abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:24:11 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145986266
@Zwabber: Ik heb natuurlijk meteen die Runner's World even opgezocht. Mijn dank is groot voor de vergelijking :) Ik werk aan mijn buikspieren uiteraard :+

@Hinder: Wat loop je lekker zeg! Gefeliciteerd met de vermorzeling van je streeftijd w/

@Spiritusbus: 3u25 :o Etten-Leur de gekste! Benieuwd naar je verhaal.

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven
:D Kleine moeite hoor. En voor we het wisten kwam je al om de hoek speren.

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Daar ging ik weer op pad. Gewoon er lekker van genieten, maar toch wel goed je best doen!
Zo kun je het ook noemen :P Nog zo'n speerkees. Gefeliciteerd met je podiumplek!
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:25:09 #227
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145986292
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wie 'ze'?
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!
ik had het over het feit dat ellelange duurlopen slecht zijn ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:29:28 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145986371
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
:D Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen :P Kan dat wel? Ik heb besloten om het gewoon te doen. Het is ook een weekje vakantie en ik zie het maar als taperen :Y
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPC :)
pi_145986405
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen :P Kan dat wel? Ik heb besloten om het gewoon te doen. Het is ook een weekje vakantie en ik zie het maar als taperen :Y
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPC :)
Maar echt, waarom zou je vakantie laten schieten omdat er één of ander totaal inwisselbaar loopje is gepland op een bepaalde datum? Als je wil kun je elke week wel vier halve marathons lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145986473
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar, jij loopt dus nu niet meer Schoorl? Of ga je gewoon een maand na Schoorl de CPC hobbelen? ;)

Na een weekend in 't Haagse leef ik ook weer enigszins. De kuiten voelen gelukkig weer wat beter. Vandaag lekker scriptievrij O+ en morgen als het goed is semi-definitieve versie inleveren *O* Als m'n begeleider 'm dan goedkeurt kan ie officieel ingeleverd worden en gaat ie ook naar de tweede lezer *O*
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:35:24 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145986502
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Maar echt, waarom zou je vakantie laten schieten omdat er één of ander totaal inwisselbaar loopje is gepland op een bepaalde datum? Als je wil kun je elke week wel vier halve marathons lopen.
De optie om je vakantie te laten schieten was niet in mijn hoofd opgekomen :o Loopje laten schieten it is then inderdaad. Maar toch denk ik ook niet dat dát nodig is in Yuki haar geval.

Al snap ik het dilemma. Als er na de inschrijving voor jouw kustmarathon ineens een sportieve vakantie zou worden gepland tot 1 dag van tevoren, zou je dan ook niet even twijfelen?
pi_145986518
Leuke verslagen en prestaties gelezen.
_O_ *O* _O_
En hele mooie PR's voorbij zien komen _O_

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
En streamnl moest helemaal alleen lopen en liep vanaf dat moment met daywalk3r helemaal achteraan, maar dat vond hij niet zo erg, kon hij leuk iedereen gaan oprapen
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r. }:|
pi_145986546
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef streamnl het volgende:
_O_ *O* _O_

[..]

Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r. }:|
GROEN!
pi_145986568
quote:
_O_ *O* _O_

[..]

SPOILER
Zweef!
Ja doei.
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:38:46 #235
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_145986595
Gisteren mijn eerste hardloop wedstrijd gedaan. Drechtstadloop 10 km. Afgelopen weken weining gelopen (1 ipv 3 keer per week) wegens overbelaste voet. Maar deze eerste loop in mijn hometown wilde ik niet laten gaan.
Stond ik daar als echte beginneling in normale trainingsbroek en gewoon t-shirt, mobieltje in mijn broekzak. Maar fuck it, je moet ergens beginnen. De eerste kilometer vond ik het maar druk, maar dat hoort er dan bij, en dan viel dit waarschijnlijk nog heeeeel erg mee met andere activiteiten. Maar na een kilometer kreeg ik alle ruimte. Ik was vastberaden onderweg met een doel van 5min/km. Op 2,5 km verbaasde ik me over de eerste wandelaars. Gelukkig kon ik lekker door. Op 3,5 km merkte ik echter toch dat ik al wat moeite kreeg. Op dat punt stond mijn vader ("vroeger in het leger moesten we 10 km zonder training lopen"). Zonder dat ik het merkte is die een stuk achter me aan gefietst en volgens hem leek het allemaal soepel te gaan. In mijn hoofd was het echter wel een strijd. Dit ging zo tot 8 km. Toen vond ik het serieus zwaar worden, maar over 3 kwart dus gaan met die banaan. Het tempo kon ik nog volhouden tot 9 km, toen was het op en zakte mijn tempo.
Onder aanmoediging van het publiek (plus vrouw, kind, schoonzus en schoonmoeder) de laatste 300 meter weer even versneld. Over de finish met een tijd van 48:58
Mijn schoonvader gaf me gelijk op mijn kop dat ik in een lange trainingsbroek liep, veel te warm. Snel eens een strak broek je halen, dan blijven de schuurplekken waarschijnlijk ook weg. En een armhoesje voor de telefoon. Want ik wil meer :Y
De 10 km, zeker in dit tempo vond ik tegenvallen, gelukkig loop ik tijdens trainingen wel altijd lekker. Nu op naar de HM werken!
pi_145986654
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef hatsaflats het volgende:
GROEN!
Yes, die tubes mocht ik proberen van Scarabee. En ze bevielen zo goed dat ik ze ook gekocht heb.
Alleen ze vloeken bij een hoop shirts
/vrouw
pi_145986694
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:38 schreef KaiN het volgende:
Over de finish met een tijd van 48:58
Dit is een zeer nette tijd. Vooral voor je eerste wedstrijd!
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:45:00 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145986742
quote:
_O_ *O* _O_

[..]

SPOILER
Toffe foto zeg! O+
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:45:33 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145986760
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar, jij loopt dus nu niet meer Schoorl? Of ga je gewoon een maand na Schoorl de CPC hobbelen? ;)

Na een weekend in 't Haagse leef ik ook weer enigszins. De kuiten voelen gelukkig weer wat beter. Vandaag lekker scriptievrij O+ en morgen als het goed is semi-definitieve versie inleveren *O* Als m'n begeleider 'm dan goedkeurt kan ie officieel ingeleverd worden en gaat ie ook naar de tweede lezer *O*
Ik weet het nog niet. Ik kan het omzetten naar 10 km, de HM rustigjes doen (maar minder verstandig) of niet gaan lopen. Die knoop hak ik nog wel door voor die tijd :) Ik ga er iig wel heen op die dag, dus dan kan ik jou zien shinen.

Hey goed man, van je scriptie!

@Stream: ziet er goed uit! Mooie foto :)
pi_145986826
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet. Ik kan het omzetten naar 10 km, de HM rustigjes doen (maar minder verstandig) of niet gaan lopen. Die knoop hak ik nog wel door voor die tijd :) Ik ga er iig wel heen op die dag, dus dan kan ik jou zien shinen.

Hey goed man, van je scriptie!

@Stream: ziet er goed uit! Mooie foto :)
Shinen? Op de halve? Haha.
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:49:02 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145986859
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Shinen? Op de halve? Haha.
Ja, ik heb gehoord dat dat kan ;) Haha.
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:49:32 #242
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145986869
Lekker aan het laagvliegen, stream!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_145986934
Zo, het verhaal van gisteren

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 09:52:15 ]
pi_145986996
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief! :)

Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?" :@
Jouw vraag is niet wat je moet doen, maar hoe je loopt na een dag in de auto zitten. Als je zelf niet rijdt en je je benen kunt strekken, dan zal het meevallen. Als je achterin opgevouwen moet zitten dan wordt het wel een interessant experiment om de CPC te lopen. Sowieso vraag ik me af wat een week lang op ski's staan (zelf geen ervaring mee) en een week lang de ongetwijfeld onvermijdelijke après-ski doet met een aantal maanden HM-trainingen.

Alleen jij kunt daar in maart antwoord op geven door te gaan lopen. Mocht het echt niet gaan dan kun je halverwege altijd uitstappen met een heupblessure of iets dergelijks, we zullen daar allemaal blind intuinen en het heel rot voor je vinden.

quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.
Heel goed Swets, blij dat je naar me geluisterd hebt. Want je weet: wat ik wil, dat gebeurt.

quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

Klinkt als een beetje kramp in je tenen!
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef Devv het volgende:
Ja, dat herken ik wel een beetje. Dat is echt kramp. De eerste keer dacht ik ook, dat is vreemd zeg. Het deed geen pijn zoals kramp in je kuiten maar het loopt wel heel vervelend. Ik heb daar gelukkig geen last meer van even afkloppen sinds ik wat meer gewend ben om lange afstanden af te leggen.
Het deed inderdaad geen pijn. Gek genoeg is mijn voet nog steeds wat verkrampt, terwijl ik verder weinig last heb. Misschien had ik de schoen niet strak genoeg geveterd, of juist te strak. Ik merkte in het begin dat ik aan de zijkant van mijn rechtervoet wat kleine pijntje had. Enfin, het hoort erbij.

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Moblo, bestaat er een hardloopfoto van jou waar je zonder smile op staat?
Ik verdenk haar er weleens van dat ze permanent met de duimpjes en dito grijns loopt. Ikzelf doe dat ook, alleen dan dat ik permanent loop alsof ik niet lang te leven meer heb.

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

moeders zei altijd......als je er niet aan denk heb je het ook niet ;)
Lekker onverschillig.

quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
O+ ik werd vandaag voor het eerst in máánden wakker zonder ontzettende rugpijn. O+
Ik kon me gewoon omdraaien en opstaan zonder mezelf in 1000 bochten te wringen :o
Dreigen met een fysio lijkt genoeg te zijn! :D :')

*O*
^O^
Het leven kan soms zo mooi zijn.
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wie 'ze'?
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!
Er bestaat in de wetenschap over heel veel onderwerpen geen consensus. Helaas. Neem nou de hele koolhydratendiscussie.
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:55:18 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145987003
Tering hee spiritusbus! _O_
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:01:24 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145987139
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145987157
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.
Mooi! Niets ernstigs dus ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145987170
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:38 schreef KaiN het volgende:
Over de finish met een tijd van 48:58
Mensen die zonder training sub 50 lopen op een 10km o|O

SPOILER
@ spiritusbus: _O_ _O_

En nu je verslag even lezen c_/
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:05:14 #249
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_145987230
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:02 schreef trolley het volgende:

[..]

Mensen die zonder training sub 50 lopen op een 10km o|O

SPOILER
Wel met training hoor :) ik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
pi_145987358
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef KaiN het volgende:

[..]

Wel met training hoor :) ik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
Ah, oke :P

Het blijft een knappe prestatie, in lange trainingsbroek en t-shirt :P *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')