abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145932274
Linkje naar deel 1: NWS / Agent: 'Dood aan de islam!'

quote:
Een Rotterdamse agent heeft zich in de nesten gewerkt door op internet gepeperde uitspraken over moslims en de islam te doen.

Het korps waar de man actief is, heeft de zaak bij het Openbaar Ministerie (OM) gelegd. Het OM bepaalt of de man mogelijk vervolgd wordt. Ook worden mogelijk disciplinaire maatregelen tegen hem genomen, zo schrijft de Telegraaf.

Op Facebook schreef de man "Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de islam!!!"

Hij verwijderde zijn uitspraken direct, maar die circuleren inmiddels op internet.

http://www.powned.tv/nieu(...)od_aan_de_islam.html
Het zou gaan om de volgende uitspraak:

https://pbs.twimg.com/media/B0uOaP-IIAEqhgM.jpg

Als je op de desbetreffende naam zoekt op het net, kom je ook de volgende uitspraak tegen:

http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a

quote:
Nico Groenewold Ik haat moslims. Punt. Ben er klaar mee,
September 6 at 12:48am

Marcouch heeft ook gereageerd:

"Uitspraken van deze politieman, zijn #politie onwaardig en verwerpelijk. Goed dat politieleiding dit niet accepteert "
https://twitter.com/ahmed(...)246037303296/photo/1

Volgens diverse berichten op Twitter is de agent inmiddels op non-actief gesteld en wordt onderzocht of hij ook vervolgd zal worden. Volgens berichten op Facebook zijn er diverse aangiften gedaan tegen deze meneer.

Wat er mis is met zijn uitspraken? Lees het hier.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:23:35 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_145932328
Tis wat. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_145932383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En om geen nieuwe Breiviks op ideeën te brengen, moet er tegen openlijke moslimhaat opgetreden worden.
Je kan zo op het CDA stemmen, met hun gedachtepolitie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145932407
Intelligente kerel.

Je niet kunnen beheersen op sociale media :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145932487
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je kan zo op het CDA stemmen, met hun gedachtepolitie.
Ik vind pogingen om haatzaaierij te voorkomen, niet verkeerd. Propaganda van ISIS-fanaten/moslimhaters/neo-nazi's etc. mag van mij aangepakt worden.
pi_145932629
Nu al vol? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145932709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
Intelligente kerel.

Tja, we betalen niet genoeg om enkel intelligente politiefunctionarissen te hebben en we selecteren daar ook niet echt op, zolang je niet heel erg dom bent mag je door naar de volgende selectieronde. De politie selecteert vooral op het psychologische profiel en dat is allesbehalve objectief en betrouwbaar (als je maar een beetje toneel kan spelen en weet wat de ander wil zien en horen...). ;)
#NoDAPL
pi_145932857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind pogingen om haatzaaierij te voorkomen, niet verkeerd. Propaganda van ISIS-fanaten/moslimhaters/neo-nazi's etc. mag van mij aangepakt worden.
Het wordt nog eens wat met je.
pi_145933272
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het wordt nog eens wat met je.
Hij gaat nog eens een PvdA-minister worden. ;)
#NoDAPL
pi_145935109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En om geen nieuwe Breiviks op ideeën te brengen, moet er tegen openlijke moslimhaat opgetreden worden.
Dan zou ik maar een toontje lager gaan zingen. 'Jullie' (lees de van Jolebrigade en alles dat daarop lijkt) zorgen namelijk voor veel meer wrijving en frictie dan hele hordes haatbaarden, dan wel kutmarokkaantjes voor elkaar kunnen krijgen.

Zonder 'jullie' was er zelfs nooit een Wilders met zijn PVV geweest.
pi_145939141
Bizar dat je in dit land niet eens meer een hekel aan een bepaald geloof met bijbehorende gelovigen mag hebben. Dat geloof met zijn gelovigen hebben dat namelijk wel aan jou.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:20:45 #12
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145939840
Sommige Rotterdammers zou je willen oproepen afstand van hun Rotterdammerschap te doen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145943785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef hpeopjes het volgende:
Bizar dat je in dit land niet eens meer een hekel aan een bepaald geloof met bijbehorende gelovigen mag hebben. Dat geloof met zijn gelovigen hebben dat namelijk wel aan jou.
True, voor een bepaalde hoeveelheid binnen dat geloof. Die laten het dagelijks merken niet met de levenswijze hier eens te zijn.. maar toch blijven ze.

Niet slim om het op internet te zetten natuurlijk, maar hoeveel mocrotjes doen dit met hun haat tegen alles en nog wat hier?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:13:45 #14
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_145998576
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef hpeopjes het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

True, voor een bepaalde hoeveelheid binnen dat geloof. Die laten het dagelijks merken niet met de levenswijze hier eens te zijn.. maar toch blijven ze.

Niet slim om het op internet te zetten natuurlijk, maar hoeveel mocrotjes doen dit met hun haat tegen alles en nog wat hier?
Er is niets mis met hekel hebben aan Islam of een andere religie. Je moet ook je mening daarover kunnen geven, ook als agent.

Alleen wat de agent in kwestie doet is de dood wensen aan alle moslims. Hij zegt dus dat iedereen die moslim is mag sterven. Dat gaat toch net een tikje te ver vind je niet?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_145999308
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

[..]

Er is niets mis met hekel hebben aan Islam of een andere religie. Je moet ook je mening daarover kunnen geven, ook als agent.

Alleen wat de agent in kwestie doet is de dood wensen aan alle moslims. Hij zegt dus dat iedereen die moslim is mag sterven. Dat gaat toch net een tikje te ver vind je niet?
Dit bedoelde hij zo niet, dat is overduidelijk. Je moet het in de context plaatsen, en dan zie je dat hij reageert op bepaalde filmpjes. Hij kan zich alleen niet zo goed uitdrukken. Kopje thee, tik op de vingers (spreekwoordelijke tik!!!) en laten gaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146004346
Hij hoopt dat we zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven.

Een langzame pijnlijke dood.

Zoals verkeersboetes uitschrijven.Zie CJIB.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:03:40 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146004665
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef Toekito het volgende:
Sommige Rotterdammers zou je willen oproepen afstand van hun Rotterdammerschap te doen.
Dat is zoiets als zeggen tegen mensen met down dat ze moeten ophouden met het hebben van down.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:17:51 #18
414204 WoordenShuffelaar
pi_146005356
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit bedoelde hij zo niet, dat is overduidelijk. Je moet het in de context plaatsen, en dan zie je dat hij reageert op bepaalde filmpjes. Hij kan zich alleen niet zo goed uitdrukken. Kopje thee, tik op de vingers (spreekwoordelijke tik!!!) en laten gaan.
Welke flimpjes? Heb me er niet zo in verdiept en weet niet waarom hij dat precies gezegd heeft. Echter kan ik me wel voorstellen dat de korps het niet zomaar erbij kan laten. Wat de agent gedaan heeft getuigt van onprofessionaliteit, ik kan met voorstellen dat de korps zich daar niet mee wil associëren. Ook zal zo'n uitspraak niet uit het niets komen. Ik denk dat de agent wel degelijk iets tegen moslims heeft, en dat kan zich uiten in het anders behandelen van moslims dan niet moslims. Straks gaat hij random moslims lastig vallen terwijl ze niets hebben gedaan. Dat is een risico dat de korps niet wil nemen, en dat begrijp ik.

Als laatste wil ik zeggen dat wat die man roept doodsverwensing is. Zelfs op fok, waar zo een beetje alles wordt getolereerd, krijg je daar een ban voor.
pi_146005519
Lekker, zulke mensen als popo :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_146006648
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Welke flimpjes? Heb me er niet zo in verdiept en weet niet waarom hij dat precies gezegd heeft.
Hij reageert op filmpjes/nieuwsberichten op facebook.
quote:
Straks gaat hij random moslims lastig vallen terwijl ze niets hebben gedaan. Dat is een risico dat de korps niet wil nemen, en dat begrijp ik.
Als alleen het zeggen van zulke dingen al duidt op een potentieel gevaar, dan moeten we nieuwe gevangenissen bouwen zeg!
quote:
Als laatste wil ik zeggen dat wat die man roept doodsverwensing is. Zelfs op fok, waar zo een beetje alles wordt getolereerd, krijg je daar een ban voor.
Lol, op fok wordt alles zo'n beetje getolereerd? _O-
pi_146006674
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

[..]

Neehoor, dat vind ik helemaal niet.

In de Koran worden dat soort zaken ook over ongelovigen geschreven. Dat boek, dat de leidraad vormt voor alle moslims, roept op tot de vreselijkste dingen.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:49:19 #22
414204 WoordenShuffelaar
pi_146006998
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als alleen het zeggen van zulke dingen al duidt op een potentieel gevaar, dan moeten we nieuwe gevangenissen bouwen zeg!
Als een random Henk of piet die ergens bij bedrijf x werkt dat zegt, dan is er niets aan de hand en hoeft er geen acties te worden ondernomen. Als een politie agent het zegt ligt het toch net wat anders.
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:01:52 #23
414204 WoordenShuffelaar
pi_146007597
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor, dat vind ik helemaal niet.

In de Koran worden dat soort zaken ook over ongelovigen geschreven. Dat boek, dat de leidraad vormt voor alle moslims, roept op tot de vreselijkste dingen.
Dat is een retarded argument dat veel te vaak wordt gebruikt. We zijn het met elkaar eens dat wat er in de koran staat over niet moslims afschuwelijk is. Dus waarom zou je je als een westerse persoon verlagen tot dat niveau? Overigens vergeten mensen de koran in de juiste perspectief te plaatsen. Het is een boek waar historische gebeurtenissen veel effect op hebben gehad. Geen enkel weldenkend mens neemt de teksten in de koran over niet moslims serieus. Ook de moslims zelf niet, behalve een heel klein minderheid, die niet helemaal in orde is daarboven. Als je aan een random moslim op straat in Nederland, Turkije of zelfs Iran vraagt of ze vinden dat alle ongelovigen zich moeten bekeren tot de islam of moeten sterven, dan zullen 999 van de 1000 nee antwoorden. Er is inderdaad die ene persoon die ja zal antwoorden en 1 persoon is al teveel daar ben ik het helemaal met je over eens. Maar laten we die andere 999 niet over dezelfde kan scheren. Want daarmee zorgen we dat die 1 een 2 wordt, of meer.
pi_146009285
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Als een random Henk of piet die ergens bij bedrijf x werkt dat zegt, dan is er niets aan de hand en hoeft er geen acties te worden ondernomen. Als een politie agent het zegt ligt het toch net wat anders.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Als een politiefunctionaris niet partijdig handelt ligt het anders. Geloof het of niet maar je kan prima onpartijdig handelen terwijl je een hekel hebt aan die specifieke groep moslims. Het hangt volledig van de persoon af. Kwestie van werk en privé scheiden en de regels volgen.
#NoDAPL
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:10:25 #25
414204 WoordenShuffelaar
pi_146011232
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht. Als een politiefunctionaris niet partijdig handelt ligt het anders. Geloof het of niet maar je kan prima onpartijdig handelen terwijl je een hekel hebt aan die specifieke groep moslims. Het hangt volledig van de persoon af. Kwestie van werk en privé scheiden en de regels volgen.
Als iemand niet eens weet dat het niet zo handig is ok zoiets op Facebook te zetten, dan is de kans klein dat hij zo stabiel is dat hij zijn werk en privé gescheiden houden. Je zegt in je post 'die specifieke groep moslims', maar de agent heeft het over alle moslims. jij denkt dat hij het over een specifiek groep moslims heeft? Als dat zo is dan heeft hij het wel heel erg verkeerd geformuleerd.
pi_146016525
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Dat is een retarded argument dat veel te vaak wordt gebruikt.
Dat is geen "retarded argument". Maar jij vindt dat wellicht een "retarded argument". En dat mag. Ik vind al de tot nu toe door jou aangevoerde argumenten ook behoorlijk "retarded". :)
quote:
We zijn het met elkaar eens dat wat er in de koran staat over niet moslims afschuwelijk is. Dus waarom zou je je als een westerse persoon verlagen tot dat niveau? Overigens vergeten mensen de koran in de juiste perspectief te plaatsen. Het is een boek waar historische gebeurtenissen veel effect op hebben gehad. Geen enkel weldenkend mens neemt de teksten in de koran over niet moslims serieus. Ook de moslims zelf niet, behalve een heel klein minderheid, die niet helemaal in orde is daarboven. Als je aan een random moslim op straat in Nederland, Turkije of zelfs Iran vraagt of ze vinden dat alle ongelovigen zich moeten bekeren tot de islam of moeten sterven, dan zullen 999 van de 1000 nee antwoorden. Er is inderdaad die ene persoon die ja zal antwoorden en 1 persoon is al teveel daar ben ik het helemaal met je over eens. Maar laten we die andere 999 niet over dezelfde kan scheren. Want daarmee zorgen we dat die 1 een 2 wordt, of meer.
Wat een slap geleuter. Beperk je liever gewoon tot de feiten en die zijn niet mals. Overal waar de islam zijn intrede doet is het niks anders dan armoede, ellende, onverdraagzaamheid, moord en doodslag.
pi_146016541
vrijheid van meningsuiting.
pi_146016638
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:10 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Als iemand niet eens weet dat het niet zo handig is ok zoiets op Facebook te zetten, dan is de kans klein dat hij zo stabiel is dat hij zijn werk en privé gescheiden houden.
Hij houdt werk en privé juist prima gescheiden. Wat hij op Facebook zet doet hij als privé-persoon en het heeft niets met zijn werk te maken.
pi_146017102
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hij houdt werk en privé juist prima gescheiden. Wat hij op Facebook zet doet hij als privé-persoon en het heeft niets met zijn werk te maken.
Nog zo'n telegraaflezer :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146017444
quote:

[..]

De grens tussen werk en privé is als agent dusdanig dun dat het niet handig is om zulke berichten op Facebook te zetten. Dat wat hij op Facebook heeft gezet heeft nu invloed op zijn werk.
pi_146018812
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grens tussen werk en privé is als agent dusdanig dun dat het niet handig is om zulke berichten op Facebook te zetten. Dat wat hij op Facebook heeft gezet heeft nu invloed op zijn werk.
Dat vind jij, maar ik heb hierover een andere mening. Ik zou niet weten hoe iets dat op Facebook staat invloed zou kunnen hebben op zijn werk.
pi_146018834
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:32 schreef hpeopjes het volgende:
Ik zou niet weten hoe iets dat op Facebook staat invloed zou kunnen hebben op zijn werk.
Zo dus.
pi_146019105
quote:

[..]

Dat is maar net de vraag. De schijn heeft hij alvast goed tegen.

Los van het feit dat de politie neem ik aan duidelijke socialmedia-richtlijnen heeft.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146019443
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo dus.
Ben je er weleens bij geweest dan, toen hij aan het werk was?
pi_146019680
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kan inderdaad concluderen dat het niet zo handig van hem was. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_146020011
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:49 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ben je er weleens bij geweest dan, toen hij aan het werk was?
Hij heeft de schijn nu tegen als agent zijnde. En dan maakt het niet zoveel uit of het ook daadwerkelijk invloed heeft op z'n uiteindelijke werk of niet.
pi_146020846
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn nu tegen als agent zijnde. En dan maakt het niet zoveel uit of het ook daadwerkelijk invloed heeft op z'n uiteindelijke werk of niet.
Alle islamitische agenten hebben ook de schijn tegen zich. Die baseren hun levenswandel immers op een boek waar Mein Kampf nog een puntje aan kan zuigen. Maar daar hoor ik je ook niet over.
pi_146020908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:26 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Alle islamitische agenten hebben ook de schijn tegen zich. Die baseren hun levenswandel immers op een boek waar Mein Kampf nog een puntje aan kan zuigen.
Da's waar. Praten regelmatig over gaskamers en intimideren dagelijks ongelovigen met hun dienstwapen om zich te bekeren.
pi_146022118
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Da's waar. Praten regelmatig over gaskamers en intimideren dagelijks ongelovigen met hun dienstwapen om zich te bekeren.
Dat laatste sowieso. Dat eerste zul je vanzelf krijgen wanneer moslims hier de overhand weten te krijgen.
pi_146022146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 02:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso. Dat eerste zul je vanzelf krijgen wanneer moslims hier de overhand weten te krijgen.
Deze aanname. :')
pi_146022153
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 02:26 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Deze aanname. :')
Geen aanname, maar een voorspelling. :)
pi_146022171
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 02:27 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Geen aanname, maar een voorspelling. :)
En hoe weet jij zo zeker dat dat gaat gebeuren?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:42:09 #43
414204 WoordenShuffelaar
pi_146023462
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:32 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat vind jij, maar ik heb hierover een andere mening. Ik zou niet weten hoe iets dat op Facebook staat invloed zou kunnen hebben op zijn werk.
Jij denkt dat je werkgever het prima vindt als je op Facebook zet dat al je collega's aan een langzame en pijnlijke dood mogen sterven, omdat je het tijdens je privé leven hebt geschreven?
pi_146024896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 02:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
pi_146026001
De overhand krijgen kan ook zonder dat je getalsmatig de grootste groep bent. Als er maar genoeg dhimmi's zijn die elke keer respectvol buigen voor moslims die respect opeisen, maar niet aan anderen geven, dan ontstaat er vanzelf een situatie waarin moslims (en dan heb ik het over de radicale types, want die nemen het voortouw) de overhand krijgen.

Ik begrijp dat er gisteren één of andere mafketel bij Pauw aan tafel zat en daar - ongecorrigeerd - zoiets heeft kunnen zeggen als: "Spotten met geloof, dan vraag je om moord". Zulke extremisten wil ik bij voorkeur onmiddellijk dit land uittrappen.
pi_146026136
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
De overhand krijgen kan ook zonder dat je getalsmatig de grootste groep bent. Als er maar genoeg dhimmi's zijn die elke keer respectvol buigen voor moslims die respect opeisen, maar niet aan anderen geven, dan ontstaat er vanzelf een situatie waarin moslims (en dan heb ik het over de radicale types, want die nemen het voortouw) de overhand krijgen.

Ik begrijp dat er gisteren één of andere mafketel bij Pauw aan tafel zat en daar - ongecorrigeerd - zoiets heeft kunnen zeggen als: "Spotten met geloof, dan vraag je om moord". Zulke extremisten wil ik bij voorkeur onmiddellijk dit land uittrappen.
Is dat nog ergens terug te vinden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_146026150
quote:

Je bent wel een bange poeperd.
pi_146026275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Hathor het volgende:
Is dat nog ergens terug te vinden?
Uitzending gemist, neem ik aan.
Zie anders hier bij GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)_stom_kutgeloof.html

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent wel een bange poeperd.
Bang mag je als label plakken op de lafbekken die doen alsof dit soort verknipte uitspraken normaal is. Wat ik doe, is nadrukkelijk stelling nemen tegen de aanwezigheid van dit soort denkbeelden in Nederland. Strafrechtelijk vervolgen of het land uit met dit soort mensen; liever vandaag dan morgen.

Dat heeft niks met "bang" te maken, het heeft des te meer te maken met duidelijkheid en het stellen van grenzen. Overigens geldt dat omgekeerd ook voor de faal-agent uit dit topic. Dergelijke uitlatingen wil ik ook bestraft zien.
pi_146026366
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
Bang mag je als label plakken op de lafbekken die doen alsof dit soort verknipte uitspraken normaal is. Wat ik doe, is nadrukkelijk stelling nemen tegen de aanwezigheid van dit soort denkbeelden in Nederland. Strafrechtelijk vervolgen of het land uit met dit soort mensen; liever vandaag dan morgen.

Dat heeft niks met "bang" te maken, het heeft des te meer te maken met duidelijkheid en het stellen van grenzen. Overigens geldt dat omgekeerd ook voor de faal-agent uit dit topic. Dergelijke uitlatingen wil ik ook bestraft zien.
Ja kerel, het ging mij ook niet om jouw wens om die knakker het land uit te trappen.

Dat je rept over een overname en dhimmi's vind ik ronduit lachwekkend en dat is de reden dat ik je een bange poeperd noem, bange poeperd. Voor iemand die altijd zo nadrukkelijk afstand neemt van Wilders, bedien je je opmerkelijk vaak van dezelfde terminologie als die blonde malloot.
pi_146026540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja kerel, het ging mij ook niet om jouw wens om die knakker het land uit te trappen.

Dat je rept over een overname en dhimmi's vind ik ronduit lachwekkend en dat is de reden dat ik je een bange poeperd noem, bange poeperd. Voor iemand die altijd zo nadrukkelijk afstand neemt van Wilders, bedien je je opmerkelijk vaak van dezelfde terminologie als die blonde malloot.
Ik pleit juist voor een rechte rug, in plaats de slappe ruggengraat die bange figuren typeert. Er zijn gewoon grenzen aan wat we wel en niet (hoeven te) pikken in dit land. Als je die grenzen niet stelt en niet actief handhaaft, geef je mensen een vrijbrief om hun standpunten steeds verder op te schuiven en deze uit te dragen.

Ik denk - overduidelijk vaker en beter dan jij dat doet - na over de consequenties van het accepteren van dergelijk gedrag.
pi_146026621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik pleit juist voor een rechte rug, in plaats de slappe ruggengraat die bange figuren typeert. Er zijn gewoon grenzen aan wat we wel en niet (hoeven te) pikken in dit land. Als je die grenzen niet stelt en niet actief handhaaft, geef je mensen een vrijbrief om hun standpunten steeds verder op te schuiven en deze uit te dragen.

Ik denk - overduidelijk vaker en beter dan jij dat doet - na over de consequenties van het accepteren van dergelijk gedrag.
Je denkt er ongetwijfeld vaker aan. Sterker, ik krijg het vermoeden dat je niet anders doet.

Maar beter? Dat spastische, obsessieve en dwingende is niet altijd beter, mijn beste Elf.

Bovendien ging het mij om jouw angst dat de boel kan worden overgenomen, zelfs als de booslims geen meerderheid vormen. Dat noem ik paranoia, bange poeperd.
pi_146026720
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uitzending gemist, neem ik aan.
Zie anders hier bij GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)_stom_kutgeloof.html

[..]

Die gast maakt wel kut muziek maar kan het niet echt serieus nemen.
pi_146027354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Je denkt er ongetwijfeld vaker aan. Sterker, ik krijg het vermoeden dat je niet anders doet.
Maar beter? Dat spastische, obsessieve en dwingende is niet altijd beter, mijn beste Elf.

Bovendien ging het mij om jouw angst dat de boel kan worden overgenomen, zelfs als de booslims geen meerderheid vormen. Dat noem ik paranoia, bange poeperd.
Je focus ligt op andermans vermeende angst, terwijl die zou moeten liggen op mensen die gevaarlijke uitspraken doen, plus de consequenties van het accepteren van die uitspraken.

Ik schreef trouwens ook niet dat ik er vaker aan denk; andermaal laat je leesvaardigheid weer te wensen over. De mate waarin intolerante denkbeelden de overhand krijgen, hangt sterk af van wat we zoal toestaan. Wat mij betreft is een grens bereikt (lees: overschreden) als iemand op tv roept "Spotten met geloof, dan vraag je om moord". Wat mij betreft is ook een grens overschreden wanneer je als politiefunctionaris dood aan de islam!" schrijft.

Het heeft niks met obsessies te maken; des te meer met paal en perk stellen aan (verbaal) wangedrag van mensen.
pi_146027589
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je focus ligt op andermans vermeende angst, terwijl die zou moeten liggen op mensen die gevaarlijke uitspraken doen, plus de consequenties van het accepteren van die uitspraken.

Ik schreef trouwens ook niet dat ik er vaker aan denk; andermaal laat je leesvaardigheid weer te wensen over. De mate waarin intolerante denkbeelden de overhand krijgen, hangt sterk af van wat we zoal toestaan. Wat mij betreft is een grens bereikt (lees: overschreden) als iemand op tv roept "Spotten met geloof, dan vraag je om moord". Wat mij betreft is ook een grens overschreden wanneer je als politiefunctionaris dood aan de islam!" schrijft.

Het heeft niks met obsessies te maken; des te meer met paal en perk stellen aan (verbaal) wangedrag van mensen.
Misschien moet je zelf eens leren lezen. Ik moet nu wederom posten dat mijn 'bange poeperd' richting jou niet sloeg op jouw opmerking over die vent die wat riep bij Pauw.

Man man man.
pi_146027596
quote:
Wat mij betreft is een grens bereikt (lees: overschreden) als iemand op tv roept "Spotten met geloof, dan vraag je om moord".
Daar is inderdaad een grens overschreden. Van het zieke, bekrompen, psychotische en volledig de weg kwijt zijnde.
Alsof geloof boven alles staat en de smoes is om alles te mogen doen, inclusief moord. Compleet ziek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_146027655
quote:

Ik zou jou ook wel het land uit willen trappen.
pi_146027714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:39 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik zou jou ook wel het land uit willen trappen.
Op basis van welk gevaarlijk, onverdraagzaam standpunt?
pi_146027924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Op basis van welk gevaarlijk, onverdraagzaam standpunt?
Gewoon.

Maar ik neem aan dat je die politieagent ook het land uit wil trappen?
pi_146028305
quote:

[..]

Je zult er mee moeten leven dat er mensen zijn die altijd anders (willen en vooral blijven) denken.

Dat voorkomt ergernis , onbegrip en bespaart je moeite om ze je denkwijze en standpunten te laten begrijpen.

Overigens ben ik het volkomen met je eens.
pi_146028373
quote:

De vraag is waarom het altijd die figuren zijn die poduim krijgen op TV.

Om mensen bang te maken denk ik.
pi_146028520
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:47 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon. Maar ik neem aan dat je die politieagent ook het land uit wil trappen?
Jammer dat je je mening niet weet te onderbouwen. Wat de agent betreft: ontslag lijkt me een prima sanctie. Iemand die een dergelijke uitlating doet, kan niet geloofwaardig politieagent zijn.
pi_146028614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:58 schreef DrMabuse het volgende:
Je zult er mee moeten leven dat er mensen zijn die altijd anders (willen en vooral blijven) denken.
Dat voorkomt ergernis , onbegrip en bespaart je moeite om ze je denkwijze en standpunten te laten begrijpen.

Overigens ben ik het volkomen met je eens.
Wat mensen denken, kun je moeilijk beïnvloeden. Je kunt immers de gedachten van mensen niet lezen. Maar mensen kun je wel verantwoordelijk houden voor de dingen die ze zeggen. Opruiende taal, zoals die rapper uitkraamt, mag wat mij betreft harder worden aangepakt.

En ik wil ook luid en duidelijk mijn ongenoegen over zulke uitlatingen laten blijken. Niet negeren of doodzwijgen, maar er fel tegenin. Duidelijk laten merken dat we dergelijke uitlatingen niet acceptabel vinden als samenleving. Ertegen ageren, weerstand laten blijken.
pi_146028685
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Jij denkt dat je werkgever het prima vindt als je op Facebook zet dat al je collega's aan een langzame en pijnlijke dood mogen sterven, omdat je het tijdens je privé leven hebt geschreven?
Wat een verschrikkelijk slechte vergelijking. Hier ga ik echt geen woorden aan vuil maken. :{w
pi_146028756
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
Joop.nl ook. Wat is precies je punt?
pi_146028859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:47 schreef Gramulanion het volgende:

Maar ik neem aan dat je die politieagent ook het land uit wil trappen?
Vast wel. Oh nee, die is blank, dus die hoeft het land niet uitgetrapt te worden.
pi_146028898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk slechte vergelijking. Hier ga ik echt geen woorden aan vuil maken. :{w
Klopt, moslims zijn immers de vijand toch, die verdienen dat.
pi_146028940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En ik wil ook luid en duidelijk mijn ongenoegen over zulke uitlatingen laten blijken. Niet negeren of doodzwijgen, maar er fel tegenin. Duidelijk laten merken dat we dergelijke uitlatingen niet acceptabel vinden als samenleving. Ertegen ageren, weerstand laten blijken.
Ik heb het over de / je gedachtewisselingen met de bekende altijd begrijpende en in bescherming nemende gebruikers hier op FOK.

Met wat je hierboven schrijft geef je ze precies wat ze willen en zoeken.

En je bereikt er niks mee.
pi_146029015
quote:
Verbaast me allemaal niks. Nederland is één van de meest gedhimmificeerde landen ter wereld.

Maar jij begrijpt waarschijnlijk wel dat dit niet eeuwig goed blijft gaan. Het is gewoon een kwestie van nu korte metten maken met dergelijke extremisten en het in het algemeen indammen van de islam. Of het in een later stadium op een burgeroorlog aan laten komen.
pi_146029224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die gast maakt wel kut muziek maar kan het niet echt serieus nemen.
Helaas nemen jonge moslims, en dan vooral die van het ééncellige soort met bontkraag en een IQ onder de 80, hem weldegelijk serieus.
pi_146029260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Helaas nemen jonge moslims, en dan vooral die van het ééncellige soort met bontkraag en een IQ onder de 80, hem weldegelijk serieus.
Nah denk dat als ze Wilders wat willen aandoen ze deze clip niet nodig hebben hoor.
pi_146029564
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:13 schreef Ceberut het volgende:
Vast wel. Oh nee, die is blank, dus die hoeft het land niet uitgetrapt te worden.
Aan de naam van de agent in kwestie te zien, is de man een autochtone Nederlander die alleen over een Nederlands paspoort beschikt. Het is dus niet eens mogelijk om hem het land uit te trappen, nog los van de vraag of dat de passende sanctie is.

Zijn uitspraken zijn allerminst acceptabel en ondermijnen zijn geloofwaardigheid als agent. Ontslag is zonder meer te rechtvaardigen. Hopen dat mensen doodgaan, is trouwens niet strafbaar. "Dood aan de islam" is geen concrete bedreiging aan het adres van individuele gelovigen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
Klopt, moslims zijn immers de vijand toch, die verdienen dat.
Sommige moslims hebben dusdanig extremistische denkbeelden en uitlatingen dat ze daarmee een vijand van het vrije westen en dus ook Nederland worden. Dat betreft niet álle moslims, zoals jij suggereert, maar een deel van de moslims: de radicaliserende, extremistische types. De types die hun geloof als een onaantastbaar iets boven onze wet plaatsen en die menen dat kritiek erop een rechtvaardiging is om mensen te doden.

Zulke mensen zijn staatsvijand, zulke mensen wil ik - voor zover in het bezit van een dubbele nationaliteit - graag dit land uit hebben of - bij slechts één nationaliteit - een gevangenisstraf zien krijgen.
pi_146029619
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:15 schreef DrMabuse het volgende:
Ik heb het over de / je gedachtewisselingen met de bekende altijd begrijpende en in bescherming nemende gebruikers hier op FOK.

Met wat je hierboven schrijft geef je ze precies wat ze willen en zoeken.
En je bereikt er niks mee.
Ik weet het. Het zijn steeds dezelfde cirkeltjes die worden gedraaid. Ik blijf het nodig vinden om vormen van wangedrag te benoemen en te veroordelen. De gevolgen van het accepteren ervan zijn namelijk niet te overzien. En dat geldt niet één kant, maar allerlei kanten op.
pi_146029659
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik weet het. Het zijn steeds dezelfde cirkeltjes die worden gedraaid. Ik blijf het nodig vinden om vormen van wangedrag te benoemen en te veroordelen. De gevolgen van het accepteren ervan zijn namelijk niet te overzien. En dat geldt niet één kant, maar allerlei kanten op.
Vind je het niet vermoeiend worden?
pi_146029702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:58 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dat hebben we allemaal, slimmerd.
pi_146029735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:16 schreef hpeopjes het volgende:
Maar jij begrijpt waarschijnlijk wel dat dit niet eeuwig goed blijft gaan. Het is gewoon een kwestie van nu korte metten maken met dergelijke extremisten en het in het algemeen indammen van de islam. Of het in een later stadium op een burgeroorlog aan laten komen.
Ik deel je mening, maar het moet kennelijk eerst nog veel verder escaleren. Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg, maar de cultuurclash tussen het vrije westen en radicale moslims heeft alles in zich om tot grote conflicten of oorlogen te leiden.

Eigenlijk zien we de voortekenen al een tijdje: rellen in overwegend allochtone stadswijken, ISIS dat een kalifaat sticht, jihadstrijders uit het westen die zich aansluiten, doorgeslagen tolerantie en begrip voor haatzaaiers en extremisten in West-Europa en een groep mensen die zich daartegen verzet.

Alle ingrediënten zijn aanwezig.
pi_146029744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah denk dat als ze Wilders wat willen aandoen ze deze clip niet nodig hebben hoor.
Het gaat er niet om dat ze Wilders direct iets zouden willen aandoen. Maar ze worden door dergelijke clips wel gesterkt in hun achterlijke, gewelddadige denkbeelden.
pi_146029787
DrMabuse ziet liever alle neuzen dezelfde kant opstaan. Mensen die er andere mening op nahouden zijn immers alleen maar vervelend.
pi_146029788
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ze Wilders direct iets zouden willen aandoen. Maar ze worden door dergelijke clips wel gesterkt in hun achterlijke, gewelddadige denkbeelden.
Nou geloof dat de bedreigingen richting Wilders er ook al waren voor deze clip.
pi_146029948
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind je het niet vermoeiend worden?
Ja, ik vind het regelmatig erg vermoeiend worden. Vooral als je merkt dat sommige mensen de problemen maar niet onder ogen willen zien. Mensen van wie je denkt dat ze over enige intelligentie beschikken; mensen van wie je verwacht dat ze in staat zijn om na te denken over consequenties en over het zien van ontwikkelingen.

Niks van dat; kop in het zand, problemen wegwimpelen vanuit een politieke correctheid. Terwijl steeds duidelijker en duidelijker wordt dat juist die politieke correctheid averechts werkt, het oplossen van problemen in de weg staat en uiteindelijk de opmaat gaat vormen naar verdere escalatie.

En de laatste tijd zijn ze gepikeerd als je vaststelt dat ze de problemen niet onder ogen zien. Ze zien de problemen écht wel, ze vertikken het alleen om er ook maar iets aan te doen. Dat is eigenlijk nog droeviger dan de problemen niet inzien. Willens en wetens toestaan dat problemen door-etteren en uiteindelijk escaleren. En dan anderen bang noemen...
pi_146030071
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, ik vind het regelmatig erg vermoeiend worden. Vooral als je merkt dat sommige mensen de problemen maar niet onder ogen willen zien. Mensen van wie je denkt dat ze over enige intelligentie beschikken; mensen van wie je verwacht dat ze in staat zijn om na te denken over consequenties en over het zien van ontwikkelingen.

Niks van dat; kop in het zand, problemen wegwimpelen vanuit een politieke correctheid. Terwijl steeds duidelijker en duidelijker wordt dat juist die politieke correctheid averechts werkt, het oplossen van problemen in de weg staat en uiteindelijk de opmaat gaat vormen naar verdere escalatie.

En de laatste tijd zijn ze gepikeerd als je vaststelt dat ze de problemen niet onder ogen zien. Ze zien de problemen écht wel, ze vertikken het alleen om er ook maar iets aan te doen. Dat is eigenlijk nog droeviger dan de problemen niet inzien. Willens en wetens toestaan dat problemen door-etteren en uiteindelijk escaleren. En dan anderen bang noemen...
Ja jij hebt jouw mening en andere hebben een andere mening. Mij valt het op dat je hier op Fok je zelf constant blijft herhalen zonder dat jullie bij elkaar komen.Grote kans dat ik ook bij dat groepje hoor natuurlijk :P

Ik vraag mij dan af waarom je dat doet. Op een gegeven moment is de fun er toch wel af ? En doe je dit ook buiten Fok, het constant benadrukken van problemen en je tegen bepaalde zaken uitspreken?
pi_146030219
quote:

[..]

Wat een zelfgenoegzaamheid in een post. Man o man.

Vrijwel niemand ontkent dat er problemen zijn met extremistische moslims. Werkelijk niemand ontkent dat er problemen zijn met Marokkaanse straatschoffies. Dat wordt door he-le-maal niemand onder het tapijt geveegd. Er is nota bene een Marokkanendebat gehouden in de Tweede Kamer. In de media gaat het al jaren nergens anders meer over.

Dat mensen andere oplossingen voorstaan dan jij, betekent niet direct dat zij de kop in het zand steken. Dat is wat jij maar niet wil begrijpen.

En dat mensen niet direct angst hebben voor een islamitische overname, betekent niet dat zij de kop in het zand steken.

Dat mensen de gevaren enigszins in perspectief plaatsen en niet direct paniekerig de noodklok luiden, betekent niet dat zij de kop in het zand steken.

Met je alleenrecht op de waarheid. De tering.
pi_146030292
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja jij hebt jouw mening en andere hebben een andere mening. Mij valt het op dat je hier op Fok je zelf constant blijft herhalen zonder dat jullie bij elkaar komen.Grote kans dat ik ook bij dat groepje hoor natuurlijk :P

Ik vraag mij dan af waarom je dat doet. Op een gegeven moment is de fun er toch wel af ? En doe je dit ook buiten Fok, het constant benadrukken van problemen en je tegen bepaalde zaken uitspreken?
Elf heeft de wijsheid in pacht, mensen. Gewoon harder straffen en straatschoffies in een of ander tehuis maar moeilijke ettertjes proppen en alles valt op z'n plaats.
pi_146030329
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik deel je mening, maar het moet kennelijk eerst nog veel verder escaleren. Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg, maar de cultuurclash tussen het vrije westen en radicale moslims heeft alles in zich om tot grote conflicten of oorlogen te leiden.

Eigenlijk zien we de voortekenen al een tijdje: rellen in overwegend allochtone stadswijken, ISIS dat een kalifaat sticht, jihadstrijders uit het westen die zich aansluiten, doorgeslagen tolerantie en begrip voor haatzaaiers en extremisten in West-Europa en een groep mensen die zich daartegen verzet.

Alle ingrediënten zijn aanwezig.
Inderdaad. En het is ook allemaal al vele malen eerder gebeurd, op allerlei plekken in de wereld. Overal waar de islam op het toneel verschijnt, begint de ellende.

Dit soort problemen lossen zich niet vanzelf op, met een beetje pappen en nathouden, zoals de linkse elite vaak schijnt te denken.
pi_146030338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elf heeft de wijsheid in pacht mensen. Gewoon harder en straffen en straatschoffies in een of ander tehuis maar moeilijke ettertjes proppen en alles valt op z'n plaats.
Nou met sommige dingen ben ik het wel met hem eens. Maar het verbaasd mij dat het elke keer een herhaling is van reacties. Op een gegeven moment geef je het toch op ?
pi_146030392
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:48 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Inderdaad. En het is ook allemaal al vele malen eerder gebeurd, op allerlei plekken in de wereld. Overal waar de islam op het toneel verschijnt, begint de ellende.

Dit soort problemen lossen zich niet vanzelf op, met een beetje pappen en nathouden, zoals de linkse elite vaak schijnt te denken.
Anno 2014 nog met zulke termen aankomen :')
pi_146030495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Anno 2014 nog met zulke termen aankomen :')
Want die is ineens in rook opgegaan. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146030539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

Wat is er zo gek aan het feit dat ik mijn mening herhaal? Het is steeds weer nodig om die mening te herhalen en er is ook nog steeds geen aanleiding om een andere mening aan te nemen; zegt eigenlijk wel genoeg.

Als je ergens je mening geeft (cq. herhaalt), komen dezelfde usual suspects weer als vliegen op de stront af. Een paar daarvan zijn zo vermoeiend dat ik ze bij voorkeur volledig negeer.

De lol is er inderdaad ook allang af. Ik las regelmatig NWS-pauzes in.
pi_146030560
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want die is ineens in rook opgegaan. :N
Waar zetelt de 'linkse elite' dan? Op de maan (pun intended) ofzo?! En wie zijn deze 'linkse elite' dan? Fred en Ivo? :')
pi_146030639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is er zo gek aan het feit dat ik mijn mening herhaal? Het is steeds weer nodig om die mening te herhalen en er is ook nog steeds geen aanleiding om een andere mening aan te nemen; zegt eigenlijk wel genoeg.

Als je ergens je mening geeft (cq. herhaalt), komen dezelfde usual suspects weer als vliegen op de stront af. Een paar daarvan zijn zo vermoeiend dat ik ze bij voorkeur volledig negeer.

De lol is er inderdaad ook allang af. Ik las regelmatig NWS-pauzes in.
Zou het misschien ook kunnen dat je er een heel klein beetje naast zit ?
pi_146030894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een zelfgenoegzaamheid in een post. Man o man.
Ik ben niet eens zo zelfgenoegzaam ingesteld. Mensen die mij persoonlijk kennen, zullen mij eerder bescheiden dan zelfgenoegzaam noemen. Maar als je de kortzichtigheid en oogkleppen op dit forum ziet, word je vanzelf zelfgenoegzaam.

quote:
Vrijwel niemand ontkent dat er problemen zijn met extremistische moslims.
O, jawel hoor. Die problemen worden door een substantiële groep mensen niet of ruimschoots onvoldoende erkend,

quote:
Dat mensen andere oplossingen voorstaan dan jij, betekent niet direct dat zij de kop in het zand steken. Dat is wat jij maar niet wil begrijpen.
De oplossing "geen" is geen oplossing. Problemen hoegenaamd wél erkennen, maar er vervolgens helemaal niets aan doen, heeft per saldo hetzelfde effect als problemen niet erkennen.

quote:
Dat mensen de gevaren enigszins in perspectief plaatsen en niet direct paniekerig de noodklok luiden, betekent niet dat zij de kop in het zand steken. Met je alleenrecht op de waarheid. De tering.
Wat is dat "perspectief" dan? Per saldo toch niks meer of minder dan de omvang en ernst van problemen downplayen (als een soort doel op zich). Het loopt allemaal zo'n vaart niet, het is maar een verdwaalde gek die zoiets roept, etc. Dat terwijl AIVD-rapporten duidelijk laten zien dat de radicalisering onder moslimjongeren toeneemt. In Duitsland hetzelfde verhaal; deze week nog in het nieuws. "Zorgwekkend" noemt de AIVD-chef het daar.
pi_146030978
quote:

[..]

Ik denk dat het ook een beetje komt door de sociale omgeving van veel fok!kers. Als je alleen met linkse, dhimmitude types in aanraking komt, bijvoorbeeld op de universiteit (vaak een links elitair bolwerk), op je werk (bij de overheid) of gewoon omdat je in een uithoek in het noordoosten van het land woont (waar de PvdA het al decennia voor het zeggen heeft), dan weet je ook gewoon niet beter.
pi_146030982
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
Elf heeft de wijsheid in pacht, mensen. Gewoon harder straffen en straatschoffies in een of ander tehuis maar moeilijke ettertjes proppen en alles valt op z'n plaats.
Ik heb nooit beweerd dat ik de wijsheid in pacht heb. Ik heb desgevraagd wel eens aangegeven wat mijn denkrichting is wat betreft het aanpakken van de problemen. Maar geen oplossing is zo bizar als die van jou en je poco-kliek, namelijk de "oplossing" niks doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou met sommige dingen ben ik het wel met hem eens. Maar het verbaasd mij dat het elke keer een herhaling is van reacties. Op een gegeven moment geef je het toch op ?
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
pi_146031101
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook een beetje komt door de sociale omgeving van veel fok!kers. Als je alleen met linkse, dhimmitude types in aanraking komt, bijvoorbeeld op de universiteit (vaak een links elitair bolwerk), op je werk (bij de overheid) of gewoon omdat je in een uithoek in het noordoosten van het land woont (waar de PvdA het al decennia voor het zeggen heeft), dan weet je ook gewoon niet beter.
Dat is voor de andere kant natuurlijk net zo.
pi_146031138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Werkloze LTS-zwakstromer gespot.
pi_146031203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waar zetelt de 'linkse elite' dan? Op de maan (pun intended) ofzo?! En wie zijn deze 'linkse elite' dan? Fred en Ivo? :')
Jij denkt dat ergens een karikatuur van maken de boel oplost? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146031459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Werkloze LTS-zwakstromer gespot.
Grapjas. Ik weet 100% zeker dat jij meer aan die omschrijving voldoet, dan ik.
pi_146031488
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is voor de andere kant natuurlijk net zo.
Welke "andere kant"? Op wie doel je dan precies?
pi_146031516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:19 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welke "andere kant"? Op wie doel je dan precies?
De niet linkse kant ?
pi_146031754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben niet eens zo zelfgenoegzaam ingesteld. Mensen die mij persoonlijk kennen, zullen mij eerder bescheiden dan zelfgenoegzaam noemen. Maar als je de kortzichtigheid en oogkleppen op dit forum ziet, word je vanzelf zelfgenoegzaam.

[..]

O, jawel hoor. Die problemen worden door een substantiële groep mensen niet of ruimschoots onvoldoende erkend,

[..]

De oplossing "geen" is geen oplossing. Problemen hoegenaamd wél erkennen, maar er vervolgens helemaal niets aan doen, heeft per saldo hetzelfde effect als problemen niet erkennen.

[..]

Wat is dat "perspectief" dan? Per saldo toch niks meer of minder dan de omvang en ernst van problemen downplayen (als een soort doel op zich). Het loopt allemaal zo'n vaart niet, het is maar een verdwaalde gek die zoiets roept, etc. Dat terwijl AIVD-rapporten duidelijk laten zien dat de radicalisering onder moslimjongeren toeneemt. In Duitsland hetzelfde verhaal; deze week nog in het nieuws. "Zorgwekkend" noemt de AIVD-chef het daar.
Ik lees al dertien jaar niets dan berichten over de toenemende dreiging van moslimextremisten, over dat de kans op aanslagen toeneemt, etc.

Ik kan mij er eerlijk gezegd niet druk om maken omdat de ervaring leert dat het meestal niet zo'n vaart loopt.

Er wordt zo extreem veel aandacht besteed aan de gevaren van sluimerende terreurcellen die elk moment toe kunnen slaan, terwijl de afgelopen 50 jaar slechts 1 Nederlander slachtoffer is geworden van religieus extremisme: Theo van Gogh. Ik reken soldaten die hebben gevochten in Afghanistan uiteraard niet mee.

Perspectief, Elf.

Er zijn nog meer Nederlanders vermoord door pro-Russische seperatisten dan door moslimextremisten. Ik bedoel maar.

Maar houd jezelf vooral voor dat jij het licht hebt gezien en maak jezelf gek.
pi_146031987
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik lees al dertien jaar niets dan berichten over de toenemende dreiging van moslimextremisten, over dat de kans op aanslagen toeneemt, etc.

Ik kan mij er eerlijk gezegd niet druk om maken omdat de ervaring leert dat het meestal niet zo'n vaart loopt.

Er wordt zo extreem veel aandacht besteed aan de gevaren van sluimerende terreurcellen die elk moment toe kunnen slaan, terwijl de afgelopen 50 jaar slechts 1 Nederlander slachtoffer is geworden van religieus extremisme: Theo van Gogh. Ik reken soldaten die hebben gevochten in Afghanistan uiteraard niet mee.

Perspectief, Elf.

Er zijn nog meer Nederlanders vermoord door pro-Russische seperatisten dan door moslimextremisten. Ik bedoel maar.

Maar houd jezelf vooral voor dat jij het licht hebt gezien en maak jezelf gek.
Onbedoeld het verkeerde vliegtuig uit de lucht schieten lijkt me wat anders dan doelbewuste terreuraanslagen. Madrid en Londen alweer vergeten, merk ik. Het vraagteken laat ik weg, ik stel het gewoon vast.

Moslimextremisme is niet land-gebonden in Europa, met z'n open grenzen. Zo planden jihadisten uit Den Haag een aanslag in Brussel: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lag-in-Brussel.dhtml

En de extremist die daadwerkelijk een aanslag in Brussel pleegde, werd uiteindelijk in Frankrijk opgepakt. Maar je "perspectief" is volstrekt duidelijk: downplayen, het gevaar weigeren in te zien. Mag allemaal hoor, naïef zijn is geen misdrijf, maar je zou je veroordelende toontje richting mensen die wél gevaren en problemen zien wel achterwege mogen laten.
pi_146032457
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die gevolgen zijn wel zichtbaar , van heel duidelijk tot heel subtiel.

Het is maar of je het wil zien.
pi_146032653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hebben we allemaal, slimmerd.
Dank voor het benadrukken.
pi_146033409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:43 schreef DrMabuse het volgende:
Het is maar of je het wil zien.
Dat lijkt me een prima samenvatting. ^O^
pi_146033731
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat capuchonklootzakjes zich laten beïnvloeden door fundamentalistische figuren is een misvatting. Maar het is er natuurlijk wel een die je complottheorie overeind houdt.
pi_146033993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Onbedoeld het verkeerde vliegtuig uit de lucht schieten lijkt me wat anders dan doelbewuste terreuraanslagen. Madrid en Londen alweer vergeten, merk ik. Het vraagteken laat ik weg, ik stel het gewoon vast.

Moslimextremisme is niet land-gebonden in Europa, met z'n open grenzen. Zo planden jihadisten uit Den Haag een aanslag in Brussel: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lag-in-Brussel.dhtml

En de extremist die daadwerkelijk een aanslag in Brussel pleegde, werd uiteindelijk in Frankrijk opgepakt. Maar je "perspectief" is volstrekt duidelijk: downplayen, het gevaar weigeren in te zien. Mag allemaal hoor, naïef zijn is geen misdrijf, maar je zou je veroordelende toontje richting mensen die wél gevaren en problemen zien wel achterwege mogen laten.
Ik stel nergens dat er geen gevaren zijn; ik heb het over proportionaliteit. Er is sprake van paniekzaaierij waar je U tegen zegt. 'Be afraid, be very, very afraid', lijkt de boodschap te zijn van onze media.

En natuurlijk moet je eventuele gevaren niet negeren. Maar vooralsnog is de kans dat je verslikt in doperwt en komt te overlijden groter dan de kans dat je slachtoffer wordt van een terroristische aanslag.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 28-10-2014 14:39:23 ]
pi_146034132
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat we geen gevaren zijn; ik heb het proportionaliteit. Er is sprake van paniekzaaierij waar je U tegen zegt. 'Be afraid, be very, very afraid', lijkt de boodschap te zijn van onze media.

En natuurlijk moet je eventuele gevaren niet negeren. Maar vooralsnog is de kans dat je verslikt in doperwt en komt te overlijden groter dan de kans dat je slachtoffer wordt van een terroristische aanslag.
Nja die aanslagen in Londen en Madrid zag ook niemand aankomen. Het kan hier ook gebeuren. Enige wat je kan doen in is hopen dat de veiligheidsdiensten hier boven op zit.
pi_146034270
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja die aanslagen in Londen en Madrid zag ook niemand aankomen. Het kan hier ook gebeuren. Enige wat je kan doen in is hopen dat de veiligheidsdiensten hier boven op zit.
Tsja, alles kan. Niemand zag aankomen dat autist Tristan willekeurige mensen ging neermaaien in Alphen. Hetzelfde geldt voor die knakker die met z'n Suzuki op een menigte inreed tijdens Koninginnedag.

Er bestaat altijd een kans dat er iets vreselijks gebeurt. Ik ageer slechts tegen het hijgerige gedrag van de media (met name de Telegraaf). Mensen worden tem onrechte gek gemaakt.
pi_146034355
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, alles kan. Niemand zag aankomen dat autist Tristan willekeurige mensen ging neermaaien in Alphen. Hetzelfde geldt voor die knakker die met z'n Suzuki op een menigte inreed tijdens Koninginnedag.

Er bestaat altijd een kans dat er iets vreselijks gebeurt. Ik ageer slechts tegen het hijgerige gedrag van de media (met name de Telegraaf). Mensen worden tem onrechte gek gemaakt.
Ja die andere voorbeelden zag ook niemand aankomen idd. En de media mja. Je voelt je er niet veiliger door.
pi_146034646
Dat homo's in elkaar geramd worden, meisjes bespuugd en nazivlaggen 'prominent' de straten 'sieren', dat "hoort er allemaal bij", "moeten we niet te moeilijk over doen" en "zijn incidenten die slechts door rechtse foute media worden opgeblazen".

Aldus Koos Vogels, bewoner van een blank Veluws randdorpje.

pi_146034716
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:51 schreef El_Matador het volgende:
Dat homo's in elkaar geramd worden, meisjes bespuugd en nazivlaggen 'prominent' de straten 'sieren', dat "hoort er allemaal bij", "moeten we niet te moeilijk over doen" en "zijn incidenten die slechts door rechtse foute media worden opgeblazen".

Ik heb het over aanslagen, junk. Niet over vrouwenbespugende kankerventjes.
pi_146034734
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Even los van de persoonlijke omstandigheden die Tristan dit deden doen (de maatschappij is m.i. eveneens schuldig als het zo ver komt, als we wat beter voor elkaar zouden zorgen...), inderdaad, 100% veiligheid is volstrekt onhaalbaar en veel van dit soort incidenten kan je niet voorkomen met spionage. Die spionage kost veel geld en het levert relatief weinig op. Wij hebben in Nederland voor zo ver ik het weet sinds die treinkaping geen aanslag gehad van buitenlandse terroristen, vooral incidenten die je niet had kunnen voorkomen met een sterke AIVD of iets dergelijks. Ondanks dat Nederland wereldkampioen telefoonaftappen is en dankzij een gunstige ligging het samen met Engeland het best internetverkeer kan aftappen (in theorie in ieder geval) hebben wij die paar incidenten, waarbij geen buitenlandse terroristen betrokken waren, niet kunnen voorkomen: Fortuyn en van Gogh werden vermoord, op die MBO-school werden leerlingen gedood met een automatisch geweer, in Alphen aan den Rijn werden mensen vermoord met een automatisch geweer en we hadden die twee onbenullige incidenten tijdens Koninginnedag. Veiligheidsdiensten wijzen dan graag flauw op wat zogenaamd is voorkomen zonder iets te noemen omdat dat niet zou kunnen omwille van de veiligheid. :')
Ik vermoed dat de realiteit is dat je met heel erg hoge investeringen een klein beetje resultaat kan halen (1 op de vele keren een aanslag kan voorkomen) als je bereid bent om naast een hele grote som geld nog veel meer op te geven (privacy, vrijheden). Nederland lijkt niet echt een interessant doelwit voor terrorisme te zijn gezien het gebrek aan aanslagen, wat ik ook logisch vindt aangezien Nederland maar een relatief klein land is. De pijlen zijn veel meer gericht op de USA en de grote Europese landen.
#NoDAPL
pi_146034912
quote:
Dat homo's in elkaar geramd worden, meisjes bespuugd en nazivlaggen 'prominent' de straten 'sieren', dat "hoort er allemaal bij", "moeten we niet te moeilijk over doen" en "zijn incidenten die slechts door rechtse foute media worden opgeblazen"
Dat dit nu zoveel meer voorkomt dan vroeger is een gevolg van negatieve selectie bij immigratie en slechte integratie. Dat weten we maar we trekken ons daar blijkbaar weinig van aan aangezien we met de Polen en Roemen precies hetzelfde deden. ;)
#NoDAPL
pi_146034932
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb het over aanslagen, junk. Niet over vrouwenbespugende kankerventjes.
Aanslagen zijn inderdaad zeer zeldzaam en hoef je niet zo bang voor te zijn; blikseminslag treft je eerder. Alleen dat zijn niet de enige geneugten van de multikul.

pi_146034978
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aanslagen zijn inderdaad zeer zeldzaam en hoef je niet zo bang voor te zijn; blikseminslag treft je eerder. Alleen dat zijn niet de enige geneugten van de multikul.
Maar dat is een andere discussie.
pi_146035037
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is wel waar we bang voor moeten zijn als we de media moeten geloven.
pi_146035112
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is wel waar we bang voor moeten zijn als we de media moeten geloven.
Omdat de overheid graag meer middelen wil en hiervoor de vrijheden van de burgers moet beperken. Dus maakt de overheid ons graag bang. De diverse 'westerse' overheden hebben gretig misbruik gemaakt van 9/11 om van alles er door te duwen waar burgers voor die tijd nooit mee zouden hebben ingestemd. Dom van die burgers want zulke vrijheden komen te voet en gaan te paard.
#NoDAPL
pi_146058050
quote:

Vergeet niet dat rondreizende bontkraagcircus dat stad en land afreist om het leven van mensen overal in Nederland te verzieken. Dat kleine gezelschap van hooguit een stuk of 5 mocro's, dat kleine clubje dat het verpest voor de rest, inmiddels ook op Texel aanbeland!
pi_146058115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:32 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Vergeet niet dat rondreizende bontkraagcircus dat stad en land afreist om het leven van mensen overal in Nederland te verzieken. Dat kleine gezelschap van hooguit een stuk of 5 mocro's, dat kleine clubje dat het verpest voor de rest, inmiddels ook op Texel aanbeland!
Ja, heeft ook alles met de islam te maken.
pi_146058181
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, heeft ook alles met de islam te maken.
Zeker. De islam staat gelijk aan achterlijkheid en geweld. Deze "jongemannen" zijn opgegroeid met het idee dat die zaken goed zijn, want ja, het staat allemaal in de Koran en papa deed het ook zo.
pi_146058749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zeker. De islam staat gelijk aan achterlijkheid en geweld. Deze "jongemannen" zijn opgegroeid met het idee dat die zaken goed zijn, want ja, het staat allemaal in de Koran en papa deed het ook zo.
Doe ff onderbouwen dan.
pi_146059247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:35 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, dat leren ze allemaal thuis.
pi_146060132
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat leren ze allemaal thuis.
Veel wel ja.
pi_146060181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:45 schreef Constermock het volgende:

[..]

Veel wel ja.
Waar baseer je dat precies op?
pi_146064855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

quote:
De autoriteiten laten zich natuurlijk wél intimideren door de kalief, want dat is de grote boze man op de achtergrond. Hier mochten militairen al niet meer in uniform de straat op nadat één Nederlandse jihadist in Syrië de broeders in Nederland per video had opgeroepen „een sterke stevige daad” te stellen als wraak voor Amerikaanse luchtaanvallen. The New York Times kwam, zoals dat hedendaagse media past, meteen met een ‘Groeiende Lijst van Aanslagen in het Westen Verbonden met Extremisten’. Tien in totaal, inclusief de twee Canadese, teruggaand tot 2009, in het pre-kalief tijdperk. In totaal 31 doden, exclusief daders. Ik zou zeggen: als dit alles is wat de kalief ons kan voorzetten, valt het nogal mee. Denk maar eens aan de bommen die dagelijks in Bagdad afgaan. Dertig doden per dag.

Ik beken schuld aan demagogie, maar ik meld toch dat er tussen 1 juli 2013 en 30 juni 2014 256.721 Canadezen zijn overleden, op ongeveer 35,5 miljoen. De kalief zit zich wild te lachen daar in die kelder in Mosul waar hij schuilt tegen de Amerikaanse of misschien wel Nederlandse raketten. Dat zou wat zijn als die eens raak waren.

Bron
pi_146065992
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Doe ff onderbouwen dan.
Helaas maken veel Marokkanen het ons wel erg gemakkelijk om dat te onderbouwen.
#NoDAPL
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:59:41 #126
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146066088
quote:
bewoner van een blank Veluws randdorpje.
Wist je dat die % (en irrationeel) gezien het bangst zijn voor 'buitenlanders' e.d. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146066165
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wist je dat die % (en irrationeel) gezien het bangst zijn voor 'buitenlanders' e.d. :D
Logisch. Dat neemt niet weg dat bepaalde groepen buitenlanders (Marokkanen en Antillianen op kop, gevolgd door Turken en Surinamers) daar helaas zelf aanleiding toe geven.
#NoDAPL
  woensdag 29 oktober 2014 @ 11:04:55 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146066252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Logisch. Dat neemt niet weg dat bepaalde groepen buitenlanders (Marokkanen en Antillianen op kop, gevolgd door Turken en Surinamers) daar helaas zelf aanleiding toe geven.
Bepaalde onderdelen van de groep ;) en dat ontken ik ook niet. :) Ik wees alleen Mata even op zijn ietwat domme opmerking :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146066932
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Helaas maken veel Marokkanen het ons wel erg gemakkelijk om dat te onderbouwen.
Doe dan, onderbouw dan dat ze het leren om zich zo te gedragen en het zo in de koran staat. Volgens jou is het heel erg gemakkelijk om het te onderbouwen.
pi_146070597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

Elke dode als gevolg van religieus extremisme is er één te veel. En dergelijke aantallen vergelijken met het aantal mensen dat op natuurlijke wijze overlijdt, is bizar.

In Londen vielen 56 doden in 2005:
https://nl.wikipedia.org/(...)nden_van_7_juli_2005

In Madrid, ruim een jaar eerder, 191 doden:
https://nl.wikipedia.org/(...)id_van_11_maart_2004

En argumenten uit de categorie "er vallen meer verkeersdoden" en "er vallen meer doden door toedoen van pro-Russische seperatisten" zijn natuurlijk allemaal prachtig, maar veranderen niks aan de ernst en de gevolgen van genoemde terreurdaden.
pi_146070812
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bepaalde onderdelen van de groep ;) en dat ontken ik ook niet. :) Ik wees alleen Mata even op zijn ietwat domme opmerking :7
Er hoeft niet steeds bij gezegd te worden dat het slechts om een deel van de groep gaat, we vergelijken op groepsniveau, we spreken niet over individuen. Dat er ook veel mensen zijn van die groepen die zich wel normaal gedragen spreekt voor zich.
#NoDAPL
pi_146070937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 11:25 schreef Ceberut het volgende:
Vergelijk de percentages van de subpopulaties die betrokken zijn bij geweldsmisdrijven. Zie de preken van haatzaaiende imams. Kijk naar een willekeurige uitzending van Wegmisbruikers. Kijk in je eigen omgeving. Voorbeelden te over. Ik zal de rest van die subpopulaties - de mensen die wel normaal doen - er niet op aankijken maar als het wordt ontkend dan geef ik wel even aan hoe het is. :)
#NoDAPL
pi_146071015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Elke dode als gevolg van religieus extremisme is er één te veel. En dergelijke aantallen vergelijken met het aantal mensen dat op natuurlijke wijze overlijdt, is bizar.

In Londen vielen 56 doden in 2005:
https://nl.wikipedia.org/(...)nden_van_7_juli_2005

In Madrid, ruim een jaar eerder, 191 doden:
https://nl.wikipedia.org/(...)id_van_11_maart_2004

En argumenten uit de categorie "er vallen meer verkeersdoden" en "er vallen meer doden door toedoen van pro-Russische seperatisten" zijn natuurlijk allemaal prachtig, maar veranderen niks aan de ernst en de gevolgen van genoemde terreurdaden.
Hoe lang wil je blijven teren op aanslagen die tien jaar geleden hebben plaatsgevonden?

Nogmaals, ik wil niets bagatelliseren, maar ik wil het gevaar wel in perspectief plaatsen. Er wordt heel hijgerig gedaan door bepaalde media en dat vind ik nergens voor nodig. Je maakt mensen onnodig bang. En wat is bijvoorbeeld de toevoegde waarde van melden dat een aanslag is verijdeld? Moet de AIVD bewijzen dat ze nog bestaansrecht heeft?

Er overlijden jaarlijks veel meer mensen door ongelukken in het verkeer. Toch lees ik niet vier keer per week alarmistische verhalen over verkeersveiligheid in de landelijke media.
pi_146072693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe lang wil je blijven teren op aanslagen die tien jaar geleden hebben plaatsgevonden?

Nogmaals, ik wil niets bagatelliseren, maar ik wil het gevaar wel in perspectief plaatsen. Er wordt heel hijgerig gedaan door bepaalde media en dat vind ik nergens voor nodig. Je maakt mensen onnodig bang. En wat is bijvoorbeeld de toevoegde waarde van melden dat een aanslag is verijdeld? Moet de AIVD bewijzen dat ze nog bestaansrecht heeft?

Er overlijden jaarlijks veel meer mensen door ongelukken in het verkeer. Toch lees ik niet vier keer per week alarmistische verhalen over verkeersveiligheid in de landelijke media.
In 1972 vielen er in Nederland meer dan 3.000 verkeersdoden. Door allerlei maatregelen is dat aantal teruggedrongen tot 570 in 2013. Kortom: je hebt een probleem en je doet er iets aan.

Dat veiligheidsdiensten bestaansrecht hebben, mag blijken uit dit lijstje dat ik in de gauwigheid even bij elkaar heb gesprokkeld.

17 oktober 2014: Aanslag op Nederlandse politieagenten verijdeld
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nten-verijdeld.dhtml

8 oktober 2014: Aanslag in Londen verijdeld
http://www.nu.nl/buitenla(...)onden-verijdeld.html

20 september 2014: In België zijn de afgelopen maanden verschillende aanslagen verijdeld
http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-430871.html

Jaarverslag 2013: 26 aanslagen in Europa (waarvan 1 in Nederland) voorkomen
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)prism-programma-nsa/

25 juni 2013: Terreuraanslag met modelvliegtuig verijdeld in Duitsland
http://www.deondernemer.n(...)gtuig-verijdeld.html

21 september 2011: Aanslag op Zweedse cartoonist verijdeld
http://www.villamedia.nl/(...)ist-verijdeld/58802/

9 september 2011: Aanslag verijdeld in Berlijn
http://www.voxeurop.eu/nl(...)ag-verijdeld-berlijn

25 december 2010: Terreuraanslag in Nederland verijdeld
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article21045018.ece

29 september 2010: Aanslagen in Europa verijdeld door ingrijpen in Pakistan
http://www.joop.nl/wereld(...)in_europa_verijdeld/

25 december 2009: Al-Qaeda-terrorist die een aanslag wil plegen op een vlucht van Schiphol naar Detroit, wordt tijdig overmeesterd door de Nederlander Jasper Schuringa.

29/30 juni 2007: Aanslagen verijdeld in Londen en Glasgow
https://nl.wikipedia.org/(...)in_Londen_en_Glasgow

Het melden van dit soort informatie is juist nodig om al te naïeve mensen ervan op de hoogte te stellen dat terrorisme nog steeds een reële dreiging is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 14:18:24 ]
pi_146072996
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het melden van dit soort informatie is juist nodig om al te naïeve mensen ervan op de hoogte te stellen dat terrorisme nog steeds een reële dreiging is.
Je maakt er paranoïde mensen vooral gek mee. Op een gegeven moment durfde mijn oom niet eens meer naar grote steden.

Wat is precies de winst als naïeve mensen beseffen dat terrorisme nog steeds een reële dreiging is? Mensen lijken vooral achter elke boom spoken te gaan zien.

Ik ben groot voorstander van transparantie, maar ik zie eerlijk gezegd niet de toevoegde waarde van mededelen dat een aanslag is verijdelt, zonder verdere details prijs te geven.
pi_146073175
25 september 2014: Aanslag van Turkse Nederlanders op EU-hoofdkantoor verijdeld:
http://www.npo.nl/jihadis(...)-2014/WO_NCRV_633418

Dit bleek onwaar trouwens.
pi_146073247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Je maakt er paranoïde mensen vooral gek mee. Op een gegeven moment durfde mijn oom niet eens meer naar grote steden. Wat is precies de winst als naïeve mensen beseffen dat terrorisme nog steeds een reële dreiging is? Mensen lijken vooral achter elke boom spoken te gaan zien.

Ik ben groot voorstander van transparantie, maar ik zie eerlijk gezegd niet de toevoegde waarde van mededelen dat een aanslag is verijdelt, zonder verdere details prijs te geven.
Er worden wel degelijk details prijsgegeven, tot op zekere hoogte natuurlijk.

Het vermelden ervan lijkt me vooral nodig om mensen die het gevaar van radicalisering bagatelliseren met de neus op de feiten te drukken.
  Forum Admin woensdag 29 oktober 2014 @ 14:10:20 #138
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_146073250
Ik weet niet wat gevaarlijker is. Warmongering en mensen bang maken met dingen waar je eigenlijk niet bang voor hoeft te zijn, of het stelselmatig ontkennen dat we daadwerkelijk een probleem hebben met radicaliserende (jongere) mensen. Ik zie het beiden veel gebeuren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_146073347
quote:
Bij de huiszoeking in Brussel bij een Turks-Nederlands koppel zijn geen explosieven aangetroffen, zo meldt het federaal parket. Er was volgens het parket ook geen sprake van een concreet plan voor een aanslag op de gebouwen van de Europese Commissie. Het federaal parket wijst er verder op dat het koppel, dat op 7 augustus werd aangehouden, het vermoeden van onschuld geniet. Uit een interne mail van eurocommissaris Maros Sefcovic blijkt evenwel dat het veiligheidsniveau in de gebouwen van de Commissie als voorzorgsmaatregel is verhoogd.
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)pese-Commissie.dhtml

Haal ze uit je lijst elf. Onschuldige mensen. Erg triest dat NOS niet fatsoenlijk heeft gerectificeerd.
pi_146073412
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er worden wel degelijk details prijsgegeven, tot op zekere hoogte natuurlijk.

Het vermelden ervan lijkt me vooral nodig om mensen die het gevaar van radicalisering bagatelliseren met de neus op de feiten te drukken.
Volgens mij snapt iedereen met een beetje verstand wel dat radicalisering gepaard gaat met gevaren. En het behoeft weinig uitleg dat dat moet bestreden.

Doen alsof er elk moment een boom kan ontploffen in Amsterdam of Den Haag, zoals de Telegraaf doet (tikkeltje gechargeerd), en zonder verdere info melden dat aanslagen worden verijdeld, daar zie ik persoonlijk de toevoegde waarde niet van in.

Het zal mensen die de gevaren van radicalisering niet zien, bovendien niet kunnen overtuigen.
pi_146073475
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Haal ze uit je lijst elf. Onschuldige mensen. Erg triest dat NOS niet fatsoenlijk heeft gerectificeerd.
Je kunt rectificeren tot je een ons weegt, maar daar heeft men nauwelijks aandacht voor.
pi_146073615
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Bij deze verwijderd. Als ik jou daar een plezier mee doe.... - het verhaal wordt er verder niet anders van.
pi_146073626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt rectificeren tot je een ons weegt, maar daar heeft men nauwelijks aandacht voor.
Nou ze kwamen zelf nogal bombastisch aanzetten met een zogenaamde NOS-Scoop.

"Bronnen vertellen aan de NOS" dit dat. Opening

Dan moet je ook het journaal ermee openen als het niet blijkt te kloppen. :)

Dit zijn geen grapjes maar serieuze zaken.

Kijk maar wat voor effect het heeft op politie-agenten.
pi_146073654
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bij deze verwijderd. Als ik jou daar een plezier mee doe.... - het verhaal wordt er verder niet anders van.
Dank, netjes :)
pi_146073674
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nou ze kwamen zelf nogal bombastisch aanzetten met een zogenaamde NOS-Scoop.

"Bronnen vertellen aan de NOS" dit dat. Opening

Dan moet je ook het journaal ermee openen als het niet blijkt te kloppen. :)

Dit zijn geen grapjes maar serieuze zaken.

Kijk maar wat voor effect het heeft op politie-agenten.
Ik hoop nog nooit een journaal of krant zien openen met een rectificatie.

Zou ik ook niet doen trouwens.
pi_146080015
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
Intelligente kerel.

Hoezo? Dat het niet slim is getuige de trent tegenwoordig is misschien wel een understatent, maar inprincipe zegt hij niets verkeerd. Beetje gechargeerd,maar niets verkeerd.
pi_146080330
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Hoezo? Dat het niet slim is getuige de trent tegenwoordig is misschien wel een understatent, maar inprincipe zegt hij niets verkeerd. Beetje gechargeerd,maar niets verkeerd.
Als je niet beseft dat zo'n je zo'n opmerking niet kunt maken als agent en daarbij je ook nog eens niet kan beheersen op sociale media, dan ben je een simpel figuur.

En nee, ik vind zo'n opmerking niet getuigen van intelligentie. Vraag aan een willekeurige Tokkie wat hij van de islam vindt en je krijgt een soortgelijke reactie.
pi_146080352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vergelijk de percentages van de subpopulaties die betrokken zijn bij geweldsmisdrijven. Zie de preken van haatzaaiende imams. Kijk naar een willekeurige uitzending van Wegmisbruikers. Kijk in je eigen omgeving. Voorbeelden te over. Ik zal de rest van die subpopulaties - de mensen die wel normaal doen - er niet op aankijken maar als het wordt ontkend dan geef ik wel even aan hoe het is. :)
Nee. Jij gaf aan dat het gemakkelijk aan te tonen is. Ik ga dus helemaal niets vergelijken of doen. Jij bent aan zet en voorlopig krijg je helemaal niets voor elkaar.
pi_146081125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee. Jij gaf aan dat het gemakkelijk aan te tonen is. Ik ga dus helemaal niets vergelijken of doen. Jij bent aan zet en voorlopig krijg je helemaal niets voor elkaar.
Ik heb het zojuist aangetoond. Doe er mee wat je wil, ik laat het hier bij. Ik had er ook nog wat misdaadstatistieken bij kunnen pakken maar die kan jij zelf ook wel vinden en ieder van ons weet welk patroon hierbij duidelijk te zien is. Meer misdrijven en een sterkere oververtegenwoordiging bij bepaalde soorten misdrijven (geweld, diefstal, vrouwonvriendelijk).

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 29-10-2014 18:09:29 ]
#NoDAPL
pi_146081277
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je niet beseft dat zo'n je zo'n opmerking niet kunt maken als agent en daarbij je ook nog eens niet kan beheersen op sociale media, dan ben je een simpel figuur.
Naïef, ik zou niet durven zeggen dat zo iemand noodzakelijk dom is (wat jij in mijn ogen aangeeft met "simpel figuur"). Daarnaast onbeheerst (op dat moment zelf in ieder geval), het lijkt me sterk dat hij meent dat hij hen allen een langzame dood wil zien sterven. Wij hebben echter gemakkelijk praten, ons beeld is niet gekleurd door de ervaringen die hij met zijn werk regelmatig meemaakt. De Cohen-methode lijkt mij in dit geval de juiste: thee drinken, er over praten en weer verder gaan. Of dat hij geschikt is voor een hoge functie bij de politie betwijfel ik gezien die actie maar je hoeft hem ook niet direct te ontslaan.
#NoDAPL
pi_146081597
Hoezo makkelijk praten? We hebben allemaal wel iets waar we ons over opwinden. Ik ben echter helder genoeg om niet al mijn hersenscheten op Twitter of Facebook te slingeren.
pi_146081663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
Hoezo makkelijk praten? We hebben allemaal wel iets waar we ons over opwinden. Ik ben echter helder genoeg om niet al mijn hersenscheten op Twitter of Facebook te slingeren.
Jij doet het op fok, heel wat beter idd.
pi_146081852
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij doet het op fok, heel wat beter idd.
Nou, inderdaad.
pi_146081897
Dat plaatje van Jeruzalempost.nl. Hoezo propaganda :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_146081997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Dat plaatje van Jeruzalempost.nl. Hoezo propaganda :')
Nico is er in ieder geval in getrapt. Met alle gevolgen van dien.
pi_146082138
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
Jij en ik komen niet dagelijks het gespuis van de samenleving tegen: klootzakjes die mensen dood trappen, die met messen bedreigen, die meisjes verkrachten en aanranden, die je voor rotte vis uitschelden etc.
Jij weet net zo goed als ik dat de ene groep mensen nogal oververtegenwoordigd is t.o.v. de andere groep mensen bij dit soort zaken, dit kleurt het beeld wat je als politie-agent hebt en dan kan het eens gebeuren als je over de zoveelste wandaad lees dat je eens jezelf laat gaan als je toch een slechte dag had. Ja, misschien hebben wij wat meer impulscontrole maar dat neemt niet weg dat wij gemakkelijk praten hebben.
Nu zou ik zelf nooit twitteren als ik een dergelijke baan zou hebben maar dat is een andere kwestie, het is nu eenmaal een gegeven dat veel mensen dat wel doen.
#NoDAPL
pi_146082225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij en ik komen niet dagelijks het gespuis van de samenleving tegen: klootzakjes die mensen dood trappen, die met messen bedreigen, die meisjes verkrachten en aanranden, die je voor rotte vis uitschelden etc.
Dat heeft niet zoveel met de islam te maken.
pi_146082319
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies en dat onderscheid zou een politie agent toch wel moeten kunnen maken lijkt me. Maar helaas
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_146082363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat de ene groep mensen nogal oververtegenwoordigd is t.o.v. de andere groep mensen bij dit soort zaken, dit kleurt het beeld wat je als politie-agent hebt en dan kan het eens gebeuren als je over de zoveelste wandaad lees dat je eens jezelf laat gaan als je toch een slechte dag had. Ja, misschien hebben wij wat meer impulscontrole maar dat neemt niet weg dat wij gemakkelijk praten hebben.
Nu zou ik zelf nooit twitteren als ik een dergelijke baan zou hebben maar dat is een andere kwestie, het is nu eenmaal een gegeven dat veel mensen dat wel doen.
Net of je agent moet zijn om dergelijke problemen te signaleren. Opmerkingen zoals die van de agent komen aan de lopende band voorbij op sociale media en FOK! En je gaat mij niet vertellen dat al die mensen agent zijn.

Verder zie ik niet in waarom je moslims dood gaat wensen als een Marokkaan een oma berooft.

Op nogal wat terreinen laat deze agent blijken een dom stuk vreten te zijn.
pi_146082394
En ik stelde nergens dat mensen dat niet doen, Bram. Deze man is immers het levende bewijs.

Ik noem hem slechts dom.
pi_146082407
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk maar het is niet zo gek dat het een wel associaties m.b.t. het andere oproept.
#NoDAPL
pi_146082435
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
En ik stelde nergens dat mensen dat niet doen, Bram. Deze man is immers het levende bewijs.

Ik noem hem slechts dom.
Ik stel dat dat een overhaaste conclusie is, we kunnen slechts met zekerheid stellen dat hij naïef handelde. Dat gezegd hebbende: ook met een IQ van -85 word je aangenomen bij de politie dus het zou best kunnen. ;)
#NoDAPL
pi_146082490
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of je agent moet zijn om dergelijke problemen te signaleren.
Koos, jij begrijpt toch wel dat het veel verschil maakt of dat je slechts verstandelijk weet dat dit gebeurt of het dagelijks met eigen ogen ziet? :?

quote:
Verder zie ik niet in waarom je moslims dood gaat wensen als een Marokkaan een oma berooft.
Niet maar een mens kan uit woede wel eens wat perspectief verliezen.
#NoDAPL
pi_146082568
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk maar het is niet zo gek dat het een wel associaties m.b.t. het andere oproept.
Niet noodzakelijk? Het heeft er gewoon niets mee te maken. Als ze strenggelovige ouders hadden en zelf ook strenggelovig waren hadden ze zich niet met dit soort onzin ingelaten.
pi_146082603
Waarom moet jij overal een ellenlange discussie van maken en rare uitwegen zoeken?

Het is gewoon dom om zoiets te posten als agent. Klaar. En dat maakt de agent in mijn optiek dom, zelfs als je zijn uitspraak 'ergens wel te begrijpen vindt'.

Een Marokkaan die Wilders verrot scheldt of zelfs bedreigt via Twitter is ook dom. Ondanks dat je zijn frustratie misschien wel kunt begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')