quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
Ik vond dat zo lief dat ik bijna de bloemen die ik in mijn armen gedrukt kreeg aan Q had gegeven
Zo kun je het ook noemenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Daar ging ik weer op pad. Gewoon er lekker van genieten, maar toch wel goed je best doen!
ik had het over het feit dat ellelange duurlopen slecht zijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wie 'ze'?
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
Maar echt, waarom zou je vakantie laten schieten omdat er één of ander totaal inwisselbaar loopje is gepland op een bepaalde datum? Als je wil kun je elke week wel vier halve marathons lopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen
Kan dat wel? Ik heb besloten om het gewoon te doen. Het is ook een weekje vakantie en ik zie het maar als taperen
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPC
Maar, jij loopt dus nu niet meer Schoorl? Of ga je gewoon een maand na Schoorl de CPC hobbelen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik ga tot 1 maart (voor het eerst!) op wintersport en zat me het ook al af te vragen
Kan dat wel? Ik heb besloten om het gewoon te doen. Het is ook een weekje vakantie en ik zie het maar als taperen
Maar ik heb dan nog een weekje om bij te komen, bij jou is het krapper natuurlijk. Toch hoop ik dat je gezellig meedoet met de CPC
De optie om je vakantie te laten schieten was niet in mijn hoofd opgekomenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar echt, waarom zou je vakantie laten schieten omdat er één of ander totaal inwisselbaar loopje is gepland op een bepaalde datum? Als je wil kun je elke week wel vier halve marathons lopen.
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
En streamnl moest helemaal alleen lopen en liep vanaf dat moment met daywalk3r helemaal achteraan, maar dat vond hij niet zo erg, kon hij leuk iedereen gaan oprapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef streamnl het volgende:
Leuke verslagen en prestaties gelezen.
![]()
![]()
![]()
En hele mooie PR's voorbij zien komen
[..]
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!GROEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.
![]()
![]()
![]()
[..]
Het alleen lopen nadat ik zeker wist dat daywalk3r een vervoer terug richting start had, was idd niet erg. Was zelf leuk. Liep toen letterlijk achteraan maar heb toch nog 149 mensen ingehaald. Helaas nog net in het linker rijtje (48%).
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!Zweef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.Ja doei.
Yes, die tubes mocht ik proberen van Scarabee. En ze bevielen zo goed dat ik ze ook gekocht heb.quote:
![]()
![]()
![]()
[..]
En ik heb zelfs een keer een redelijke foto!!!Toffe foto zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Devil's trail was leuk, ook een leuke dag gehad met Jero, Daywalk3r en Winterstorm. Het enige vervelende was de blessure van daywalk3r.![]()
Ik weet het nog niet. Ik kan het omzetten naar 10 km, de HM rustigjes doen (maar minder verstandig) of niet gaan lopen. Die knoop hak ik nog wel door voor die tijdquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar, jij loopt dus nu niet meer Schoorl? Of ga je gewoon een maand na Schoorl de CPC hobbelen?
Na een weekend in 't Haagse leef ik ook weer enigszins. De kuiten voelen gelukkig weer wat beter. Vandaag lekker scriptievrijen morgen als het goed is semi-definitieve versie inleveren
Als m'n begeleider 'm dan goedkeurt kan ie officieel ingeleverd worden en gaat ie ook naar de tweede lezer
Shinen? Op de halve? Haha.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik kan het omzetten naar 10 km, de HM rustigjes doen (maar minder verstandig) of niet gaan lopen. Die knoop hak ik nog wel door voor die tijdIk ga er iig wel heen op die dag, dus dan kan ik jou zien shinen.
Hey goed man, van je scriptie!
@Stream: ziet er goed uit! Mooie foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 09:52:15 ]
Jouw vraag is niet wat je moet doen, maar hoe je loopt na een dag in de auto zitten. Als je zelf niet rijdt en je je benen kunt strekken, dan zal het meevallen. Als je achterin opgevouwen moet zitten dan wordt het wel een interessant experiment om de CPC te lopen. Sowieso vraag ik me af wat een week lang op ski's staan (zelf geen ervaring mee) en een week lang de ongetwijfeld onvermijdelijke après-ski doet met een aantal maanden HM-trainingen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
Ik word net gevraagd om mee te gaan op wintersport met meneer Y + vrienden. Heel leuk en lief!
Maar... 28 feb - 7 maart.
Je weet dat je hardloopverslaafd bent als je eerste gedachte is "Maar de CPC dan..? Straks blesseer ik me! En hoe loop ik na een dag lang in de auto zitten?"
Heel goed Swets, blij dat je naar me geluisterd hebt. Want je weet: wat ik wil, dat gebeurt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Fuck it. Mezelf voor dat dreamteam opgegeven.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt als een beetje kramp in je tenen!
Het deed inderdaad geen pijn. Gek genoeg is mijn voet nog steeds wat verkrampt, terwijl ik verder weinig last heb. Misschien had ik de schoen niet strak genoeg geveterd, of juist te strak. Ik merkte in het begin dat ik aan de zijkant van mijn rechtervoet wat kleine pijntje had. Enfin, het hoort erbij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef Devv het volgende:
Ja, dat herken ik wel een beetje. Dat is echt kramp. De eerste keer dacht ik ook, dat is vreemd zeg. Het deed geen pijn zoals kramp in je kuiten maar het loopt wel heel vervelend. Ik heb daar gelukkig geen last meer van even afkloppen sinds ik wat meer gewend ben om lange afstanden af te leggen.
Ik verdenk haar er weleens van dat ze permanent met de duimpjes en dito grijns loopt. Ikzelf doe dat ook, alleen dan dat ik permanent loop alsof ik niet lang te leven meer heb.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Moblo, bestaat er een hardloopfoto van jou waar je zonder smile op staat?
Lekker onverschillig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeders zei altijd......als je er niet aan denk heb je het ook niet
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik werd vandaag voor het eerst in máánden wakker zonder ontzettende rugpijn.
![]()
Ik kon me gewoon omdraaien en opstaan zonder mezelf in 1000 bochten te wringen![]()
Dreigen met een fysio lijkt genoeg te zijn!![]()
![]()
Er bestaat in de wetenschap over heel veel onderwerpen geen consensus. Helaas. Neem nou de hele koolhydratendiscussie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wie 'ze'?
En ik denk dat dat juist absoluut niet voor mij geldt. Ik lees een hoop maar probeer alleen uit waar ik mij goed bij voel en wat op goed onderzoek gebaseerd is!
Mooi! Niets ernstigs dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.
Mensen die zonder training sub 50 lopen op een 10kmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spiritusbus:![]()
![]()
En nu je verslag even lezen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:02 schreef trolley het volgende:
[..]
Mensen die zonder training sub 50 lopen op een 10km
Wel met training hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
Ah, okequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef KaiN het volgende:
[..]
Wel met training hoorik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |