Nope. Ze vond het ook wel logisch dat het gisteravond meer pijn deed, omdat er eerste nog adrenaline in je lichaam zit en daarna als je rust dan komt er vocht in en gaat het meer pijn doen.quote:
Wauwquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef KaiN het volgende:
[..]
Wel met training hoorik ben half Juli vanaf 0 begonnen met lopen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:51 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, het verhaal van gisterenMooi verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd! It's always nice when a plan comes together
![]()
Mooi verslag!!quote:
Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan???quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer terug van de huisarts. De spieren en pezen heben een flinke klap gehad maar niks ernstigs gelukkig. Gewoon proberen te lopen met evt ondersteuning van kruk en proberen af te wikkelen zodat de vocht eruit gaat. Ik kon net ook alweer een beetje normaal lopen, zolang de ondergrond maar vlak is. Sporten weer doen als de pijn weg is en dan eerst even op de loopband of op een vlakke weg of fietspad.
And the peer pressure is buildingquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi verslag!!
[..]
Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan???
Bedankt voor uw inschrijving.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi verslag!!
[..]
Dus de mescherbergloop in december kan gewoon door gaan???
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nl
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bedankt voor uw inschrijving.
U ontvangt automatisch een bevestiging per email als u uw email adres correct heeft ingevuld. Indien u geen bevestigings email heeft ontvangen, vul dan het contact formulier in op www.mescherbergloop.nl of stuur een email naar info@mescherbergloop.nl
quote:Ik verdenk haar er weleens van dat ze permanent met de duimpjes en dito grijns loopt. Ikzelf doe dat ook, alleen dan dat ik permanent loop alsof ik niet lang te leven meer heb.
thanksquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Gave foto laudprince en dito introductie!
BTW, Arquero heeft niet meegedaan aan de Dijkloop?!
Klopt! Ik heb echt heel erg goed om me heen gekeken, heus waar, maar heb hem niet gezienquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Gave foto laudprince en dito introductie!
BTW, Arquero heeft niet meegedaan aan de Dijkloop?!
Meer verslagen is wel de bedoelingquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:24 schreef trolley het volgende:
Welkom laudprince! Mooie tijden al neergezet, dat belooft veel mooie wedstrijden inclusief verslagen van jou hier in dit topic!
Op de site van de Dwingelderveldloop/AVD cross waar ik afgelopen weekend aan mee heb gedaan staat inmiddels een mededeling voor wat betreft de tijdwaarneming:
Tot onze spijt haperde de tijdwaarneming en de startnummerregistratie tijdens de loop. We bekijken nog wat we kunnen achterhalen. Onze excuses voor deze tegenvaller.
Dat verklaart waarschijnlijk het verschil van mijn geklokte tijd (44:31) en de officiële uitslag (44:47)
I willquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:
Mijn Garmin ontplofte bijna. Ik heb zojuist 4(!) loopjes naar endo geüpload![]()
@thelaudprince: Leuk zo'n introductie! Blijf posten.
[..]
Klopt! Ik heb echt heel erg goed om me heen gekeken, heus waar, maar heb hem niet gezien
@Arquero: Que pasa?
Sneeuwquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte zou zijn om afstandmeten.nl aan te zwengelen op zoek naar leuke hardlooproutes ter plekke.
Mij tweede gedachte zou zijn om op zoek te gaan naar een hardloopwedstrijdje daar.
Juist.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
De optie om je vakantie te laten schieten was niet in mijn hoofd opgekomenLoopje laten schieten it is then inderdaad. Maar toch denk ik ook niet dat dát nodig is in Yuki haar geval.
Al snap ik het dilemma. Als er na de inschrijving voor jouw kustmarathon ineens een sportieve vakantie zou worden gepland tot 1 dag van tevoren, zou je dan ook niet even twijfelen?
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:16 schreef thelaudprince het volgende:
Ok, na een beetje gepost te hebben de afgelopen dagen even een wat uitgebreidere intro over mezelf (..)
Thanksquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef Corniel het volgende:
[..]
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.
Ik heb dus even iets gedraaid met fotosoep (en een beetje uitgesneden):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:43 schreef Murmeli het volgende:
Mooie intro en prestaties laudprince!
En waar komt jouw nickname vandaan?
Verklaar u nader...?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:49 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Thanks
[..]![]()
nickname heeft te maken met de achternamen van m'n ouders en m'n fascinatie voor muziek
Vooruitquote:
Ik denk dat er een nulletje is vergeten, want 100 man is niet heel erg druk natuurlijkquote:Gezien de grote interesse bij de voorinschrijvingen, bijna 100 lopers, zal het een erg drukke en gezellige loop worden
100 voorinschrijvingen betekent toch al gauw 200-300 lopers, als het niet meer is... Voor sommige wedstrijden is dat veel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:17 schreef Guard het volgende:
hehehe op de pagina van mijn loopje van komend weekend:
[..]
Ik denk dat er een nulletje is vergeten, want 100 man is niet heel erg druk natuurlijk
Owh, ja, als je het zo bekijkt is het wel veel jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:23 schreef pijll het volgende:
[..]
100 voorinschrijvingen betekent toch al gauw 200-300 lopers, als het niet meer is... Voor sommige wedstrijden is dat veel.
Vorig jaar waren er in totaal ongeveer 300 deelnemers, dus die 100 klopt wel.
Leuk gevonden!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Vooruit![]()
Lau en Prince zijn de achternamen, Prince is tevens een artiest waar ik fan van ben, de letter D is de eerste letter van m'n voornaam, thelaudprince
Aardig wat mensen met honden ook zeg, dat lijkt me onhandig. En grappig dat 'links voorbij, links voorbij' oidquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:47 schreef trolley het volgende:
Helaas mezelf (nog) niet terug kunnen vinden tussen de foto's van de loop van afgelopen weekend. Wel kom ik vaag in beeld op een filmpje.
Die met het gele shirt, achter de drie vrouwen die mij geen '10 seconds of fame' gunnen
Ja ik had inderdaad een lange tight aan![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:42 schreef Corniel het volgende:
[..]
Welkom, leuke introductie en dito foto. Alleen, die foto staat scheef, en met een zee is dat toch raar.
Ik heb dus even iets gedraaid met fotosoep (en een beetje uitgesneden):
[ afbeelding ]
boarden natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist.
Zodra ik over de finish kwam in Lissabon, wist ik al dat mijn volgende HM de CPC zou zijn. Thuiswedstrijd, mooie termijn om goed te kunnen trainen, feestje met vrienden van de club.
Nu komt er een mogelijke wintersport voorbij. Heel tof, maar qua planning niet ideaal.
Overigens hangt m'n keuze om mee te gaan niet af van de CPC. Er zijn wel hetere hangijzers (leren skiën/boarden, geld, werk...). Maar ja, de CPC schoot ook door m'n hoofd. Terugreizen op de dag voor een evenement waar je al 5 maanden (of langer) naar uitkijkt is immers niet ideaal.
En in tegenstelling tot sommige anderen loop ik niet "zomaar" een HM. Wat voor mij de HM is, is voor een ander een M (of Ultra).
Want je kan alleen savonds lopen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Devv het volgende:
Je sportschoenen meenemen op wintersport. Dus als iedereen gaat après-skiën ga jij gezellig een rondje lopen...of hoe moet ik dat dan zien? En skiën is sowieso > snowboarden.
Vast, maar waarom? Ik ben me van geen kwaad bewust.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:01 schreef CaLeX het volgende:
Kan ik deze reactie nomineren voor reactie van het jaar?
Naast de cijferautisten ook nog mensen die foto's gaan bijwerkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Corniel het volgende:
[..]
Vast, maar waarom? Ik ben me van geen kwaad bewust.![]()
![]()
Lijkt me dat een week skieen toch wel iets meer is dan dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen.
Dat artikel is vrij oud, en er is juist een maand geleden weer een bericht van het voedingscentrum naar buiten gekomen dat ze hun waarschuwing omtrent nitraatrijk voedsel intrekken..quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:06 schreef Devv het volgende:
Je sportschoenen meenemen op wintersport. Dus als iedereen gaat après-skiën ga jij gezellig een rondje lopen...of hoe moet ik dat dan zien? En skiën is sowieso > snowboarden.
Dit is overigens wel interessant leesvoer...
http://www.volkskrant.nl/(...)gezondheid~a3536128/
O, nou ik moet er zelf niet aan denken om naast het skiën ook nog eens te gaan lopen. Wij zijn dan ook wel zo dat we met de eerste lift omhoog gaan en pas laat in de middag weer afdalen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om tijdens wintersport een stukje te gaan lopenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Want je kan alleen savonds lopen?
Of ik loop sochtends of ik loop tussen de middag. Meestal om half9/9 uur op de piste en tussen de middag in het huisje eten. Dus mogelijkheden genoeg (hoeft ook geen rondje van 2 uur te zijn natuurlijk). Ga dit jaar trouwens ook met de vrienden van mijn vriendin en die hebben kinderen mee, dus erg veel apre-skiën wordt het niet (denk ik).
Daarnaast hoef ik niet elke avond vol te staan, dan had ik wel weer naar de dutchweek gegaan![]()
Skien is voor mensen die niet kunnen boarden
Hier ook eerste lift en laat in de middag terug (wel met lunchen dan), maar er is altijd wel een ochtend/middag dat ik geen zin heb. Net als er altijd een dag is dat de laatste lift terug maar net gehaald wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:33 schreef Devv het volgende:
[..]
O, nou ik moet er zelf niet aan denken om naast het skiën ook nog eens te gaan lopen. Wij zijn dan ook wel zo dat we met de eerste lift omhoog gaan en pas laat in de middag weer afdalen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om tijdens wintersport een stukje te gaan lopen.
Na een week wintersport zit je broek een stuk strakken om de bovenbenen hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
De laatste week taper je toch vooralIk zou denken dat een week skieen ook wel gelijk staat aan 3x20 minuten hobbelen. Als je daar gaat rennen heb je meer risico dat je uitglijdt dan dat je er echt beter van wordt
En als je bang bent dat je 'het gevoel' dan kwijt bent, kun je altijd nog op de ochtend van je hm vroeg opstaan om even 2km te lopen voor je naar het evenement gaat.
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuiftquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier ook eerste lift en laat in de middag terug (wel met lunchen dan), maar er is altijd wel een ochtend/middag dat ik geen zin heb. Net als er altijd een dag is dat de laatste lift terug maar net gehaald wordt.
Ga niets plannen, maar neem ze iig mee. Een gaatje om een rondje te rennen is zo gevonden.
[..]
Na een week wintersport zit je broek een stuk strakken om de bovenbenen hoor
Die gaan op de billen zitten, niet op de bovenbenenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel kaasfondue je in je hoofd schuift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |