetten voor de 7^^ (15 km) en de Midwinter Marathon (25 km)
Alvast bedankt!
Ik zit mobiel, dus zelf knutselen gaat wat lastig. Kun je 'm wat 'oppoetsen'?quote:
Gezelliug, kom je nog meeposten ook?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef nozem het volgende:
Wellicht kan de TS mij er ook bijzetten voor de 7^^ (15 km) en de Midwinter Marathon (25 km)
Alvast bedankt!
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus zelf knutselen gaat wat lastig. Kun je 'm wat 'oppoetsen'?
Als je de datum erbij zet en de laatste spatie na 'code' weghaalt klopt 'ie en kan ik copy-pasten
Thanks
Ook nog steeds geen roze papiertje pasje weten te bemachtigen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben weer aan het struinen naar leuke loopjes voor 2015.
Enkele die me opvielen (nu nog uitzoeken of het kan qua vervoer:)
http://www.dehalvevandehaar.nl/ (in Haarzuilens... heb alleen geen idee hoe ik daar makkelijk kom met het OV)
http://www.kastelenloopdiepenheim.nl/ (wederom... hoe daar te komen)
http://www.enschedemarathon.nl/ (ipv een buitenlandse..)
Behalve die in Haarzuilens danquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ook nog steeds geen roze papiertje pasje weten te bemachtigen?![]()
Dat kan wel eens vervelend zijn, met loopjes in the middle of nowhere.. Gelukkig is 95% van de loopjes prima met OV te bereiken, dat scheelt..
Dat was stap 1. Nu nog de spatie na de laatste 'code' weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:33 schreef HDLed het volgende:
[code]20 December 2014(Borculo)
• HDLed 10,3 km[/code ]
Ik had het meeposten alweer wat opgepakt n.a.v. de Halve in Eindhoven. Ik beloof plechtig de komende maanden de meepostfrequentie wat op te voeren en jullie deelgenoot te maken van mijn hardloopgerelateerde belevenissen. Vooralsnog loop ik aardig op koers voor een sub 1.10 tijdens de 7 ^^, al moet het dan wel een beetje meezitten.. Vooral op weergebied, storm lijkt me niet echt bevorderlijk bijvoorbeeld. Meestal is het echter ideaal loopweer rond die tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gezelliug, kom je nog meeposten ook?
Die heb ik ook ja, fijn nummer om op te rennen! Ook wel een goede symbolische tekst!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:
Overigens, het allerfijnste nummer met 180 bpm vanmorgen was er eentje die je niet zou verwachten. I'm Still Standing van Elton JohnEcht de moeite van het proberen waard! (als je ook loopt met die pasfrequentie)
[..]
Ik vond de halve in Egmond begin dit jaar wel een uitdaging met de trein + pendelbus. Dat was echter met de auto net zo goed een hele onderneming geweest vanuit Nijmegen. Je bent er al snel een hele dag mee kwijt, met dat soort loopjes..quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Behalve die in Haarzuilens danIk heb ook nog een vouwfietsje en een voordeelurenkaart, dus meestal kom ik een heel eind.
Is met meer loopjes wel. Ik vind het altijd wel een toffe dagbesteding, naar een hardloopwedstrijd gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik vond de halve in Egmond begin dit jaar wel een uitdaging met de trein + pendelbus. Dat was echter met de auto net zo goed een hele onderneming geweest vanuit Nijmegen. Je bent er al snel een hele dag mee kwijt, met dat soort loopjes..
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:40 schreef HDLed het volgende:
[code]20 December 2014DEO Loop Borculo
• HDLed 10,3 km/code]
Als het nog niet klopt dan moet iemand anders het ff voor me doen haha
| 1 2 | [b]20 December 2014[url=http://www.vvdeo.nl/?page=show&pageid=91]DEO Loop Borculo[/url][/b] [*] HDLed 10,3 km |
| 1 | [*] SEMTEX - HM |
Wow, just wow!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef Hinder het volgende:
1:47:41. Zeven minuten vlotter dan drie weken terug. Bijna drie minuten sneller dan m'n streeftijd. Zeer tevreden. Verslag volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |