abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:12:19 #251
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145987422
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Mooi! Niets ernstigs dus ^O^
Nope. Ze vond het ook wel logisch dat het gisteravond meer pijn deed, omdat er eerste nog adrenaline in je lichaam zit en daarna als je rust dan komt er vocht in en gaat het meer pijn doen.

Ze moest wel lachen toen ik gelijk over sporten begon ook, omdat ik een aantal jaar terug met benauwdheid en astmaklachten bij haar zat. Dat vond ze een mooie verandering. O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:14:17 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145987472
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef KaiN het volgende:

[..]

Wel met training hoor :) ik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
Wauw :o Knap gedaan _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:15:35 #253
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145987504
@Spiritusbus: Mooi verslag, dito resultaat! En geen verval. _O_
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:15:39 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145987508
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:51 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, het verhaal van gisteren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verslag O+ Gefeliciteerd! It's always nice when a plan comes together ;)
pi_145987909
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:51 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, het verhaal van gisteren
Mooi verslag!!
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.
Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan??? :P
pi_145987987
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:

[..]

Mooi verslag!!

[..]

And the peer pressure is building :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:35:39 #257
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145988037
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:

[..]

Mooi verslag!!

[..]

Bedankt voor uw inschrijving.

U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nl
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_145988050
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nl
*O* Gezellig!
pi_145988068
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Geweldig!!
pi_145988073
Nu Jero nog :D
pi_145988928
Ik had al zo'n vermoeden dat ik er redelijk wat had ingehaald :P

maandag 27 oktober 2014 @ 11:10:49 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145988961
Zwabber
quote:
Ik verdenk haar er weleens van dat ze permanent met de duimpjes en dito grijns loopt. Ikzelf doe dat ook, alleen dan dat ik permanent loop alsof ik niet lang te leven meer heb.
_O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145989131
Ok, na een beetje gepost te hebben de afgelopen dagen even een wat uitgebreidere intro over mezelf

Ik ben anderhalf jaar geleden weer begonnen met flink te sporten aangezien dit beter is voor je gezondheid en gewicht en al ;) Als tiener en twintiger heb ik fanatiek getennist en deed ik wel een beetje hardlopen en fitness erbij om in shape te blijven maar het was meer voor erbij. Als dertiger heb ik alleen een beetje getennist en niet meer zo fanatiek en ook op een lager niveau dus conditioneel was het allemaal niet meer zo best. Ik kon dan nog geen kwartier achter elkaar rennen of ik moest al stoppen. Toen kwam ineens de klik, ik begon rennen afgelopen zomer ineens echt leuk te vinden :Y
Een kwartier werd een half uur, dat werd 3 kwartier en ineens kon ik een uur non-stop rennen. De partner van m'n schoonmoeder loopt al z'n hele leven en die zei dat hij binnenkort een halve ging lopen in Bergen op Zoom, of ik ook niet op bv. de 10k een poging wilde wagen. Dat leek me best leuk, had er nog helemaal niet aan gedacht maar ok, ik wou wel mee. Uiteindelijk niet gegaan want het was 1 v/d ergste dagen van 2013, regen,storm, lekker weer om binnen te blijven dus. Maar het zaadje was geplant dus ik ging verder neuzen voor wedstrijden. Op 8 december 2013 maakte ik dan m'n wedstrijddebuut op een 10k in Breskens. Newbie als ik was had ik helemaal niet gekeken wat de ondergrond was, bleek een wedstrijd te zijn op het strand :) Liep ik wel eens op maar nog nooit 10k achter elkaar. Streeftijd kon dus ook gelijk de deur uit en ik hoopte in de middenmoot te eindigen. Alle drie de afstanden begonnen tegelijkertijd dus ik had niet echt zicht op m'n positie in het veld maar toen ik finishte bleek ik 15e te zijn v/d 49 mensen op de 10k. 2 dames v/d organisatie vonden dat ik ook moest inschrijven voor de HM van Cadzand-Bad 2 maanden later ondanks m´n protesten dat ik nooit meer dan 12k op rij had gelopen. M´n stiefschoonvader vond dat ik maar een paar keer met hem moest trainen want hij ging die HM ook lopen. 2 maanden later, op 2 februari dit jaar dus, liep ik m'n 1e HM. Parcours was pittig met 10k verhard duinpad,3k onverhard duinpad,3k asfalt en 5k strand. Veel open stukken ook waar de wind vrij spel had. Ik liep echter best ok en finishte zelfs 46 seconden onder m'n streeftijd van 1:45 :) Daarna ben ik meer wedstrijden gaan lopen met de HM als m'n favoriete afstand :) Leukste wedstrijd tot op heden vond ik de Leiden Marathon waar ik m'n 2e HM liep en m'n PR op deze afstand heb ik 2 weken geleden gelopen op de wedstrijd in Bergen op Zoom waar ik vorig jaar had willen debuteren (1:34:57).
Ik loop ongeveer 3 x per week en probeer 1 x per week op het strand te trainen.

pi_145989287
Gave foto laudprince en dito introductie!

BTW, Arquero heeft niet meegedaan aan de Dijkloop?!
pi_145989375
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:

pi_145989383
Welkom laudprince! Mooie tijden al neergezet, dat belooft veel mooie wedstrijden inclusief verslagen van jou hier in dit topic! :D

Op de site van de Dwingelderveldloop/AVD cross waar ik afgelopen weekend aan mee heb gedaan staat inmiddels een mededeling voor wat betreft de tijdwaarneming:

Tot onze spijt haperde de tijdwaarneming en de startnummerregistratie tijdens de loop. We bekijken nog wat we kunnen achterhalen. Onze excuses voor deze tegenvaller.

Dat verklaart waarschijnlijk het verschil van mijn geklokte tijd (44:31) en de officiële uitslag (44:47) ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:25:10 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145989403
Mijn Garmin ontplofte bijna. Ik heb zojuist 4(!) loopjes naar endo geüpload :o

@thelaudprince: Leuk zo'n introductie! Blijf posten.

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:

Klopt! Ik heb echt heel erg goed om me heen gekeken, heus waar, maar heb hem niet gezien :N

@Arquero: Que pasa?
pi_145989479
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:24 schreef trolley het volgende:
Welkom laudprince! Mooie tijden al neergezet, dat belooft veel mooie wedstrijden inclusief verslagen van jou hier in dit topic! :D

Op de site van de Dwingelderveldloop/AVD cross waar ik afgelopen weekend aan mee heb gedaan staat inmiddels een mededeling voor wat betreft de tijdwaarneming:

Tot onze spijt haperde de tijdwaarneming en de startnummerregistratie tijdens de loop. We bekijken nog wat we kunnen achterhalen. Onze excuses voor deze tegenvaller.

Dat verklaart waarschijnlijk het verschil van mijn geklokte tijd (44:31) en de officiële uitslag (44:47) ;)
Meer verslagen is wel de bedoeling :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:
Mijn Garmin ontplofte bijna. Ik heb zojuist 4(!) loopjes naar endo geüpload :o

@thelaudprince: Leuk zo'n introductie! Blijf posten.

[..]

Klopt! Ik heb echt heel erg goed om me heen gekeken, heus waar, maar heb hem niet gezien :N

@Arquero: Que pasa?
I will :Y
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:28:42 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145989509
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte zou zijn om afstandmeten.nl aan te zwengelen op zoek naar leuke hardlooproutes ter plekke.

Mij tweede gedachte zou zijn om op zoek te gaan naar een hardloopwedstrijdje daar.
Sneeuw :o
Denk dat ik daar liever niet ga hardlopen. Als ik ga, kom ik sowieso om te skiën/boarden.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_145989707
Sneeuw is niks voor mij, brrrrrrrrrr
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:39:37 #271
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145989816
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

De optie om je vakantie te laten schieten was niet in mijn hoofd opgekomen :o Loopje laten schieten it is then inderdaad. Maar toch denk ik ook niet dat dát nodig is in Yuki haar geval.

Al snap ik het dilemma. Als er na de inschrijving voor jouw kustmarathon ineens een sportieve vakantie zou worden gepland tot 1 dag van tevoren, zou je dan ook niet even twijfelen?
Juist.
Zodra ik over de finish kwam in Lissabon, wist ik al dat mijn volgende HM de CPC zou zijn. Thuiswedstrijd, mooie termijn om goed te kunnen trainen, feestje met vrienden van de club.

Nu komt er een mogelijke wintersport voorbij. Heel tof, maar qua planning niet ideaal.
Overigens hangt m'n keuze om mee te gaan niet af van de CPC. Er zijn wel hetere hangijzers (leren skiën/boarden, geld, werk...). Maar ja, de CPC schoot ook door m'n hoofd. Terugreizen op de dag voor een evenement waar je al 5 maanden (of langer) naar uitkijkt is immers niet ideaal.
En in tegenstelling tot sommige anderen loop ik niet "zomaar" een HM. Wat voor mij de HM is, is voor een ander een M (of Ultra).
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:42:44 #272
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145989895
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:16 schreef thelaudprince het volgende:
Ok, na een beetje gepost te hebben de afgelopen dagen even een wat uitgebreidere intro over mezelf (..)
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.

Ik heb dus even iets gedraaid met fotosoep (en een beetje uitgesneden):

maandag 27 oktober 2014 @ 11:43:22 #273
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145989915
Mooie intro en prestaties laudprince!

En waar komt jouw nickname vandaan?
pi_145990086
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef Corniel het volgende:

[..]

Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:43 schreef Murmeli het volgende:
Mooie intro en prestaties laudprince!

En waar komt jouw nickname vandaan?
:)
nickname heeft te maken met de achternamen van m'n ouders en m'n fascinatie voor muziek :P
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:51:38 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145990151
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:49 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

[..]

:)
nickname heeft te maken met de achternamen van m'n ouders en m'n fascinatie voor muziek :P
Verklaar u nader...?
pi_145990241
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Verklaar u nader...?
Vooruit ;)

Lau en Prince zijn de achternamen, Prince is tevens een artiest waar ik fan van ben, de letter D is de eerste letter van m'n voornaam, thelaudprince :)
pi_145990861
hehehe op de pagina van mijn loopje van komend weekend:

quote:
Gezien de grote interesse bij de voorinschrijvingen, bijna 100 lopers, zal het een erg drukke en gezellige loop worden
Ik denk dat er een nulletje is vergeten, want 100 man is niet heel erg druk natuurlijk :P
pi_145991013
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef Guard het volgende:
hehehe op de pagina van mijn loopje van komend weekend:

[..]

Ik denk dat er een nulletje is vergeten, want 100 man is niet heel erg druk natuurlijk :P
100 voorinschrijvingen betekent toch al gauw 200-300 lopers, als het niet meer is... Voor sommige wedstrijden is dat veel.

Vorig jaar waren er in totaal ongeveer 300 deelnemers, dus die 100 klopt wel.
pi_145991145
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:23 schreef pijll het volgende:

[..]

100 voorinschrijvingen betekent toch al gauw 200-300 lopers, als het niet meer is... Voor sommige wedstrijden is dat veel.

Vorig jaar waren er in totaal ongeveer 300 deelnemers, dus die 100 klopt wel.
Owh, ja, als je het zo bekijkt is het wel veel ja :)
Al vind ik 300 man niet veel, zal waarschijnlijk het meest kleinschalige loopje op de weg tot nu toe worden voor mij :)
pi_145991655
Helaas mezelf (nog) niet terug kunnen vinden tussen de foto's van de loop van afgelopen weekend. Wel kom ik vaag in beeld op een filmpje.

Die met het gele shirt, achter de drie vrouwen die mij geen '10 seconds of fame' gunnen ;(

Ja ik had inderdaad een lange tight aan :@
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:00:08 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145992008
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Vooruit ;)

Lau en Prince zijn de achternamen, Prince is tevens een artiest waar ik fan van ben, de letter D is de eerste letter van m'n voornaam, thelaudprince :)
Leuk gevonden!!
pi_145992978
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:47 schreef trolley het volgende:
Helaas mezelf (nog) niet terug kunnen vinden tussen de foto's van de loop van afgelopen weekend. Wel kom ik vaag in beeld op een filmpje.

Die met het gele shirt, achter de drie vrouwen die mij geen '10 seconds of fame' gunnen ;(

Ja ik had inderdaad een lange tight aan :@
Aardig wat mensen met honden ook zeg, dat lijkt me onhandig. En grappig dat 'links voorbij, links voorbij' oid :) Wel zo handig en duidelijk... Leuke omgeving wel zo te zien, smalle paadjes ook.
pi_145995004
Ik moet nog even kijken of ik Devil's Trail dit weekend wel ga doen. Ik heb zaterdag toch een beetje last van een geïrriteerde spier aan de zijkant van mijn knie gekregen door al dat stijgen en afdalen over spekgladde en onregelmatige paden.
pi_145995882
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef Corniel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- Kan ik deze reactie nomineren voor reactie van het jaar?

quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

Juist.
Zodra ik over de finish kwam in Lissabon, wist ik al dat mijn volgende HM de CPC zou zijn. Thuiswedstrijd, mooie termijn om goed te kunnen trainen, feestje met vrienden van de club.

Nu komt er een mogelijke wintersport voorbij. Heel tof, maar qua planning niet ideaal.
Overigens hangt m'n keuze om mee te gaan niet af van de CPC. Er zijn wel hetere hangijzers (leren skiën/boarden, geld, werk...). Maar ja, de CPC schoot ook door m'n hoofd. Terugreizen op de dag voor een evenement waar je al 5 maanden (of langer) naar uitkijkt is immers niet ideaal.
En in tegenstelling tot sommige anderen loop ik niet "zomaar" een HM. Wat voor mij de HM is, is voor een ander een M (of Ultra).
boarden natuurlijk *O*

Lijkt me niet ideaal trouwens, het kan wel maar dan zou ik elke tijdswens overboord gooien!

Hier gaan de hardloopschoenen gewoon mee op wintersport hoor, van de afgelopen 14 wintersporten was het maar 1 keer dat de sneeuw van onderen kwam. (bij 70% van de keren had ik er gewoon kunnen lopen. Dus indien mogelijk ga ik dat deze keer ook gewoon doen)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_145995943
En een _O_ voor de behaalde resultaten, zag wat mooie verslagen tegenkomen.

DW fijn dat het enigszins meevalt ^O^
pi_145996089
Je sportschoenen meenemen op wintersport :') . Dus als iedereen gaat après-skiën ga jij gezellig een rondje lopen...of hoe moet ik dat dan zien? En skiën is sowieso > snowboarden.

Dit is overigens wel interessant leesvoer...

http://www.volkskrant.nl/(...)gezondheid~a3536128/
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:19:05 #288
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145996529
Ach, alles is ongezond als je er te veel van neemt.

Neem nu bijvoorbeeld dit lijstje: http://www.lazerhorse.org/2013/06/15/list-daily-mail-give-cancer/

Uiteindelijk is denk ik het gebruiken van enigszins gezond verstand de beste manier om gezond te blijven (en om je niet gek te laten maken).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_145996556
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Devv het volgende:
Je sportschoenen meenemen op wintersport :') . Dus als iedereen gaat après-skiën ga jij gezellig een rondje lopen...of hoe moet ik dat dan zien? En skiën is sowieso > snowboarden.
Want je kan alleen savonds lopen?
Of ik loop sochtends of ik loop tussen de middag. Meestal om half9/9 uur op de piste en tussen de middag in het huisje eten. Dus mogelijkheden genoeg (hoeft ook geen rondje van 2 uur te zijn natuurlijk). Ga dit jaar trouwens ook met de vrienden van mijn vriendin en die hebben kinderen mee, dus erg veel apre-skiën wordt het niet (denk ik).

Daarnaast hoef ik niet elke avond vol te staan, dan had ik wel weer naar de dutchweek gegaan :P

Skien is voor mensen die niet kunnen boarden :{w
pi_145996775
De laatste week taper je toch vooral :o Ik zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen. Als je daar gaat rennen heb je meer risico dat je uitglijdt dan dat je er echt beter van wordt :P

En als je bang bent dat je 'het gevoel' dan kwijt bent, kun je altijd nog op de ochtend van je hm vroeg opstaan om even 2km te lopen voor je naar het evenement gaat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:25:15 #291
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145996798
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:01 schreef CaLeX het volgende:
_O- Kan ik deze reactie nomineren voor reactie van het jaar?
Vast, maar waarom? Ik ben me van geen kwaad bewust. O-) O~) O-)
pi_145996862
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Corniel het volgende:

[..]

Vast, maar waarom? Ik ben me van geen kwaad bewust. O-) O~) O-)
Naast de cijferautisten ook nog mensen die foto's gaan bijwerken :D
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:27:14 #293
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145996875
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen.
Lijkt me dat een week skieen toch wel iets meer is dan dat. :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_145996885
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Devv het volgende:

Dit is overigens wel interessant leesvoer...

http://www.volkskrant.nl/(...)gezondheid~a3536128/
Dat artikel is vrij oud, en er is juist een maand geleden weer een bericht van het voedingscentrum naar buiten gekomen dat ze hun waarschuwing omtrent nitraatrijk voedsel intrekken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145997081
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Want je kan alleen savonds lopen?
Of ik loop sochtends of ik loop tussen de middag. Meestal om half9/9 uur op de piste en tussen de middag in het huisje eten. Dus mogelijkheden genoeg (hoeft ook geen rondje van 2 uur te zijn natuurlijk). Ga dit jaar trouwens ook met de vrienden van mijn vriendin en die hebben kinderen mee, dus erg veel apre-skiën wordt het niet (denk ik).

Daarnaast hoef ik niet elke avond vol te staan, dan had ik wel weer naar de dutchweek gegaan :P

Skien is voor mensen die niet kunnen boarden :{w
O, nou ik moet er zelf niet aan denken om naast het skiën ook nog eens te gaan lopen. Wij zijn dan ook wel zo dat we met de eerste lift omhoog gaan en pas laat in de middag weer afdalen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om tijdens wintersport een stukje te gaan lopen :D .
pi_145997226
http://losseveter.nl/2014(...)ende/#comment-169045

Wat zijn de 'reaguurders' op LV toch weer lekker opbouwend..
pi_145997232
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:33 schreef Devv het volgende:

[..]

O, nou ik moet er zelf niet aan denken om naast het skiën ook nog eens te gaan lopen. Wij zijn dan ook wel zo dat we met de eerste lift omhoog gaan en pas laat in de middag weer afdalen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om tijdens wintersport een stukje te gaan lopen :D .
Hier ook eerste lift en laat in de middag terug (wel met lunchen dan), maar er is altijd wel een ochtend/middag dat ik geen zin heb. Net als er altijd een dag is dat de laatste lift terug maar net gehaald wordt.

Ga niets plannen, maar neem ze iig mee. Een gaatje om een rondje te rennen is zo gevonden.

quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
De laatste week taper je toch vooral :o Ik zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen. Als je daar gaat rennen heb je meer risico dat je uitglijdt dan dat je er echt beter van wordt :P

En als je bang bent dat je 'het gevoel' dan kwijt bent, kun je altijd nog op de ochtend van je hm vroeg opstaan om even 2km te lopen voor je naar het evenement gaat.
Na een week wintersport zit je broek een stuk strakken om de bovenbenen hoor :o
pi_145997262
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Hier ook eerste lift en laat in de middag terug (wel met lunchen dan), maar er is altijd wel een ochtend/middag dat ik geen zin heb. Net als er altijd een dag is dat de laatste lift terug maar net gehaald wordt.

Ga niets plannen, maar neem ze iig mee. Een gaatje om een rondje te rennen is zo gevonden.

[..]

Na een week wintersport zit je broek een stuk strakken om de bovenbenen hoor :o
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuift ;)
pi_145997317
:{w wintersportvakantie.

Je dient je vakanties om je loopjes te plannen, dan deed je goed Yuki, met Lissabon, maar nu dreigt het verkeerd te gaan.
Niet skien dus :P
pi_145997323
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuift ;)
Die gaan op de billen zitten, niet op de bovenbenen :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')